siewcu Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 jak się wkłada klocki bez homo drogowej do jazdy w trasie to co się dziwić? to nie jest wina klocka, tylko tego kto wybierał te klocki do takiego przeznaczenia - jak się nie myśli to tak jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Dokładnie TAK, wiec zalecenie DS2500 na co dzień to nieporozumienie w mojej opinii. Wysłane z mojego NexusHD2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 (edytowane) na co dzień a na co dzień to dwie różne rzeczy. na mieście jeszcze da radę, ale na trasie zapomnij... prawda jest taka, że do normalnej jazdy po mieście powinno się włożyć normalny, cywilny klocek, z jakiejś normalnej półki. jakiej - nie wiem, bo to każdy ustawia według siebie, dla jednego ferodo premier będzie zwykłym, dobrym cywilnym klockiem, dla innego trw a dla jeszcze innego textar... pomijam fakt, że ds2500 w ogóle nie ma homologacji drogowej. Edytowane 19 Grudnia 2015 przez siewcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatar_mk Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Mam pytanie. Pojawiło się zdanie że klocki na przodzie i tyle powinny być te same. A co jeśli w przypadku gdzie ileś kkm zmieniłem z tyłu klocki bo się rozpadł RC5 na OMP Road&Sport a teraz zakładam RC5+ z przodu ? I jakim środkiem ładnie domyć zaciski z tego pyłu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 zalecenie DS2500 na co dzień to nieporozumienie w mojej opinii Przesadzasz Trochę przez przypadek przyszło mi na nich jeździć. Fakt, RC5+ są lepsze, ale DS2500 też dają radę, a ponadto nie piszczą i nie pylą jak głupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 DSP maja homologację Wysłane z mojego NexusHD2 przy użyciu Tapatalka Mam pytanie. Pojawiło się zdanie że klocki na przodzie i tyle powinny być te same. A co jeśli w przypadku gdzie ileś kkm zmieniłem z tyłu klocki bo się rozpadł RC5 na OMP Road&Sport a teraz zakładam RC5+ z przodu ? I jakim środkiem ładnie domyć zaciski z tego pyłu ?A zwkly płyn do zmywania hamulców nie daje rady? Wysłane z mojego NexusHD2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatar_mk Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Masz na myśli różne płyny typu "brake celaner" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 tak, czyli w sumie benzynę ekstrakcyjną. jak nie, to mocno rozcieńczony dimmer powinien pomóc... albo jakiś specjalny środek do mycia felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Sonax do felg nieźle sobie radzi z pyłem z RC5+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 A prawda jest taka , że jeśli ktokolwiek potrafi zmyć pył z felg z klocków typu RC5+ . RC6 , DS3000, itp. , to zwyczajnie tych klocków nie wykorzystywał nawet w 50%….. a to oznacza że te klocki były grubo na wyrost. Nie da się zmyć wtopionych w felgę goracych opiłków , ceramiki , i innych , jak ktoś te sportowe klocki rzeczywiście wykorzystuje …….. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Ja już dwa razy lakierowałem felgi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Ja już dwa razy lakierowałem felgi to znaczy że wiesz do czego sa hamulce 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 RC5+ robią demolkę na złotej feldze. Wystarczy wyjechać z myjni i koło nabiera koloru brązu. DS2500 są w tym aspekcie bardziej cywilizowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 RC5+ robią demolkę na złotej feldze. Wystarczy wyjechać z myjni i koło nabiera koloru brązu. DS2500 są w tym aspekcie bardziej cywilizowane. Z pewnością, ale ds2500 naprawdę na zimno nie hamuje , a nawet na ciepło szału nie robi. To klocek dobry na szuter i tyle . Przjezdziłem na tym klocku ok 70 tys. w Focusie RS ( innych nie było ) miałem na przodzie i tyle , więc wiem co piszę. CL , HAWK, DS UNO , czy DS2.11 , Endless , PF , reszta praktycznie nie istnieje poza jakimiś wyjątkami jak Pagid , Mintex itp. Ale ceny i dostępność z d…… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Pełna zgoda. DS2500 na zimno zaskakują i więcej ich nie założę. Zdecydowanie wolę RC5+ pomimo ich piszczenia,pylenia, tarczożerności oraz szybkiego zużycia. BTW, jaka tarcza wytrzyma więcej niż 20k km pod RC5+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 BTW, jaka tarcza wytrzyma więcej niż 20k km pod RC5+? To nie jest dobre pytanie , bo jak powiem że żadna to będzie prawda , ale ktoś zaraz powie że zrobił ktoś 50k to będzie lament i dyskusja itp… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatar_mk Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Co do mycia myślałem, że używacie innych tajnych specyfików. :] Pylenie i piszczenie jakoś specjalnie mi nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 BTW, jaka tarcza wytrzyma więcej niż 20k km pod RC5+? To nie jest dobre pytanie , bo jak powiem że żadna to będzie prawda , ale ktoś zaraz powie że zrobił ktoś 50k to będzie lament i dyskusja itp… Ja mówię, ze cywilnie używany setup spokojnie daje radę i w razie czego potrafi hamować w tym na zimno. Ja najwidoczniej nigdy nie doprowadziłem tarcz i klocków do ostrego rozpadu bo pomagało co najwyżej mocne szczotkowanie. Tak, w przypadku Zwykłej jazdy tarcze nie giną albo nie giną szybko. Czy mój setup jest na wyrost? I tak i nie bo czasem ma szybko zatrzymać auto, ale w 95% przypadków pewnie ferodo premier dały by rade Wysłane z mojego NexusHD2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Dokładnie. Wytrzymałość zależy od kierownika (przy takim samym zestawie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Robię sobie kosztorys wydatków na przyszły rok i pojawiła się pozycja nowych klocków i tarcz na przód. Bolid to 160 konny Hawk eye w kombi. Stwierdziłem, że nie będę zakładał słynnych złotych brembo mimo, ze bardzo kusi, bo to przerost formy nad treścią do tego ile jeżdżę i gdzie. Jednak czasem lubię dać w pałę i hamulce dobre są wskazane. Obecnie mam chyba oryginalne tarcze i w miarę nowe klocki ATE, jednak w mojej opinii słabo to hamuje. Dzisiaj musiałem walić do 0 z 120 i spodziewałem się, że szybciej zahamuje. Za czym powinienem się rozglądać by chodź trochę poprawić hamowanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Uparcie będę w takich przypadkach polecał OMP R&S w czterotloczku 294. Da się ten klocek zabić, ale nie z taka mocą i nie na ulicy. Na zimno działa bardzo ok! Wiadomo można RC5+ ale to przerost formy nad treścią przy tej mocy i zastosowaniu. Ps. Jeszcze bardziej polecam częste przeglądy zacisków, bo złote brembo to fajnie wyglądają jak nie są świeże.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Mam podobne zdanie i nawet setup bo w darmowozie jest OMP R&S i na pewno tego nie zmienię. Wysłane z mojego NexusHD2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 A ja polecam Hawk HP+, świetne klocki, nie gorsze niż RC5+ -> nie niszczą tarcz i nie są takie głośne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 A ja polecam Hawk HP+, świetne klocki, nie gorsze niż RC5+ -> nie niszczą tarcz i nie są takie głośne...Cichsze są niż HPS?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 a jak ceny do zacisku 4pot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się