Synu Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam, Podzielcie się proszę doświadczeniami. Jaka benzynę lejecie do swoich Foresterów XT? Pan w salonie radził 98 - ale czy to jest optimum dla tego silnika? A jak reaguje na paliwo takie jak VPower albo VPower Racing na Shellu (pisze że 100 oktanowa)? Czy w ogóle miałoby sens dopłacać do czegoś takiego. Może ktoś ma doświadczenie albo wiedzę jak różne rodzaje paliwa wpływają na 1) osiągi 2) spalanie 3) trwałość silnika Z góry dzięki za podpowiedzi, RAF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Zasadniczo polecamy lać benzynę bezołowiową i tej wersji będziemy się trzymać. Reszta to fantasmagorie poszczególnych użytkowników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Ja swojego zalewam 98 i staram się na jakieś pewniejszej stacji, a we Wrocławiu to właściwie na jednej i z jednego dystrybutora i nie narzekam Wydaje mi się, że 100 to trochę bez sensu dopłacanie jeśli nie upalasz i nie robisz remapu na niej, ale niech się ktoś mądrzejszy wypowie Edytowane 8 Lutego 2015 przez Krzychu91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 95. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 95 tak jak zapisano w instrukcji obsługi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Zasadniczo polecamy lać benzynę bezołowiową i tej wersji będziemy się trzymać. Reszta to fantasmagorie poszczególnych użytkowników bezołowiowa 95 ...można przyjąć , że trzyma parametry.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 LPG 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) LPG Było pytanie o forestera a nie o kuchenkę na działce. Ja leję 95. Wcale nie widzę różnicy po wlaniu 98. Mam całkowitą serię. Edytowane 8 Lutego 2015 przez lojszczyk 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 95 a od czasu do czasu mozna pokusic sie o zalanie jakiegos v powera poniewaz zawiera dodatki czyszczace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamesbondzio Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 paradoksalnie 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chopin Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 95 .... zawsze bez dodatków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Ja leje 98 BP Ultimate ... Ale sprawdze 95 i zobaczymy co z tego wyniknie... Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 95. Jedynie czasami na Shellu V Power 100 +, bo jest to jedyne paliwo premium, gdzie zauważam jakąś różnicę w stosunku do orlenowskiej 95 W przypadku pozostałych "premium" muszę sobie wmawiać, że jest lepiej Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Plusem benzyny 98 premium są dodatki w niej zawarte i mniejsze prawdopodobieństwo zaniżonej liczby oktanowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Jak w instrukcji, czyli 95. Silnik od 130tys. ma się doskonale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Ja mam ponad 16tys. km przejechane. Cały czas jeździłem na 98. Od miesiąca leje 95 i nie widzę różnicy. Spalanie może nawet lekko spadło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Mam podobne wrażenie do bukmacerka. Dzisiaj po raz pierwszy zalałem 95 (z BP) i wnie ma róznicy w osiągach a spalanie spadło w granice 11,4 w mieście. Jutro jadę na "wycieczkę" do Wrocławia póżniej powrót do Warszawy przez Kraków więc zobaczę jak to wygląda "po trasie" kiedy będę konsekwentnie zalewał 95-ką. Edytowane 11 Lutego 2015 przez MForbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Pb98 bo pod taka zostal wystrojony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Pb98 bo pod taka zostal wystrojony 98??? A ja myślałem że w EU jest pod 95 a w Japonii 100 dlatego tam XT jest 300koni. Może jednak się mylę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Jak wystrojony pod 98 ? W papierach i na klapce wlewu paliwa wyraźnie napisane : " 95 only" 100 koni w Japonii bierze się nie z innego paliwa tylko mapy silnika - w Eu jest inna mapa ze względu na normy emisji spalin. Aby uzyskać zgodność z normą EU ileśtam , niestety koniecznym było "wykastrowanie silnika". Podobnie będzie zapewne z Levorgiem - też nie będzie 300 koni tylko 240-260 ... Edytowane 11 Lutego 2015 przez MForbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 98??? A ja myślałem że w EU jest pod 95 a w Japonii 100 dlatego tam XT jest 300koni. Może jednak się mylę! Nie mylisz się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Pb98 bo pod taka zostal wystrojony Sądząc po awatarze - kolega ma tak wystrojone auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Pb98 bo pod taka zostal wystrojony Sądząc po awatarze - kolega ma tak wystrojone auto Sądząc po avatarze, to ma on też bardzo fajne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaskoo23 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 nasze paliwo czy 95 czy 98 także będzie dobre.Biorąc pod uwage iż xt najwięcej sprzedało się w usa wiemy że tam benzyna jest poniżej 90 Wszyscy jeżdzą i także jest ok.Ja od 2 lat zmieniłem 95 na lpg.Póki co daje rade moc prawie identyczna, oszczędności spora w skali roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się