Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

na co dzień a na co dzień to dwie różne rzeczy. na mieście jeszcze da radę, ale na trasie zapomnij... prawda jest taka, że do normalnej jazdy po mieście powinno się włożyć normalny, cywilny klocek, z jakiejś normalnej półki. jakiej - nie wiem, bo to każdy ustawia według siebie, dla jednego ferodo premier będzie zwykłym, dobrym cywilnym klockiem, dla innego trw a dla jeszcze innego textar... pomijam fakt, że ds2500 w ogóle nie ma homologacji drogowej.

Edytowane przez siewcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Pojawiło się zdanie że klocki na przodzie i tyle powinny być te same. A co jeśli w przypadku gdzie ileś kkm zmieniłem z tyłu klocki bo się rozpadł RC5 na OMP Road&Sport a teraz zakładam RC5+ z przodu ? I jakim środkiem ładnie domyć zaciski z tego pyłu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DSP maja homologację

 

Wysłane z mojego NexusHD2 przy użyciu Tapatalka

Mam pytanie. Pojawiło się zdanie że klocki na przodzie i tyle powinny być te same. A co jeśli w przypadku gdzie ileś kkm zmieniłem z tyłu klocki bo się rozpadł RC5 na OMP Road&Sport a teraz zakładam RC5+ z przodu ? I jakim środkiem ładnie domyć zaciski z tego pyłu ?

A zwkly płyn do zmywania hamulców nie daje rady?

 

Wysłane z mojego NexusHD2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A prawda jest taka , że jeśli ktokolwiek potrafi zmyć pył z felg z klocków typu RC5+ . RC6 , DS3000, itp. , to zwyczajnie tych klocków nie wykorzystywał nawet w 50%….. a to oznacza że te klocki były grubo na wyrost. 

Nie da się zmyć wtopionych w felgę  goracych opiłków , ceramiki , i innych , jak ktoś te sportowe klocki rzeczywiście wykorzystuje …….. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RC5+ robią demolkę na złotej feldze. Wystarczy wyjechać z myjni i koło nabiera koloru brązu.

DS2500 są w tym aspekcie bardziej cywilizowane.

 

Z pewnością, ale ds2500 naprawdę na zimno nie hamuje , a nawet na ciepło szału nie robi. To klocek dobry na szuter i tyle . Przjezdziłem na tym klocku ok 70 tys. w Focusie RS ( innych nie było )  miałem na przodzie i tyle , więc wiem co piszę. 

CL , HAWK, DS UNO , czy DS2.11 , Endless , PF , reszta praktycznie nie istnieje poza jakimiś wyjątkami jak Pagid , Mintex itp. Ale ceny i dostępność z d…… 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

BTW, jaka tarcza wytrzyma więcej niż 20k km pod RC5+?

 

To nie jest dobre pytanie , bo jak powiem że żadna to będzie prawda , ale ktoś zaraz powie że zrobił ktoś 50k to będzie lament i dyskusja itp…  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

BTW, jaka tarcza wytrzyma więcej niż 20k km pod RC5+?

To nie jest dobre pytanie , bo jak powiem że żadna to będzie prawda , ale ktoś zaraz powie że zrobił ktoś 50k to będzie lament i dyskusja itp…

Ja mówię, ze cywilnie używany setup spokojnie daje radę i w razie czego potrafi hamować w tym na zimno. Ja najwidoczniej nigdy nie doprowadziłem tarcz i klocków do ostrego rozpadu bo pomagało co najwyżej mocne szczotkowanie. Tak, w przypadku Zwykłej jazdy tarcze nie giną albo nie giną szybko. Czy mój setup jest na wyrost? I tak i nie bo czasem ma szybko zatrzymać auto, ale w 95% przypadków pewnie ferodo premier dały by rade :)

 

Wysłane z mojego NexusHD2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię sobie kosztorys wydatków na przyszły rok i pojawiła się pozycja nowych klocków i tarcz na przód. Bolid to 160 konny Hawk eye w kombi. Stwierdziłem, że nie będę zakładał słynnych złotych brembo mimo, ze bardzo kusi, bo to przerost formy nad treścią do tego ile jeżdżę i gdzie. Jednak czasem lubię dać w pałę i hamulce dobre są wskazane. Obecnie mam chyba oryginalne tarcze i w miarę nowe klocki ATE, jednak w mojej opinii słabo to hamuje. Dzisiaj musiałem walić do 0 z 120 i spodziewałem się, że szybciej zahamuje.

 

Za czym powinienem się rozglądać by chodź trochę poprawić hamowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uparcie będę w takich przypadkach polecał OMP R&S w czterotloczku 294. Da się ten klocek zabić, ale nie z taka mocą i nie na ulicy. Na zimno działa bardzo ok! Wiadomo można RC5+ ale to przerost formy nad treścią przy tej mocy i zastosowaniu.

Ps. Jeszcze bardziej polecam częste przeglądy zacisków, bo złote brembo to fajnie wyglądają jak nie są świeże..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...