OWOC Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 2 godziny temu, turdziGT napisał: Super drag race się szykuje jutro na Carswow. RS4 B8 nie wzięli z oczywistych powodów Jeśli chodzi o atrakcyjność tych "kuferków" to bezapelacyjnie wygrywa B5, depcze jej po pietach b7 Następnie b4, ale to z szacunku na wiek Z niecierpliwością oczekuję relacji video z tego starcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 14 godzin temu, turdziGT napisał: RS4 B8 nie wzięli z oczywistych powodów Dlaczemu? Ja nie w temacie a dowiedzieć bym sie chciał (B5 jest kot ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Godzinę temu, Mateusz22 napisał: Dlaczemu? Ja nie w temacie a dowiedzieć bym sie chciał (B5 jest kot ) Ano z prostego powodu.RS4 b8 reprezentuje krok w tym Quattro GmbH. Hierarchia jest mniej więcej tak: RS2 jest mega bo to najszybsze kombi świata swojej dekady i budowane przez Porsche. RS4 b5 jest też mega bo miało i świetny i niesamowite osiągi mimo że nie prowadziło się najlepiej. RS4 b7 jest też świetnie bo mimo że nie jest szybsze niż b5 to prowadziło się zdecydowanie najlepiej.Przez wieku oceniane było jako najlepiej prowadzące się RS4 nawet po wejściu b8. No i w końcu RS4 b8.Ta buda stanowi krok wstecz bo auto ciężkie a motor połączono z ciężkim i awaryjnym Stronic.Przez swoją wagę ucierpiało też prowadzenie.Ogólnie bazując na tej samej mechanice b7 jest o wiele lepszym samochodem. No i w końcu b9 czyli na ce szczęście powrót do czasów świetności a więc połączenie turbo z czasów b5 i prowadzenia b7.Recepta się sprawdziła. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 To mówicie, że Carfit Smarta kupił ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Wygląda na to że daje radę ten nowy Etron 21 godzin temu, OWOC napisał: Jeśli chodzi o atrakcyjność tych "kuferków" to bezapelacyjnie wygrywa B5, depcze jej po pietach b7 Następnie b4, ale to z szacunku na wiek Z niecierpliwością oczekuję relacji video z tego starcia. To prawda b5 było super.Pamietam jak Kuzaj miał tak srebrna ale Magda ni chyba częściej jeździła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 2 godziny temu, rombu napisał: To mówicie, że Carfit Smarta kupił ? he he , dobry gość i sprzęt Ja już sie doczekać odbioru nie mogę ,a do lutego jeszcze sporo czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 12 godzin temu, turdziGT napisał: Wygląda na to że daje radę ten nowy Etron Tylko ten zasięg, nominalnie 400 km, czyli realnie pewno z 300 km. Trasa Kraków - Warszawa będzie już problemem W krajach gdzie inwestuje się w sieć szybkiego ładowania np. Norwegia, Niemcy itp. będzie to miało sens. W PL to chyba za sto lat, bo u nas rządzą paliwa tradycjne węgiel, ropa. W PL e-Tron mógłby służyć jako auto miejskie/podmiejskie, bliższe wypady ... ale to trochę bez sensu, bo auto jest spore, ma blisko 5 m. W PL nie wróżę sukcesu, choć zobaczymy ile będzie kosztować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 57 minut temu, subleo napisał: Tylko ten zasięg, nominalnie 400 km, czyli realnie pewno z 300 km. Trasa Kraków - Warszawa będzie już problemem W krajach gdzie inwestuje się w sieć szybkiego ładowania np. Norwegia, Niemcy itp. będzie to miało sens. W PL to chyba za sto lat, bo u nas rządzą paliwa tradycjne węgiel, ropa. W PL e-Tron mógłby służyć jako auto miejskie/podmiejskie, bliższe wypady ... ale to trochę bez sensu, bo auto jest spore, ma blisko 5 m. W PL nie wróżę sukcesu, choć zobaczymy ile będzie kosztować. To prawda niestety u mnie nie czy tylko kiedy a to kiedy to moze byc juz 2025 ale liczę ze bedzie to jednak 2030. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 (edytowane) Ciekaw jestem Waszego zdania, bo dla mnie to firmy przeginają w dojeniu swoich klientów. Przykłady : - w ofercie załączonej przez Carfita jest pozycja : cyfrowy wyświetlacz wskaźników, za "jedyne" 3350 PLN. Przecież to jest tańsze rozwiązanie od tradycyjnych , wskazówkowych wskaźników. - w właśnie opublikowanym przez Zachara teście Audi Q8, pojazd za 370 tys. PLN, producent proponuje opcję za ... lakierowanie zderzaków. I to jeszcze jaka kwota - 3.000PLN Rozumiem w Dacii, za 40 tys. ale nie w samochodzie, który podobno jest klasy "premium". Edytowane 15 Października 2018 przez rombu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 No ale w premium to opcje nabijają kasę i taka jest ogólna polityka. Relatywnie przystępny golas i milion opcji, bez połowy których przeciętny kupujący nie może żyć za drugie tyle. Cena opcji nie ma nic wspólnego z realną wartością ich wytworzenia. Prestiż, gadżeciarstwo, pożądanie przez klienta - to buduje cenę Szkoda, że nie wypuszczają w serii na felgach stalowych 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 12 godzin temu, rombu napisał: ... lakierowanie zderzaków. I to jeszcze jaka kwota - 3.000PLN Rozumiem w Dacii, za 40 tys. ale nie w samochodzie, który podobno jest klasy "premium". Myślisz że w Dacii za 40 tys koszt 3 tys za lakierowanie zderzaków by przeszedł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 12 godzin temu, rombu napisał: - w ofercie załączonej przez Carfita jest pozycja : cyfrowy wyświetlacz wskaźników, za "jedyne" 3350 PLN. Przecież to jest tańsze rozwiązanie od tradycyjnych , wskazówkowych wskaźników. Płacisz za technologię . 5 minut temu, radekk napisał: Myślisz że w Dacii za 40 tys koszt 3 tys za lakierowanie zderzaków by przeszedł? Dacia ładniej wygląda bez lakierowanych zderzaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 14 godzin temu, aflinta napisał: No ale w premium to opcje nabijają kasę i taka jest ogólna polityka. Relatywnie przystępny golas i milion opcji, bez połowy których przeciętny kupujący nie może żyć za drugie tyle. Cena opcji nie ma nic wspólnego z realną wartością ich wytworzenia. Prestiż, gadżeciarstwo, pożądanie przez klienta - to buduje cenę Szkoda, że nie wypuszczają w serii na felgach stalowych Dokladnie takie Macan tez wyglada watpliwie ze seryjnymi zderzakami dopiero lakierowane z pakietu Sport jakoś wyglądają ale kosztują majątek Tymczasem w niedziele byłem na zakończeniu sezony i tym razem miałem towarzystwo Byly jeszcze dwie sztuki RS3 i tak jak mówił wczesniej nie byłem w stanie im odjechać.To chyba najlepiej wydane pieniądze z palety RS. Tak czy siak RSy to raczej nisza bo i tak jest znaczna przewaga porsche zwłaszcza GT3 jak i Caymanow a także sporo M2 , M3 i M4.Na to to raczej logiczny wybór. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 13 godzin temu, aflinta napisał: No ale w premium to opcje nabijają kasę i taka jest ogólna polityka. Relatywnie przystępny golas i milion opcji, bez połowy których przeciętny kupujący nie może żyć za drugie tyle. Cena opcji nie ma nic wspólnego z realną wartością ich wytworzenia. Prestiż, gadżeciarstwo, pożądanie przez klienta - to buduje cenę Szkoda, że nie wypuszczają w serii na felgach stalowych Mi bardzo się podobają wizualizacje samochodów w wersji tzw. wersji podstawowej na nisko profilowej stalowej feldze I sam bym chętnie taką wersją Porsche jeździł - minimum gadżetów, bajerów itp - jak najwięcej frajdy z prowadzenia przy minimum stresu podczas zabawy na torze w obawie o uszkodzenia itp. Ale znając politykę producentów za taką wersję wołali by tyle, że były by droższe od wersji z obecnie oferowanych.... 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Np: 911 T czyli mniej za wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 4 godziny temu, turdziGT napisał: Byly jeszcze dwie sztuki RS3 i tak jak mówił wczesniej nie byłem w stanie im odjechać.To chyba najlepiej wydane pieniądze z palety RS Lejesz miód na moje serce Czekam aż będzie możliwość zamawiania. Chociaż jakieś mało używane Sti 2016/17 nadal się kolacze po głowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 @carfit kiedy odbierasz E-pace? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 5 godzin temu, OWOC napisał: Mi bardzo się podobają wizualizacje samochodów w wersji tzw. wersji podstawowej na nisko profilowej stalowej feldze I sam bym chętnie taką wersją Porsche jeździł - minimum gadżetów, bajerów itp - jak najwięcej frajdy z prowadzenia przy minimum stresu podczas zabawy na torze w obawie o uszkodzenia itp. Ale znając politykę producentów za taką wersję wołali by tyle, że były by droższe od wersji z obecnie oferowanych.... Do takiego auta musi być odpowiednia droga. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vexus Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 22 godziny temu, rombu napisał: - w właśnie opublikowanym przez Zachara teście Audi Q8, pojazd za 370 tys. PLN, producent proponuje opcję za ... lakierowanie zderzaków. I to jeszcze jaka kwota - 3.000PLN Biorąc pod uwagę stosunek ceny, w Dacii lakierowane zderzaki powinny kosztować ok 400 PLN, a to już nabywca Dacii pewnie by zaakceptował 2 tyg. temu kumpel odebrał Q8, auto zacne, ale cena jest kosmiczna. Jeździł wcześniej X5 i twierdzi, że właściwości jezdne, zachowanie na drodze lepsze było w BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 No tak, ale. Jak idę zjeść do baru mlecznego (Dacia) to akceptuję to, ze sam sobie muszę przynieść posiłek, odnieść talerze po skończeniu. Jak idę do restauracji "premium" (Audi) to oczekuję, że nieśmierdzący kelner lub kelnerka mnie obsłuży, zastawa nie będzie ubita, w pomieszczeniu nie będzie zapachu lub będzie przyjemny zapach kuchenny, itp. A Audi zachowało się jak bar mleczny. Nie mogę sobie wyobrazić Q8 z niepolakierowanymi zderzakami. Więc po co się tak zeszmacić ? Wiem, po kasę. Patrzę na to zdjęcie Porsche ... 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 14 godzin temu, 4mamut napisał: Do takiego auta musi być odpowiednia droga. chyba raczej taka: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Ale przecież to też nie jest ze masz czarne zderzaki w tej Q8 tylko pewnie dodatkowo polakierowane doły które w większości i tak są czarne czy te wykończenia przy nadkolach co są plastikowe które przynajmniej jak dla mnie np w takim A4/A6 allroad wygląda ciekawiej jak jest właśnie czarne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 W dniu 15.10.2018 o 22:27, rombu napisał: Ciekaw jestem Waszego zdania, bo dla mnie to firmy przeginają w dojeniu swoich klientów. moje zdanie jest dokładnie takie samo jak Twoje . Firmy prześcigają się w dopłatach , i dlatego podstawowa wersja może być skonfigurowana niemal w 100% drożej i więcej jak podstawa , to jest chore , ale to niestety taki biznes teraz. Konfigurowałem ostatnio kilka marek i włos się na głowie jeży za co trzeba teraz dopłacać ........ i to w markach premium za 200+ PLN. Podobnie niestety dzieje sie na serwisach tych marek , np. w Mercedesie , przerastają głupotą (czyt. naciągactwem) samych siebie ...... 12 minut temu, carfit napisał: w Mercedesie , przerastają głupotą (czyt. naciągactwem) samych siebie ...... Na szczęście w Subaru ASO jest jeszcze normalnie ( na serwisie ) czyt. przewidywalnie . W dniu 16.10.2018 o 17:58, kamilgt napisał: @carfit kiedy odbierasz E-pace? auto już w Sączu , dogrywam rejestrację, ubezpieczenie, potem oddaje na folie/ceramikę lub samą ceramikę , potem kilka dni pojeżdzę i oddam żonie chyba..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 W dniu 15.10.2018 o 22:27, rombu napisał: w właśnie opublikowanym przez Zachara teście Audi Q8, pojazd za 370 tys. PLN, producent proponuje opcję za ... lakierowanie zderzaków. Ale jak to? Teraz każdy ma lakierowane zderzaki, dopłata powinna być raczej za nielakierowane Coś im się w Audi pomyliło Niby tacy premium a na biznesie się nie znają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się