sredniaq Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 260. To jest hebel z GTka, czy tam już był 277? Albo z czego ewentualnie szukać zacisków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 W GT z przodu najmniejszy był 2-tłok 277. On wchodzi na 15. Na 14 nie słyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 klocek EBC Green Stuff, jak to się sprawuje na co dzień? W mojej opinii tak samo jak brembo za 1/4 ich ceny. Nie warto. Jakie brembo masz na myśli? Te Green Stuff to chyba tanie klocki są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 tanie, ale za ceną idzie jakość tych klocków. bardzo dużo ludzi się nad ebc zachwyca, jako super klocki, ja natomiast miałem okazję porównać red stuffy z ds2500(czyli odpowiednikiem) - no i w mojej ocenie red stuffy są dużo gorsze. stosunek ceny do jakości w ich przypadku się bardzo sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 (edytowane) Ja mam te green stuffy w Forku - nic specjalnego. Ale siedzą tam takie od zakupu więc może to sam układ jest rozczarowujący. Impreza na czterotłoczku i TRW hamuje znacznie lepiej (choć wiadomo, zupełnie inne auto). Chciałem do Gorka OMP R&S Ale do Forkowego dwutłoczka ponoć już nie produkują.. Edytowane 7 Maja 2016 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 260. To jest hebel z GTka, czy tam już był 277? Albo z czego ewentualnie szukać zacisków? 260 to były stare imprezy i legace n/a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 260 to były stare imprezy i legace n/a. Czyli wygląda na to, że właśnie taka tarcza siedzi u mnie. Muszę w takim razie pokombinować z zimówkami, albo używać dwóch zestawów hamulców - letnich i zimowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 277 2-tłok to minimum 15, 294 2-tłok to minimum 16. W NA GC mam te 277 i dla mnie jest wystarczająco dobrze Jak chcesz to mam komplet brzydkich ale prostych 15 za półdarmo Właśnie kiedyś pod 277 kupione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Jak chcesz to mam komplet brzydkich ale prostych 15 za półdarmo Właśnie kiedyś pod 277 kupione. Felg to ja mam w nadmiarze Co prawda nie wszystkie j jednym miejscu, ale po trzy komplety na dziada i turbodziada... Chyba czas na porządki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 To zakładaj 15' a 14' goń, 277 to fajny upgrade Z innej beczki i innego kalibru problemu - od kilku tygodni intensywnie myślę nad swapem hamulców do SVX. Rozstaw śrub to 5x114.3, ale niestety Brembo z STi nie pasują P&P. Z tego względu, skoro i tak trzeba będzie motać adaptery można poszukać tańszej/lepszej opcji. Jedyny problem jest taki, że bardzo chcę zostać na zimę przy OEM feldze (16', ET55, 7.5 szerokości). Czy możecie polecić jakiś fajny zacisk, najlepiej 4-tłoczkowy, najlepiej monoblok, najlepiej aluminiowy, który można upchnąć w 16'? Oczywiście dystanse są w tym przypadku jedyną opcją, myślałem o 20mm na stronę (wyjdzie ET35 w feldze). Na lato będzie 17' BBS z STi albo inna, nie powinno być w każdym razie problemu. Jaki zacisk łatwiej "wrzeźbić" - z prostopadłymi czy równoległymi do koła śrubami mocującymi? Rozważam opcje: - Lexus LS400 UCF20 (równoległe śruby, 4-tłok, aluminium, tarcza 315mm 5x114.3) - Lexus LS430 UCF30 (prostopadłe śruby, 4-tłok, aluminium, tarcza 315mm 5x114.3) - Alfa Romeo 166 3.0 V6 (równoległe śruby, 4-tłok Brembo, tarcza 320mm 5x114.3 z Nissana Murano albo taka z Lexa) - Fiat Coupe 20VT Turbo (równoległe śruby, 4-tłok Brembo <mniejszy od tego z Alfy), tarcza jak wyżej) Ktoś ma inne, lepsze pomysły? Uprzedzę pytania o cel - do SVX w praktyce nie ma dostępnych sensownych tarcz i klocków, a moje zaciski są w tragicznym stanie. Chodzi więc o dostępność części eksploatacyjnych, lepsze hamowanie i wygląd są sprawą drugorzędną - ale jak już robić, to robić na porządnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 muszę kupić RC5+ na tył do 2pot z (tarcza 290mm) kto ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 @@AdaSch, spróbuj w xxlrally, czyli u komancza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Klocki Hawk HPS 5.0 - ma ktoś doświadczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 elmo thx za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Jakie brembo masz na myśli? Te Green Stuff to chyba tanie klocki są. nie wiem czy takie tanie, najtańsze są "czarne", także te są niby półka wyżej. Chyba pójdę za głosem rozsądku i innych, pójdę w gładkie Brembo, zobaczę jak się będą sprawowały z moimi obecnymi klockami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Jakie brembo masz na myśli? Te Green Stuff to chyba tanie klocki są. Takie z allegro za grosze... a natomiast miałem okazję porównać red stuffy z ds2500(czyli odpowiednikiem) - no i w mojej ocenie red stuffy są dużo gorsze A DS2500 to nie jest raczej odpowiednik yellow, albo i wyżej? Bo tak by to wychodziło cenowo. Akurat yellow stuff to moim zdaniem klocek na tym samym poziomie co ds2500, a tańszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Nie wiem jak to jest,bo zawsze myślałem, że red lepsze. Ale widziałem test, gdzie yellow wypadły lepiej. Co do red stuff vs DS2500 - wszystkie opinie, jakie znalazłem wskazują, że DS lepsze. Czy ktoś wie, jak z dostępnością OMP R&S? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Jakie brembo masz na myśli? Te Green Stuff to chyba tanie klocki są. Takie z allegro za grosze... a natomiast miałem okazję porównać red stuffy z ds2500(czyli odpowiednikiem) - no i w mojej ocenie red stuffy są dużo gorsze A DS2500 to nie jest raczej odpowiednik yellow, albo i wyżej? Bo tak by to wychodziło cenowo. Akurat yellow stuff to moim zdaniem klocek na tym samym poziomie co ds2500, a tańszy. a różnie mówią z tymi odpowiednikami... odpowiednik green stuff to podobno ds performance, red stuff to ds2500, yellow ds3000. a blue? nie wiem, ale chyba klocki endurance, a jak to wygląda w ofercie ferodo - nie wiem. zresztą odnośnie red i yellow vs ebc to info od osoby która w tej branży siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 ktoś pisał, że OMP nie ma już w ofercie klocków dla 4Pot i 2pot dla WRX na stronie OMP są w katalogu, więc to chyba nie prawda Oznaczenia OT/8047OT/8106 http://www.ompracing.com/en_gb/car-kart-parts/pastiglie-freno.html?marca_vettura=18334&modello_vettura=19840&versione_vettura=23089 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 ktoś pisał, że OMP nie ma już w ofercie klocków dla 4Pot i 2pot dla WRX na stronie OMP są w katalogu, więc to chyba nie prawda Oznaczenia OT/8047 OT/8106 http://www.ompracing.com/en_gb/car-kart-parts/pastiglie-freno.html?marca_vettura=18334&modello_vettura=19840&versione_vettura=23089 to że w katalogu są , to nic nie znaczy , Włosi to włosi i nic Pan nie zrobisz swoją drogą , ciekawi mnie od dawna dlaczego takie zaintresowanie tymi klockami skoro oni ich nie produkują , i moim skromnym zdaniem są zwyczajnie słabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 gdzie tam chyba dawno na premierach nie jeździłeś. Ja używam z zachwytem w darmowozie. Są drastycznie lepsze niż ferodo premier i typowe TRW do fiata. Kosztują ok 200 na przód i 130 na tył czyli super. Przed nimi miałem w darmowozie ferodo DSP i wystarczyły ekstremalnie długo i świetnie hamowały. Po założeniu OMP nie zauważyłem różnicy w hamowaniu ale duża różnica jest w żywotności. Mój stilo seryjnie ma koła 17" opony 215/45r17 a mam potenza re050. średnica tarcz troszkę mniejsza niż w subaru ale masa auta to 1200 kg.OMP naprzód i tył i to auto dobrze hamuje, odczuwalnie lepiej niż na premierach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 ktoś pisał, że OMP nie ma już w ofercie klocków dla 4Pot i 2pot dla WRX na stronie OMP są w katalogu, więc to chyba nie prawda Oznaczenia OT/8047 OT/8106 http://www.ompracing.com/en_gb/car-kart-parts/pastiglie-freno.html?marca_vettura=18334&modello_vettura=19840&versione_vettura=23089 Do Forka XT chciałem. W nieASO powiedzieli, że przestali produkować. Nie wiem, czy tylko tych konkretnych czy ogólnie R&S. Do Imprezy po wtopie z TRW nie będę oszczędzał i wezmę DS2500. Choć OMP spróbować to kusząca alternatywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 polecana gładka tarcza Brembo średnica 294 mm to taka jak w linku? http://allegro.pl/brembo-tarcze-przod-impreza-gr-gh-gd-gd-gc-294mm-i6137185796.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Tak i jest to niezla cena. Ja placilem 340pln za komplet na przod. Co do klockow OMP to u mnie w 4tłoczku siedzi model OT/7156 Edytowane 17 Maja 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) nie wiem tylko jak z klockami, czy ATE do tych tarcz Brembo dadzą radę? z modeli nie "sportowych" jest to chyba najdroższa propozycja, a jakoś nie mogę się przekonać do opcji typu OMP bo jednak głównie jeżdżę po mieście, mało poza trasą i upalać aż tak bardzo auta nie zamierzam bo w N/A nie ma co upalać Edytowane 17 Maja 2016 przez markos007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się