MARKO RALLY Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Czy na seryjne felgi 16" (GT 00) można założyć opony 195/55R16 ? Seria to 205/50R16. Można bez problemu, mam taką konfigurację na zimę Dzięki, właśnie zatęskniłem za zimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 szybkie pytanie potrzebuje do wolnego ssaka do konca sezonu oponek letnich... mysle o pasztecie pt Goodride SA-05 205/50 R16 87V XL cena ok recenzje na necie ok co myslicie jako opony do jazdy do pracy do sezonu zimowego ??? Ktos mial do czynienia z ta firma?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 jakies 100 lat temu pytalem o porownanie Potenzy S-03 oraz RE-050 i nikt nie odpowiedzial, wiec sam sprobowalem i napisze, moze komus sie przyda. Rozmiar seria GT, czyli 205/50/16 Na S-03 wrazenie mialem takie, ze trzymanie jest ok, natomiast auto jest strasznie twarde. Po zamianie na RE-050 roznica jest kolosalna. Auto o wiele lepiej wybiera warszawskie dziury i stalo sie o wiele bardziej komfortowe, niestety przy szybkiej jezdzie jest znacznie mniej stabilne i szybciej traci przyczepnosc. Szczerze mowiac nie sadzilem, ze moze byc az taka roznica miedzy oponami o podobnym przeznaczeniu tego samego producenta. Skoro obecnie RE-050 uwazana jest za jedna z lepiej trzymajacych opon, to S-03 byla naprawde rewelacyjna (kosztem duzego spadku komfortu), szkoda, ze juz jest niedostepna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Mam podobne odczucia, ale ja to zrzucałem na karb prawie całkowitego braku bieżnika na S-03, w stosunku do nówki sztuki RE-050A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 a ja mam pytanie co do rozmiaru ET felgi, czyli pod wątek oponiarsko-kołowy chyba podchodzi. Z jakim ET szukać felg do Imprezy GL my00 (prod w 99)? Szukałem w książce serwisowej, instrukcjach i innych źródłach,ale nie było opisanego tego rozmiaru a nie mam samochodu pod ręką, żeby felgę obejrzeć. Czy felgi od GTka podejdą bez kłopotu, albo z stalówki z forka/imprezy z et-48? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Dobra utopilem sie w tym watku ........ potrzebuje gumy 18" 215/35 Po opiniach napalilem sie na bridgestony i zdeka sie zdziwilem ze nie ma opon w moim rozmiarze :sad: Tak wiec do rzeczy - jakie gumy do GT 18" 215/35 - glownie zeby byly dobre na mokrym !! z cena rozsadna i trwaloscia na dopuszczelnym poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Czy felgi od GTka podejdą bez kłopotu, albo z stalówki z forka/imprezy z et-48? Tak. Ja mam u siebie felgi z et 35 na tyle i et30 na przodzie i też jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Witam! Ponieważ ostatnio szukałem opon do swojego rodzinnego kombi (Legacy Spec. pozwolę sobie na kilka uwag (spostrzeżeń): - W rozmiarze 215/45/18 najsensowniejszym wyborem wydaje się Potenza, występuje też w rozmiarze 225/40/18 ale wówczas zmniejsza się prześwit - Człowiek z Brydża jak usłyszał, że chcę RFT powiedział tylko: "W tym samochodzie będzie Pan wymieniał zawieszenie z prędkością światła" - na marginesie RFT jest droższy od "zwykłej" 050A, więc człowiek nie mial interesu w zniechęcaniu mnie do RFT (obie opony na zamówienie) - ASO nie potwierdziło opinii o RFT, ale człowiek na początku nie wiedział co to jest... Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiken Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Witam,moze mi ktos doradzi jakie lepsze oponki wybrac do auta na lato? Chodzi o forka 2.5XT MY07. Ma obecnie fabryke 215/55/17 yokohamaV802, a chcemy zalozyc 225/55/17 yokohamaV802 lub continental cc UHP. Pytanie : czy warto zakladac szersze,jaka z tych opcji jest lepsza, lub ewentualnie moze doradzicie jakie oponki kupic. Z gory dziekuje pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Dobra utopilem sie w tym watku ........ potrzebuje gumy 18" 215/35Po opiniach napalilem sie na bridgestony i zdeka sie zdziwilem ze nie ma opon w moim rozmiarze :sad: Tak wiec do rzeczy - jakie gumy do GT 18" 215/35 - glownie zeby byly dobre na mokrym !! z cena rozsadna i trwaloscia na dopuszczelnym poziomie O to moja rozmiarówka.. teraz może mnie to mniej interesuje bo raczej zimówki niedługo będę zakładać. Ale na wiosnę będzie trzeba kupić nowe opony. Interesowałem się trochę tematem Obecnie latam na: Continental SportContact 2 - w sumie nawet ok. tylko jak dla mnie troszkę za twarde. I mam zamiar zmienić na coś innego.. kandydatów na przyszły sezon jest trzech (wszystko 225/35/18) Toyo Proxes T1-R Pirelli P Zero Nero Dunlop SP SPORT 9000 Jeśli szukasz opony na mokro to z tych trzech najlepsza będzie PZero. Pewnie jest tu parę osób, które mogą dużo powiedzieć na temat opon. Chętnie posłucham jakiś opinii na temat wymienionych oponek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Toyo Proxes T1-R sa miekkie i comfortowe, calkiem niezle na wodzie (testowalem rozmiar 195/50R15) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Toyo Proxes T1-R sa miekkie i comfortowe, calkiem niezle na wodzie (testowalem rozmiar 195/50R15) Obecnie takie używam i moim zdaniem bardzo dobre opony do codziennego przemieszczania się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Dunlop SP SPORT 9000 na mokrym nie ma rewelacji, na gorącym asfalcie również - wolnym ssakiem można ruszyć z piskiem, to o czymś świadczy Jeszcze mogę napisać jak sprawuje się na śniegu, w porównaniu z innymi letnimi :smile: testowany rozmiar: 205/55/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Czas wybrać oponę na lato. No i mam dylemat, czy brać ER300 (tysiak za komplet), czy FHSZ80 (2 stówy taniej), a może coś między nimi - P6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Moim zdaniem, tańsza opona nie musi byc AŻ TAK GORSZA, zalezy jak zamierzasz jej używać, jeżeli tylko do cywilnej jazdy, to biorąc pod uwagę ograniczenia do 50/90kmh i rzadkie momenty gdzie napędzisz się do 150, w zasadzie jest bez róznicy na czym będziesz się przemieszczał. Jak do okazjonalnego sportu czy upalania, trochę droższa opona na pewno nie zaszkodzi :smile: ale tez niewiele pomoże...a wyniki testów ADAC....12cm dluzsza droga hamowania i 7% gorsze trzymanie na zakrecie.....wybacz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Cześć, niedługo zakup oponek letnich mnie czeka i mam problem co mam wybrać na fabryczne 17" x 7" turanza występuje w rozmiarze 215/55r17 z indeksem W a potenza 225/50r17 z indeksem W i nie wiem co wybrać. jedne i drugie mają dobrą opinię ale opinia to nie wszystko. ma ktoś jakieś doświadczenia? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Cześć, cześć, mam problem co mam wybrać najlepiej wybierz odpowiedni watek do zadawania takich pytań np tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... 8e5#769208 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 turanza jest bardziej cywilna i cichsza, potenza daje rade nawet na pojezdzawkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 RE050A jest rewelacyjną oponą pod każdym względem i ciężko znaleźć coś lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 najlepiej wybierz odpowiedni watek do zadawania takich pytań Już AdaSch-owi w tym pomogłem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 ...wyniki testów ADAC....12cm dluzsza droga hamowania i 7% gorsze trzymanie na zakrecie.....wybacz.... a gdzie się tego doczytałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 No dobra, moje priorytery 1 przyczepna na mokrym 2 małe opory toczenia 3 cicha 4 wytrzymała (ranty na felgi, grube boki) przetestowałem kilka w swojej karierze i tak conti sport contact (1) super cicha i szybka ale tragedia na mokrym nie wspomianając o AQ - KOSZMAR traciła przyczepność przy 70 na mokrej płaskiej pięknej drodze goodyear coś tam f1 z dresiarskim kształtem bierzniaka. w mojej opinie świetna na mogrym jak była nowa.potem problemy z kierowalnością nie wspominając o zużyciu aha, kładła się na zakrętach ale hamowała dobrze. yokochama s.drive jedyne o mogę zażucuć, to że szybko włączał się abs reszta to średnia z dużym problemem wyważenia wszystke były w rozmiarze 205/50 r16 ale skoro f1 wybralo bridgestone to może ma rację martwi mne jednak inna sprawa: potenza ma rozmiar 225 co wymaga felgi 7,5" a ja mam 7" wiem, że można to załozyć ale mam nienajlepsze doświadczenia z takimi akcjami. W almerze miałem o 1 cm za szerokie opony (205,50 r16 zamiast 195,50r16) in czasami się mocno wyginały na felgach to była yokohama s.drive z bardzo grubymi bokami (indeks w) co sprawiało, że była trudna w wyważeniu nie wspominając, że od nowości trochę biła. Byłem u gości którzy się znają i robili kilka podejśc zanim to zaczeło porządnie jeźdzć. Teraz letnie mam jakeś łyse yokochamy ale nie te oryginalane ale jakies inne które już nie są produkowane. przynajmniej nie biją. nie wiem dlaczego nierówno się zużywają jedna para jest bardzej łysa niż druga. szkoda że nie robią RE050A 215/55 r17 a tak wszystko wskazuje, że będze to jednak turanza ER300 215/55r17 bo Ciakawe jaka jest prawdziwa powierzchnia styku z posdłożem o czym wspomianał carfit. zawsze mam tekie same dylematy przed zakupem opon. niech to szlag pozdrawiam i dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 No dobra, moje priorytery 1 przyczepna na mokrym 2 małe opory toczenia 3 cicha 4 wytrzymała (ranty na felgi, grube boki) przetestowałem kilka w swojej karierze i tak conti sport contact (1) super cicha i szybka ale tragedia na mokrym nie wspomianając o AQ - KOSZMAR traciła przyczepność przy 70 na mokrej płaskiej pięknej drodze goodyear coś tam f1 z dresiarskim kształtem bierzniaka. w mojej opinie świetna na mogrym jak była nowa.potem problemy z kierowalnością nie wspominając o zużyciu aha, kładła się na zakrętach ale hamowała dobrze. yokochama s.drive jedyne o mogę zażucuć, to że szybko włączał się abs reszta to średnia z dużym problemem wyważenia wszystke były w rozmiarze 205/50 r16 ale skoro f1 wybralo bridgestone to może ma rację martwi mne jednak inna sprawa: potenza ma rozmiar 225 co wymaga felgi 7,5" a ja mam 7" wiem, że można to załozyć ale mam nienajlepsze doświadczenia z takimi akcjami. W almerze miałem o 1 cm za szerokie opony (205,50 r16 zamiast 195,50r16) in czasami się mocno wyginały na felgach to była yokohama s.drive z bardzo grubymi bokami (indeks w) co sprawiało, że była trudna w wyważeniu nie wspominając, że od nowości trochę biła. Byłem u gości którzy się znają i robili kilka podejśc zanim to zaczeło porządnie jeźdzć. Teraz letnie mam jakeś łyse yokochamy ale nie te oryginalane ale jakies inne które już nie są produkowane. przynajmniej nie biją. nie wiem dlaczego nierówno się zużywają jedna para jest bardzej łysa niż druga. szkoda że nie robią RE050A 215/55 r17 a tak wszystko wskazuje, że będze to jednak turanza ER300 215/55r17 bo Ciakawe jaka jest prawdziwa powierzchnia styku z posdłożem o czym wspomianał carfit. zawsze mam tekie same dylematy przed zakupem opon. niech to szlag pozdrawiam i dzięki za pomoc ostatnio mialem okazje porownac Toyo T1-R, GY F1 Eagle i BFG Profiler G te ostatnie podobaja mi sie najbardziej :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Mam krótkie pytanie: opony Bridgestone RE 050, chociaż świetne zupełnie nie trzymają na asfalcie w niskich temperaturach zwłaszcza mokrym-przekonałem się o tym na Ułężu. Mam do wyboru oponu alternatywne na okres zimowo-wiosenny: Pirelli P7 Dunlop SP sport jakoś tam Nokian Kleber Wyłącznym kryterium jest przyczepność w obecnych warunkach. Proszę o radę. Czas ucieka a ja nie mam na czym jeździć w Ułężu cz też Kielcach. Proszę o wyrażenie opinii - bez teoretycznych rozważań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Proszę o poradę: chcę kupić do legaca opony letnie 16". Jako, że jest to wóz bojowy, a nie chce mi się zmieniać opon na KJS, zależy mi na oponie w miarę uniwersalnej - nie np. Toyo 888, na której będę latał od prawej do lewej, jak będzie tylko trochę mokro i trochę syfu. Any ideas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się