Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 2.11.2019 o 12:55, radekk napisał:

A od czego uwarunkowany jest koszt że taki rozstrzał? Zakładam że górny wariant to uwzględniający możliwość uczestnictwa w różnych wyjazdach. Czyli rozumiem że niższy dotyczy samej możliwości wypożyczania samochodów, np pomijając te supercary, czy w ograniczonym czasie w roku

 

to co podałem jak widać z posta Edwina jest już nieaktualne. Wygląda na to że w ostatnim czasie zupełnie zmienili zasady wynajmu. Wtedy ta rozpiętość wynikała z czasu na jaki możesz wypożyczyć auto (3,6,9,12 m-cy), ilość km w cenie (nie pamiętam ile to był, ale w najtańszym wariancie to było ok 2000 km) i pula aut do wyboru (w podstawowym pakiecie nie bylo rodzynków tylu Avantador, ferrari itp).

Teraz system rozliczania pktów jest moim zdaniem lepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.11.2019 o 19:58, carfit napisał:

masz rację , zwyczajnie biorąc kalkulator do ręki , ma to sens ! tylko ciężko się zdecydować . Bo za leasing RS6 rocznie płacę ok 83 tys + 10k ubezpieczenie , i jeździsz jednym autem , a rocznie robie max 10 tys. :facepalm: a w ostatnich miesiącach , to już patrzę na niego jak na muzełum , od czerwca zrobione 3 tys. km 

 

Daj mi proszę znać gdybyś zdecydował się na sprzedaż RSa, bo od pewnego czasu nie daje spać pomysł upgrade'u RS3 na RS6 z drugiej ręki. A chciałbym egzemplarz, który jest używany z głową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krzysztov jestem na 95% gotowy na sprzedaż RS6 , w przyszłym tygodniu jadę na przegląd olejowy ( roczny bo przebiegu nie zrobiłem :) ) więc będziesz miał przy okazji raport o stanie auta . Auto ma coś ok 43 tys. przebiegu , ceramikę na całym aucie , oraz folię bezbarwną na przednim zderzaku , masce , lusterkach , reflektorach , i pod klamkami . Jeszcze Zrobione to wszystko zaraz po zakupie . Nie wspomnę że wymieniałem olej częściej o połowę niż nakazuje producent , auto ma fabryczną gwarancję do stycznia 2022 lub przebieg 150 tys. , o wypadkowość , stan , nie pytaj :) , bo jest jak nowy .

Jak coś pisz lub dzwoń . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.10.2019 o 10:35, Bosman napisał:

Jeśli już mowa o Alfie, to ja zaryzykowałem i póki co nie żałuję (ale na razie zrobiłem dopiero 8kkm).

Giulia okazuje się świetnym autem.

To co w niej jest bonusem, to klimat przypominający mi jak daaawno temu jeździłem GTekiem, czyli wyjątkowość.

To auto budzi same pozytywne emocje, kierownicy Giulii się pozdrawiają na drodze, zaczepia mnie dużo obcych, sympatycznych osób tylko po to żeby powiedzieć, że piękne auto.Fajnie.

Coś z Subaru musiało jednak zostać, więc został kolor :)

Giulia.thumb.jpg.be9f222cb4f06f9eac4c0325be7867ee.jpg

 

Jedyne co bym zmienił i zmienię, to wywalenie tych durnych drewnianych runflatów. No i trochę tęsknie za świetnymi "rajdowymi" nastawami Bilsteina B6 w Legacy GT. Alfa na tym niby "aktywnym" regulowanym ZF Sachs jest bardziej "wyścigowa".

Super w tym kolorze się prezentuje ! :bowdown:

a tak BTW , to ostatnio wchodzę na konfiguratory różnych marek , wchodzę na Porsche , czysto z ciekawości i zonk !!! Ich najszybszym w tej chwili autem ( które można realnie do produkcji zamówić ) jest Panamera Turbo ...... szok i nie dowierzanie ..... :facepalm: Macan jeden silnik 245KM . dramat 

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, carfit napisał:

wchodzę na Porsche , czysto z ciekawości i zonk !!! Ich najszybszym w tej chwili autem ( które można realnie do produkcji zamówić ) jest Panamera Turbo ...... szok i nie dowierzanie ..... :facepalm: Macan jeden silnik 245KM . dramat 

co znaczy realnie do produkcji? bo nigdzie wzmianki nie widzę, a konfigurator na Macana S czy Turbo działa, Cayenne Turbo i Turbo S też jest, jedynie 911 faktycznie najmocniejsza Carerra S/4S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, radekk napisał:

co znaczy realnie do produkcji? bo nigdzie wzmianki nie widzę, a konfigurator na Macana S czy Turbo działa, Cayenne Turbo i Turbo S też jest, jedynie 911 faktycznie najmocniejsza Carerra S/4S

aaa sorry ok , coś mi przeglądarka zfiksowała , jak odświeżyłem jest ok :) . Nie było tematu :) 

Co nie zmienia faktu że Macan Turbo , dobrze ale nie maksymalnie skonfigurowany , robi 600k :( 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

aaa sorry ok , coś mi przeglądarka zfiksowała , jak odświeżyłem jest ok :) . Nie było tematu :) 

Co nie zmienia faktu że Macan Turbo , dobrze ale nie maksymalnie skonfigurowany , robi 600k :( 

Macan to juz troche kotlet bazuje na starej generacji Q5 dostał troche nowego tech i silnik z RS4 ale technologicznie to juz starawe  auto.Ja bym na pewno nie wymienił na nie RS6 C7.Technologicznie to ta sama epoka tyle ze Porsche jest mądrzejsze i daje swoim modela dłuższe życie.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.11.2019 o 15:33, turdziGT napisał:

@beben kontaktowzlrs się z nimi w sprawie szczegółów I wiesz może jak to dokładnie wygląda. Nie do końca jestem sobie w stanie wyobrazić  jak samochody mogą być dostepne z kadego miejsca w każdej chwili.

To znaczy tak jak tu teraz się dziś i pisze chciał bym mieć pod domem M5 za 30 minut bo gdzieś tam jadę.Nie do końca kumam jak to mozliwe.

 

 

Oglądać od 5 minuty :)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z forum ma coś wspólnego z BMW i wie może do kiedy będzie obecne BMW M2 Comeptition w salonach? Do kiedy będzie można je zamawiać? Obiło mi się o uszy że do końca 2020 roku, ale chciałbym to potwierdzić bo nie chcę przegapić możliwości zamówienia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.11.2019 o 10:49, matros1 napisał:

Dzięki, to dobra wiadomość. Czyli do przyszłych wakacji mogę spać spokojnie. 

 

Jestem po kielichu więc napiszę ci szczerze...

1550 kg...w serii competition odelżone  ma całe 400 KM silniku za 300 KPLN  w RWD więc spodziewaj się objedzie cie na mokrym impreza GT 218 KM który jest o  300 kg lżejszy,  a  a na lodzie to N/A 125 KM  da radę .Niestety ale M2 będzie stało w miejscu na każdej powierzchni oprócz suchego asfaltu  :)

 

Mimo tego całego wątku przedłużenia prącia.....i jarania się autami na które większość forumowiczów nie stać oznajmiam że  niemiecka technologia jest ch................warta bo:

1. mając RS4/RS6 nie załadujesz 200 KG płyt czy cementu w bagażnik bo szkoda...

2.  Na pierwszym lepszy torze zostaniesz objechany przez EVO czy GTR który jest 50%  lżejszy przy podobnej mocy.........a i tańszy.

3. Nie pojedziesz 250 KM/h go musiałbyś byś idiotą narażając rodzinę na wypadek przy tej prędkości, chyba że twierdzisz jak połowa polaków jeździ  szybko ale bezpiecznie.

 

Jak widzisz idea niemieckiej konstrukcji auta do wszystkiego pasuje do burakowej mentalności Polaka....... mieć auto 500 KM  w LPG i koniecznie z hakiem........z ukrytym korkiem.....

 

 

 

 

 

Edytowane przez 4mamut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, 4mamut napisał:

1. mając RS4/RS6 nie załadujesz 200 KG płyt czy cementu w bagażnik bo szkoda...

2.  Na pierwszym lepszy torze zostaniesz objechany przez EVO czy GTR który jest 50%  lżejszy przy podobnej mocy.........a i tańszy.

3. Nie pojedziesz 250 KM/h go musiałbyś byś idiotą narażając rodzinę na wypadek przy tej prędkości, chyba że twierdzisz jak połowa polaków jeździ  szybko ale bezpiecznie.

 

Jak widzisz idea niemieckiej konstrukcji auta do wszystkiego jest pasuje do burakowej mentalności Polaka....... mieć auto 500 KM  w LPG i koniecznie z hakiem........z ukrytym korkiem.....

Uuuuu będąc też po kielichu , bo robię właśnie parapetuwę ;) 

To nie masz racji . 

AD 1 , nie raz zawoziłem płytki 100 kg na budowę i więcej do tej pory mam w folii aluminium załodowcze w bagażniku 

AD2 to jest jasne 

AD3 . tu już jestes w błędzie , wielokrotnie byłem na rajdzie Niemiec w Trier , i w Lausitz , jakkolwiek sie to pisze , i nie jednokrotnie przekraczałem prędkości ( w PoLSCE dozwolone ) i też dostawałem mandaty , ale można było jechać grubo 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit........podoba mi się że pieszerz szczerze....Bez urazy ale czytając twoje posty z przed kilku lat naprawdę cie SZANUJĘ....

Pamiętam jak pisałeś co dokładnie jest potrzebne do wykonania kilku prac.........przy hydraulicznym ręcznym, sprzęgle itd........

Jesteś w pewnym stopniu guru i ubolewam że forum tak spadło że naprawdę nie ma z kim pisać.......

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, 4mamut napisał:

Pamiętam jak pisałeś co dokładnie jest potrzebne do wykonania kilku prac.........przy hydraulicznym ręcznym, sprzęgle itd........

Jesteś w pewnym stopniu guru i ubolewam że forum tak spadło że naprawdę nie ma z kim pisać.......

Niestety mam podobne zdanie , fajnie jest pogadać ze starymi bywalcami , ale ostatnio też mi się odniechciewa :( Pojawiają sie się tematy o wycieraczkach ...... no owszem można , o wykładzinach, o żarówkach ........ Kur....... Subaru to Subaru !!!! 

 

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, 4mamut napisał:

Jak widzisz idea niemieckiej konstrukcji auta do wszystkiego pasuje do burakowej mentalności Polaka.

Jak widzę, to piłeś - nie pisz ;)

A jak nie masz z kim pisać, to zawsze możesz skrobnąć list do Sw. Mikołaja - może sprawi Ci w prezencie lepsze forum i lepsze towarzystwo do konwersowania, czy tam picia ;) 

  • Haha 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, 4mamut napisał:

Jestem po kielichu więc napiszę ci szczerze...

1550 kg...w serii competition odelżone  ma całe 400 KM silniku za 300 KPLN  w RWD więc spodziewaj się objedzie cie na mokrym impreza GT 218 KM który jest o  300 kg lżejszy,  a  a na lodzie to N/A 125 KM  da radę .Niestety ale M2 będzie stało w miejscu na każdej powierzchni oprócz suchego asfaltu  :)

 

Masz rację, zdaję sobie z tego sprawę. Jednak nie do ścigania się z innymi samochodami rozpatruję sprawienie sobie takiej zabawki. Szczególnie ścigania się po mokrym czy śniegu/lodzie. 

Podobne opinie słyszałem na temat jazdy 300 konną ośką po mokrym czy śniegu. I choć część z nich była prawdziwa, to nie zmienia to faktu że sprawiało mi to auto sporo frajdy. 

 

Jeżeli faktycznie zdecyduję się na M2 to będzie to bardzo świadomy zakup. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, 4mamut napisał:

 

Jestem po kielichu więc napiszę ci szczerze...

1550 kg...w serii competition odelżone  ma całe 400 KM silniku za 300 KPLN  w RWD więc spodziewaj się objedzie cie na mokrym impreza GT 218 KM który jest o  300 kg lżejszy,  a  a na lodzie to N/A 125 KM  da radę .Niestety ale M2 będzie stało w miejscu na każdej powierzchni oprócz suchego asfaltu  :)

 

Mimo tego całego wątku przedłużenia prącia.....i jarania się autami na które większość forumowiczów nie stać oznajmiam że  niemiecka technologia jest ch................warta bo:

1. mając RS4/RS6 nie załadujesz 200 KG płyt czy cementu w bagażnik bo szkoda...

2.  Na pierwszym lepszy torze zostaniesz objechany przez EVO czy GTR który jest 50%  lżejszy przy podobnej mocy.........a i tańszy.

3. Nie pojedziesz 250 KM/h go musiałbyś byś idiotą narażając rodzinę na wypadek przy tej prędkości, chyba że twierdzisz jak połowa polaków jeździ  szybko ale bezpiecznie.

 

Jak widzisz idea niemieckiej konstrukcji auta do wszystkiego pasuje do burakowej mentalności Polaka....... mieć auto 500 KM  w LPG i koniecznie z hakiem........z ukrytym korkiem.....

 

 

 

 

136 konnym RWD objeżdżałem STi, EVO, Focusy RS a z całym szacunkiem do Imprezy GT, GTek nie ma absolutnie żadnego podejścia do tego sprzętu. Na mokrym też. Na wspomnianym przez Ciebie śniegu i lodzie przez 6 lat posiadania e30 nie miałem okazji porównać, bo nie było ani jednej okazji do jazdy w takich warunkach. 

 

M2 jest aktualnie jednym z najlepszych, jeżeli nie najlepszym autem dla miłośników motoryzacji z benzyną we krwi, z fun faktorem ustawionym za skalą. Mieliśmy go na celowniku jako next daily ale w związku ze zmianą sytuacji rodzinnej i konieczności podsiadania większego auta niestety nie dojdzie to do skutku. 

 

M2 czy to "zwykły" czy CS to SZTOS!! Coś jak 22B z napędem na tył. 

 

 

 

 

 

PS Za wulgaryzmy 24h pitstopu. 

 

 

 

 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...