Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, marcinwrxsti napisał(a):

I mam jak zwykle mieszane uczucia .

 

 

W sensie że brzydkie ale szybkie, ładne ale wolne, czy brzydkie ale za to nie za lekkie i nie za szybkie? :mrgreen:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, chojny napisał(a):

 

 

W sensie że brzydkie ale szybkie, ładne ale wolne, czy brzydkie ale za to nie za lekkie i nie za szybkie? :mrgreen:

coś w tym stylu :)

 

Jednak wygląd zostawmy. 

Całe życie jeżdżę, ściągam się autami lekkimi. I Jestem pełen uznania i szacunku dla BMW. Jak w większości przypadków skutecznie  "oszukuje " rzeczywistość. Korzystając z najnowszych technologii możemy prawie dwutonowym  autami osiągać przyzwoite czasy. Jednak fizyki nie oszukamy . To , co nadrobimy na atomowych wyjściach z efektownym nadsterem i na prostych to tracimy na wejściu w zakręt i w jego środkowej fazie.

I nawet najszersza opona tego nie zmieni.

Dodatkowo koszty utrzymania takich "trójek "  w torowym środowisku stają się bardzo wysokie. To nie dla mnie .

A na co dzień?  Jak najbardziej mógłbym  jeździć  :)

 

Ps:Widok zza kierownicy nie jest ciekawy.

 

 

IMG_20240508_151855.jpg

Edytowane przez marcinwrxsti
  • Super! 2
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2024 o 14:52, Woszkowaty napisał(a):

Mnie bardziej te kwadratowe tablety rażą, ale widać taki trend.

mam identycznie, nie moge na to patrzeć ;) a przyznam ze sie zastanwiam nad m3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.05.2024 o 23:03, marcinwrxsti napisał(a):

coś w tym stylu :)

 

Jednak wygląd zostawmy. 

Całe życie jeżdżę, ściągam się autami lekkimi. I Jestem pełen uznania i szacunku dla BMW. Jak w większości przypadków skutecznie  "oszukuje " rzeczywistość. Korzystając z najnowszych technologii możemy prawie dwutonowym  autami osiągać przyzwoite czasy. Jednak fizyki nie oszukamy . To , co nadrobimy na atomowych wyjściach z efektownym nadsterem i na prostych to tracimy na wejściu w zakręt i w jego środkowej fazie.

I nawet najszersza opona tego nie zmieni.

Dodatkowo koszty utrzymania takich "trójek "  w torowym środowisku stają się bardzo wysokie. To nie dla mnie .

A na co dzień?  Jak najbardziej mógłbym  jeździć  :)

 

Ps:Widok zza kierownicy nie jest ciekawy.

 

 

IMG_20240508_151855.jpg

Mnie wygląd już się opatrzył ale środek, te tablety a zwłaszcza grafika zegarów to nadal dramat.  Szkoda że nie zostawili tradycyjnej deski tak jak było w modelach 2021-2023. Była na prawdę bardzo ok.

Co do jazdy to faktycznie ciężki kloc prawie 2 tony co tak jak mówisz czuć. Aż niedoary że w tej chwili RS4 jest o prawie 150 kg lżejsze a Stelvio QV aż prawie o pół tony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pewnością czuć wagę M3c na ciasnym torze ale w codziennym użytkowaniu właśnie wcale jej nie odczuwasz.

"Lekkość" z jaką to auto się porusza i jak ukrywa swój ciężar jest - przynajmniej dla mnie - wciąż zaskakująca.

 

 

...może dlatego, że Żona nieczęsto daje mi nim pojeździć ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie wygląd już się opatrzył ale środek, te tablety a zwłaszcza grafika zegarów to nadal dramat.  Szkoda że nie zostawili tradycyjnej deski tak jak było w modelach 2021-2023. Była na prawdę bardzo ok.
Co do jazdy to faktycznie ciężki kloc prawie 2 tony co tak jak mówisz czuć. Aż niedoary że w tej chwili RS4 jest o prawie 150 kg lżejsze a Stelvio QV aż prawie o pół tony.
Nie no Stelvio Q jest dość lekkie, ale bez przesady. Nie waży poniżej 1,5t. Raczej blizej 1.8t. Wersja 2.0 waży 1660kg i jest to masa bez kierowcy, a Q jest jednak dobre 100kg cięższe, mimo carbonow. Poza tym BMW zwykle podaję masę z doliczonym 75kg na kierowcę wg (debilnej) normy UE, a u Włochów się to nie przyjęło (slusznie).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alfa podaje 1620kg

Porównywalny sedan BMW M3 Competition RWD - 1805kg. Jeżeli odejmiemy kierowcę, to różnica robi się trochę ponad 100kg.

 

do xdrive trzeba doliczyć jakieś 50kg

 

Ciężkie jest kombi, ale trudno by było porównywalne od sedana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Zyzol napisał(a):

Alfa podaje 1620kg

Porównywalny sedan BMW M3 Competition RWD - 1805kg. Jeżeli odejmiemy kierowcę, to różnica robi się trochę ponad 100kg.

 

do xdrive trzeba doliczyć jakieś 50kg

 

Ciężkie jest kombi, ale trudno by było porównywalne od sedana.

Alfa podaje tak jak piszesz trochę ponad 1600 kg. M3 Touring bo to trzeba liczyć waży sporo ponad 1900 kg. To jest ogrona różnica. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2024 o 15:50, RoadRunner napisał(a):

Bierz Lexa RCFa :) 

obejże na zywo,  ale szczerze to środek do mnie tez nie przemawia z tym centralnym tabletem - za to silnik fajny, nie wiem jak reszta bo sie nie interesowałem lexusem jakoś.  No i nie wiem czy jednak sie nie uzależniłem od alfy i sie na Julce Q nie skończy do parki ze Stelvio ;)  a  myślałem  o  M3 bo jest w kombi  a ja czesto z rowerem gdzies jade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.05.2024 o 23:03, marcinwrxsti napisał(a):

coś w tym stylu :)

 

Jednak wygląd zostawmy. 

Całe życie jeżdżę, ściągam się autami lekkimi. I Jestem pełen uznania i szacunku dla BMW. Jak w większości przypadków skutecznie  "oszukuje " rzeczywistość. Korzystając z najnowszych technologii możemy prawie dwutonowym  autami osiągać przyzwoite czasy. Jednak fizyki nie oszukamy . To , co nadrobimy na atomowych wyjściach z efektownym nadsterem i na prostych to tracimy na wejściu w zakręt i w jego środkowej fazie.

I nawet najszersza opona tego nie zmieni.

Dodatkowo koszty utrzymania takich "trójek "  w torowym środowisku stają się bardzo wysokie. To nie dla mnie .

A na co dzień?  Jak najbardziej mógłbym  jeździć  :)

 

Ps:Widok zza kierownicy nie jest ciekawy.

 

 

IMG_20240508_151855.jpg

 A jak byś porównał to m3 z Gulia Q - bardzo mnie ciekawi Twoja opinia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, radekk napisał(a):

w wagami to jeszcze jedne normy uwzględniają płyny eksploatacyjne, a w innych masa jest na sucho

 

 

300kg płynów... to albo Passat B4 przemytnik z ropą albo W124 z Royalem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem która co ma, ale jak w takiej w której jest bez płynów i kierowcy, w porównaniu z tą z płynami i kierowcą, to ze 150 kg może spokojnie wyjść.  Samego paliwa będzie z 50-60 kg, oleje, płyn do spryskiwaczy, kierunkowskazów, itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alfa podaje 1620kg
Porównywalny sedan BMW M3 Competition RWD - 1805kg. Jeżeli odejmiemy kierowcę, to różnica robi się trochę ponad 100kg.
 
do xdrive trzeba doliczyć jakieś 50kg
 
Ciężkie jest kombi, ale trudno by było porównywalne od sedana.
Czy możesz podać źródło tych 1620kg?
Fajnie by było, ale coś koledzy mylicie
Wg aktualnego cennika na stronie PL dealera: Stelvio 2.0 q4 280KM waży 1660kg, a Quadrifolio waży 1850kg z płynami, 90% paliwa, bez kierowcy.
Czyli z pustym bakiem ok 1.8t.
@Jaszyn może pewnie sprawdzić w dowodzie.

Edit: sam sobie odpowiem. Podajecie masę katalogową Giulii Q (1620) a mówimy o Stelvio, czyli większa buda, 4x4, większe koła, itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bosman napisał(a):

Czy możesz podać źródło tych 1620kg?
Fajnie by było, ale coś koledzy mylicie emoji6.png
Wg aktualnego cennika na stronie PL dealera: Stelvio 2.0 q4 280KM waży 1660kg, a Quadrifolio waży 1850kg z płynami, 90% paliwa, bez kierowcy.
Czyli z pustym bakiem ok 1.8t.
@Jaszyn może pewnie sprawdzić w dowodzie.

Edit: sam sobie odpowiem. Podajecie masę katalogową Giulii Q (1620) a mówimy o Stelvio, czyli większa buda, 4x4, większe koła, itp
 

w dowodzie widnieje 1830 kg nie wiem czy z płynami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...