Skocz do zawartości

Forester XT MY2015


Eclipse

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

Byłem dziś w ASO i jestem nieco ...zdegustowany. ASO nie rozwiązało żadnego problemu, a nawet dodatkowa rzecz jaką chciałem zrobic ( aktualizacja softu stacji multimedialnej ) chyba nie została załatwiona do tak jak należy.

 

Co do wskaźnika paliwa nie mają pomysłu co z tym zrobić. Sugerują że przyczyną mogło być tankowanie przy uruchomionym silniku i to wprowadza zakłócenia we wskazaniach. Co do kontrolki rezerwy to wyczytałem w instrukcji iż trzeba zatankować min 17l by zgasła, ja wlałem prawie 19 ale być może to było ciut za mało. Nie tłumaczy to jednak błędnych wskazań samego wskaźnika - potestuję jeszcze ze 2-3 tankowania czy problem się ponowi.

 

Klimatyzacja - zaczekam również na cieplejsze dni jak będzie się wtedy zachowywała.

 

Jedynie sygnały ostrzegawcze chyba faktycznie są to dźwięki z nawigacji, choć nadal nie wiadomo przed czym ostrzegają.

 

 

Chcialem zaktalizować soft stacji by mieć mirrorlink 1.1 i uruchomić w końcu połączenie z fonem oraz mieć możliwość wyciszenia nawigacji ( miał przybyć przycisk do wyciszenia w nawigacji ) ale o to średnio wyszło - nawigacja niby zaktualizowana ale telefon nadal się nie łączy z mirror link a w nawi nie ma tego przycisku....

Nie wiem w jakim ASO byłeś ale ja serwisuję w ASO w Poznaniu i dla samego serwisu kupiłbym subaru jeszcze raz....

 

Fajnie ze są takie serwisy, niestety do Poznania mam za daleko. 

 

Dziś byłem w tej samej sprawie w innym ASO - tutaj jeszcze większa porażka, wgrali mi "najnowszy soft" oczywiście z wiadomym skutkiem - porażka.

W południe dostałem info z działu technicznego Subaru że aktualny soft z mirror linkiem 1.1 ma numer ME 9910,  ja zostałem uraczony w pierwszym ASO softem ME9909 ( czyli całkiem blisko) a dzisiaj w drugim ASO softem ME9107 czy jakimś archiwalnym. Może za trzecim razem się uda  :D

 

Oho, a już myślałem, że tylko wersje Platinum (ja mam Comfort) dostają właściwego mirrorlinka, ale widzę, że jest to uzależnione od serwisu. Podejrzewam, że byliśmy w tym samym serwisie (w mieście na "K":-), nawet specjalnie zerwałem się z pracy (na szczęscie mam z pracy do serwisu może ze 2 km), zeby mirrorlinka uaktualnić a tu taka niemiła niespodzianka. Niedługo będzie pora wymiany opon, więc spytam, czy już mają właściwy soft.

Co do samego softu, na początku lutego poszła "oficjalna" informacja z SIP, że wszystkie serwisy dostały soft z mirrorlinkiem 1.1, no ale jak to zwykle bywa w korporacji - komunikacyjny chaos:-)

 

Nie ma co się spinać z Mirrorlinkiem. W 1.1 można podłączyć telefon ale nie ma mowy o duplikacji ekranu. Można włączyć jedynie aplikacje, które obsługują ten standard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Byłem dziś w ASO i jestem nieco ...zdegustowany. ASO nie rozwiązało żadnego problemu, a nawet dodatkowa rzecz jaką chciałem zrobic ( aktualizacja softu stacji multimedialnej ) chyba nie została załatwiona do tak jak należy.

 

Co do wskaźnika paliwa nie mają pomysłu co z tym zrobić. Sugerują że przyczyną mogło być tankowanie przy uruchomionym silniku i to wprowadza zakłócenia we wskazaniach. Co do kontrolki rezerwy to wyczytałem w instrukcji iż trzeba zatankować min 17l by zgasła, ja wlałem prawie 19 ale być może to było ciut za mało. Nie tłumaczy to jednak błędnych wskazań samego wskaźnika - potestuję jeszcze ze 2-3 tankowania czy problem się ponowi.

 

Klimatyzacja - zaczekam również na cieplejsze dni jak będzie się wtedy zachowywała.

 

Jedynie sygnały ostrzegawcze chyba faktycznie są to dźwięki z nawigacji, choć nadal nie wiadomo przed czym ostrzegają.

 

 

Chcialem zaktalizować soft stacji by mieć mirrorlink 1.1 i uruchomić w końcu połączenie z fonem oraz mieć możliwość wyciszenia nawigacji ( miał przybyć przycisk do wyciszenia w nawigacji ) ale o to średnio wyszło - nawigacja niby zaktualizowana ale telefon nadal się nie łączy z mirror link a w nawi nie ma tego przycisku....

Nie wiem w jakim ASO byłeś ale ja serwisuję w ASO w Poznaniu i dla samego serwisu kupiłbym subaru jeszcze raz....

 

Fajnie ze są takie serwisy, niestety do Poznania mam za daleko. 

 

Dziś byłem w tej samej sprawie w innym ASO - tutaj jeszcze większa porażka, wgrali mi "najnowszy soft" oczywiście z wiadomym skutkiem - porażka.

W południe dostałem info z działu technicznego Subaru że aktualny soft z mirror linkiem 1.1 ma numer ME 9910,  ja zostałem uraczony w pierwszym ASO softem ME9909 ( czyli całkiem blisko) a dzisiaj w drugim ASO softem ME9107 czy jakimś archiwalnym. Może za trzecim razem się uda  :D

 

Oho, a już myślałem, że tylko wersje Platinum (ja mam Comfort) dostają właściwego mirrorlinka, ale widzę, że jest to uzależnione od serwisu. Podejrzewam, że byliśmy w tym samym serwisie (w mieście na "K":-), nawet specjalnie zerwałem się z pracy (na szczęscie mam z pracy do serwisu może ze 2 km), zeby mirrorlinka uaktualnić a tu taka niemiła niespodzianka. Niedługo będzie pora wymiany opon, więc spytam, czy już mają właściwy soft.

Co do samego softu, na początku lutego poszła "oficjalna" informacja z SIP, że wszystkie serwisy dostały soft z mirrorlinkiem 1.1, no ale jak to zwykle bywa w korporacji - komunikacyjny chaos:-)

 

Nie ma co się spinać z Mirrorlinkiem. W 1.1 można podłączyć telefon ale nie ma mowy o duplikacji ekranu. Można włączyć jedynie aplikacje, które obsługują ten standard.

 

Aaa, to takie super działanie mirrolinka. No ale dobry Sygic nie jest zły, szczególnie na Słowacji, gdzie nie można przypinać do szyby uchwytu i w ogóle o byle co się czepiają. Kumpel zapłacił jesli się nie mylę 250 EUR za przyklejony do szyby uchwyt i brak kamizelki dla wszystkich uczestników podróży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Dnia 9 marca 2016 o 20:28, Adam12 napisał:

Ogrzewanie w XT My15 tak działa. 19.5 st. zamraża a przy 20.0st. robi saunę.

Trzeba się przyzwyczaić.

i dokopałem się do tematu  - poirytowany wczorajszym dniem z kompletem pasażerów, gdzie przy 20 było gorąco a przy 19,5 mroziło..

ratunkiem było przestawianie co chwile z 19,5 na 20. 

Ustawienie na kierowce 19,5 a na pasażera 20 - efekt bez zmian jak przy 20 - gorąco. 

Generalnie żadne kombinacje nie pomagały.

 

chce wierzyc że ten typ tak nie ma i na pewno to zgłoszę na przeglądzie. 

 

jak się jeździ samemu to problem nie doskwiera - mniej ludzi "chucha i grzeje" w środku. 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Mateusz_tr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mateusz_tr napisał:

i dokopałem się do tematu  - poirytowany wczorajszym dniem z kompletem pasażerów, gdzie przy 20 było gorąco a przy 19,5 mroziło..

ratunkiem było przestawianie co chwile z 19,5 na 20. 

Ustawienie na kierowce 19,5 a na pasażera 20 - efekt bez zmian jak przy 20 - gorąco. 

Generalnie żadne kombinacje nie pomagały.

 

chce wieżyc że ten typ tak nie ma i na pewno to zgłoszę na przeglądzie. 

 

jak się jeździ samemu to problem nie doskwiera - mniej ludzi "chucha i grzeje" w środku. 

 

 

 

 

 

Subaru mówi Dzień Dobry ;-) TTTM i wnerwia mnie to niesamowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten co to programował chyba miał zaburzenia odczuwania temperatury. Niestety ale automat klimy jest totalnie beznadziejny i do tego ma poważne ograniczenia w kierunkach nawiewu. Tak jakby japońce nie wiedzieli że zimne powietrze opada. W lecie w trybie auto nogi marzną a z głowy pot się leje...

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Krawietz napisał:

Ten co to programował chyba miał zaburzenia odczuwania temperatury. Niestety ale automat klimy jest totalnie beznadziejny i do tego ma poważne ograniczenia w kierunkach nawiewu. Tak jakby japońce nie wiedzieli że zimne powietrze opada. W lecie w trybie auto nogi marzną a z głowy pot się leje...

 

Krawiec

Dokładnie, też się już kilka razy zastanawiałem nad bezsensem kierunku nawiewów w trybie auto. 

 

jeśli w subaru klima to przypadek TTTM to obawiam się że latem FXT będzie mnie nagminnie....delikatnie mówiąc irytował .

 

a jakby tego było mało to radio tez się zaczęło od kilku dni buntować - o śledzeniu stacji po RDS można zapomnieć... i nawet po wyszukaniu ręcznym stacji i zapamiętaniu jej - ponowne jej wybranie to już tylko szum. Zaczęło się przed długim weekendem, a dzisiaj juz tylko RMF zostało i trzyma się zaprogramowanego przycisku... hm.. czyżby weekendowa wizyta w grodzie Kraka nastawiła mi "patriotycznie" FXT na swoje radio.... :blink:

 

i jeszcze jedno pytanie:

 

Czy tempomat w subaru to pobiera prowizje w paliwie za utrzymywanie prędkości ? :blink: :

 

trasa 400 km:

A2 - A1 - S1 - A4 do Krakowa - zdecydowana większość trasy na tempomacie 140km/h - efekt 416km i 54litry weszło ( zaraz po przyjeździe)

trasa powrotna taka sama ( tyle ze wcześniej z 50 km zrobione po Krakowie) - bez tempomatu za to prędkości 150-180 plus korek 30 min koło Częstochowy - efekt około 470km i 53 litry weszło... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Kambol napisał:

I pod południowo-wschodni wiatr..? ;)

Różnica poziomów to usredniajac akieś 100-150m więc aż strach jechać w góry :biglol: i tam w dodatku jeszcze mocniej wieje :rolleyes:

 

Zdziwiony byłem czemu tak malo spalił w drodze powrotnej... stąd pytanie o tempomat. 

 

Za to radio coraz mocniej mnie irytuje, a do najbliższego ASO ponad 100km...

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatr ma duże znaczenie - 30km/h to jeszcze nie huragan, a pod względem oporów powietrza może zrobić 170 albo 110 ze licznikowych 140 zależnie od kierunku. Opory proporcjonalne do kwadratu prędkości a moc do sześcianu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 9.03.2016 o 20:28, Adam12 napisał:

Ogrzewanie w XT My15 tak działa. 19.5 st. zamraża a przy 20.0st. robi saunę.

Trzeba się przyzwyczaić.

 

Czy można coś z tym zrobić..irytujące jest ciągłe kręcenie 19,5 na 20 i tak w kółko??

Dnia 9.03.2016 o 20:28, Adam12 napisał:

Ogrzewanie w XT My15 tak działa. 19.5 st. zamraża a przy 20.0st. robi saunę.

Trzeba się przyzwyczaić.

 

Czy można coś z tym zrobić..irytujące jest ciągłe kręcenie 19,5 na 20 i tak w kółko??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W moim FXT zauważyłem podobne przypadłości

Wycieraczki mają za szybkie wolne działanie w wersji auto

Klima, przeskok 19,5 - 20,0 niewłaściwie działa

I chyba TTTM

No i jeszcze fotel kierowcy. Skrzypi, piszczy. A wcale nie mam postury zawodnika sumo.

 

Edytowane przez MKK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 4.05.2017 o 05:22, Mateusz_tr napisał:

i dokopałem się do tematu  - poirytowany wczorajszym dniem z kompletem pasażerów, gdzie przy 20 było gorąco a przy 19,5 mroziło..

ratunkiem było przestawianie co chwile z 19,5 na 20. 

Ustawienie na kierowce 19,5 a na pasażera 20 - efekt bez zmian jak przy 20 - gorąco. 

Generalnie żadne kombinacje nie pomagały.

 

chce wierzyc że ten typ tak nie ma i na pewno to zgłoszę na przeglądzie. 

 

jak się jeździ samemu to problem nie doskwiera - mniej ludzi "chucha i grzeje" w środku. 

 

 

 

 

 

Zgłoś. U mnie w MY14 działa wszystko poprawnie. Wszystko oprócz tych wycieraczek które w jakimkolwiek trybie działają za szybko i szorują po suchej szybie. Czujników deszczu się im zachciało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Miałki napisał:

Zgłoś. U mnie w MY14 działa wszystko poprawnie. Wszystko oprócz tych wycieraczek które w jakimkolwiek trybie działają za szybko i szorują po suchej szybie. Czujników deszczu się im zachciało.

U mnie MY15 tez jest problem z klima między 19,5 i 20. Jeśli chodzi o wycieraczki to tez jest do bani. Niby auto ma te regulacje, ale mam nieodparte wrażenie, ze działa to randomowo. Wkurza mnie tez, ze wycieraczki przy spryskiwaniu szyby latają za szybko i rozchlapuja płyn po stronie pasażera zamiast dobrze go zetrzeć. Ale to takie niuanse ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temp żądana trzeba ustawiać w oparciu o temp zew.

z tego co zaobserwowałem 

Przy aktualnej pogodzie jeżdzę o 2-3 więcej od tej zewnętrznej i jestem zadowolony.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5
max zimno obieg zamknięty  max zimno obieg otwarty powietrze neutralne powietrze neutralne powietrze neutralne lekko ciepło wyczuwalne ciepło ciepło na 50% max ciepło
góra góra góra dół góra dół góra dół góra góra góra góra
Edytowane przez Karenz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...