krvrad Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Znowu diesel :> 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Hehe niektórzy nigdy się nie uczą ale ... wolność i swoboda!Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Zapowiada się długi wątek ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 12 godzin temu, recki napisał: Hehe niektórzy nigdy się nie uczą ale ... wolność i swoboda mi tam się wydaje że "nauka nie poszła w las" -przecież użytkownik nie kupił kolejnego SBD A tak 2.0 tdi to bardzo przyjemny silnik, jak padnie używanych części w bród, każdy mech ogarnie łatwe w przeszepie. W porównaniu z subarowskim 2.0i każdy diesel to rakieta i jeździ o wiele przyjemniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Wszystko lepsze niż bocian pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Chyba że nowy diesel toyoty, sąsiad ma nowego aurisa i nawet z rana ledwo go słychać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Jakby nauka nie poszła w las to by wziął pb. W tym do zepsucia jest: pompa, listwa cr i cała ekologia. Rzeczy do naprawienia, tańsze niż w sbd ale i tak kosztowne. Znajomy pracuje lat naście w częściach (lokalny sklep w którym zaopatrują się mechaniki od każdej marki- ma pełne spektrum tego co pada)- jego zdaniem PB psują się częściej ale za garść kasy, ON stosunkowo rzadziej ale sakiewka musi być pojemna. Mówimy o autach niepełnoletnich, po gwarancji. Dlatego za jego rada ja uważam że ON to do koparki albo dostawczaka. Tym bardziej że idą zakusy na niewpuszczenie ON do centrów miast. Ale jak wcześniej pisalem- wolność i swoboda na tym polega że jest możliwość wyboru- wolny rynek Panie!Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 20 godzin temu, Karas napisał: mi tam się wydaje że "nauka nie poszła w las" -przecież użytkownik nie kupił kolejnego SBD A tak 2.0 tdi to bardzo przyjemny silnik, jak padnie używanych części w bród, każdy mech ogarnie łatwe w przeszepie. W porównaniu z subarowskim 2.0i każdy diesel to rakieta i jeździ o wiele przyjemniej Passat w porównaniu do SBD to rakieta. Gdybym dziś miał kupić nowe auto, to na OTB nawet bym nie spojrzał. Przyśpieszenie czuć jak by to było z 3 sek do setki szybciej. Z obrotów 1000r/min startuje bez zająknięcia. Subaru jak nie ma 2000r/min, to nie wolno dodawać gazu. Spalanie w subaru większe o ponad litr. Hamulce to w porównaniu z subaru, to wygląda jak jakaś technologia kosmiczna. Jestem bardzo zawiedziony, ale jeżdżę na długich trasach, więc za dwa lata pójdzie do wymiany na inne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchu Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Panowie, w każdym samochodzie coś się psuję. Różnica polega na tym że jeżeli coś się spie*doli w "wynalazku" to trzeba go sprzedać za grosze albo zezłomować bo koszty naprawy przewyższają koszt zakupu i staje się to nieopłacalne. W sprawdzonych silnikach jeżeli coś się zepsuję to można to w rozsądnych pieniążkach naprawić i śmigać dalej Minęły niestety czasy samochodów nie do zajechania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 4 godziny temu, recki napisał: Jakby nauka nie poszła w las to by wziął pb bzdury Turbo dieslem śmiga się mega przyjemnie w porównaniu do pierdzielem z niecalymi 200 Nm momentu. Ważne żeby wybrac takiego diesla który jest łatwy/tani w naprawie bo zepsuć się może każde auto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigori Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Czesc, podłączam sie do tematu. Wczoraj jechałem w góry i po 300km temperatura poszla na czerwone pole. Stanalem, sprawdzilem wszystko, wentylatory schlodzily i przejechalem kolejne 2km i znow powtorka z rozrywki. Dzisiaj rano wywalilem tempomat gdyz jestem w trasie i mam caly czas otwarty obieg. Problem jest w tym ze nie ma teraz wogole grzania. Temperatura ustawiona na 29 stopni a leci chlodne powietrze. Dodam jeszcze ze jadac caly czas wskaznik temperatury jest w polowie ale jak tylko stane alebo w korku jade to zaczyna rosnac pod czerwone pole. Zastanawiam sie czy oby to tez nie jest koncowka mojego diesla. Mam przebieg 150tys. Jest ktos w stanie cos pomoc? Moze naprowadzic na jakis szkopuł ? Czy jak założe termostat to może wróci normalnie grzanie? Czy może coś trzeba odpowietrzyc? Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Hmmm... padające diesle w których urywa się wał nie dają takich objawów jak twój. Tak mi się wydaje. Jak byś miał Pb to można by podejrzewać uszczelkę pod głowicą, ale w dieslu? Chyba się to nie dzieje. Skoro grzania nie masz, temperatura jest, to dobrym tropem jest termostat. Przynajmniej od tego warto zacząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchu Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 19 minut temu, Grigori napisał: Czesc, podłączam sie do tematu. Wczoraj jechałem w góry i po 300km temperatura poszla na czerwone pole. Stanalem, sprawdzilem wszystko, wentylatory schlodzily i przejechalem kolejne 2km i znow powtorka z rozrywki. Dzisiaj rano wywalilem tempomat gdyz jestem w trasie i mam caly czas otwarty obieg. Problem jest w tym ze nie ma teraz wogole grzania. Temperatura ustawiona na 29 stopni a leci chlodne powietrze. Dodam jeszcze ze jadac caly czas wskaznik temperatury jest w polowie ale jak tylko stane alebo w korku jade to zaczyna rosnac pod czerwone pole. Zastanawiam sie czy oby to tez nie jest koncowka mojego diesla. Mam przebieg 150tys. Jest ktos w stanie cos pomoc? Moze naprowadzic na jakis szkopuł ? Czy jak założe termostat to może wróci normalnie grzanie? Czy może coś trzeba odpowietrzyc? Z góry dziękuje To raczej nie wał, mi nagle zaczął przebierać, gasnąć po wciskaniu sprzęgła no i po ponownym odpaleniu głośno klekotać. Wydaje mi się że u Ciebie mogło wydmuchać uszczelkę, znajomy miał podobny problem w bmw z tym że dodatkowo jego samochód tracił moc i kopcił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigori Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 11 godzin temu, palmall napisał: Hmmm... padające diesle w których urywa się wał nie dają takich objawów jak twój. Tak mi się wydaje. Jak byś miał Pb to można by podejrzewać uszczelkę pod głowicą, ale w dieslu? Chyba się to nie dzieje. Skoro grzania nie masz, temperatura jest, to dobrym tropem jest termostat. Przynajmniej od tego warto zacząć. Tylko pytanie jest jak jest obieg otwarty caly czas a nadal nie ma grzania w srodku za to silnik po przejechaniu 15km zaczyna podchodzic pod czerwone pole to czy nadal to jest termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Sprawdziłbym pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchu Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Jakby ktoś był zainteresowany to mam komplet alufelg do sprzedania z mojego legacy 17" z oponami zimowymi. Rozstaw 5x100 Opona 225x45 z rantem ochronnym. Dnia 29.07.2017 o 20:57, melanż napisał: Wszystko lepsze niż bocian pod maską haha człowieku w jakim świecie żyjesz? Masz racje, stare diesle klekotają, ale przejedź się nowym. Całkiem inna kultura pracy silnika i jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 3 godziny temu, Duchu napisał: Jakby ktoś był zainteresowany to mam komplet alufelg do sprzedania z mojego legacy 17" z oponami zimowymi. Rozstaw 5x100 Opona 225x45 z rantem ochronnym. Te felgi masz proste/nie naprawiane? Jaka cena za felgi (bo tych opon, to się boję)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Jakie ET ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchu Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 ET chyba 55 ale nie jestem pewny, felgi są proste tylko tak jak piszę porysowane. Sprzedaje felgi razem z oponami bo są mi nie potrzebne. Cena 900zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfl Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Dnia 7/30/2017 o 23:52, Grigori napisał: Czesc, podłączam sie do tematu. Wczoraj jechałem w góry i po 300km temperatura poszla na czerwone pole. Stanalem, sprawdzilem wszystko, wentylatory schlodzily i przejechalem kolejne 2km i znow powtorka z rozrywki. Dzisiaj rano wywalilem tempomat gdyz jestem w trasie i mam caly czas otwarty obieg. Problem jest w tym ze nie ma teraz wogole grzania. Temperatura ustawiona na 29 stopni a leci chlodne powietrze. Dodam jeszcze ze jadac caly czas wskaznik temperatury jest w polowie ale jak tylko stane alebo w korku jade to zaczyna rosnac pod czerwone pole. Zastanawiam sie czy oby to tez nie jest koncowka mojego diesla. Mam przebieg 150tys. Jest ktos w stanie cos pomoc? Moze naprowadzic na jakis szkopuł ? Czy jak założe termostat to może wróci normalnie grzanie? Czy może coś trzeba odpowietrzyc? Z góry dziękuje A sprawdzałeś ilość płynu chłodniczego? Miałęm podobnie i okazało się, że ciut poniżej minimum to za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ment200 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Dnia 7.08.2017 o 17:32, qfl napisał: A sprawdzałeś ilość płynu chłodniczego? Miałęm podobnie i okazało się, że ciut poniżej minimum to za mało Albo pompa wody jest na wykonczeniu. Nie ma obiegu to nie podaje goracego plynu na wymiennik ciepla i dlatego nie ma grzania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigori Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 juz koncze temat. Silnik padł.... i po kłopocie. Teraz albo trzeba kupic nowy silnik albo na żyletki sprzedać. Jednym słowem nigdy więcej diesla ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 A benzyny to nie padają? Współczesne konstrukcje są tak obliczone,że wytrzymują okres gwarancyjny i jeszcze coś więcej,zależy już tylko i wyłącznie od szczęścia i trochę od sposobu użytkowania. Takie czasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Hazardzistą nie jestem i jeżdżąc SBD myślę,że nie uczestniczę i jakiejś grze.Chyba odsetek uszkodzonych diesli Subaru nie odbiega od średniej innych marek.A że części są drogie,trzeba mieć świadomość już na etapie zakupu. Co osobiście wcale mnie nie cieszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się