ewemarkam Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Nie wiem... nie sprawdzałem, dlatego pytam na forum o to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 12 godzin temu, sredniaq napisał: Zly dział. A od czego jest ten dział rycerzu prawości? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 16 minut temu, ewemarkam napisał: Nie wiem... nie sprawdzałem, dlatego pytam na forum o to. http://opposedforces.com/ możesz sam sobie odpowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Co z tego że ma inny numer jak może fizycznie pasować. Nie pytam o numery, tylko o to czy będzie pasować fizyczne. Skoro nie nasz odpowiedzi to po co się odzywasz? A pytanie pewnie miałem zadać w forum Legacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 1 minutę temu, ewemarkam napisał: Co z tego że ma inny numer jak może fizycznie pasować. Nie pytam o numery, tylko o to czy będzie pasować fizyczne. Skoro nie nasz odpowiedzi to po co się odzywasz? A pytanie pewnie miałem zadać w forum Legacy? Jakby co to mam poduszkę dokładnie od tego egzemplarza kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Ok, dzięki. Jak nie pasuje to odezwę się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 6 godzin temu, ewemarkam napisał: Co z tego że ma inny numer jak może fizycznie pasować. Nie pytam o numery, tylko o to czy będzie pasować fizyczne. Skoro nie nasz odpowiedzi to po co się odzywasz? A pytanie pewnie miałem zadać w forum Legacy? bo nie napisałeś, że sprawdziłeś. Skąd szanowne grono forumowiczów ma wiedzieć, ze sprawdziłeś lub nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 nawet optycznie się różnią, co widać na rysunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Tutaj diametralnie się różnią tu na rysunku w rzeczywistości aż takich różnic niema, ale uzyskałem już odpowiedź. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 2 godziny temu, ewemarkam napisał: Tutaj diametralnie się różnią tu na rysunku w rzeczywistości aż takich różnic niema, ale uzyskałem już odpowiedź. Dzięki I jak wygląda od strony praktycznej, tak dla kogoś kto miałby również podobny problem, podziel się odpowiedzią ewentualnie foto jak masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Podziele się jak ją przymierze, a to będzie w przyszłym tygodniu, bo wtedy mam oddać kierownicę do obszycia. Dlatego ciągle pytam, a nic nie robie bo nawet czasu wieczorem do samochodu zejść nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Siema. Nie mogę znaleźć jak to podłączyć...... w serwisówkach znalazłem tylko Air by-pass z 1 wyjściem na wężyk z ciśnieniem a w moim są DWA ! i wychodzi że ciśnienie ucieka mi wężykiem do rury przed turbiną..... Może ktoś ma takie sam zawór DV i mógł by mi cyknąć fotkę jak to ma być podłączone ? albo jakąś fotkę z netu lub ilustracje z manuala...... HELP ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) 44 minuty temu, klev napisał: Siema. Nie mogę znaleźć jak to podłączyć...... w serwisówkach znalazłem tylko Air by-pass z 1 wyjściem na wężyk z ciśnieniem a w moim są DWA ! i wychodzi że ciśnienie ucieka mi wężykiem do rury przed turbiną..... Może ktoś ma takie sam zawór DV i mógł by mi cyknąć fotkę jak to ma być podłączone ? albo jakąś fotkę z netu lub ilustracje z manuala...... HELP ! Masz źle podpięte podciśnienia do DV, tu masz schemat jak powinno być poprawnie: https://subaru.epcdata.ru/forester/sf5/852-ej205/engine/081/?full=03 Edytowane 4 Września 2019 przez skwaro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) Wszystko by się zgadzało, ale nie kojarzę żebym miał takowy solenoid - 14774*B. Po pracy przyjrzę się dokładnie. On jest gdzieś "skitrany" pod kolektorem czy powinien być z wierzchu widoczny ? (a może on jest przy samej przepustnicy ?) Edytowane 4 Września 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Z tego co pamiętam to w S-Turbo jest chyba po prawej od tyłu pod kolektorem. W nowszych Subaru jest na kolektorze za pompą wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) 4 minuty temu, skwaro napisał: Z tego co pamiętam to w S-Turbo jest chyba po prawej od tyłu pod kolektorem. W nowszych Subaru jest na kolektorze za pompą wspomagania. kurka blaszka..... jeśli mam tam nie podpięty(e) wężyk(i) i słyszałem właśnie stamtąd syk przy sprawdzaniu nieszczelności....... wszystko jak by zaczęło się układać ! o jeny ale bym się cieszył gdyby się udało załatwić dwie pieczenie na jednym ogniu !!! Edytowane 4 Września 2019 przez klev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 5 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 17 godzin temu, klev napisał: kurka blaszka..... jeśli mam tam nie podpięty(e) wężyk(i) i słyszałem właśnie stamtąd syk przy sprawdzaniu nieszczelności....... wszystko jak by zaczęło się układać ! o jeny ale bym się cieszył gdyby się udało załatwić dwie pieczenie na jednym ogniu !!! Niestety, mam ten solenoid przy alternatorze i są do niego podłączone inne przewody..... do pierwszego króćca jest podłączony wężyk z ssącego (czyli ciśnienie) a z drugiego króćca wychodzi na rozgałęźnik i jedna strona (na fotce A) idzie do tego "grzybka", a z drugiej strony (na fotce idzie gdzieś głęboko pod kolektor ssący....... nie widać bez zdejmowania kolektora gdzie to prowadzi ani gdzie jest podłączone..... może ta odnoga powinna iść właśnie do DV...... A jak bym kupił DV od starszego s-turbo takiego z 1 króćcem ? To by działało tak jak powinno ? czy próbować podłączyć tego co mam jakoś na patencie pod ten solenoid ? Ja nie mogę jakie te ciśnienie, podciśnienia i wężyki są zakręcone !! kto to obmyślił...... w życiu się z tym nie połapie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 5 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 Przecież na schemacie wszystko masz pokazane, jedna rurka od zaworku (ta przy kostce) bezpośrednio do grzybka od DV, druga na trójnik i jedna z odnóg zz drugim trójnikiem idzie do drugiego króćca na DV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 5 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 w tym momencie do tego przewodu bliżej kostki mam podłączony trójnik i wychodzą na niego (zaznaczone na fotce) A i B.... A jest do grzybka (wnioskuje że to do gazu) a B grzyb wie gdzie idzie - może to właśnie powinien iść do DV ? (ale jest zaślepiony, lub nie daj Boże właśnie zostawiony otwarty i tym mi syczy nieszczelność) druga sprawa że na schemacie mam połączone ciśnienie z kolektora ssącego z rurą przed turbo..... czyli miało by ciśnienie cały czas uciekać do tej rury w czasie pompowania turbiny ? (znów zaznaczyłem na fotce ) Nic mi się tu nie zgadza....... za głupi na to jestem widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 5 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 Ta na czerwono ma iść do trójnika wychodzącego z plastikowej rury przed turbo pod kolektorem. Na tym schemacie oznaczenie FIG. 081-3: https://subaru.epcdata.ru/forester/sf5/852-ej205/engine/081/?full=02 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 5 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 (edytowane) no zgadza się, i przez ten trójnik prowadzi do rury przed turbiną.... połączone ciśnienie z kolektora ssącego z rurą przed turbo..... Mimo kilku trójników jest tam "otwarty" przelot idę się pochlastam heheheh a czy ja przypadkiem nie znalazłem tego solenoidu zaznaczonego w kółku ? Jest w miejscu zaznaczonym strzałką. Jeżeli mają być takie dwa to nie mogę znaleźć tego właśnie do DV. Edytowane 5 Września 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 5 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 Ten masz na nadkolu przykręcony do blachy mocującej od spodu i do niego z drugiej strony jest podpięty MAP sensor (22012) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek1990 Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Witam posiadam forestera 2.0xt z 2003 roku manual ,czy wymiana kompa przepływomierza oraz wydechu da fajny efekt czy to bez sensu,pytam bo dopiero co kupiłem auto i chce się nim trochę pobawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 8 minut temu, Grzesiek1990 napisał: kompa przepływomierza oraz wydechu Pojedź na tzw strojenie albo remap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek1990 Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 9 minut temu, ewemarkam napisał: Pojedź na tzw strojenie albo remap. Kogo polecasz w okolicasz Warszawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się