Jump to content

Jabar

Użytkownik
  • Posts

    1610
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.wpzs.pl

Profile Information

  • Skąd
    somewhere
  • Auto
    2,5XT LPG power + pełnoletni Cif z rurami

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Jabar's Achievements

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

2

Reputation

  1. najlepszą modyfikacją forka '06 do turystyki offroadowej był zakup.. ... Land Cruisera
  2. a czym sie rozni standard od mid-size? To chyba nazwa teh samej klasy jak ja wypozyczalem samochod 2007/2009/2010 to byly Compact, mid size, full size. z reguly bralem Chargera lub Impale - i to zawsze byl full. btw, fusion z 2.5l silnikiem pali jakies sladowe ilosci paliwa (jakies 7l w trasie)
  3. zadna w Polsce wydawana - nie ma takiego ktore bedzie honorowane przez wypozyczalnie w stanach. w stanach Sonata i Fusion to auta mid size - tak klasyfikuja je National, Alamo i Hertz
  4. rozumiem - tyle tylko, ze proba byla w druga strone - wiec ciezko porownac - i nie bylo pomiaru czasu. zeroeight - 3.10 bialym civiciem Bunch chyba 2.58 albo 2.59 zrobil hallsem
  5. a gdzie informacja o tym ze nie bedzie pomiaru czasu?
  6. jezdzilem caly czas - jedna przerwa (czyli kolejka) na tankowanie odpadla i jedna na zmiane kol - czyli zamiast zrobionych 60km - zrobilem 50 - nie licze kolek zapoznawczych - bo nic nie wnosza do "jazdy".z pojazdow uprzywilejowanych to jeden biturbo mi sie rzucil w oczy Kaja - to tak nie dziala - ludzie i tak sie napinaja i tak - to juz tak dziala
  7. może Bunch będzie sponsorem? byyłem tylko na jednej imprezie więc średnio mnie interesuje jaką normę wyrabialiście na innych. A na tej jednej jedynej wystałem się jak za komuny za papierem toaletowym Z drugiej strony można było zamówić jedzenie, odczekać aż przygotują, zjeść i wciąż mieć przed sobą dwa auta. Tak więc są również minusy dodatnie tylko te 20+minut oczekwiania na swoją kolej trochę się dłużyły - ale może ja po prostu taki niecierpliwy Tak jak Artur pisał - dwie trasy byłyby super dla takiej ilości aut - w tej konfiguracji. Żal mam tylko o to że ogłaszacie imprezę z pomiarem czasu, a potem go nie ma - gdybym wiedział to chociaż jakiegoś stopera ze sobą bym wziął. ja w przeciwieństwie do kolegi comando wolę przejechać trasę 25razy omijając las niż 10 razy jadąc przez nego.
  8. nie widzę płynnej jazdy nawet przy odwrotnym kierunku. Dziesięć aut mniej i byłoby OK. U Wróbla normą było około 100-120km oesowych - tutaj nie dobiłem do 50. Nie było szans przejechać próby na ciepłej oponie -w kolejce stygła z każdej możliwej temperatury do temp otoczenia.
  9. używając liczebnika niedookreślonego "w ch...."
  10. przyznam szczerze, że wolałbym dopłacić - żeby było 10 aut mniej...
  11. serio - nie ma dziur? bym sklepał paru leszczy w turbo czterołapach
  12. Jabar

    ile wam pali ?

    jedna mila z górki impreza STI (MY06) (280-350KM różne setupy) - ok. 30 000km średnia 17,1 - minimum to 10.5 Forester 2.5XT LPG Aut - ok. 12 000km - średnia 16,00 - minimum 12.1 spalanie w tych autach około 10-12l to ściema ale jeśli ktoś ma się poczuć lepiej...
  13. oczywiście człowiek nie jest Czesiem z Klanu tylko właścicielem dobrze prosperującej firmy produkującej meble. Wszystko stoi w Niemczech i jeździ w miarę regularnie - kilka aut jest co roku na MilleMiglia - tak więc dają radość
  14. Parę lat temu, jeden koleś zaczął zbierać samochody - ot takie hobby. Zbierał i zbierał, a ich przybywało i przybywało. Później doszły do tego motocykle, następnie powiększył garaż... Nie wiedzieć czemu z japońskich ma tylko jednego Datsuna i Hondę, a reszta? więcej: https://plus.google.com/u/0/photos/1017 ... 8238513585
×
×
  • Create New...