Jump to content

maras07

Użytkownik
  • Content Count

    230
  • Joined

  • Last visited

About maras07

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 09/15/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    outback

Recent Profile Visitors

451 profile views
  1. Na podnośniku często łożysk w kolach nie słychać bo nie są obciążone, u mnie tez coś huczało, okazało się łożysko w kole
  2. Ja wiem ile kosztuje regulacja zaworów w DOHC, nie muszę nigdzie dzwonić, ale ty zadzwoń i spytaj przy jakich przebiegach jest ona zazwyczaj robiona... I nie pisz głupot że co 40k km...
  3. Jak już to ty rozpowszechniasz zasłyszane głupoty... co 40k km regulacja za 2000zł
  4. A kto ci powiedział żeby regulować co 40k km? głupot ktoś ci nagadał...a sprawdzenie nie kosztuje 2000zł. A po drugie, u mnie regulacja kosztuje 150-300zł 2.5 sohc
  5. Ja? Nigdy. Od 14 lat jeżdżę benzynami z LPG i śmieje się na stacjach paliw Wystarczy trzymać się dwóch zasad, zakładać gaz zgodnie ze sztuką i serwisować go odpowiednio i naprawdę nie ma żadnego problemu.
  6. Jak subaru to chyba jedynie PB/LPG
  7. Te silniki Diesla maja po prostu wadę która mimo tego, że masz silnik po remoncie, może za chwile znów dać o sobie znać... ASO umywa ręce bo stwierdzi, że auto źle eksploatowane i albo oddasz za grosze budę albo znów remont za pół wartości auta, a może będziesz miał szczęście i przejeździsz 5 lat bez awarii Ja osobiście bym nie ryzykował. Chyba, że Tobie tak podoba się nim jazda i masz w skarpecie na ewentualny remont
  8. Poszukaj na facebooku, ktos tam sie ogłaszał i parę osób od niego brało, co prawda do OBK III ale może do II też posiada
  9. Cześć, wymieniłeś juz tą cewkę? Mam podobnie jak ty na zimnym słabo pali, ale nie wiem czy tez tak miałęś, jak samochód postał 2 dni (sobota niedziela) to w poniedziałek rano już ładnie odpalał. I tak sie zastanawiam czy tez tak miałeś?

     

    1. Show previous comments  4 more
    2. Bio

      Bio

      U mnie czas kręcenia rozrusznikiem uzależniony był tylko i wyłącznie od temperatury. Czym zimniej tym dłużej. Jak już załapał to na wszystkie cylindry. Gazu nie mam. Jutro przedstawię Twoja sprawę gazownikom. Kumate chłopaki, sąsiedzi. Dam znać.

      Pozdrawiam,

      Janusz

      Witaj,

      chłopaki od gazu powiedzieli, że walnięty jest reduktor. Nie znam się na tym, ale dodali: niech odłączy przewód podciśnienia i będzie wszystko jasne.

      Reduktor przepuszcza gaz. I to gaz wszystko krzaczy. Samochód postoi dwa dni, gaz odparuje i dobrze odpala silnik.  Po nocce, nie zdąży ten gaz się ulotnić. Czym zimniej, tym proces ulatniania się gazu trwa dłużej.

      To tyle :)

       

      Pozdrawiam,

      Janusz

    3. maras07

      maras07

      dzieki za zainteresowanie i podpowiedzi, to juz sprawdzalem ;) i nic to nie dawalo, chyba ze ten gaz jakos wtryskiem uciekal, bo zakrecalem butle, wyjezdzalem gaz, odczepialem podcisnienia i dalej to samo :/

    4. Bio

      Bio

      W takim razie czeka Cię żmudna praca podobna do tej, którą ja wykonałem.

      Jak znajdziesz przyczynę, daj znać. Wiedzy nigdy za wiele.

      Pozdrawiam,

      Janusz

      PS. Nigdy, przenigdy nie zagazuję auta :yahoo:

  10. Cześć.

    Ile chcesz papierków za ten filt paliwa? :)

    I bedzie on pasować do outbacka 2005 2.5 ej253?

    VIN - JF1BP9LLA5G035878

     

    Pozdrawiam

    1. TOMA52

      TOMA52

      Sprawdze jutro na kompie i dam znac.

      Nie podejdzie do Ciebie. Ty masz takie coś:

      42072AA120 lub -121. Popatrz sobie na Google jak to wygląda. 

       

  11. Co padło, że szukasz nowej skrzyni? Nie lepiej zregenerować Tą co posiadasz?
  12. U mnie też od razu leci dymek równo z dwóch, chyba ci się tłumik przytkał.
  13. Może jak ktoś ma powtórnie lakierowaną maskę to może być problem, bo z fabrycznym lakierem nie ma problemu. Choć w civicu miałem lakierowaną maskę i brak wygłuszenia i też nie było problemu
  14. W dwóch poprzednich autach nie miałem wygłuszenia maski i nic się nie działo. Łuszczący się lakier od braku wygłuszenia to mit...
×
×
  • Create New...