arnoldpe

Użytkownik
  • Zawartość

    1040
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O arnoldpe

  • Ranga
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Urodziny 15.05.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    FXT 2.5 211KM MY05


    BYŁ: FXC 2.0 MY06

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.RoweryStylowe.pl

Ostatnio na profilu byli

718 wyświetleń profilu
  1. Xt powinien ładować wg instrukcji ok 0.8 (dokładnie max 0.76)
  2. Zmień mechanika
  3. Zbyt uboga mieszanka zupy, a tak czy inaczej kłania się regulacja luzów zaworowych - i dalej jak źle się dzieje planowanie głowic i takie tam Forester pewnie z rynku Niemieckiego z fabrycznym gazem z korkiem w tylnym nadkolu
  4. Chyba pomyliłeś autorów :), ale tak czy inaczej u mnie siedzi cały zestaw KYB Excel-G
  5. Ja ?:)
  6. Excel-G
  7. Większość rodzinnych montuje KYB
  8. Widzę magiczny przebieg
  9. W Forku na tym są montowane chlapacze ?
  10. Odkręcasz obudowę zegarów - po prawej stronie we wnęce będziesz miał 1 śrubkę od daszka, odkręcasz ją i walisz w daszek od spodu w górę Zatrzaski pękają i daszek wyjęty
  11. Dużo jest do zmiany, ale co dokładnie to chyba niewiele osób będzie potrafiło Ci odpowiedzieć - dzwoń do MTS Byłem świadkiem jak MTS kończył taki swap wyszła z tego gruba kasa z tego co pamiętam 13-17k PLN
  12. Jak musisz co roku uzupełniać czynnik to raczej na pewno masz nieszczelność.
  13. Można to spokojnie nazwać standardem miałem NA 07 i też gwizdał, szukałem przyczyny na forum i praktycznie każdemu gwizda. Można szukać przyczyny w okolicach tłumika jak Ci to przeszkadza, ale moim zdaniem nie ma sensu. Masz namiastkę Turbo
  14. Ok dzięki wygląda na to, że model będzie odpowiedni. Dzięki za odzew Polutowane działa Dzięki !