benola Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Takie życie.Można sprzedać i wyzbyć się problemu,ale zawsze jest jakieś ryzyko przy zakupie auta używanego.Raz mniejsze,raz większe.Przy boxer diezel nawet duże,ale każdy powinien brać to pod uwagę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Każdy zrobi, co uzna za stosowne. Zwróciłem jedynie uwagę, że blok NIE kosztuje już 22 kPLN a znacznie mniej. Pozdrowienia! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) 5 godzin temu, Luke Skywalker napisał: Zwróciłem jedynie uwagę, że blok NIE kosztuje już 22 kPLN a znacznie mniej. tak ale do tego dochodzi robocizna, pewnie wtryski, możne turbo wypadałoby zregenerować, obejrzeć świece, pewnie warto zaglądnąć też do sprzęgła... i tak robi się całkiem pokaźna suma. Tutaj głównym problemem nie jest sama awaria a koszt jej naprawy. Jakby tych aut było tyle co np. Vag'ów to w miarę tanio i bez problemu można by przytulić silnik z jakiegoś rozbitka / angola za parę k pln i przełożyć. A tak jest jak jest, auta są niszowe dużo ich nie ma więc dawców jak na lekarstwo a nowe części do remontu tanie nie są... B Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez Karas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Do odważnych świat należy. Jadę kupić diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Jak auto jest kupione w SIP i było należycie serwisowane przez całe swoje życie w SIP to można porozmawiać z @Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 2 godziny temu, lojszczyk napisał: Do odważnych świat należy. Jadę kupić diesla Bez obrazy ale ktoś kiedyś powiedział, że odwaga jest wprost proporcjonalna do głupoty ale oczywiście życzę powodzenia. Ale ad rem ja bym trupa sprzedawał i wyciągną z tego wnioski: głupota nie boli kto pyta nie błądzi dziś rządzi ten kto ma informacje a nie pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Do odważnych świat należy. Jadę kupić diesla Podpytaj autora watku- też tak kiedyś mu się wydawało.Z kronikarskiego obowiązku i kociej ciekawosci- komuś udało się wykręcić więcej niż 200-250 kkm?Niech się ktoś mądrzejszy wypowie ale może jakby przy tych 150 kkm zmienić walki jak motorownia jeszcze uczciwie chodzi ... nie byłoby coś z tego?Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 16 minut temu, recki napisał: komuś udało się wykręcić więcej niż 200-250 kkm na kresce czasem pisze gosc z lubina ktory ma obk-a cvt i ponad 260 tys na pierwszym motorze poprzednio mial legaca diesla manual ktorym zrobil ok 300 tys ale rozbil wozi czesci z niemiec wiec przebiegi autostradowe tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Gdzieś (nie pamiętam, gdzie) spotkałem się z teorią, że problem dotyczy głównie (wyłącznie?) SBD zestawionych ze skrzynią manualną. Przyczyną problemu miałyby być (o ile dobrze pamiętam) drgania wywoływane przez koło zamachowe. Czy znacie przypadki ukręconych wałów w SBD CVT? Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Może z tysiąc do tyłu padł i został wymieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Subarowy dyszel jest ryzykowny i za zaniedbania karci (jak widać z tego wątku). Ale (niestety) dynamiką bije 2.0NA sromotnie i od niechcenia. Piszę to przejechawszy SBD MY08 200kkm (bez awarii) oraz 2.0NA MY08 jakieś 6kkm Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez Knurek1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 28 minut temu, Knurek1111 napisał: Ale (niestety) dynamiką bije 2.0NA sromotnie i od niechcenia szczera prawda, do 100km/h 2.0i nawet jakos tam sie odpycha powyżej stoi w miejscu - w porównaniu do SBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 10 godzin temu, Karas napisał: szczera prawda, do 100km/h 2.0i nawet jakos tam sie odpycha powyżej stoi w miejscu - w porównaniu do SBD. Zabierzcie wiatraczek z SBD, to pogadamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 14 godzin temu, Kambol napisał: Czy znacie przypadki ukręconych wałów w SBD CVT tez jestem ciekaw z oczywistych powodow 2 godziny temu, WOJO napisał: Zabierzcie wiatraczek z SBD, to pogadamy... zabierz wiatraczek z dit to pogadamy tapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 2 godziny temu, OBK CVT napisał: zabierz wiatraczek z dit to pogadamy Tam wiatraczek... Koła z samochodu od razu zabierz! Ogólnie argumentacja trochę bez sensu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Bez sensu jest porównywać pod kątem osiągów dwulitrowy turbodoładowany silnik do dwulitrowego bez turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 16 minut temu, krvrad napisał: Bez sensu jest porównywać pod kątem osiągów dwulitrowy turbodoładowany silnik do dwulitrowego bez turbo. Mądrego to i przyjemnie posłuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, Knurek1111 napisał: argumentacja trochę bez sensu... nie ja zaczalem btw troche przeszukalem fora niemieckie i jak dotad nie znalazlem powazniejszej awarii sbd z cvt dodatkowo wiekszosc zaleca regularne wymiany oleju w cvt tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, krvrad napisał: Bez sensu jest porównywać pod kątem osiągów dwulitrowy turbodoładowany silnik do dwulitrowego bez turbo. Nie zgadzam się Bez sensu, to jest porównywać F126P do S500 (albo 2.0i do H6 czy 2.5T). Bo ceny całkiem inne, przeznaczenie inne itd. Ale dwa silniki w tym samym modelu samochodu, zbliżone cenowo oraz z identyczną mocą maksymalną - dlaczego niby nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchu Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, OBK CVT napisał: nie ja zaczalem btw troche przeszukalem fora niemieckie i jak dotad nie znalazlem powazniejszej awarii sbd z cvt dodatkowo wiekszosc zaleca regularne wymiany oleju w cvt tapatalked Jakby to miało jakiś sens jeszcze to w chwili kiedy samochód zaniemógł wracałem ze sklepu z nowym olejem silnikowym i wszystkimi filtrami, miałem sobie w domu wymienić...chociaż do wymiany mogłem zrobić jeszcze ok 5k km. Tak na marginesie, to tak naprawdę nie zdążyłem o ten samochód zadbać. Jedynie co robiłem to lałem bardzo dobrej jakości paliwko. Nie jestem jakimś znawcą wszystkich marek i nie śledzę co godzinę nowinek. Kupiłem ten samochód przedewszystkim bo był duży bardzo wygodny no i fajnie się odbijał. Zraziłem się okropnie do tej marki, chociaż miałem ją do tej pory za najlepszą. Bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Poprzednik mógł go zamęczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 21 minut temu, Duchu napisał: Kupiłem ten samochód przedewszystkim bo był duży bardzo wygodny no i fajnie się odbijał. Zraziłem się okropnie do tej marki, chociaż miałem ją do tej pory za najlepszą. Bywa. Gdybyś kupił auto jako nowe, to przyznał bym Ci rację ,ale że kupiłeś auto używane ,nie wiadomo jak traktowane przez kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i zrażasz się nie tylko do tego konkretnego auta, a do całej marki to nie do końca słusznie. tym bardziej ,że to pewnie pierwsze Subaru w Twoim posiadaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 34 minuty temu, Duchu napisał: tak naprawdę nie zdążyłem o ten samochód zadbać no i nie wiemy jak przez 240 tys km dbano o auto niestety tylko pierwszy wlasciciel moze ocenic czy trafil na brylant czy na mine ale wiaze sie to z kupnem nowki i serwisowaniem w aso - co jak wiadomo sporo kosztuje 6 minut temu, gorion napisał: Co znaczy ze poprzedni właściciel je zamęczył? siostra skasowala silnik diesla w swoim gacku jezdzila rok z uszkodzonym sprzeglem i przeciagnela wym oleju o 7 tys poszla 3 i 4 panewka przy niecalych 70 tys o ile dobrze pamietam mozna? mozna tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchu Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 3 godziny temu, gorion napisał: Co znaczy ze poprzedni właściciel je zamęczył? Bo podobno nawet ecodriving wykańcza te wały - a może zwłaszcza ecodriving Tysiące teorii a diesle sbd jak padały tak padają i nawet chyba nie ma co szukać drugiego dna. Dwumas nie lubi niskich obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się