peteres Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Ciekawe porownanie jako wklad do dyskusji o napedach w Forku i gdzie indziej. Pewnie niektorzy powiedza, ze to test tendecyjny jest, ale co tam: https://www.youtube.com/watch?v=Crezn6sh9II Szkoda, ze nie ma Tiguana:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Fajny test. Troszkę zaskoczył mnie wynik nissana. Myślałem, że wypadnie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 1 hour ago, MKK said: Fajny test. Troszkę zaskoczył mnie wynik nissana. Myślałem, że wypadnie lepiej Dla mnie z kolei bez sensu jest porownywanie z mazda z napedem na przednia os. Liczylem na to, ze porownaja ich AWD, bo sa rozne opinie na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Są już mapy 2017/2018 do ściągnięcia. Ostatnia wersja 2016/2017 pochodziła ze stycznia 2017. W tym roku premiera kilka dni wcześniej. W mapach 2017/2018 podają pokrycie w postaci 14.775.300 km dróg w Europie. Wielkość pliku 3682,77MB Po instalacji karty w nawigacji pokazuje oczywiście (jak zawsze) rok opóźnienia (2016Q3), co jest bardzo mylące, bo drogi są bardzo aktualne, ale tak już natura tej nawigacji. ps: Niestety otworzonej przedwczoraj drogi S5 Wrocław-Trzebnica jeszcze nie ma. ps: Dotyczy systemu montowanego w Forester 2015+ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) Chłopaki! Przecież niektóre leasingi już się pokończyły - nikt jeszcze nie modził niczego ani z mocą ani z liftem? Przy okazji - mam jeszcze pytanie. Kiedyś na forum pojawiła się wzmianka o tym, że dla dobra napędów (jeśli zajdzie taka konieczność) to dojazdówkę powinno się założyć z tyłu. Ktoś się nawet powoływał na jakiś przypadek z Subariady. Czy rzeczywiście tak jest, że nawet w przypadku gdy przebijemy przednią oponę to lepiej zrobić zamiankę i dojazdówkę dać na tył? Edytowane 9 Stycznia 2018 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Dojazdówka chyba nie wchodzi na przedni zacisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Moc jest z nami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 12 minut temu, Kukson napisał: Moc jest z nami Napisz więcej, ile szmocy, czy odczuwasz różnicę itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) Jest seryjnie Edytowane 9 Stycznia 2018 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 9 minut temu, Kukson napisał: Powinno być coś 285-290 i jakieś 440 niuta! różnice czuć i w sumie więcej na razie nie potrzeba Gdzie i za ile robiłeś moda? Podeślij na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 CVT daje radę z taką mocą i momentem? Też mnie interesuje gdzie i za ile... :) Wydech uwolniony, czy sam program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 32 minuty temu, Kukson napisał: Powinno być coś 285-290 i jakieś 440 niuta! różnice czuć i w sumie więcej na razie nie potrzeba No to konkretna różnica! Ja też proszę o priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 4 godziny temu, przemekka napisał: Dojazdówka chyba nie wchodzi na przedni zacisk. Dojazdówka wchodzi swobodnie na przedni zacisk. Miałem przebitą lewą przednią oponę. 6 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał: Kiedyś na forum pojawiła się wzmianka o tym, że dla dobra napędów (jeśli zajdzie taka konieczność) to dojazdówkę powinno się założyć z tyłu. IMHO dziwaczna teoria, nie czytałem nic podobnego na Forum, a już tym bardziej w instrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Stycznia 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 4 godziny temu, Kukson napisał: Powinno być coś 285-290 i jakieś 440 niuta! Temat z automatu należy do "Nielegala". Z czystego obowiązku : 1. Przy 285 stracił dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych ( niezgodny z homologacją ) 2. Przy 440 Nm przekroczył granice przewidziane dla CVT - problemy są kwestią czasu. Prośba o edytowanie lub przeniesienie do właściwego miejsca ( = poszanowanie regulaminu ). Z góry dziękuję ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Edytowane i kończę dyskusje w tym temacie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Kukson napisał: Jest seryjnie Ba, zawsze było Edytowane 9 Stycznia 2018 przez kokos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Kończąc temat, jakbyś mógł zrobić w wolnej chwili filmiki przyspieszenia 60-100 i 80-120, bo ciekaw jestem różnicy do serii i wrzucić do nielegala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 2 godziny temu, mechanik napisał: IMHO dziwaczna teoria, nie czytałem nic podobnego na Forum, a już tym bardziej w instrukcji. Faktycznie w aktualnych instrukcjach nie ma tego zapisu. Pamiętam jednak, że w instrukcji od Legacy MY09 było wyraźnie napisane, że dojazdówki nie można zakładać na przednią oś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 2 godziny temu, mechanik napisał: Dojazdówka wchodzi swobodnie na przedni zacisk. Miałem przebitą lewą przednią oponę. Musiałem w takim razie coś źle zapamiętać. 2 godziny temu, mechanik napisał: 9 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał: Kiedyś na forum pojawiła się wzmianka o tym, że dla dobra napędów (jeśli zajdzie taka konieczność) to dojazdówkę powinno się założyć z tyłu. IMHO dziwaczna teoria, nie czytałem nic podobnego na Forum, a już tym bardziej w instrukcji. Jeśli koło ma tę samą średnicę to nie ma to znaczenia. Jest tylko jeden sens założenia koła na PRZEDNIĄ oś. Gdy nie jest ono idealnie tej samej średnicy i z tyłu mamy szperę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 4 godziny temu, przemekka napisał: Musiałem w takim razie coś źle zapamiętać. Jeśli koło ma tę samą średnicę to nie ma to znaczenia. Jest tylko jeden sens założenia koła na PRZEDNIĄ oś. Gdy nie jest ono idealnie tej samej średnicy i z tyłu mamy szperę. Idealnie tej samej średnicy nie jest na pewno z uwagi na inny rozmiar. Pytanie czy FXT ma tylna szpere i czy nawet jeśli ma to czy dojazdówka powinna koniecznie wyladowac z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Nie ma szpery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Czyli rozumiem, ze nie ma znaczenia gdzie wyląduje dojazdówka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 33 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał: Czyli rozumiem, ze nie ma znaczenia gdzie wyląduje dojazdówka? Nie ma to znaczenia dla trwałości mechanizmów. Co do komfortu prowadzenia auta z dojazdówką przypuszczam, że łatwiej będzie jeśli oszczędne koło znajdzie się na tylnej osi. Ale przekładki z tego powodu na pewno bym nie robił. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaOBK Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Odbiegnę trochę od tematu dojazdówek i zapytam o olej Jak często zmieniać w FB20 2.0i? co 10 tyś czy spokojnie wystarczy zmieniać co 15 tyś? Nie wiem czy bierze olej, bo dopiero zrobiłem nim niecałe 1000km - od wymiany (Castrol) minęło właśnie 10 tyś, poziom w połowie między min i max na bagnecie. Muszę też dolać płynu chłodniczego, bo widzę, że już jest na dnie zbiornika, poniżej Low - zwykły, każdy jeden sklepowy, będzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) Przeglądam wątek, wpada w oko 290 KM, 440 NM i od razu "hurra, będzie Forek STI" a tutaj klops Czy ktoś Forkiem 2.0 XT ciągał przyczepę ? Ciekawi mnie jak wygląda współpraca z CVT latem bo chłodnicy oleju skrzynia z tego co wiem nie ma. Edytowane 10 Stycznia 2018 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się