Gruber Opublikowano 22 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2023 Takie coś zdemontowałem 2 lata temu. Tragedia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 23 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2023 @Gruber kawał roboty zrobiłeś 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 23 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2023 3 godziny temu, Kiwi 4ester napisał(a): @Gruber kawał roboty zrobiłeś Dokaldnie, samodzielnie i wiesz jak masz zrobione! Pięknie może nie jest, ale skutecznie i kilka lat spokoju. Gratki @Gruber 1 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2023 @Gruber Skończone to masz? Jeździ już? Jak wyszła geometria, oś jazdy itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruber Opublikowano 23 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2023 19 minut temu, ewemarkam napisał(a): @Gruber Skończone to masz? Jeździ już? Jak wyszła geometria, oś jazdy itp? Składam środek, po zewnętrznej stronie muszę dospawać jeszcze dolne uchwyty zderzaka. Po tym geometria i przegląd. Dam znać jak wyszło. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 24 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2023 @Gruber, taką miłość do Subaru to się szanuje Jak dobrze zabezpieczone to przeżyje całe auto. Dobra robota 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruber Opublikowano 24 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2023 23 minuty temu, Max 84 napisał(a): @Gruber, taką miłość do Subaru to się szanuje Jak dobrze zabezpieczone to przeżyje całe auto. Dobra robota Wszystkie wewnętrzne elementy zabezpieczone podkładem przewodzącym. Środek: epoxy i 2x chlorokauczuk. Po zewnętrznej epoxy , klej poliuretanowy na spawach, masa uszczelniającą na pędzel i 2x bitum. Powinno być ok. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 24 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2023 W dniu 23.09.2023 o 00:17, Gruber napisał(a): Takie coś zdemontowałem 2 lata temu. Tragedia To rude to przecież wyschnięte liście są. dobra robota.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy2000 Opublikowano 28 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2023 W dniu 10.09.2023 o 14:49, kris16 napisał(a): Jest w końcu ratunek Pojawiły się Reperaturki kielichów do SF i SG niebawem będę trenował To u mnie niestety dam znać jak to wychodzi Czy już testowałeś reperaturki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choper1988 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 Nie, w inny wątku na forum wystawiłem auto na sprzedaż. Jeżeli jest ktoś chętny to zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choper1988 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 W dniu 30.08.2023 o 12:44, Kiwi 4ester napisał(a): Na priv całe info Ci dam To ja też poproszę o info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK80 Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Cześć,mam pytanie ile kosztuje obecnie robocizna wymiany kielichów u blacharza?Może ktoś robił ostatnio komplet z nadkolami progami i z konserwacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 11 minut temu, AK80 napisał(a): Cześć,mam pytanie ile kosztuje obecnie robocizna wymiany kielichów u blacharza?Może ktoś robił ostatnio komplet z nadkolami progami i z konserwacją. Wszystko zależy od miejsca w którym będziesz robić. Nastaw się na wartość auta (15-20 tyś zł) jeśli ma być to porządnie zrobione wraz z lakierowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK80 Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia U mnie wychodzi tyle bez lakierowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 17 minut temu, AK80 napisał(a): U mnie wychodzi tyle bez lakierowania To możliwe, wszystko zależy od tego co tam jeszcze wychodzi w trakcie rozbiórki i prac. Trzeba się liczyć, że naprawy wraz z lakierowaniem mogą wynieść nawet 30 tyś zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK80 Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) Czyli za zrobioną igłę trzeba dać 50-60 tys.Mówimy tu o porządnie zrobionych a nie lepionych.Pytanie ile czasu pojeżdżą te egzemplarze wystawione za 30-40tys.które nigdy nie miały remontu blacharskiego .Moim zdaniem to egzemplarze na góra 5lat.Mówimy o modelu SG Edytowane 11 Kwietnia przez AK80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 46 minut temu, AK80 napisał(a): za zrobioną igłę trzeba dać 50-60 tys. Jeśli jeszcze nie to niebawem. Amatorzy / petrolheadzi doceniają motoryzację z lat późnych 90 i wczesnych 2000, to się samo robi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się