Jump to content

qTi

Użytkownik
  • Content Count

    570
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About qTi

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Skąd
    łorsoł
  • Auto
    klasyczne, wieśniackie, uświnione

Contact Methods

  • Website URL
    http://subaru.pl/forum/viewtopic.php?p=704556#704556

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. qTi

    Ecu P1 prodrive

    Tak. To jest ecu na bazie my99 i jest jak najbardziej remapowalne ecutek'iem.
  2. qTi

    Tactrix

    aki001, ze swoim autem pogadasz też KKLem tylko musisz użyć innego programu np. romraider/ecuexplorer/freessm. Logowanie, kasowanie błędów będzie działać.
  3. To może i ja się pojawię :roll:
  4. Masz skrzynię automatyczną? Pewnie poprawnie skonfigurować. ecuExplorer działa bez problemy z takim kabelkiem, a skoro freessm działa to kabel sprawny.
  5. fiszmen9, Możesz kupiś połowę tańszy kabel VAG KKL i ściągnąc tego freessm'a. A do tego co Ci potrzba to ecuexplorer wystarczy, choć bezpośrednio nie sprawdzisz mieszanki.
  6. Na pewno ma związek z wyjęciem akumulatora Komputer po resecie potrzebuje trochę, żeby się zaadoptować. Falowanie może być skutkiem np zabrudzonego silniczka krokowego, brudnej przepustnicy lub padniejtej przepływki. Przez te teraz komp nie może się zaadoptować i dzieją się właśnie takie rzeczy. Miałem kiedyś podobną sytuację. Winna była przepływka.
  7. qTi

    Co to za impreza

    VIN CODE: GC8081955 Выпуск: 17/02/1999 Автомобиль: Impreza Код модели G10 Код кузова GC8 Цвет: 51E(Aspen white(?????)) Код отделки: 830(DARK GRAY) Комплектация: BGC Модель: WRXRASTI Двигатель: EJ20K(2.0L EMPI DOHC TURBO 280PS) Привод: F4WD Трансмиссия: MT(????) Кузов: 2C(???? 2??) Подвеска N/S(???????) -- 2 mar 2012, o 16:49 -- Pod maską, po przodzie i po VINie nie wygląda na 97
  8. aki001, do czytania błędów nie potrzebujesz tactrixa. Wystarczy zwykły VAG KKL i programik np freessm (wyjdzie duuużo taniej). Odpięcie aku da radę, ale wtedy wykasujesz błędy, a może lepiej zobaczyć co było. Błędy ecu możesz też "wymrugać" łącząc kabelki pod kolumną kierowniczą (no chyba, że w STi MY08 to nie działa - nie wiem nie sprawdzałem ).
  9. Są 2 opcje. Albo "nabicie tuleji" do wnętrza bębna tarczy, albo grube podkładki pod okładziny ręcznego (to drugie chyba częściej stosowane).
  10. Jak już wspominał eddie_gt4, sprawdź jaką masz średnicę bębna, bo widzę, że chcesz kupić tarcze, a musisz wiedzieć jakie. Np jak masz mniejszą średnicę ręcznego, to potrzebujesz odpowiedniej tarczy (na mały bęben) np DBA takie robi lub trochę porzeźbić. A jak masz dużą średnicę (180mm) to zwykła tarcza os STi new age.
  11. qTi

    short shifter

    qTi, daj linka pls Mówisz.. masz.. jeszcze widać elementy swisstuningu
  12. qTi

    short shifter

    no faktycznie średnio ten z allegro wygląda, ale kto wiem , może rzeczywiscie jest pro A widzieliście jak wygląda seryjny? :wink:
×
×
  • Create New...