Woszkowaty Opublikowano 8 Maja Udostępnij Opublikowano 8 Maja BMW M4 CS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Maja Udostępnij Opublikowano 8 Maja Ale brzydal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 8 Maja Udostępnij Opublikowano 8 Maja przód nie do zaakceptowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 8 Maja Udostępnij Opublikowano 8 Maja Mnie bardziej te kwadratowe tablety rażą, ale widać taki trend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Maja Udostępnij Opublikowano 8 Maja Mnie bardziej te kwadratowe tablety rażą, ale widać taki trend.Tablety to już innego rodzaju przegięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowalesik Opublikowano 9 Maja Udostępnij Opublikowano 9 Maja Z tabletami podobno jest bezpieczniej Tradycyjne zegary, fizyczne przyciski - toż to może zabić na drodze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 9 Maja Udostępnij Opublikowano 9 Maja Na pewno taniej w produkcji i drożej w sprzedaży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 10 Maja Udostępnij Opublikowano 10 Maja Ostatnio wpadły dwie osoby na szkolenia indywidualne. Zrobiliśmy około 160 km po Silesia Ringu i 200 km po Slovakia Ringu. I mam jak zwykle mieszane uczucia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Maja Udostępnij Opublikowano 10 Maja 19 minut temu, marcinwrxsti napisał(a): I mam jak zwykle mieszane uczucia . W sensie że brzydkie ale szybkie, ładne ale wolne, czy brzydkie ale za to nie za lekkie i nie za szybkie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 10 Maja Udostępnij Opublikowano 10 Maja (edytowane) 13 godzin temu, chojny napisał(a): W sensie że brzydkie ale szybkie, ładne ale wolne, czy brzydkie ale za to nie za lekkie i nie za szybkie? coś w tym stylu Jednak wygląd zostawmy. Całe życie jeżdżę, ściągam się autami lekkimi. I Jestem pełen uznania i szacunku dla BMW. Jak w większości przypadków skutecznie "oszukuje " rzeczywistość. Korzystając z najnowszych technologii możemy prawie dwutonowym autami osiągać przyzwoite czasy. Jednak fizyki nie oszukamy . To , co nadrobimy na atomowych wyjściach z efektownym nadsterem i na prostych to tracimy na wejściu w zakręt i w jego środkowej fazie. I nawet najszersza opona tego nie zmieni. Dodatkowo koszty utrzymania takich "trójek " w torowym środowisku stają się bardzo wysokie. To nie dla mnie . A na co dzień? Jak najbardziej mógłbym jeździć Ps:Widok zza kierownicy nie jest ciekawy. Edytowane 10 Maja przez marcinwrxsti 2 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 14 Maja Udostępnij Opublikowano 14 Maja W dniu 8.05.2024 o 14:52, Woszkowaty napisał(a): Mnie bardziej te kwadratowe tablety rażą, ale widać taki trend. mam identycznie, nie moge na to patrzeć a przyznam ze sie zastanwiam nad m3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja W dniu 14.05.2024 o 16:23, jaszyn napisał(a): mam identycznie, nie moge na to patrzeć a przyznam ze sie zastanwiam nad m3 Bierz Lexa RCFa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja W dniu 10.05.2024 o 23:03, marcinwrxsti napisał(a): coś w tym stylu Jednak wygląd zostawmy. Całe życie jeżdżę, ściągam się autami lekkimi. I Jestem pełen uznania i szacunku dla BMW. Jak w większości przypadków skutecznie "oszukuje " rzeczywistość. Korzystając z najnowszych technologii możemy prawie dwutonowym autami osiągać przyzwoite czasy. Jednak fizyki nie oszukamy . To , co nadrobimy na atomowych wyjściach z efektownym nadsterem i na prostych to tracimy na wejściu w zakręt i w jego środkowej fazie. I nawet najszersza opona tego nie zmieni. Dodatkowo koszty utrzymania takich "trójek " w torowym środowisku stają się bardzo wysokie. To nie dla mnie . A na co dzień? Jak najbardziej mógłbym jeździć Ps:Widok zza kierownicy nie jest ciekawy. Mnie wygląd już się opatrzył ale środek, te tablety a zwłaszcza grafika zegarów to nadal dramat. Szkoda że nie zostawili tradycyjnej deski tak jak było w modelach 2021-2023. Była na prawdę bardzo ok. Co do jazdy to faktycznie ciężki kloc prawie 2 tony co tak jak mówisz czuć. Aż niedoary że w tej chwili RS4 jest o prawie 150 kg lżejsze a Stelvio QV aż prawie o pół tony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja Z pewnością czuć wagę M3c na ciasnym torze ale w codziennym użytkowaniu właśnie wcale jej nie odczuwasz. "Lekkość" z jaką to auto się porusza i jak ukrywa swój ciężar jest - przynajmniej dla mnie - wciąż zaskakująca. ...może dlatego, że Żona nieczęsto daje mi nim pojeździć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja Mnie wygląd już się opatrzył ale środek, te tablety a zwłaszcza grafika zegarów to nadal dramat. Szkoda że nie zostawili tradycyjnej deski tak jak było w modelach 2021-2023. Była na prawdę bardzo ok. Co do jazdy to faktycznie ciężki kloc prawie 2 tony co tak jak mówisz czuć. Aż niedoary że w tej chwili RS4 jest o prawie 150 kg lżejsze a Stelvio QV aż prawie o pół tony.Nie no Stelvio Q jest dość lekkie, ale bez przesady. Nie waży poniżej 1,5t. Raczej blizej 1.8t. Wersja 2.0 waży 1660kg i jest to masa bez kierowcy, a Q jest jednak dobre 100kg cięższe, mimo carbonow. Poza tym BMW zwykle podaję masę z doliczonym 75kg na kierowcę wg (debilnej) normy UE, a u Włochów się to nie przyjęło (slusznie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja Alfa podaje 1620kg Porównywalny sedan BMW M3 Competition RWD - 1805kg. Jeżeli odejmiemy kierowcę, to różnica robi się trochę ponad 100kg. do xdrive trzeba doliczyć jakieś 50kg Ciężkie jest kombi, ale trudno by było porównywalne od sedana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja 16 godzin temu, Zyzol napisał(a): Alfa podaje 1620kg Porównywalny sedan BMW M3 Competition RWD - 1805kg. Jeżeli odejmiemy kierowcę, to różnica robi się trochę ponad 100kg. do xdrive trzeba doliczyć jakieś 50kg Ciężkie jest kombi, ale trudno by było porównywalne od sedana. Alfa podaje tak jak piszesz trochę ponad 1600 kg. M3 Touring bo to trzeba liczyć waży sporo ponad 1900 kg. To jest ogrona różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja W dniu 21.05.2024 o 15:50, RoadRunner napisał(a): Bierz Lexa RCFa obejże na zywo, ale szczerze to środek do mnie tez nie przemawia z tym centralnym tabletem - za to silnik fajny, nie wiem jak reszta bo sie nie interesowałem lexusem jakoś. No i nie wiem czy jednak sie nie uzależniłem od alfy i sie na Julce Q nie skończy do parki ze Stelvio a myślałem o M3 bo jest w kombi a ja czesto z rowerem gdzies jade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja W dniu 10.05.2024 o 23:03, marcinwrxsti napisał(a): coś w tym stylu Jednak wygląd zostawmy. Całe życie jeżdżę, ściągam się autami lekkimi. I Jestem pełen uznania i szacunku dla BMW. Jak w większości przypadków skutecznie "oszukuje " rzeczywistość. Korzystając z najnowszych technologii możemy prawie dwutonowym autami osiągać przyzwoite czasy. Jednak fizyki nie oszukamy . To , co nadrobimy na atomowych wyjściach z efektownym nadsterem i na prostych to tracimy na wejściu w zakręt i w jego środkowej fazie. I nawet najszersza opona tego nie zmieni. Dodatkowo koszty utrzymania takich "trójek " w torowym środowisku stają się bardzo wysokie. To nie dla mnie . A na co dzień? Jak najbardziej mógłbym jeździć Ps:Widok zza kierownicy nie jest ciekawy. A jak byś porównał to m3 z Gulia Q - bardzo mnie ciekawi Twoja opinia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 23 Maja Udostępnij Opublikowano 23 Maja w wagami to jeszcze jedne normy uwzględniają płyny eksploatacyjne, a w innych masa jest na sucho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Maja Udostępnij Opublikowano 23 Maja 3 minuty temu, radekk napisał(a): w wagami to jeszcze jedne normy uwzględniają płyny eksploatacyjne, a w innych masa jest na sucho 300kg płynów... to albo Passat B4 przemytnik z ropą albo W124 z Royalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 23 Maja Udostępnij Opublikowano 23 Maja nie wiem która co ma, ale jak w takiej w której jest bez płynów i kierowcy, w porównaniu z tą z płynami i kierowcą, to ze 150 kg może spokojnie wyjść. Samego paliwa będzie z 50-60 kg, oleje, płyn do spryskiwaczy, kierunkowskazów, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 23 Maja Udostępnij Opublikowano 23 Maja Mi się tam podoba nawet paskudne m240i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 23 Maja Udostępnij Opublikowano 23 Maja Alfa podaje 1620kg Porównywalny sedan BMW M3 Competition RWD - 1805kg. Jeżeli odejmiemy kierowcę, to różnica robi się trochę ponad 100kg. do xdrive trzeba doliczyć jakieś 50kg Ciężkie jest kombi, ale trudno by było porównywalne od sedana.Czy możesz podać źródło tych 1620kg?Fajnie by było, ale coś koledzy mylicie Wg aktualnego cennika na stronie PL dealera: Stelvio 2.0 q4 280KM waży 1660kg, a Quadrifolio waży 1850kg z płynami, 90% paliwa, bez kierowcy.Czyli z pustym bakiem ok 1.8t.@Jaszyn może pewnie sprawdzić w dowodzie.Edit: sam sobie odpowiem. Podajecie masę katalogową Giulii Q (1620) a mówimy o Stelvio, czyli większa buda, 4x4, większe koła, itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 23 Maja Udostępnij Opublikowano 23 Maja 3 godziny temu, Bosman napisał(a): Czy możesz podać źródło tych 1620kg? Fajnie by było, ale coś koledzy mylicie Wg aktualnego cennika na stronie PL dealera: Stelvio 2.0 q4 280KM waży 1660kg, a Quadrifolio waży 1850kg z płynami, 90% paliwa, bez kierowcy. Czyli z pustym bakiem ok 1.8t. @Jaszyn może pewnie sprawdzić w dowodzie. Edit: sam sobie odpowiem. Podajecie masę katalogową Giulii Q (1620) a mówimy o Stelvio, czyli większa buda, 4x4, większe koła, itp w dowodzie widnieje 1830 kg nie wiem czy z płynami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się