KamilP Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Naprawde nikt nic o zaciskach Wilwood? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Chyba trzeba będzie się postawić w roli testera 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=27300 http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1858360-AP-Racing-CP8350-vs-Wilwood-SL6R-calipers Może się komuś przyda Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Chyba trzeba będzie się postawić w roli testera Znowu Ty Pegi? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Chyba trzeba będzie się postawić w roli testera Znowu Ty Pegi? ) Już chyba taka moja subarowa karma, żeby nie chodzić utartymi ścieżkami http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=27300 http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1858360-AP-Racing-CP8350-vs-Wilwood-SL6R-calipers Może się komuś przyda Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To są sześciotłoczki, ale ocena jako wyrób tej samej firmy przydatna, dzięki Edytowane 11 Stycznia 2016 przez pegi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 No to czekam na info. Bo coś bym pomodził Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Często je amerykanie wstawiają do swoich muscle car'ów, widziałem w OVERHAULIN' i jeszcze czymś. Naprawde nikt nic o zaciskach Wilwood? Często je amerykanie wstawiają do swoich muscle car'ów, widziałem w OVERHAUL i czymś jeszcze. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 ja widziałem 4-tłoczka Wilwood zdaje się 304 mm w subaru imprezie wrx sprowadzonej ze Stanów właśnie. tam to chyba dość tani i popularny mod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Rozmawiałem ze sprzedawcą zacisków. Twierdzi, że to bardzo dobry, nieduży zacisk, ale że przez to nie jest zbyt mocny. Do upalanej subaru imprezy się nadaje idealnie ... na tylną oś ... Na przód lepiej poszukać czegoś mocniejszego. Ale ponoć wilwood i takie ma, a które by weszły pod felgę 16". Trzeba grzebać na stronie producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Rozmawiałem ze sprzedawcą zacisków. Twierdzi, że to bardzo dobry, nieduży zacisk, ale że przez to nie jest zbyt mocny. Do upalanej subaru imprezy się nadaje idealnie ... na tylną oś ... Na przód lepiej poszukać czegoś mocniejszego. Ale ponoć wilwood i takie ma, a które by weszły pod felgę 16". Trzeba grzebać na stronie producenta. zaciski Ngrupowe , wejdą pod niektóre felgi 16 " Ty musisz mieć zaciski bez gumek zewnetrznych , z tzw. wewnetrznym uszczelnieniem , inaczej wszystko będziesz topił , półśrodków tu nie widzę niestety… oczywiście w Twoim wypadku , gdzie non stop upalasz , jezdzisz na sportowej oponie itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 @@carfit,przyjdę na kawę jak wrócisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 @@carfit,przyjdę na kawę jak wrócisz Na ta okazje zakupiłem dzis specjalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 O kurcze .. Takiej ilości mój układ krążenia chyba nie wytrzyma 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Pegi, nie sądzę, że to cl5+ puściły. Mają ekstremalnie wysoka temp pracy, sporo wyższa niż ds2500 więc może tarcza albo płyn? (chyba że to cl5+ ale to bym się bardza zdziwił), Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Ludziska jak mi gladka brembo nie wytrzymala z cl5+ ( z mocniejszego hamowania z okolo 100km/h strasznie szumi, jakby lozysko. A moze, to moze byc lozysko?), to co innego polecacie w miare normalnej cenie, powiedzmy +- 500, 600zl? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Edytowane 16 Stycznia 2016 przez waka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Pegi, nie sądzę, że to cl5+ puściły. Mają ekstremalnie wysoka temp pracy, sporo wyższa niż ds2500 więc może tarcza albo płyn? (chyba że to cl5+ ale to bym się bardza zdziwił), Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka W moim gietku to nie jest kłopot z tarczami czy klockami, a z samymi zaciskami. Po różnych kombinacjach tarcz i klocków jeżdżę na gładkich brembo i cl5+ i jestem z tego zestawu zadowolony. Edytowane 16 Stycznia 2016 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 A ktoś próbował tarcz Mikoda do forka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Miałem mikody w poprzednim aucie i nie narzekałem, ale to są miękkie tarcze i dosyć szybko się zużywały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 A to jak miekkie to chyba nie, szukałem czegoś co by starczyło na więcej niż 60000 w foresterze,a tyle wytrzymały u mnie poprzednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Po 40kkm miały już wyraźny rant. Używałem je z klockami TRW w dość lekkim aucie (1200kg) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 a miał ktoś tarcze na tył w WRX-ie z TRW + np klocek brembo bo przymierzam się do zmiany tarcz i klocków na wiosne. Nie chce wydac nie wiadomo ile bo nie jeżdżę w rajdach tylko po drogach publicznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Hej, Czy brembo ORO nacinane FS.153.000 nadają się do zwyklej codziennej jazdy? miały by działać z RC5+ zakładam, że lepiej awaryjnie hamują nacinane a nie nawiercane i zakładam, że starczą na znacznie dłużej niż zwykłe tarcze brembo. Widzę, że brembo wogóle nie ma oro na tył do WRX czyli wentylowane 290mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 nadają się, całkiem fajne tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Ale lepiej nacinane czy nawiercane? Kryterium to skuteczne hamowanie awaryjne. Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 czy złote BREMBO z STI US 04 wejdą bez problemu do legacy IV przedliftowego bez większych modyfikacji? Oczywiście przy odpowiedniej feldzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się