Skocz do zawartości

Lukasz80

Użytkownik
  • Zawartość

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lukasz80

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    było STI GH 08

Ostatnie wizyty

211 wyświetleń profilu
  1. Korozja w Foresterze

    Oprócz zewnętrznej konserwacji ważna jest wewnętrzna. Trochę kosztuje, ale warto. To co widzimy na zewnątrz to zazwyczaj wynik postępowania rudej wewnątrz i niestety na konserwację jest już za późno.
  2. Impreza 1.6 czas na nowe sprzęgło

    Przy wyłączonym silniku masz różnice we wrzucaniu biegów ze sprzęgłem i bez sprzęgła?
  3. Najstarszy z forumowych

    Osobiście najbardziej przypadł do gustu: Subaru Leone aka miniŻółciak, latka też ma. Galeria: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/81117-subaru-leone-aka-mini%C5%BC%C3%B3%C5%82ciak/ Cudo.
  4. DPF itd itd itd

    Popieram stwierdzenie, że DPF jest obliczony na ileś tkm i robi się coraz gorzej. Z doświadczenia w rodzinie wiem, że można spokojnie usuwać, jak poprzednio silnik wychodził bez DPF (koszt przeprogramowania 600 zł). Z ciekawostek mój kolega wyciął, wypalił i zamontował z powrotem samodzielnie. Ale są też zakłady, które tym się trudnią. Ale chyba najtaniej i najlepiej dla silnika wychodzi wycięcie tego pseudoekologicznego wynalazku.
  5. Duże mocne kombi od Subaru

    Dzięki za odpowiedzi. Na chwilę obecną wg mojego rankingu: 1. LGT 2. Levorg 2.0 (raczej nieosiągalny cenowo) 3. OBK 3.6 (nie potrzeba mi właściwości terenowych, ciężki, brak turbo) 4. Forester (najmniejszy bagażnik) Nie przychodzi mi żadna inna możliwość (2009 rok w górę), jednak wiem, że nie ma co się napalać na LGT, tylko przede wszystkim kupić samochód z jasną historią i dobrym stanie.
  6. Duże mocne kombi od Subaru

    Nie chciałbym zbytnio dokładać po sprzedaży Janosika. Mam nadzieję, że znajdzie się kompromis pomiędzy 70 (podejrzewam, że bite) a 120 tys.
  7. Duże mocne kombi od Subaru

    To jeszcze gorzej. Preferuję auta europejskie, najlepiej import z Niemiec/Szwajcarii. Btw. cena Euro teraz przeraża.
  8. Duże mocne kombi od Subaru

    Od piątej generacji może być mniejszy nieco, bardziej wymiarami pasuje do generacji I-IV. Trafna uwaga. Z tego co patrzę wszędzie z 1.6. Chyba będzie ciężko wyhaczyć go z 2.0tak samo jak LGT.
  9. Duże mocne kombi od Subaru

    LGT jest aktualnie moim faworytem. Odezwę się do Ciebie, gdy już będę 100% pewien, bo pomoc przy zakupie na pewno się przyda. Niestety jest ich jak na lekarstwo. Tak jak wyżej wolałbym 5 generację. Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6. Trochę już sporo. Raczej w tym przypadku trzeba zaokrąglać w dół. Ale OBK to samochód trochę do innych celów. Dokładnie. Bardziej interesuje mnie kombi, niż właściwości terenowe. Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6. Trochę już sporo. Jeśli ma to być Subaru, to ewentualnie możesz zrobić tak, że kupić Outbacka 3,6 i motocykl, w sumie będą miały 10s do setki, czyli średnio po 5 Trzeba mieć prawko na motor (chociaż niektórzy twierdzą, że nie zawsze), a poza tym jakoś zawsze wolałem 4 kółka. Chcę się zmieścić w kwocie 5 cyfrowej. Poza tym, chyba Levorg jest mniejszy od LGT?
  10. Duże mocne kombi od Subaru

    Wolałbym w nowszej budzie.
  11. Duże mocne kombi od Subaru

    Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6. Trochę już sporo.
  12. Witam! Szukam większego auta niż obecny Janosik. Wydaje mi się, że takie Legacy od 2009 roku byłoby ok. Tylko jest problem z mocniejszymi wersjami. Z tego, co patrzyłem występowała wersja 2.5 GT 265KM (chyba silnik z WRX?), ale na rynku nie mogę znaleźć żadnego egzemplarza. Jest też Outback z silnikiem 3.6 260KM, ale jest ciężki (do setki aż 7.5s), a poza tym wolałbym turbo. Marzy mi się większe auto jeżdżące chociaż porównywalnie jak obecnie. Plan jest taki, żeby mieściły się torby oraz wózek dziecka (albo rowerek), zakup najlepiej przed wakacjami. Czy są jeszcze inne auta warte zainteresowania? Pozdrawiam
  13. Saab 9-2x Aero czy to Subaru ?

    Nie wiedziałem o takim modelu. Szok! Fajna ciekawostka - Subaru ze znaczkiem Saaba. Ciekawe ile takich sztuk wyszło? Bo raczej nie spotyka ich się często. Swoją drogą kolega ujeżdża Saaba 9-3 benzyna - bardzo fajny samochodzik z turbinką.
  14. Zakuwanie przewodów hydraulicznych

    Masz rację. Raczej majątku też to nie kosztuje, no chyba, że rzeczywiście podany przez kolegę ma jakieś bajońskie stawki. Osobiście byłem zdziwiony kosztami zakucia w porównaniu do nowego węża.
  15. Nie oplaca sie kupowac imprezy STI 2.5?

    Ja z kolei myślę nad zmianą na duże kombi, ale chciałbym 2.5 300KM, ale z tego co patrzyłem to takie auta tylko w Erze.
×