Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, grin napisał:

Zastanawiam sie czy tylko Audi ma taki problem, czy MB z AMG czy BMW z eM Division również?!

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

Wszyscy mają z tym problemy niestety , jest sporo aut na stocku już zarejestrowanych przed wejściem przepisów , i auta mają zerowy przebieg ale w karcie pojazdu jesteś jako drugi właściciel , i można spory rabat wyciągnąć  .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem okazję po raz pierwszy poprowadzić RS3 sedan i powiem Wam, że jest szatan. To jak on rwie do przodu z Launch Control to jest coś niebywałego. Ze startu zatrzymanego Mustang GT (ten przedostatni lift) jak rownież Focus RS nie mają najmniejszych szans. Z rolki wyrównany pojedynek był z Superbem 455-konnym (2.0 tsi podłubane, program dławi silnik na jedynce, stąd start z rolki).
Ciekawostka odnośnie Superba - na wstecznym prędkość max to 90km/h :D

Ciekawostka odnośnie RS3 - nie udało nam się zrobić bączka gdyż system mimo powyłączanych asystentów nadal ingerował (może coś źle robiliśmy :rolleyes:)

Jak miałbym wybrać alternatywę dla STI my15 albo nawet my18 to zastanawiałbym się między seryjnym RS3 Sedanem a modzonym Superbem (w końcu Skoda lepsza od Subaru :biglol:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, carfit napisał:

Wszyscy mają z tym problemy niestety , jest sporo aut na stocku już zarejestrowanych przed wejściem przepisów , i auta mają zerowy przebieg ale w karcie pojazdu jesteś jako drugi właściciel , i można spory rabat wyciągnąć  .

Okazuje się, że BMW ma jakieś limity jeszcze, kumpel zamówił M2 1,5 m-ca temu do produkcji. Jest już w PL, odbieramy w tym tygodniu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Elvisiak napisał:

Dzisiaj miałem okazję po raz pierwszy poprowadzić RS3 sedan i powiem Wam, że jest szatan. To jak on rwie do przodu z Launch Control to jest coś niebywałego. Ze startu zatrzymanego Mustang GT (ten przedostatni lift) jak rownież Focus RS nie mają najmniejszych szans. Z rolki wyrównany pojedynek był z Superbem 455-konnym (2.0 tsi podłubane, program dławi silnik na jedynce, stąd start z rolki).
Ciekawostka odnośnie Superba - na wstecznym prędkość max to 90km/h :D

Ciekawostka odnośnie RS3 - nie udało nam się zrobić bączka gdyż system mimo powyłączanych asystentów nadal ingerował (może coś źle robiliśmy :rolleyes:)

Jak miałbym wybrać alternatywę dla STI my15 albo nawet my18 to zastanawiałbym się między seryjnym RS3 Sedanem a modzonym Superbem (w końcu Skoda lepsza od Subaru :biglol:)

A jak ten Superb skręca? Wydaje mi się ze ważne jest dla Ciebie przyspieszenie. STI to połykacz zakrętów, ciężko mi wyobrazić sobie poziom modow żeby ciężki Superb jezdzil jak nawet seryjne STI. RS3 to inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnoe RS3  to polift jest w tej chwili tuners dream o czym pisałem w innym wątku.Tunerzy w stanach łapie się za głowę co ten silnik znosi.Tam w tej chwili 600 KM to żaden problem trzeba wymienić tylko parę językowi rurek a są już auta które osiągają po 700+ dalej na seryjnych gratach w silniku.

Sportmile ostatnio stroilo taki egzemplarz na ponad  800KM ale zrobili kaganiec bo właściciel musi się na nowo nauczyć jeździć :)

Dla mnie szok.

Screenshot_20181104-103431.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

A jak ten Superb skręca? Wydaje mi się ze ważne jest dla Ciebie przyspieszenie. STI to połykacz zakrętów, ciężko mi wyobrazić sobie poziom modow żeby ciężki Superb jezdzil jak nawet seryjne STI. RS3 to inna bajka.

Oczywiście porównywałem tutaj tylko przyspieszenia. Superb to modyfikowane daily, z wygodnym zawieszeniem (jakieś sprężyny tylko zmienione chyba), full opcją wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Yapco napisał:

O Mustangu GT 5.0 można sporo dobrych rzeczy powiedzieć, ale na pewno nie jest to szybkie auto.:mrgreen:

Natomiast biorąc pod uwagę KM do PLN wypada bardzo korzystnie.

 

najnowsza wersja znacznie lepiej jeździ podobno, poprawili zawias, dodali mocy, I poprawili wnętrze, Pertyn twierdzi ze to zupełnie inny samochód no ale do rs itp pewnie brakuje sporo ale to chyba dwie różne filozofię samochodu.. jja się zastanawiam bo na tor nie jeżdżę do codziennego użytku 450 km wolnossącym v8 za 200 kpln to dobra chyba cena. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamilgt napisał:

 

D52DCD2D-9052-4F79-8ECD-0FC16D29FD45.png

EC38A8D9-FD4A-407B-9130-364966A68A06.png

Super szybkie nie jest ale w tego typu autach jest chyba mega korzystna oferta.

Szkoda tylko ze nie mozna np dokupić czegoś jak drivers pack ze szpera i jakimiś fajnymi kabelkami bo z tego co pamietam to ma chyba otwarty dyfer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, turdziGT napisał:

Super szybkie nie jest ale w tego typu autach jest chyba mega korzystna oferta.

Szkoda tylko ze nie mozna np dokupić czegoś jak drivers pack ze szpera i jakimiś fajnymi kabelkami bo z tego co pamietam to ma chyba otwarty dyfer.

Mustang GT w standardzie ma szperę z tyłu. 

Ogólnie samochód jest szybki, ale to raczej krążownik do połykania kilometrów autostradą. Po zakrętach jeździ to poprawnie, ale bez fajerwerków. Przyjemne auto jako daily. 

Ma natomiast niesamowity klimat, którego niejedna lepsza technologicznie i parametrowo fura może mu co najwyżej pozazdrościć. :) 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.11.2018 o 10:46, aflinta napisał:

Może trzeba zmienić tytuł tego wątku na Audi zamiast STI.... :coffee: Bywało tu ciekawie, ale teraz normalnie niemiecki temperament z niego zionie :th_dash:

 

Może będzie łatwiej jak utworzymy pod forum Audi i wrzucimy tam wszystkie tematy, w których się udziela @turdziGT   ;) 

 

Zrobimy skrypcik i kolejne posty będą tam lądowały "by default". :rolleyes:

  • Super! 1
  • Haha 1
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robta co chceta mnie tam obojętne byle by było gdzie pisać :)

Żeby nie bylo że tylko o OOOO dziś widziałem po raz pierwszy C43 AMG polift i przyznam szczerze że robi robotę.Przedliftowy jakos nie do końca mi leżał ale teraz poprawili zderzak i wydechy z tylu i jest cymesik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, turdziGT napisał:

Robta co chceta mnie tam obojętne byle by było gdzie pisać :)

Żeby nie bylo że tylko o OOOO dziś widziałem po raz pierwszy C43 AMG polift i przyznam szczerze że robi robotę.Przedliftowy jakos nie do końca mi leżał ale teraz poprawili zderzak i wydechy z tylu i jest cymesik.

A Ty myślisz, że ludzie z tego tematu się o takich rzeczach dowiadują? :) Każdy pewnie ma jakieś tam strony na fejsie, YT czy na innym insta polubione motoryzacyjne, które bombardują fotami i filmami przy każdej mniejszej lub większej zmianie. Tak jak kiedyś zaglądałem do tego wątku częściej tak teraz robię to raz na jakiś czas bo za każdym razem tylko posty i zdjęcia Audi RS4 (a przynajmniej ja tak trafiam). Abstrahując od tego jak samochód jeździ bo pewnie spoko to jednak obejrzałem ostatnio na żywo na imprezie motoryzacyjnej i... nie spodobał mi się. Jak dla mnie nuda. Lepiej wygląda na zdjęciach niż na żywo. Być może to tylko moje zdanie i jestem w mniejszości, ale wolę - z pewnymi wyjątkami - japoński kierunek motoryzacyjny :) Zresztą obecna linia modelowa Audi to stylistyczna porażka po ciekawej i poprzedniej  miałem wysokie oczekiwania. Pozdro!

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem Jaguara E-PACE dla żony i trochę nim pojeździłem , może kogoś to zainteresuje , a może nie więc proszę nie czytać ;) .

Ja osobiście jestem trochę rozczarowany ale o tym później , najważniejsze że żona zachwycona :yahoo:

Auto się naprawdę świetnie prowadzi , nie czuć zupełnie sporej masy , ale to pewnie zasługa sztywnej stalowej konstrukcji ,  super tylnego zawieszenia i napędu GKN który nie ma haldexa a napęd wzorowany na Focusie RS . Moc 240KM i moment 500Nm daje radę choć oczywiscie nie powala , ale to auto do miasta więc ok . Największą zaletą auta to fenomenalny środek , materiały , wykończenie , tu naprawdę można czuć Premium , jakość skóry , deski w skórze , materiały , itd.

Ale ..... niestety lista fuckapów jest bardzo długa i osobiście uważam że auto nie jest warte tej ceny !!!! A katalogowa cena z dodatkowym wyposażeniem to 280 tys. bez rabatu .....

W tej cenie nie mamy

Brake Hold strasznie to wkurzające , jak ma się z tym do czynienia

Hands free , owszem jest pilot i brak kluczyka , ale to nie to samo ..... trzeba za każdym razem używać pilota .

brak "wyrwirączek" na całym aucie

brak ładowarki indukcyjnej

trochę ciasno na tylnych siedzeniach , ale lepszy komfort jak FXT

Head Up , średni , i cholernie drogi , ponad 5k :(

System audio Meridian , za sporą dopłatą , niby ok , ale do archaicznego niby systemu Bose w RS6 , to nawet nie ma co porównywać ..... mimo dużego wyświetlacza dotykowego . Jakość dzwięku w Audi powala , w E-PACE jest bardziej nowocześnie , fajne aplikacje , hot -spot , wifi itd.

brak schowka schładzanego

reflektory full led automatyczne , to naprawdę namiastka tego co mam w audi z reflektorami matrix , to dwa światy na korzyść Audi

To tak na szybko , co zauważyłem robiąc 500km :) więcej wad pewnie odkryję później , ale jak widać Skoda jest zawsze najlepsza ;) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Super! 1
  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie monotematycznie ale po Matrixach to w żadnym aucie nie ma świateł , do tego stopnia ze ostatnio nawet sie zatrzymałem jadąc zony autem zeby zobaczyć czy wogole świecą :) 

Jak oceniasz plastiki w środku  ? Pamietam z F-Pace ze ponizej pewnej wysokości deski i zwłaszcza na drzwiach było bardzo plastikowo ale Oglnie trzeba przyznać ze wnętrza Jaguar ma fajne.Nie ma modelu ktory by sie mnie nie podobał.

BTW jak oceniasz skrzynie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...