Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Jaka powinna być grubość klocka hamulcowego na przód do Forester'a 2.0 125km 2004 z zaciskami tokico?

TRW podaje 17.8(gr. blachy wraz z okładziną) a np textar 16.4 (i tu nie wiem czy gr blach z okładziną czy sama okładzina)

Czy wartość jaką jaka podaje TRW jest to maksymalna grubość klocka x 2szt jaki wejdzie w zacisk razem z nową tarczą? Żeby się potem nie okazało że założę nowa tarczę (gr. 24mm) i te klocki TRW 2x17.8mm grubości i nie założę zacisku? No Chyba że textar robi cieńsze klocki? 

 

Denckerman mają grubość 17.6 ale ciekawostka, są pod zaciski akebono i bądź tu mądry? Chyba nie pozostaje mi nic innego jak zsumować te grubości razem z nową tarczą, zdementować zacisk i zmierzyć suwiarką czy to się zmieści.

 

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kupisz klocki o dobrym kształcie i nie będą wstanie wejść do jarzma, to klocki łatwo jest podpiłować więc tym bym się nie przejmował.(mi nigdy nie przytrafiła się sytuacja aby klocki miały za wysoką powierzchnie cierną )

Zaciski są prawdopodobnie takie same jak  u mnie w Legacy IV.

Przed zamontowaniem klocków zobacz stan tłoczków, osłon przeciwpyłowych, zestaw naprawczy kompletny bez prowadnic kosztuje 60zł

skontroluj stan prowadnic ponieważ mogą być mocno wytarte skorodowane oraz stan gumki na trzpieniu.

ja do siebie kupiłem klocki Brembo EAN: 8020584057209

 

Klocki nie mają nacięcia na środku mogło by być np w boschu jest z tego co patrzyłem.

Klocki działają prawidłowo lecz po otwarciu pudełka wydobywa się bardzo specyficzny zapach...

Jak kupisz tarcze nie lakierowane to je odtłuść i pomaluj epoksydem. Będzie to łatwiej wyglądać i mniej korodować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z seryjnym radiem zaczęło się samo wyłączać i uruchamiać podczas jazdy/postoju. Nie ma znaczenia czy droga dziurawa czy równy asfalt. Raz się wyłączy 3 razy, raz 5, a raz wcale. Da się jakoś uratować? Coś podlutować czy radio śmietnik i szukać nowego ? Radio jak na zdjęciu.

20191014_112237.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Krzychu91 napisał:

Mam problem z seryjnym radiem zaczęło się samo wyłączać i uruchamiać podczas jazdy/postoju. Nie ma znaczenia czy droga dziurawa czy równy asfalt. Raz się wyłączy 3 razy, raz 5, a raz wcale. Da się jakoś uratować? Coś podlutować czy radio śmietnik i szukać nowego ? Radio jak na zdjęciu.

20191014_112237.jpg

 

To na pewno idzie zrobić, tak jak u mnie niedziałające podświetlenie, ale warto pomyśleć o wymianie. Ja zmieniłem na pioneer fhx730bt I samo to zrobiło robotę. Oem głośniki zaczynają lekko basować, do tego bluethooth robi robotę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś walczyłem z tym w innym samochodzie. Odpuściłem, naprawa działała przez tydzień. Wygrzałem gorącym hot-air'em cała elektronikę. Poprawiłem podejrzane luty. No i nic, kupiłem na Ali najtańsze radio 2 din i o dziwo grało to nawet lepiej niż seryjne radio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, koziolek napisał:

Może być też uszkodzona stacyjka, trzeba delikatnie cofnąć kluczyk.

Taptane Tapatalkiem
 

Muszę sprawdzić ;) Dzięki ;) 

 

 

Ogólnie wiem, że jest to radio mocne średnie, ale jakoś mi się podoba ta seria. Nie wiem jak tu, ale w imprezie musiałem powiększać otwór jak wsadziłem inne radio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Krzychu91 napisał:

Muszę sprawdzić ;) Dzięki ;)

 

 

Ogólnie wiem, że jest to radio mocne średnie, ale jakoś mi się podoba ta seria. Nie wiem jak tu, ale w imprezie musiałem powiększać otwór jak wsadziłem inne radio ;)

Fakt, radio ładnie komponuje się z plastikami, pasuje elegancko, A co do radia, które poleciłem to nicnie trzeba szlifować/piłować, Bo psuje idealnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, ewemarkam napisał:

Szlifować i kombinować trzeba przy chińskich wynalazkach. Bo nie pasują do ramek. Radio jest ciut większe niż wymiar 2DIN. Jeśli kupisz markowy produkt, np sony, kenwood, jvc, blaupunkt itp to pasuję idealnie.

Potwierdzam, normalne 2din pasuje idealnie.

 

IMG_20190528_135452_resized_20190828_080929008.jpg

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę teraz znaleźć wymiarów "chińskiego 2DIN" ale kupiłem takowe do toyoty corolli gdy mi padło fabryczne radio. Kupiłem dedykowaną ramkę. Męczyłem się żeby to spasować, w końcu nadpiłowałem ramkę, rozgiąłem. Dorobiłem brakujący plastik (dobrze że to ABS), dałem kit do plastiku, wyrównałem wszystko, pomalowałem i wyglądało dopiero jak fabryka. Ale zajęło mi to sporo czasu. Także nie polecam tanich radii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, ewemarkam napisał:

Jeśli kupisz markowy produkt, np sony, kenwood, jvc, blaupunkt itp to pasuję idealnie.

Czy zna ktoś z Was sprzęt na 2din, w którym oprócz odtwarzacza CD/mp3 był także system android oraz wejście na kartę SIM, co by można było podłączyć net?

Edytowane przez Panzerpferd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam....

Wymiary radia dla 2DIN to 173.5mm x 98mm, natomiast chińczyki są zazwyczaj o wymiarach 178mm x 100mm.

Ale napiszę jeszcze o pewnej historii kolegi. Montowałem mu kiedyś do Volvo S60 dedykowane radio z androidem, GSM, GPS, WiFi, android 8 oraz 2 gb ramu. Fajnie pasowało do deski dobrze wykonane, wyglądało jak fabryczne. W zasadzie plug&play.

Ogólnie wszystko co miało działać mu zainstalowałem. Po pierszym uruchomieniu, problem pojawił od razu bo nie działał napęd DVD. Po ok 30 minutach pracy przestawał działać GPS. Myślałem że coś z anteną, podmieniliśmy na inna, to samo. Zdjęcie zasilania z radia "naprawiało" je na 30 minut. Zapłacił za nie ok 1000 pln bo doliczyli mu tam jakaś akcyzę czy VAT nie znam się na tym. Kupił oczywiście w chinach na Ali. Nie wiem jak się temat zakończył, czy odesłał radio czy sprzedający zwrócił pieniądze. Ale przestrzegam przez zakupem droższego radia z chin.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, delikatnie, na krótszych bokach są zatrzaski. 

 

A teraz ja mam pytanie, można bez bólu zmienić konsolę środkową w SF przed liftem na tą z polifta. Chodzi mi o wnękę na radio. Przełożyć trzeba przyciski od wysokości lamp oraz spryskiwacz szyby. Sterowanie nawiewem pasuje bez problemów? Przyciski będą pasowały np w te miejsca na tunelu obok ręcznego?

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Pan Dziedzic napisał:

Stanie się coś jak pozbędę się tego ustrojstwa ? 

 

96F2F2E5-CB4E-40F4-8489-6B5C6378216C.jpeg

To jest pochłaniacz par paliwa. W zasadzie zaślepić musisz wężyk który leci do kolektora. A drugi leci do baku, tego znów nie możesz zaślepić. Może Ci się wtedy tworzyć podciśnienie w baku. Kiedyś rozkminiałem to samo ale w innym samochodzie. A no i internety piszą że wtedy samochód może więcej palić, ja tego nie zaobserwowałem. Wywalałem go bo urwałem kruciec na nim a nie chciałem kupować. 

Edytowane przez ewemarkam
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Subary napisał:

 

 

Wydaje mi się, że są odwrócone o 180 stopni...

Są dobrze ułożone :P myślałem, że tam jest usterka szybkiego grzania od strony kierowcy, ale jednak nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...