LosioDriver Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Do 75kg(belki+bagażnik(box) +masa ładunku. O ile tyle belki i box udźwigną ale to już w specyfikacji danych belek i boxów musisz wyczytać. Hmmm tylko tyle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Przeważnie każdy box dachowy ma taki limit, zobaczę ile moje belki US mają, bo jest na nich napisane ale w lbs i nie pamiętam bile tam było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Hmmm tylko tyle?Na bagaż w nocy zostanie z 45 kg także nie jest źle.Słyszałem że na dach z szyberdachem zaleca się mniejsze obciążenie stąd pytanie.Zastanawiam się czy wożąc boxa nie ma ryzyka np uszkodzenia szyby od obciążenia/prężenia?Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Na bagaż w nocy zostanie z 45 kg także nie jest źle.Słyszałem że na dach z szyberdachem zaleca się mniejsze obciążenie stąd pytanie.Zastanawiam się czy wożąc boxa nie ma ryzyka np uszkodzenia szyby od obciążenia/prężenia?Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka Hmm ok. Zdziwiłem się bo widziałem konstrukcje z namiotem do spania na dachu. Tylko nie wiem czy tam był szyber. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) Na belkach mam napisane że max. 150lbs czyli nieco ponad 68kg. Boxa mam z Norauto bermude 4500 i tam max. ładunek do 75kg. Edytowane 28 Października 2019 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 W dniu 25.10.2019 o 22:45, ewemarkam napisał: Drugi akumulator już zakupiony i czeka na odbiór, choć nie wiem czy to słuszne. Po pomiarach na zgaszonym aucie wychodzi pobór 0,2A. To raczej nie jest normalne, prawda? Ktoś może ma jakieś doświadczenia gdzie szukać najbardziej prawdopodobnej przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Drugi akumulator już zakupiony i czeka na odbiór, choć nie wiem czy to słuszne. Po pomiarach na zgaszonym aucie wychodzi pobór 0,2A. To raczej nie jest normalne, prawda? Ktoś może ma jakieś doświadczenia gdzie szukać najbardziej prawdopodobnej przyczyny? Odłączaj bezpieczniki aż spadnie pobór prądu.Wtedy będziesz wiedział gdzie ucieka.Ja 0.15A miałem z włączoną kamerą, a bez 0.03A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Kamery nie mam. Podejrzany jest alarm ale tak naprędce nie widziałem bezpiecznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Drugi akumulator już zakupiony i czeka na odbiór, choć nie wiem czy to słuszne. Po pomiarach na zgaszonym aucie wychodzi pobór 0,2A. To raczej nie jest normalne, prawda? Ktoś może ma jakieś doświadczenia gdzie szukać najbardziej prawdopodobnej przyczyny? Mierzyłeś przy zamkniętych drzwiach? Pytam bo też kiedyś szukałem. Okazuje się że przynajmniej w SF po otwarciu drzwi napięcie dostaje chyba zegarek. Też brał 0.2 A. Gdy wypinalem bezpieczniki trafiłem właśnie na zegarek. Gdy pomiar robiłem na zamkniętych drzwiach to było coś ok 0.02 czy jakoś tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Wszystko zamknięte. Wyciąganie bezpieczników nic nie zmienia. Podejrzany alternator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 To odepnij od niego wtyczkę i kabel plusowy. Wtedy zmierz pobór prądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Jednak nie alternator. Wydaje się, że alarm. Zamykanie/otwieranie z pilota potrafi zmienić pobór. Jak to możliwe, że alarm bierze tak dużo? Zwłaszcza, że jest wyłączony tym małym kluczykiem. Gdzie centralka alarmu się fizycznie znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Kluczykiem przy syrenie? To wyłącza tylko syrenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Kluczykiem przy syrenie? To wyłącza tylko syrenę Tak, wyłączyłem bo okresowo miał kaprys i zaczynał wyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wupek Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Witam,Mam pytanie związane z wymianą opon w kołach z czujnikami ciśnienia. Taka zabawa to koszt 170 PLN. Zastanawiam się nad zakupem dodatkowych felg, żeby mieć na zmianę. Rozumiem, że trzeba też kupić nowe czujniki i je klonować. Czy przechodził ktoś taką operację w swoim forku? Opony letnie jak i zimowe mam 18" to tak dla zainteresowanych sprzedażą mi felg ; ) auto fmy16 xtWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 W dniu 28.10.2019 o 21:34, yaroz napisał: Na belkach mam napisane że max. 150lbs czyli nieco ponad 68kg. Boxa mam z Norauto bermude 4500 i tam max. ładunek do 75kg. masz szyberdach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 W dniu 29.10.2019 o 00:45, dr.elich napisał: Drugi akumulator już zakupiony i czeka na odbiór, choć nie wiem czy to słuszne Sprawdź sobie napięcie akumulatora podczas rozruchu. W Imprezie po 9 latach akumulator miał 6v i tak jak u Ciebie po dwóch dniach postoju nie mogłem odpalić. W drugim pojeździe też w ciągu ostatniego miesiąca musiałem wymienić akumulator i tam też podczas rozruchu napięcie spadało do bardzo niskich wartości. Akumulator też możesz sprawdzić przez odkręcenie korków jeśli takie są i obserwowanie czy podczas rozruchu z którejś celi unosi się „dymek” i czy w którejś elektrolit zmienił barwę na brązową, co może świadczyć o zwarciu w celi. Napisałem to żebyś się nie gryzł, że wymieniłeś dobry akumulator. Też mam taki problem z alarmem. Ja zamykam auto przyciskiem na drzwiach na włączonym zapłonie bo wtedy nie wzbudza się alarm. Przy przekręceniu kluczyka pod maską wyłączasz tylko syreną a alarm i tak się będzie uruchamiał i rozładowywał akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 48 minut temu, markos007 napisał: masz szyberdach? Tak, panoramę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniwww Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Cześć, mam pytanie dotyczące tylnego zawieszenia w Foresterze SG 2006 rok, 2.0x 158km. Od jakiegoś czasu, po remoncie zawieszenia, często słychać głuche pukanie. Czasem bardziej z przodu, czasem z tyłu, nie potrafię dobrze zlokalizować. Dźwięk pojawia się jedynie na lekkich nierównościach (studzienkia, nierówność na drodze). Po lekturze forum spojrzałem dzisiaj pod auto. Myślałem, że będzie to łącznik stabilizatora. Zobaczcie co tam mam:Tylny lewy łącznik stabilizatora (od strony kierowcy) jest zamontowany pod kątem, jest jakby przekrzywiony. Jego dolne mocowanie i gumka mocno wygięte. Widać, że część jest nowa. I teraz zobaczcie na miejsce zaznaczone dwójką : do wahacza jest przyspawany element, zwrócony w stronę wydechu. Dla porównania, po prawej stronie łącznik stabilizatora wydaje się ok, jest zamontowany pionowo, nic nie jest wygięte. Analogiczna blaszka w wahaczu jest skierowana w drugą stronę, w kierunku kierowcy. I teraz pytanie: czy to jest prawidłowe? Ten łącznik stabilizatora z lewej strony powinien być tak wykrzywiony, a blaszki skierowane w różne strony?Jestem zielony, więc z góry dziękuję za pomoc, czegoś się nauczę Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 (edytowane) Luz na sworzniach najprościej jest zaobserwować gdy będą wykręcone/uwolnione z zawieszenia. Odkręć sobie łącznik i sprawdź czy na jabłuszku nie masz luzu skoków w poruszaniu się bądź sworzeń chodzi bez większych oporów. Po odkręceniu łączników łatwiej będzie również sprawdzić luz na gumach stabilizatora. Do operacji przykręcania ponownego łączników pomocne będą 2 podnośniki Sprawdź czy masz równy prześwit auta z lewej i prawej strony (inne ułożenie stabilizatora będzie gdy np pęknie sprężyna i jedna strona siądzie bardziej). Sprawdź również po obu stronach odległość od gumy stabilizatora do wygięcia pręta w L. Edytowane 2 Listopada 2019 przez SubaruLPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siodemka Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Pany i Panewki. Gdzie moge kupić kołki od tapicerki materiałowej do Forka SG ? Chodzi mi o kołki które przechodzą przez tapicerkę materiałowa a dalej wchodzą w środek duzego bialego kołka ktory trzyma wygluszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Najprościej sprawdzić sobie numery i kupić w ASO. http://opposedforces.com/parts/forester/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siodemka Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 (edytowane) Dla ulatwienia :). moze to sie inaczej nazywa P.S Udalo sie chodzi o ta spinka : 99045FE010NF Problem ciagle ten sam gdzie to kupic ? Edytowane 4 Listopada 2019 przez Siodemka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Tutaj raczej nie dostaniesz innej odpowiedzi niż ASO. Klepnij ten numer w Googla zobacz co wypluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Cokolwiek nie wypluje wielkie G, zwykle najlepsza cena takich rzeczy i tak jest w sieci ASO. Zamiast się tu zastanawiać 3 dni zadzwoń do najbliższego ASO i zapytaj, masz numer części więc szybko załatwisz. https://dealerzy.subaru.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się