Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

Chciał bym kupić alufelgi do Forestera III SH 2012 2.0 B. Czy o takich oznaczeniach będą odpowiednie?

17x7J ET48 5x100 średnica piasty 56,1. 

Najbardziej chodzi mi o średnicę piasty i rozstaw śrub.

Za wszystkie odpowiedzi i sugestie będę wdzięczny.

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dajcie spokój, szkoda prądu na tłumaczenie podstawowych zasad mechaniki komuś, kto twierdzi że nowy zestaw KYB na tył to szrot, ale już wymiana jednego amortyzatora jest ok. I jeszcze te teksty o brak

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

Wydatków 

Posted Images

Średnica wewnętrzna tak jak zaznaczyłeś czy zewnętrzna pełnych pokręteł ?

Po pracy sprawdzę i napiszę !

 

Wewnetrzna 3.5cm 

Wewnetrzna mala 3.3cm

Zewnetrzna 4.5cm

Zewnetrzna mala 4.3cm

Zmierzone miarka...niczym dokladniejszym.

Edited by Nargond
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Tutaj raczej nie dostaniesz innej odpowiedzi niż ASO.
 
Klepnij ten numer w Googla zobacz co wypluje.
Kupione w aso 9zl sztuka. W googlu ceny 1zl mniejsze. Zamienników brak.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może mi napisać jakie są typowe objawy padającej dwumasy w SBD? Chodzi mi o takie objawy, które bezsprzecznie o tym świadczą.

Z góry dziękuję.

Link to post
Share on other sites

Czy przednie amortyzatory z Forestera SG polifta bedą pasować do Forestera SG przedlifta??

Gdzieś tam znalazłem w ofercie amortyzatorów do polifta numer oryginalnych amortyzatorów Subaru i wynika z niego, że amortyzatory pasują do polifta jak i przedlifta.

Czy ktoś zakładał przednie z polifta do przedlifta?

Link to post
Share on other sites

Cześć, mam pytanie czy sama lampa przeciwmgłowa z forestera SG polift jest taka sama jak w SH? Patrząc na zdjęcia wygląda podobnie, wystarczy teoretycznie przełożyć tylko uchwyt, czy ma ktoś może taką z SH nawet uszkodzoną lub doświadczenie z tym? Muszę u siebie wymienić (woda się dostałą i oksyduje odbłyśnik) i wolałbym używany ori niż zamiennik. BTW lepiej żółta folia na klosz czy żółta żarówka?:D

SG:

HTB1SMnQQAvoK1RjSZFNq6AxMVXaw.jpg

SH:

HTB1.CTLQCzqK1RjSZFjq6zlCFXaD.jpg

Edited by aplam13
Link to post
Share on other sites

Przecież widać że jest inna. W SH nie masz tych dwóch szpilek. A odbłyśnik oddaj do regeneracji będzie na pewno taniej niż zakup halogenu i rzeźba żeby to pasowało.

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, ewemarkam napisał:

Przecież widać że jest inna. W SH nie masz tych dwóch szpilek. A odbłyśnik oddaj do regeneracji będzie na pewno taniej niż zakup halogenu i rzeźba żeby to pasowało.

Mnie nie chodzi o całość, bo mocowanie na pierwszy rzut oka widać że inne, bardziej chodzi mi o samą lampę w uchwycie, czytałem na zagranicznym forum gdzieś ale właśnie nie mogę znaleźć że lampa jest ta sama, że odkręca się regulacje i można przelozyc, chciałem tylko potwierdzenia jeżeli ktoś miał z tym do czynienia:)

Link to post
Share on other sites

Panowie może mała podpowiedź...

Podczas zawracania na fajce czyli na znaku poniżej piszczą mi koła (zaznaczam że efekt był na letnich jak i teraz na zimowych)

Co w temacie po pierwsze powinienem sprawdzić?

A8Lk9kpTURBXy80NDBjNzNhZWJmNmFhYmRiYWM2Y2FjZmE1NTEyMTY1ZC5wbmeSlQLNAxQAwsOVAgDNAvjCw4GhMAU.jpg

Link to post
Share on other sites

Mi się wyjadę że geometrię. Jesteś pewny że to opony?

W drugą stronę jak robisz nawrót np na parkingu też masz taki dźwięk?

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Arkady napisał:

Panowie może mała podpowiedź...

Podczas zawracania na fajce czyli na znaku poniżej piszczą mi koła (zaznaczam że efekt był na letnich jak i teraz na zimowych)

Co w temacie po pierwsze powinienem sprawdzić?

A8Lk9kpTURBXy80NDBjNzNhZWJmNmFhYmRiYWM2Y2FjZmE1NTEyMTY1ZC5wbmeSlQLNAxQAwsOVAgDNAvjCw4GhMAU.jpg

Piszczą bo zwracasz na zakazie.

  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, ewemarkam napisał:

Szybkie pytanie. Czy podczas połączenia interfejsu OBD w moim foresterze, musze mieć zwarte kostki pod kierownicą czy nie?

Nie. Kostki pod kierownicą jak zepniesz to włącza się tryb diagnostyczny, który Cię nie interesuje. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Szybkie pytanie.

Posiadam Forka III SH 2.0 B z reduktorem, przebieg ok 120tys. Jako, że rozrząd jest na łańcuchu to generalnie nic nie musimy robić. A jak jest z pompą wody, bo nigdzie nie znalazłem czasookresu jej wymiany? Miałem wcześniej Hondę i przy wymianie rozrządu z paskiem najlepiej też ją było wymienić - chociaż co drugą wymianę rozrządu.

Edited by braun
Link to post
Share on other sites

Forek SJ - podjeżdżam pod dom, otwieram drzwi - otworzyły się kawałek i się zblokowały. Myślałem że może pas przycięty albo coś, trochę się z nimi poszarpałem i się odblokowały a na wyswietlaczu pojawił się napis coś w stylu: "zabierz kluczyk wysiadając". A kluczyk cały czas w kieszeni, przecież stacyjki nie ma. O co mu chodziło ? Jedyne co mi przychodzi do głowy to końcówka baterii w pilocie??

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, koziolek napisał:

Tak, ale w subaru są nakrętki, w piastach siedzą szpilki. B)

a ta nakrętka to ma jakąś wysokość? bo widzę że są i 16 i 35mm w sprzedaży

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...