Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Wspaniałe, można powiedzieć NADauto ;) Gratuluję zakupu......

.....jednak, trochę mnie smuci fakt, że z naszej ulubionej marki (i jej bezpośredniego konkurenta), coraz więcej ludzi przesiada się do 4 pierścieni.

Czytałem Twój wątek i właśnie wróciłem do domu po wakacjach. Schodzę do garażu i w miejscu, gdzie mój sąsiad parkował ekscytującą Evkę X, stoi A5 :(

Cóż...taka droga. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze naturalna droga.Z takich aut ja Impreza czy EVO po prostu sie kiedyś wyrasta.Pózniej kiedys wracają ale juz w formie samochodu do zabawy jako 2 lub 3 auto ale nie jako główny środek transportu.

Jak dzis przypomnę sobie jak sie jeździło w trasie STI GD to dzis uwazam ze trzeba byc masochista at obyło i tak nic wyrównania do E9.10 lat temu nie widzalem w tym nic nadzwyczajnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ednak, trochę mnie smuci fakt, że z naszej ulubionej marki (i jej bezpośredniego konkurenta), coraz więcej ludzi przesiada się do 4 pierścieni.

a co w tym złego? Swiat motoryzacji nie kończy się na Subaru czy Mitshubishi. Konkurencja poszła mocno do przodu. Subaru nie rozwija się w kierunku produkcji mocnych samochodów wiec klienci przenoszą się do marek które takie auta oferują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze naturalna droga.Z takich aut ja Impreza czy EVO po prostu sie kiedyś wyrasta.Pózniej kiedys wracają ale juz w formie samochodu do zabawy jako 2 lub 3 auto ale nie jako główny środek transportu.

Jak dzis przypomnę sobie jak sie jeździło w trasie STI GD to dzis uwazam ze trzeba byc masochista at obyło i tak nic wyrównania do E9.10 lat temu nie widzalem w tym nic nadzwyczajnego.

Ja uważam  zupełnie inaczej, te auta po prostu trzeba lubić to że się ma 700 kuca pod 2,5 tonowym autem to nie znaczy że jest szybkie .

Na pewno bardzo ale bardzo drogie w utrzymaniu , i będzie się często psuło. To na pewno.

Evo czy Sti to kult z tego się nie wyrasta , albo się lubi albo nie. 

Ja np. nie wyobrażam sobie mięć "niemca" chyba że tylko porsche .

Był moment fakt nie tak drogi jak ten bo mnie po prostu nie stać , ale na RS4 b7 "niby" najpancerniejszy silnik. 

Juz myślałem że mam coś fajnego rodzinnego hehe dla pewnosci poszukałem wady tego auta i się załamałem . Pierwsze podstawowe nie trzyma serii mocy, i nie mówimy o 20 kuniach a o ponad 100 hehe.

a np. otrzymałem dwie propozycję zamiany 4 kólek z 2011 roku za hondę , no wiem nie rs ale TT, czyli co użytkownicy audi tak z siebie chcą się zamienić, czy raczej chcą mieć święty spokój :) ?

Czyli do dupy :)

Niemniej gratuluje auta i bezawaryjności życzę bo w audi będzie bardzo potrzebne :D

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mysle ze naturalna droga.Z takich aut ja Impreza czy EVO po prostu sie kiedyś wyrasta.Pózniej kiedys wracają ale juz w formie samochodu do zabawy jako 2 lub 3 auto ale nie jako główny środek transportu.

Jak dzis przypomnę sobie jak sie jeździło w trasie STI GD to dzis uwazam ze trzeba byc masochista at obyło i tak nic wyrównania do E9.10 lat temu nie widzalem w tym nic nadzwyczajnego.

 

Ja uważam zupełnie inaczej, te auta po prostu trzeba lubić to że się ma 700 kuca pod 2,5 tonowym autem to nie znaczy że jest szybkie .

Na pewno bardzo ale bardzo drogie w utrzymaniu , i będzie się często psuło. To na pewno.

Niemniej gratuluje auta i bezawaryjności życzę bo w audi będzie bardzo potrzebne :D

A to ciekawa teoria.Po czymkolwiek wnosisz ?

 

Odnosnie zgubionych koni RS4 to zapewniam cie ze Nie jest to wina tego ze jest to Audi.Dokladnie taki sam problem dotyczy wiele silnikiem roznych marek ktore maja wspólne pewne rozwiazanie techniczne.Jak jesteś sprytny to sobie wygooglujesz jakie i dlaczego tak sie dzieje.

Zreszta oszczędzę ci wstydu bo jeszcze na jakimś innym forum znow głupoty bedziesz pisał.

 

Problem dotyczy wszystkich silnikow NA wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa bez znaczenia czy to Audi czy Mitsubishi.

A dzieje sie tak ponieważ jak sama nazwa wskazuje dawka paliwa trafia bezpośrednio do komory spalania a nie do dolotu jak w przypadku wtrysku jedno lub wielopunktowego.W przypadku jednego jak i drugiego paliwo trafia do dolotu zanim trafia dalej do komory przez co myje go z osadów.Przy wytrysku bezpośrednim osad osadza sie w odlocie bo nie ma co go czyścić i po dużym przebiegu silnik zaczyna tracić moc.To samo dotyczy tez silnikow doladowanych z tym ze zjawisko jest spowolniony ze względu na wyższe ciśnienie w odlocie.Problem rozwiązuje dodatkowy wtrysk do dolotu i niektórzy producenci go stosują. Tak ze jak widzisz nie jest to wina Audi bo każdy producent poszedł ta sama droga.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mysle ze naturalna droga.Z takich aut ja Impreza czy EVO po prostu sie kiedyś wyrasta.Pózniej kiedys wracają ale juz w formie samochodu do zabawy jako 2 lub 3 auto ale nie jako główny środek transportu.

Jak dzis przypomnę sobie jak sie jeździło w trasie STI GD to dzis uwazam ze trzeba byc masochista at obyło i tak nic wyrównania do E9.10 lat temu nie widzalem w tym nic nadzwyczajnego.

Ja uważam zupełnie inaczej, te auta po prostu trzeba lubić to że się ma 700 kuca pod 2,5 tonowym autem to nie znaczy że jest szybkie .

Na pewno bardzo ale bardzo drogie w utrzymaniu , i będzie się często psuło. To na pewno.

Niemniej gratuluje auta i bezawaryjności życzę bo w audi będzie bardzo potrzebne :D

A to ciekawa teoria.Po czymkolwiek wnosisz ?

 

Odnosnie zgubionych koni RS4 to zapewniam cie ze Nie jest to wina tego ze jest to Audi.Dokladnie taki sam problem dotyczy wiele silnikiem roznych marek ktore maja wspólne pewne rozwiazanie techniczne.Jak jesteś sprytny to sobie wygooglujesz jakie i dlaczego tak sie dzieje.

Zreszta oszczędzę ci wstydu bo jeszcze na jakimś innym forum znow głupoty bedziesz pisał.

 

Problem dotyczy wszystkich silnikow NA wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa bez znaczenia czy to Audi czy Mitsubishi.

A dzieje sie tak ponieważ jak sama nazwa wskazuje dawka paliwa trafia bezpośrednio do komory spalania a nie do dolotu jak w przypadku wtrysku jedno lub wielopunktowego.W przypadku jednego jak i drugiego paliwo trafia do dolotu zanim trafia dalej do komory przez co myje go z osadów.Przy wytrysku bezpośrednim osad osadza sie w odlocie bo nie ma co go czyścić i po dużym przebiegu silnik zaczyna tracić moc.To samo dotyczy tez silnikow doladowanych z tym ze zjawisko jest spowolniony ze względu na wyższe ciśnienie w odlocie.Problem rozwiązuje dodatkowy wtrysk do dolotu i niektórzy producenci go stosują. Tak ze jak widzisz nie jest to wina Audi bo każdy producent poszedł ta sama droga.

 

To że nie rozwinęłem mysli , nie znaczy że nie wiedziałem na czym polega problem .

Tylko co 15 -30 tysięcy czyścić to "cos" to jest naprawdę masakra. Koszt też nie mały :)

Mimo wszystko nawet po każdorazowym czyszczeniu niestety , nigdy auto nie osiągnęło serii w mocy.

Jest firma co "niby" zresztą w Warszawie co prawdopodobnie wgrywa nowy program do komputera i auto zbliza się do serii.

Co z tego jak za kolejne 15 tysięcy trzeba wydać kolejne parę tysi na nieszczęsne usuwanie nagaru.

Dla mnie to dramat.

I coś co dyskwalifikuje jednostkę z eksploatacji.

A ta jednostka to ikona Audi :D

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest taka firma i nazywa się Sportmile i zazwyczaj zdrowe RSsy po czyszczeniu i ich programie wypluwaja po 430-440KM.

A że jest to irytujace absolutnie się zgadzam i dlatego wszystkie auta z tym silnikiem są spalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjechał w sobotę i ani słychu, ani widu

 

mówiąc zupełnie szczerze ....... jeżdzę nim non stop , i załatwiam błachę sprawy jak umowa na polsat , zakup wędlin 25km od domu , i takie pierdoły , byle gdzieś jeździć :)

@Darecki ,  przejedź sie kiedyś tym autem ( zapraszam na prawy , zupełnie serio ) a potem porozmawiamy  :) . Jak nie wiesz o czym piszesz , naprawdę nie pisz . 

I to nie jest tak , że ja nagle zakochałem sie w AUDI , absolutnie nie !!!! Zwyczajnie subaru nie ma w ofercie nic takiego , a porównywanie STI MY 15 do RS6 jest zupełnie bez sensu . STI MY 15 , jest genialnym autem !!!! ale do czegos zupełnie innego ! sam fakt ceny 3x razy mniejszej od RS6 , chyba już samo mówi sam za siebie 

Jutro I wymiana oleju , i ogień , dziś wypróbowałem procedurę startu , jaaaaaaa.....sny gwint , to jest szok i nie dowierzanie  :yahoo: . Znalazłem jeden minus tego auta , gdzie nie postawię to ludzie robią sobie selfi czy zdjęcia :) 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

RS6, jak to ostatno na lamach wydawnictwa "Motor" podsumowal Kajto, "na prostej prawie nie ma sobie rownych".  Szkoda, ze STI troche to przespalo...

 

A kiedy to STI było autem do ścigania się na prostej ? Od lat pozostaje niezmienne w swoim przeznaczeniu, czyli jak dla mnie śnieg, szuter, zakręty. Subaru nic nie przespało a z każdą generacją idzie do przodu, najnowszy model jest idealnym połączeniem starego klimatu STI a auta do codziennej jazdy. Tu nie ma nic do porównywania. Inna sprawa że ktoś wyrasta z STI, albo potrzebuje auta do innych zastosowań, np. do szybkiej jazdy po autostradach :) Gratulacje zakupu!

 

Wyrwales jedno moje zdanie z kontekstu.... nie mam na mysli jazdy po prostej, bo to mnie nie kreci... Sens calej wypowiedzi polagal raczej na tym, ze technologicznie, osiagami i z wyposazeniem Subaru (ktore rowniez sam posiadam i bardzo lubie) zostalo dosc mocno z tylu i powoli przestaje byc alternatywa dla tych, ktorzy oprocz wspanialego napedu 4x4 i fajnej sylwetki, oczekuja od Auta nieco wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit,gratuluję zakupu bo autko świetne i ładne ,życzę ekscytującej  i bezproblemowej eksploatacji......porównywanie STI z RS6 jest totalnie bez sensu....sam choruje na RS4 ,ale subarki nie sprzedam żeby Audi kupić

Edytowane przez irektob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wyjechał w sobotę i ani słychu, ani widu

 

mówiąc zupełnie szczerze ....... jeżdzę nim non stop , i załatwiam błachę sprawy jak umowa na polsat , zakup wędlin 25km od domu , i takie pierdoły , byle gdzieś jeździć :)

@Darecki ,  przejedź sie kiedyś tym autem ( zapraszam na prawy , zupełnie serio ) a potem porozmawiamy  :) . Jak nie wiesz o czym piszesz , naprawdę nie pisz . 

I to nie jest tak , że ja nagle zakochałem sie w AUDI , absolutnie nie !!!! Zwyczajnie subaru nie ma w ofercie nic takiego , a porównywanie STI MY 15 do RS6 jest zupełnie bez sensu . STI MY 15 , jest genialnym autem !!!! ale do czegos zupełnie innego ! sam fakt ceny 3x razy mniejszej od RS6 , chyba już samo mówi sam za siebie 

Jutro I wymiana oleju , i ogień , dziś wypróbowałem procedurę startu , jaaaaaaa.....sny gwint , to jest szok i nie dowierzanie  :yahoo: . Znalazłem jeden minus tego auta , gdzie nie postawię to ludzie robią sobie selfi czy zdjęcia :)

 

Ja Tobie życze naprawdę bezawaryjnej i mega fajnej jazdy :)

Poważnie!

Ja po prostu mieszkam w takiej dziupli co prawda nikt rs-a nie ma :D ale audi i fachowców od Audi na kazdym rogu.

I slysze od nich taki teks k.... czas kupic japońca  :D

Mnie zastanawiał RS4 B7 w zasięgu mojej kieszeni, ale te wady wymienione wyżej przekreśliły go. A szkoda, bo fajny wygląd jest auta.

No i wolnossący motor to co też bardzo lubie.

Ps. Kiedy heble do wymiany ? ceramika mega fajna ale częstotliwość wymiany i cena powala na kolana. Nawet bogacza  :D

Pamiętaj w mieście jeżdzimy 50km / h  :)

Co do mojego rs5 chodziło o Eweline :D

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Problem dotyczy wszystkich silnikow NA wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa bez znaczenia czy to Audi czy Mitsubishi

 

w takim razie nowe motory Subaru wyposażone w DI w nowej imprezie 2017 i brz też są na to skazane??

Mowa jest o silniku projektowanym ponad 10 lat temu.Zapewne dzis inżynierowie sa juz świadomi problemu wiec trzeba by jakies biuletynu postudiowac opisujące konkretne rozwiązania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wyjechał w sobotę i ani słychu, ani widu

mówiąc zupełnie szczerze ....... jeżdzę nim non stop , i załatwiam błachę sprawy jak umowa na polsat , zakup wędlin 25km od domu , i takie pierdoły , byle gdzieś jeździć :) .

@Darecki , przejedź sie kiedyś tym autem ( zapraszam na prawy , zupełnie serio ) a potem porozmawiamy :) . Jak nie wiesz o czym piszesz , naprawdę nie pisz .

I to nie jest tak , że ja nagle zakochałem sie w AUDI , absolutnie nie !!!! Zwyczajnie subaru nie ma w ofercie nic takiego , a porównywanie STI MY 15 do RS6 jest zupełnie bez sensu . STI MY 15 , jest genialnym autem !!!! ale do czegos zupełnie innego ! sam fakt ceny 3x razy mniejszej od RS6 , chyba już samo mówi sam za siebie

Jutro I wymiana oleju , i ogień , dziś wypróbowałem procedurę startu , jaaaaaaa.....sny gwint , to jest szok i nie dowierzanie :yahoo: . Znalazłem jeden minus tego auta , gdzie nie postawię to ludzie robią sobie selfi czy zdjęcia :)

Ja Tobie życze naprawdę bezawaryjnej i mega fajnej jazdy :)

Poważnie!

Ja po prostu mieszkam w takiej dziupli co prawda nikt rs-a nie ma :D ale audi i fachowców od Audi na kazdym rogu.

I slysze od nich taki teks k.... czas kupic japońca :D

Mnie zastanawiał RS4 B7 w zasięgu mojej kieszeni, ale te wady wymienione wyżej przekreśliły go. A szkoda, bo fajny wygląd jest auta.

No i wolnossący motor to co też bardzo lubie.

Ps. Kiedy heble do wymiany ? ceramika mega fajna ale częstotliwość wymiany i cena powala na kolana. Nawet bogacza :D

Pamiętaj w mieście jeżdzimy 50km / h :)

Co do mojego rs5 chodziło o Eweline :D

Co Ty chcesz wymieniać w ceramice poza klockami? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mnie zastanawiał RS4 B7

Miałem go , zrobiłem nim 80 tys. zero problemów , miałem w nim również ceramikę , ceramika starcza na 200-300 tys. ( tarcze ) więc naprawdę nie wiem o czym piszesz , chyba tylko powielasz urban legends . Owszem komplet hamulców w ASO , czyli 4x tarcze + klocki kosztują do RS6 95 tys. to prawda , prawdą jest że mogę takie sobie załatwić za połowe ceny , i prawdą jest że z pewnością tyle nie zrobię tym autem . Mam gwarancję na 5 lat i 150 tys. których pewnie też nie zrobie . Pozdrawiam ciepło ...... ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...