Skocz do zawartości

Mój następny telefon


devlin

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, .Misza. napisał:

może kwestia dystrybucji?

Może też zależy od modelu, bo mój to jakiś bieda:D

 

29 minut temu, .Misza. napisał:

BTW - jak 12mini? Zastanawiam się czy Marcie nie kupić -  nie lubi zmienieniać telefonów ;)

Zaczyna mi się podobać, generalnie sklonowałem wszystkie apki jak w miałem w Huawei, jakoś wszystko zaczęło szybciej działaćB)

Te słynne nie zacinanie/zawieszanie się wszystkiego jest jak najbardziej zauważalne(w porównaniu do androida).

Bardzo ważna rzecz którą zauważyłem to ekran, pomimo mniejszego ekranu, lepiej mi się czyta i nie bolą mnie oczy.

Jeszcze chwilę musi potrwać żebym mógł coś więcej powiedzieć.

8 minut temu, ipsx82 napisał:

Bardzo słaba bateria w tej wersji.

Pomimo małej pojemności baterii (w sumie to nie wiem jaka jest), jest zdecydowanie lepiej niż większa bateria w P20 z androidem.

Zawsze ładuję telefon wieczorem do około 95% , odłączam od ładowarki zostawiam na noc, niczego nie wyłączam( wifi, dane, itd.) 

Jak na razie, po normalnym użytkowaniu telefonu (12 mini) przez cały dzień, wieczorem mam 50% baterii.

Dla porównania mój prawie 3 letni P20 jak ma wieczorem 20-30% to max

Jedyną zmienną, pewnie istotną jest to że Huawei działał na dwóch sim, a 12 mini tylko na jednej, jeszcze nie mam drugiej karty na Esim.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No to problem rozwiązał się pod wpływem impulsu - kupiłem realme GT master edition 5G. Na Allegro była promka z 1499 na 1149, przypomniałem sobie o bonie na Allegro 300zł i za 849zł mam telefon który spełnia oczekiwania, nawet te dotycące rozmiaru. Dziękuję za podpowiedzi.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny problem mi się zrobił z telefonem. SMSy nie dochodzą do innego numeru (u mnie normalnie jako wysłane), z tego numeru do mnie idą bez problemu, poza tym z obu telefonów wszystko działa bez zarzutu. Mój to Galaxy S10, ten drugi telefon to jakiś archaiczny Samsung z klawiaturą... Ktoś się z czymś takim spotkał?    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, GREGG napisał:

Dziwny problem mi się zrobił z telefonem. SMSy nie dochodzą do innego numeru (u mnie normalnie jako wysłane), z tego numeru do mnie idą bez problemu, poza tym z obu telefonów wszystko działa bez zarzutu. Mój to Galaxy S10, ten drugi telefon to jakiś archaiczny Samsung z klawiaturą... Ktoś się z czymś takim spotkał?    

Taki problem miałem jak przechodziłem z sieci do sieci. Ale po paru telefonach na infolinie i pogrożeniu że rozwiążemy umowę to naprawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, niebieski708 napisał:

Miał być note 20 ultra. Przechodziłem obok apple store, a jakaś ciemna siła podpowiedziała wejdź... wyszedłem z iphone 13 max pro 512GB :evil2:

IMG-20211204-WA0006.jpeg

Ja się zraziłem do tego telefonu... kupiłem żonie na premierę 2 dni później był już na gwarancji, wiadomo to elektronika ale i podejście Apple mnie trochę wk.... znaczy się zdenerwowało :) jednak wolę swojego s21 ultra jakoś do jabłka nie mogę się przekonać mimo że miałem kilka sztuk a ostatnia sytuacja utwardziła mnie w przekonaniu że to nabijanie pieniędzy i robienie klienta w bolo.

Edytowane przez Kapsel93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z jabłkiem jeszcze nigdy w serwisie nie byłem, za to serwis Samsunga na Woli u mnie regularnie był na liście stałych adresów. A to padnięta bateria, brak kontaktu z rysikiem i jego ładowania w Note10+, a wymiany wyświetlacza ze trzy razy, zawsze jakaś wada. Raz 1,5 miesiąca się kłóciłem: tak wyglądał wyświetlacz świeżo po wyjęciu z pudełka:
IMG_0093.thumb.jpg.0a9ecab2408153661ba04091769fae9f.jpg

Od razu opinia że telefon uszkodzony przeze mnie. Dopiero rzeczoznawca i skarga do rzecznika praw konsumenta sprawiło że Samsung uznał wadę fabryczną.

Ale to i tak pikuś w porównaniu z tym co miałem z Huawei... na wymianę wyświetlacza (odklejony dygitalizer) czekałem 3 miesiące bo nie mieli części a potem wymienili tak że ja bym to lepiej zrobił. Droga przez mękę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, ESP napisał:

Ja z jabłkiem jeszcze nigdy w serwisie nie byłem, za to serwis Samsunga na Woli u mnie regularnie był na liście stałych adresów. A to padnięta bateria, brak kontaktu z rysikiem i jego ładowania w Note10+, a wymiany wyświetlacza ze trzy razy, zawsze jakaś wada. Raz 1,5 miesiąca się kłóciłem: tak wyglądał wyświetlacz świeżo po wyjęciu z pudełka:
IMG_0093.thumb.jpg.0a9ecab2408153661ba04091769fae9f.jpg

Od razu opinia że telefon uszkodzony przeze mnie. Dopiero rzeczoznawca i skarga do rzecznika praw konsumenta sprawiło że Samsung uznał wadę fabryczną.

Ale to i tak pikuś w porównaniu z tym co miałem z Huawei... na wymianę wyświetlacza (odklejony dygitalizer) czekałem 3 miesiące bo nie mieli części a potem wymienili tak że ja bym to lepiej zrobił. Droga przez mękę.

Czyli widać nie ma reguły tylko jak się trafi, z jabłkiem była sytuacja taka, kupiony w sobotę żona szczęśliwa działało wszystko ok, w niedzielę rano bierze telefon a tu 1/3 ekranu jasna a reszta ciemniejsza, serwis stwierdził że uszkodzony wyświetlacz, dwu dniowy tel jest w naprawie i na wyswietlacz jest tylko 3 miesiące gwarancji bo apple tyle daje po naprawie, trochę śmiech na sali ale co zrobić, moim zdaniem słabe podejście jak kupujesz tel za prawie 6 tyś... 

received_1036794870451459.jpeg

  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Kapsel93 napisał:

Czyli widać nie ma reguły tylko jak się trafi, z jabłkiem była sytuacja taka, kupiony w sobotę żona szczęśliwa działało wszystko ok, w niedzielę rano bierze telefon a tu 1/3 ekranu jasna a reszta ciemniejsza, serwis stwierdził że uszkodzony wyświetlacz, dwu dniowy tel jest w naprawie i na wyswietlacz jest tylko 3 miesiące gwarancji bo apple tyle daje po naprawie, trochę śmiech na sali ale co zrobić, moim zdaniem słabe podejście jak kupujesz tel za prawie 6 tyś... 

received_1036794870451459.jpeg

Źle zrobiłeś.... Trzeba było oddać z tytułu niezgodności towaru z umową. Miał być sprawny a nie jest. A teraz będziesz czekał aż naprawią. I małżonka dostanie naprawiany już telefon. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, ESP napisał:

Ja z jabłkiem jeszcze nigdy w serwisie nie byłem, za to serwis Samsunga na Woli u mnie regularnie był na liście stałych adresów. A to padnięta bateria, brak kontaktu z rysikiem i jego ładowania w Note10+, a wymiany wyświetlacza ze trzy razy, zawsze jakaś wada. Raz 1,5 miesiąca się kłóciłem: tak wyglądał wyświetlacz świeżo po wyjęciu z pudełka:
IMG_0093.thumb.jpg.0a9ecab2408153661ba04091769fae9f.jpg

Od razu opinia że telefon uszkodzony przeze mnie. Dopiero rzeczoznawca i skarga do rzecznika praw konsumenta sprawiło że Samsung uznał wadę fabryczną.

Ale to i tak pikuś w porównaniu z tym co miałem z Huawei... na wymianę wyświetlacza (odklejony dygitalizer) czekałem 3 miesiące bo nie mieli części a potem wymienili tak że ja bym to lepiej zrobił. Droga przez mękę.

 

Ale to nie jest wada fabryczna. To jest nowa opcja zwana "marginesem". zapisuje sie na nim rozne rzeczy albo bazgroli w czasie nudy np spotkania w biurze gdzie wszyscy przysypiaja, a Ty wygladasz na super goscia bo nie chrapiesz tylko ciagle cos zapisujesz..

 

  • Haha 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jakoś z Apple zawsze miałem z górki, 6S 3 razy lądował w serwisie i za każdym razem wymieniali na nowy, na końcu ostatniego dnia gwarancji dałem do serwisu tak totalnie dla jaj, oczekując że oddadzą mi tel, po czym dostałem info że tel kwalifikuje się do wymiany:biglol: Później X po niecałym roku miałem wrażenie że się bardziej grzeje i też wymienili

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ewemarkam napisał:

Źle zrobiłeś.... Trzeba było oddać z tytułu niezgodności towaru z umową. Miał być sprawny a nie jest. A teraz będziesz czekał aż naprawią. I małżonka dostanie naprawiany już telefon. 

Już dawno załatwione, chciałem żeby wymienili powiedzieli że nie ma takiej możliwości... także trudno.

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.12.2021 o 09:38, Kapsel93 napisał:

Już dawno załatwione, chciałem żeby wymienili powiedzieli że nie ma takiej możliwości... także trudno.

Może coś pozmieniali. W ramach gwarancji, a raz chyba też rękojmi do tej pory reklamowałem cztery urządzenia i za każdym razem po 2-3 dniach dostawałem nowe (pewnie refurb).

Wspołczuję sytuacji, bo faktycznie słabo wyszło.

Najlepiej kupować w Apple Store, bo im buble się odsyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakiś patent na wyczyszczenie głośnika słuchawki bez rozkręcania telefonu?
Pacjent Iphone 8 plus. 2-3 lata.
Spadła słyszalność rozmów w słuchawce. W praktyce rozmawiam na max głośności.
Podejrzewam że może być mechanicznie zapchany. Logika wskazuje, że powinno go się wyczyścić od środka ale obawiam się późniejszych problemów ze szczelnością. Macie jakieś doświadczenia?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...