kordynator Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 A jak tak po prostu bez owijania w bawełnę chciałem się dowiedzieć czy coś wiadomo kiedy spodziewać się nowego Forestera? 2014 jest realny, czy to tylko plotki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Chyba to nie plotki Może nawet wcześniej się on objawi! :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 No to już mi cieplej się na sercu zrobiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirCastic Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 ...cieplej jak cieplej, zapewne będzie na "all-new FB engine", czyli o S-edition czy nawet XT dalej można pomarzyć tylko....? Czy może się mylę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Ja naprawdę dużo nie wymagam tylko te marne 200kucyków i będę zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Ja naprawdę dużo nie wymagam tylko te marne 200kucyków i będę zadowolony To będziesz musiał pewnie kupić 1,5 forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Oj marudy FHI przyjęło właściwą strategię, zastępując wysokolitrażowe jednostki wolnossące, trochę mniejszymi jednostkami doładowanymi. Jest już w sprzedaży 2.0DIT (Japonia), trwają prace nad 1.6DIT. Teraz tylko czekamy, kiedy pojawią się w Europie. Głowa do góry, będzie dobrze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 subleo a masz info ile toto ma kucyków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Z tym że 2.0DIT pewnie w EU będzie niedostępny, ewentualnie wykastrowany z kilkudziesięciu KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Wielki Szu No ale może zostawią +200koni I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Wielki Szu No ale może zostawią +200koni I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz ilość KM to jedno, a lepszy moment to drugie :wink: i nie mniej ważne :wink: mam teraz prawie 160 KM a auto pod górkę zdycha :roll: w takich warunkach zwykłym TDI 140 KM pojadę jak ta rakieta :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Wielki Szu No ale może zostawią +200koni I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz ilość KM to jedno, a lepszy moment to drugie :wink: i nie mniej ważne :wink: mam teraz prawie 160 KM a auto pod górkę zdycha :roll: w takich warunkach zwykłym TDI 140 KM pojadę jak ta rakieta :wink: ...i przebieg momentu to 3 a 4 to bezawaryjność, które powinno byc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Powinni po prostu wrócić do MY06-08, 2.5XT i nie cudować z jakimiś ekologicznymi bzdetami :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 subleo a masz info ile toto ma kucyków? Nie ma oficjalnej specyfikacji, wspomina się o 180PS. Powinni po prostu wrócić do MY06-08, 2.5XT i nie cudować z jakimiś ekologicznymi bzdetami :roll: Paul_78, przyzwyczajenie to druga natura i niestety kijem rzeki nie zawrócisz, to znaczy FHI nie zawróci . Taki światowy trend. Jeżeli otrzymamy silnik 2.0 DIT, który od 2.5T: - zużywa mniej paliwa; - jest lżejszy; - ma lepszą charakterystykę i parametry; - jest tańszy w zakupie (mniejsza akcyza) oraz ubezpieczeniu (mniejsza pojemność); - jest, miejmy nadzieję, mniej awaryjny (patrz UPG 2.5T); to ja tylko mogę FHI przyklasnąć. A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 subleo - OK, ale niech ma przynajmniej takie same osiągi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym . Niestety nie ma rzeczy idealnych.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Paul_78, przyzwyczajenie to druga natura i niestety kijem rzeki nie zawrócisz, to znaczy FHI nie zawróci . Taki światowy trend. Jeżeli otrzymamy silnik 2.0 DIT, który od 2.5T: - zużywa mniej paliwa; - jest lżejszy; - ma lepszą charakterystykę i parametry; - jest tańszy w zakupie (mniejsza akcyza) oraz ubezpieczeniu (mniejsza pojemność); - jest, miejmy nadzieję, mniej awaryjny (patrz UPG 2.5T); to ja tylko mogę FHI przyklasnąć. A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym . subleo - bardzo mądra, zrównoważona odpowiedź. Uważam, że w temacie 2.0 DIT vs. 2.5 XT powinien być EOT :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 No ja chciałem się przypomnieć Dyrekcji z moim pytaniem. czy dostaniemy jakąś odpowiedź od SIP jakie są plany dotyczące nowego Forka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 14 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8) No z jednej strony to rozumiem, ale jakoś inne marki nie mają problemów z informacjami kiedy będą wprowadzane nowe modele. Niestety od naszego SIP ciężko cokolwiek się wywiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 w Niemczech sa juz poloficjalne dane : Forester Modell 2013 pojawi sie w marcu 2013 Modele: 2.0 Benziner (150 PS), 2.0 DIT (240 PS) oraz 2.0 Diesel (147 PS). Benziner: 6-MT lub Lineartronic. 2 DIT tylko CVT ! Diesel: 6-MT a od wrzesnia 2013 (Modell 2014) CVT Trend ( 2.0 Benziner), Active, Comfort, Exclusive i nowy w Diesel "Sport". Turbo-Modell jest Comfort und Exclusive. Exclusive-Linia ma np. Harman & Kardon Sound, i elek. Klape! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 14 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 w Niemczech sa juz poloficjalne dane : Forester Modell 2013 pojawi sie w marcu 2013 Modele: 2.0 Benziner (150 PS), 2.0 DIT (240 PS) oraz 2.0 Diesel (147 PS). Benziner: 6-MT lub Lineartronic. 2 DIT tylko CVT ! Diesel: 6-MT a od wrzesnia 2013 (Modell 2014) CVT Trend ( 2.0 Benziner), Active, Comfort, Exclusive i nowy w Diesel "Sport". Turbo-Modell jest Comfort und Exclusive. Exclusive-Linia ma np. Harman & Kardon Sound, i elek. Klape! No to wreszcie widać jakieś światełko w tunelu szkoda że dadzą tylko CVT, ale było to do przewidzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 2.0 DID ciekawe jaka cena :?: -- Pt wrz 14, 2012 9:52 am -- Oczywiście w starej budzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarek Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8) ...albo wszyscy ruszą do salonów, żeby wykupić ostatnie sztuki "ostatniego prawdziwego Subaru" :wink: Naturalnie wiem, że Forek III nie jest już "prawdziwym Subaru", ale takim zostanie jak tylko wyjdzie nowy model :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 14 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 2.0 DID ciekawe jaka cena :?: Ja bym obstawiał min 50tys.€ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się