Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Tommo napisał:

Po takiej recenzji, w poniedziałek rano pod salonami Audi, pewnie kolejki się ustawią :)

tudzi to ile za to dostałeś rabatu na RS4 ?:)

Zobacze w poniedzialek bo prawdopodobnie uda sie wyslac zamowienie ale wystepny kosztorysz ktory domstalem w piątek zakłada 10%.To dosc duzo jak na norweskie warunki i takie auto plus dojdzie do tego Driving Experiance pod konic zimy wiec bedzie dobrze ale i tak ze względu na wyposażenie wtorek w RS4 musisz mieć w przeciwieństwie do RS3 cena idzie w sufit tak ze ja wydam prawie dwa razy tyle co znajomy na to RS3 i nawet nie jeżdżąc RS4 jezeli mnie zapytasz czy RS4 bedzie dwa razy lepsze od razu mogę odpowiedzieć ze na pewno nie.

Przez chwile sie nawet zastanawiałem czy nie zrezygnować z RS4 i wsiąść RS3 w sedanie dla siebie a zony Fiestę ST zamienić na jakies przyzwoite kombi z 4x4.Wyszlo by na pewno taniej........

9 minut temu, radekk napisał:

W gratisie Audi R8:biglol:

 

Turdzi a pisałeś że  TTRS daje niewiele mniej funu jak R8 za odrobinę ceny tego drugiego. A jak byś porównał RS3 do  TTRS?

Mmmm to troche troche ciezkie porównanie bo w TT odczuwasz wszystko inaczej ze względu na to ze siedzisz niżej i masz ogolnie karoserię podobna do R8 dlatego ogólne odczucia sa podobne jak w R8

W RS3 siedzisz wyżej i karoseria jest tez bardziej sztywna wiec TT przez niszy środek ciężkości i sztywność budy jest troche ostrzejsze w prowadzeniu natomiast nie ma co mieć złudzeń oba auta to jab by były wycięte z kawałka betonu u

zbrojonego sa tak sztywne jezeli chodzi o karoserię i montaż ze tam nie ma żadnego niepozadanego dźwięku w przeciwieństwie do np. a45 w którym wszystko trzeszczało po 5kkm.

Nie ma tez najmniejszych złudzeń co do tego ze w praktyce RS3 to auto ktore schodzi dobrze ponizej 4sek 0-100. Fajne tez w 2.5TFSI jest to ze motor jest troche oldschoolowy tzn ma 20% większe turbo niz poprzednik ( ale nie ma laga ) co znaczy ze chce sie kręcić wysoko bo prawie do 7tys. Przez co ma sie wrażenie ze jedzie sie jeszcze szybciej.

 

BTW top gear robi teraz performance car of the year i z tego co widzalem to maja tam RS3 sedan wiec jestem bardzo ciekaw co Chris Harris o nim powie bo pamietam ze poprzednika nie znosił :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zciekawosci zrobilen konfiguracje RS3 takiego jak uwazam ze jest ok i wyszło ok. 285K minus tam jakies rabaty pewnie z 270K trzeba by wyłożyć.OK A45 jest tańszy ale zeby sprawiedliwie porównywać to trzeba patrzeć na CLA a ten kosztuje prawie 230 bez wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, turdziGT napisał:

Levorgu :P 

Daj spokój, Levorg jest za słaby, zbyt głośny, awaryjny (bo to przecież Subaru). Lepiej Skoda Scout albo Seat X- coś tam...

Zapomniałem że jeszcze jest paliwożerny i tandetnie wykonany.

Edytowane przez Polak821
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam miło go wspominam poza skrzynia.

 

 

 

RS4 zamowione.

 

Żeby było lepiej jest to pierwsze zamówienie na to auto w NO.Ksiazki otrzowyli o 12.00 A my byliśmy gotowi 12.01 :)

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj z rana odwiedzilem salon Audi z myślą kupienia A4 Allroada. Wyszedłem z przekonaniem, że trzeba głębiej sięgnąć do kieszeni , poczekć na nowego A6 Allroad i to właśnie jego kupić.

A4 jest jednak trochę dla mnie mała (przede wszystkim bagażnik). Szczególnie w porównaniu z Outbackiem.
Jednak z tym mógłbym żyć. Bardziej mnie zmartwiło to, że sprzedawca nie polecił skrzyni DSG do ciągania ciężkiej przyczepy. Ruszanie pod górę prędzej czy później niestety zniszczy sprzęgła w skrzyni (tak twierdzi serwis). Coś w tym może być bo sam producent podaje stosunkowo niewielką max dopuszczalną masę przyczepy.

Zostało A6 ze „zwykłym” automatem. Jednak obecny model, mimo całej mojej sympatii, trąca w środku myszką (szczególnie po przesiadce z doposażonej we wszystkie bajery A4).

Trzeba czekać na nowe A6 i wtedy wrócić na przymiarki.




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kubanow napisał:

Ciekawe. Za niedługo sip sprzeda forum do vag/ audi

Niech SIP się bardziej stara o silniejsze jednostki napędowe do Subaraków, bo faktycznie odwiedzimy salony innych marek. Levorg, OBK, fajne auta, ale niestety z kapeluszem w standardzie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, mechanik napisał:

Niech SIP się bardziej stara o silniejsze jednostki napędowe do Subaraków...

 

Jaaaaasne, sami chętni na estiaje i H6 ;) szczególnie widać na naszej giełdzie.

Byłem 'współsprawcą' sprowadzenia obk-a H6 z Kaliningradu, demówka dealera bo nowe ma zabójczą cenę.

Kolega pół roku jeździł jak król... i założył gaz bo nie wytrzymał gęgania żony o rachunkach za paliwo.

Ideał sięgnął bruku <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem brak H6 w ofercie. Nie rozumiem czemu nie ma 2 litrówki z XT’ka w OBK’u. Niska akcyza, fajna moc i do OBK’a pasuje moim zdaniem idealnie. Tym bardziej to dziwi, że na innych rynkach poza EU taka konfiguracja jest dostępna.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, OBK CVT napisał:

Kolega pół roku jeździł jak król... i założył gaz bo nie wytrzymał gęgania żony o rachunkach za paliwo.

Ideał sięgnął bruku <_<

Zmieniłem H6 na ekonomicznego diesla i różnica w spalaniu wychodzi mi na poziomie 3l/100km, jak wybiorę się na niemieckie autostrady to wychodzi jeszcze mniej. Warto? Nie uważam wcale że H6 czy to 3.0, czy 3.6 pali jakoś dużo w stosunku do tego co oferuje i porównując to do podobnych gabarytowo samochodów z napędem na 4 koła i z tymi "oszczędnymi" dieslami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi OBK w mieście zazwyczaj mieścił się w granicach 12.6-13.6. H6 3.6 choć tym znacznie mniej jeżdżę to zazwyczaj pokazuje nie więcej niż 13.6.

Trasy do Austrii przez Niemcy z przeważającymi prędkościami na poziomie 160-180, a czasami 200+ kończyłem przykładowo że średnim 12.6 i to powtarzane niejednokrotnie. Natomiast dieslem 177KM ta sama trasa wychodziła mi na poziomie 11-12, to się zastanawiam gdzie ten H6 tak dużo pali, bo przynajmniej przy moim użytkowaniu potrafił spalić niewiele więcej/porównywalnie, a komfort podróżowania o wiele wyższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam diesla 313KM i średnie spalanie z ostatnich kilku tys. To 8.2 cykl mieszany. Przy predkościach autostradowych++ nigdy nie przekroczyłem 10ltr./100. Spalanie żony poniżej 7ltr./100... Myślę, że jak na prawie dwutonowy klocek to spalanie nie jest złe.


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj z rana odwiedzilem salon Audi z myślą kupienia A4 Allroada. Wyszedłem z przekonaniem, że trzeba głębiej sięgnąć do kieszeni , poczekć na nowego A6 Allroad i to właśnie jego kupić.

A4 jest jednak trochę dla mnie mała (przede wszystkim bagażnik). Szczególnie w porównaniu z Outbackiem.
Jednak z tym mógłbym żyć. Bardziej mnie zmartwiło to, że sprzedawca nie polecił skrzyni DSG do ciągania ciężkiej przyczepy. Ruszanie pod górę prędzej czy później niestety zniszczy sprzęgła w skrzyni (tak twierdzi serwis). Coś w tym może być bo sam producent podaje stosunkowo niewielką max dopuszczalną masę przyczepy.

Zostało A6 ze „zwykłym” automatem. Jednak obecny model, mimo całej mojej sympatii, trąca w środku myszką (szczególnie po przesiadce z doposażonej we wszystkie bajery A4).

Trzeba czekać na nowe A6 i wtedy wrócić na przymiarki.




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co Ty za przyczepę chcesz ciągnąć? :)
Ale o lawecie zapomnij. ;)
2.0TFSI max masa przyczepy 1700 kg. Z resztą nie pamiętam, a Ty siedzisz w lawetach ;) , ale jest w przepisach określony dopuszczalny wspólczynnik masy holownika/masy przyczepy (dzisiaj nie pamiętam wartości) i przy niskiej wadze A4 wyklucza on cięższe przyczepy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, baki napisał:

Mam diesla 313KM i średnie spalanie z ostatnich kilku tys. To 8.2 cykl mieszany. Przy predkościach autostradowych++ nigdy nie przekroczyłem 10ltr./100. Spalanie żony poniżej 7ltr./100... Myślę, że jak na prawie dwutonowy klocek to spalanie nie jest złe.


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Zależy od stylu JAZDY. Przy takim traktowaniu i benzyna pali niewiele.

U nas BMW X3, 3.0 diesel paliła ponad dychę. Moc bierze się z paliwa w każdym silniku.

Co do biadolenia na zużycie, koszty - powiem tak, dobrze mieć wybór. Już nawet w emerytowozie Volvo dają ponad 300 koni, sportowe zawieszenie, Rdesign. Chociaż kombi, rodzinny bez gadania że po co, rodzinny dupowóz ma inne przeznaczenie podobne frazesy. Kto chce bierze V90 w dieselku, kto chce T6 320km. BTW niech się Subaru uczy ile może dać seryjny 2.0. Podobno w celu skonstruowania pierwszego Crosscountry Szwedzi kupili dziesięć Subaru Outback. Minęła dekada, trzeba Crosscountry ściągnąć do Tokyo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio coraz częściej nawijam żonie o 510 KM w GLC 63s - powiedziała że tylko takiego bierze pod uwagę :yahoo: a na moje pytanie (z żartem w duchu) "po co Ci 510 KM" odpowiedziała "żeby było bezpieczniej" :D Też macie żony z takim podejściem czy tylko ja tak swoją dobrze wyedukowałem? :lol:

  • Super! 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, mechanik napisał:

[...] Podobno w celu skonstruowania pierwszego Crosscountry Szwedzi kupili dziesięć Subaru Outback. Minęła dekada, trzeba Crosscountry ściągnąć do Tokyo. 

 

tudzież sprzedać SUBARU Chińczykom ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...