Alfik Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Tarcie o plastik słyszalne w forku przy 220? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Jeśli trze przy 220, to i przy 20 powinno trzeć, jak się auto kolebnie na muldzie. Chyba, że przy dużej predkości powstaje specyficzny kierunek opływającego pod autem powietrza, wtłacza na nadkole gorący strumień, ten rozmiękcza plastik, a tarcie (rzeczywiście trudno slyszalne przy dużej predkości) robi swoje. Taka jest moja teoria i tego sie będę trzymał. Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez suberet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Moja teoria jest natomiast taka, że przy maksymalnych prędkościach nadkole, na skutek parcia powietrza wybrzusza się lub wręcz wyczepia (od strony zderzaka jest wciśnięte pod zderzak) i wtedy trze. Przy 20 km/h nie trze. Moja wątpliwość jest tylko taka, czy aby tarło niezbędny jest brak niektórych spinek, czy spinki wypadają od pędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 a co na to SIP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Następną okazję na jazdę 220 przewiduję za 7 lat albo widząc rozwój świata - nigdy . Nie jest to dla mnie realny problem, mimo, że mi się przydarzył. W Polsce, w podróżach wakacyjnych (z nartami lub rowerami) - nawet przez Niemcy nie ganiam tak szybko. Ale wtedy były śliczne warunki i FXT pojechał uczciwe, gpsowe 220, a następnego dnia zauważyłem dziurę w nadkolu (które było luźne) i brak spinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierku Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Na moim przykładzie powiem że wszystkie spinki są po obydwu stronach. Po stronie kierowcy malutka dziurka w nadkolu, natomiast po stronie pasażera dosyć spora. Moim zdaniem to pęd powietrza powoduje takie zachowanie nadkola. Wczoraj napisałem maila do SIP narazie bez odpowiedzi. Zamówiłem dwa nadkola będę wymieniał i zgłaszał reklamację. Swoją drogą to trochę niebezpieczne jak nadkole trze o oponę przy wyższej prędkości, więc moim zdaniem SIP powinno ogłosić jakąś akcje serwisową i jak najszybciej zająć się ta sprawą. Ciekaw jestem jak w Niemczech wygląda ta sprawa tam rozwijają większe prędkości zgodnie z prawem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 oj tam oj tam wszystko na te spinki a ograniczenia prędkości to nie dotyczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 oj tam oj tam wszystko na te spinki a ograniczenia prędkości to nie dotyczą To było na niemieckich autostradach Ciekawy temat z tymi nadkolami, raczej powinna być jakaś akcja serwisowa - jak się tak topi to może się zapalić - w każdym razie temat do analizy przez Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Na moim przykładzie powiem że wszystkie spinki są po obydwu stronach. Po stronie kierowcy malutka dziurka w nadkolu, natomiast po stronie pasażera dosyć spora. Moim zdaniem to pęd powietrza powoduje takie zachowanie nadkola. Wczoraj napisałem maila do SIP narazie bez odpowiedzi. Zamówiłem dwa nadkola będę wymieniał i zgłaszał reklamację. Swoją drogą to trochę niebezpieczne jak nadkole trze o oponę przy wyższej prędkości, więc moim zdaniem SIP powinno ogłosić jakąś akcje serwisową i jak najszybciej zająć się ta sprawą. Ciekaw jestem jak w Niemczech wygląda ta sprawa tam rozwijają większe prędkości zgodnie z prawem... Może masz inteligentne zawieszenie i przy przekroczeniu określonej prędkości, zawieszenie jest obniżane, co powoduje ocieranie opony o nadkole... 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Moim Foresterem XT jechalem kilka razy licznikowe 230km/h i nic sie nie dzialo z nadkolami, pomimo iz tez sa na plastikowych spinkach. Natomiast w obecnym OBK widac na obu natkolach slady tarcia opon, a felgi mam orginalne i opony w standardowym rozmiarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Po wczorajszej nieco szybszej jeździe lewe nadkole wyskoczyło zza krawędzie zderzaka... Nic się nie zdążyło przetrzeć, bo szybki odcinek był bardzo krótki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Po wczorajszej nieco szybszej jeździe lewe nadkole wyskoczyło zza krawędzie zderzaka... Nic się nie zdążyło przetrzeć, bo szybki odcinek był bardzo krótki.Kurde, to nie fajnie się czyta... brzmi jak opis tandety... oby to był odosobniony przypadek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 U mnie przy 200km/h nic nie ociera. Przy 230km/h nie wiem jak XT mnie weźmie na hol to można by sprawdzić.. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Zapoda ktoś z zainteresowanych jak się sprawa zakończyła. Będę obserwował u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Mi się też tak zrobiło nieco większa dziura niż poprzednikowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 reklamujcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazur6662 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 wydaje mi się że to pęd powietrza wypycha nadkole w stronę opony, podobny przypadek miałem w audi a8, przy 240km/h powietrze tak napierało na nadkola że wyrwało je ze spinek wraz z osłoną silnika do której też były mocowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 wydaje mi się że to pęd powietrza wypycha nadkole w stronę opony, podobny przypadek miałem w audi a8, przy 240km/h powietrze tak napierało na nadkola że wyrwało je ze spinek wraz z osłoną silnika do której też były mocowane Masz rację to jedyna opcja. Trzeba to załatać bo cały syf zapodaje na silniczek od spryskiwaczy reflektorów a to będzie słony koszt jak się zje....e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Przy prędkościach w Polsce problem wydaje się być marginalny, Jednak są drogi które na to pozwalają, a to wygląda jak ewidentna wada w konstrukcji samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 U mnie temat został załatwiony na gwarancji choć SIP chwile myślał jak to rozwiązać. Dostałem nowe nadkole z innego (ciemniejszego) plastiku o innym nr katalogowym po czym salon wnioskował ,że to ulepszona konstrukcja. Inna sprawa ,że jak się cofa w prawo z maksymalnie skręconą kierownicą to opona trze o nadkole mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Inna sprawa ,że jak się cofa w prawo z maksymalnie skręconą kierownicą to opona trze o nadkole mocno. Informowałeś o tym SIP? Wg nich to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Nie bo zauważyłem to dopiero dziś Edytowane 22 Czerwca 2016 przez Lisek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 U mnie temat został załatwiony na gwarancji choć SIP chwile myślał jak to rozwiązać. Dostałem nowe nadkole z innego (ciemniejszego) plastiku o innym nr katalogowym po czym salon wnioskował ,że to ulepszona konstrukcja. Inna sprawa ,że jak się cofa w prawo z maksymalnie skręconą kierownicą to opona trze o nadkole mocno. Co za tandeta !!!!!!! Na psy schodzi subaru!!! nie bez znaczenia mała litera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Nie tylko o Subaru chodzi. Generalnie koncerny samochodowe schodząc z kosztów przerzucają testowanie nowych aut na ich użytkowników.... Jeśli faktem jest to co pisze @Lisek, to powinno się to zakończyć akcją serwisową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 do tego czasu będę miał tone shitu w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się