AdaSch Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 przód pewnie tak, problemem jest tył. Potem oczywiście jeszcze odp felga. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 problemem jest tył. A nie wystarczą adaptery? Coś jeszcze trzeba kombinować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 trzeba wyciąć jeszcze osłonę tarcz. być może pasują tarcze kotwiczne od sti ale to wiąże się z wymiana łożysk aha, te osłony chronią trochę bębny ręcznego itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) Jakiś pomysł na poprawę hamowania w OBK MY 14 SBD? Dziś ponad 600 km po autostradzie i jednak seryjne hamulce to ciut słabo. Edytowane 10 Lutego 2016 przez Ayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Jeździć sti w trasy ;-) Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Jeździć sti w trasy ;-) Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka The Forum nigdy nie zawodzi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Jakiś pomysł na poprawę hamowania w OBK MY 14 SBD? Dziś ponad 600 km po autostradzie i jednak seryjne hamulce to ciut słabo. Jak ma być bez większego dłubania,to kontrola zacisków przód i tył pod kątem chodzących tłoczków,mimo prawie nowego auta potrafią się zdarzyć niespodzianki,wymiana seryjnych klocków na "lepsze",może Ferodo DSP czy coś z oferty Hawka,u mnie w Forku SBD się po takim zabiegu hamowanie poprawiło. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 @drout, @elmo Nicponie @cybel - tak jak piszesz będzie najprościej żeby było zgodnie z gwarancją. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 W programie "101 napraw" na TVN był fajny produkt placement, jakiś Steinhof. Ktoś coś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 O firmie Firma Steinhof została założona w 1960 r. Od początku swej działalności specjalizuje się w produkcji haków holowniczych i klocków hamulcowych do wszystkich typów samochodów osobowych i dostawczych. Firma jest jednym z największych producentów na rynku polskim. Około 40% swojej produkcji eksportuje do Finlandii, Niemiec, Danii, Czech, Słowacji, Ukrainy, Białorusi, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Grecji. Produkty firmy posiadają niezbędne certyfikaty i homologacje. Głównymi elementami polityki rozwoju jest dbałość o podnoszenie jakości produkcji i dostosowanie norm produkcyjnych do wymagań i standardów międzynarodowych. Firma produkuje w oparciu o System Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 potwierdzony przez TUV CERT. brandują czy produkują? Nasze tarcze hamulcowe dedykowane są do następujących marek pojazdów:Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Daewoo, Fiat, Ford, Lancia, Mazda, Mercedes, Opel, Peugeot, Renault, Saab, Seat, Skoda, VW subaru brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Panowie, czy ktoś wymieniał w Subaru tłoczki hamulcowe wykorzystując zamienniki i może potwierdzić że to ma sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOŁEK Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Ja wymieniałem w grudniu wszystkie tłoczki i gumki w czterotłoczku na zamienniki Frenkitu i po przejechaniu ponad 1000km jest wszystko o.k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 TOŁEK, dzięki za konkretne info. Kilka lat temu chłopaki z KSJ wspominali, że zamienniki nie do końca trzymają nominalne wymiary i żeby lepiej zainwestować w tłoczki OEM. Dlatego miałem nadzieję, że coś się poprawiło w tym temacie. A zestaw naprawczy Frenkit można nabyć za rozsądne pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) W programie "101 napraw" na TVN był fajny produkt placement, jakiś Steinhof. Ktoś coś ? Steinhof to firma z Tarnowa tak jak i prowadzący wspomniany program co by nie powiedzieć naszych wspiera w motorsporcie Edytowane 16 Lutego 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOŁEK Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 @@tomek_z, wiesz co możliwe że tak było bo chłopaki raczej wiedzą co mówią. Regenerowałem osobiście 4 tłoka i miałem cały zestaw z frenkitu i tłoczki z nowymi gumkami pasowały ładnie ciasno także chyba jest wszystko o.k. Zobaczymy dalej jak to będzie działało. Myślę że sporo osób z forum ma pozakładane te zestawy regeneracyjne u siebie. Cena jest naprawdę fajna jeszcze jak poszukasz po numerach w google to znajdziesz dobre oferty na te zestawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 TOŁEK, dzięki za konkretne info. Kilka lat temu chłopaki z KSJ wspominali, że zamienniki nie do końca trzymają nominalne wymiary i żeby lepiej zainwestować w tłoczki OEM. Dlatego miałem nadzieję, że coś się poprawiło w tym temacie. A zestaw naprawczy Frenkit można nabyć za rozsądne pieniądze. Zakładałem w grudniu dwa tłoczki Frenkitu i zestaw gumek autofren i wszystko jeździ cacy. Ostatnio grzebałem przy zaciskach i sprawdziłem czy wszystko się trzyma - jest cacy i chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 A co sądzicie o klockach Allied Nippon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Tarcze ale tak inżynieryjnie Czy materiał z których zostały zrobione tarcze da się jakoś "ocenić np TRW Wszystkie nasze odlewy są wykonane z najwyższej jakości materiału GG20 lub GG15HC w przypadku tarcz o wysokiej zawartości węgla. a brembo pisze tylko HC material ale to chyba to samo co w trw bo totalnie nie rozumem co napisali w tym pdf http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/04/48-49.pdf jeżeli faktycznie tak jest, że wszyscy używają GG15HCto w sumie każda powinna hamować tak samo a róznice mogą być w ew jakosci wykonania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Jesteście w stanie polecić coś konkretnego z tarcz pod złote brembo? Chodzi mi o to, żeby po kilku hamowaniach na torze się od razu nie pogięły. Załatwiłem już w ten sposób 2 różne komplety z klockami DS2500 i stwierdziłem, że nie ma dobrych tarcz poza pływającymi i dwuczęściowymi, które będą w stanie to wytrzymać. Chciałem kupić Performance Friction, które na pewno dałyby radę, ale jest problem z dostępnością, bo fabryka ma ponoć problemy. Nie chcę wchodzić w inne zaciski itd., chcę zostać przy ori brembo. No właśnie, tylko czy trzeba się przyzwyczaić do tego problemu czy da się jakoś zaradzić? Ciekaw jestem doświadczeń innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 DBA większość uzywa stopu GG15HC więc jeden pies Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) DBA większość uzywa stopu GG15HC więc jeden pies A czym DBA się wyróżnia spośród innych producentów? Nie chcę kolejny raz wydać kasy i mieć za chwilę to samo. Edytowane 2 Marca 2016 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Zupełnie inny tajny stop Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Zupełnie inny tajny stop Czyli chcesz powiedzieć, że są bardziej wytrzymałe na ewentualne pogięcie i polecasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Zdecydowanie. To jest przyczyna dlaczego robione są w jednej hucie w Australii i dlaczego jest taki długi termin dostawy. Zobacz co jest montowane do ciężkich autach VIP aby je wyhamować. Ja zbieram na dba. Myślałem o oro ale skoro nie ma tyłu to nie kupię. Jedyna opcja to dba plus rc5+. Ja jestem mega zadowolony z tych klockow. Fotek nawet bardzo obciążony hamuje jak osobowka a cały heblunek aż jęczy od ciężkiej pracy. Z resztą kilka razy miałem test bojowy na wakacyjnym wyjeździe. Bagażnik naladowany po dach, na dachu załadowana film trumna plus rower. Sls potrzebują trochę czasu aby podnieść tył pomimo springow od sti,komplet ludzi w aucie a przy awaryjnym hablu to nawet w początkowej fazie oponki popiskiwały. Na serii dzwon murowany, na trw plus rc5+ plus 4pot plus 2pot dałem radę. Dba chce bo trw bardzo mięknie przy 3 ostrym heblu. Pomimo trudnych warunków jednak nigdy się nie pokrzywiły. Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Dzięki @@AdaSch! Aktualnie mam Ferodo i DS2500. Hamuje to całkiem dobrze, ale problemem jest, że już na pierwszym Ułężu się pogięły . Oczywiście można z tym żyć, bo kierownicą telepie tylko przy delikatnym położeniu nogi na hamulcu, przy ostrym hamowaniu jakie mam zazwyczaj nic nie czuć. Jednak łożyska i elementy zawieszenia dostają, więc lepiej o to zadbać. Jak będę wymieniał, to myślałem właśnie o takim zestawie jak piszesz - DBA i RC5+, bo te klocki robią robotę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się