Skocz do zawartości

avatar_mk

Użytkownik
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa
  • Auto
    Subaru Impreza WRX MY06

Ostatnie wizyty

579 wyświetleń profilu

Osiągnięcia avatar_mk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Płynu możliwe, że coś ubyło bo nie pamiętam dokładnie stanu. Nieszczelność układu raczej nie - wszędzie sprawdzałem nic nie wycieka korki trzymają. Bąblowanie jest w zbiorniczku wyrównawczym jest, ale nie grzeje się na postoju trzyma temperaturę stabilnie bez wzrostu co jest imo dziwne. Na dzień dzisiejszy stoi w garażu i zastanawiam się co dalej zrobić. Auto chciałem sprzedać bo potrzebuje $. W aucie trzeba zrobić rozrząd, olej, i inne drobne rzeczy. Jak dojdzie do tego UPG cala robocizna wyjdzie pewnie w granicach 8k. Jak zrobię tip top impreze - to nie ruszę z innym tematem ;/.
  2. 114k. Dzisiaj przegoniłem furę wracam bąbelki w zbiorniku wyrównawczym.
  3. Ok sprawdzę. Ktoś może podać orientacyjnie koszt startowy UPG jak nic więcej nie padło ? Jeżeli rozgrzebię silnik to pewnie fura zostanie ze mną do końca swoich dni :]
  4. @Kuba259 Wczoraj wyjechałem z garażu odpaliłem, auto nabrało temp do poziomu normalnego i cisza nie rośnie nic. Przejechałem się ok 3,5 km prędkość tak ok 100 bez pałowania. Otwieram maskę sprawdzam przewody - nie są twarde mogę je ścisnąć. Mam filmik muszę upload zrobić. Otwieram zbiorniczek wyrównawczy nic nie bąbelkuje. Mówię do taty przegazuj lekko - żadnych bąbelków. Auto dalej odpalone załączyły się wiatraki dwa - temp normalna, wiatraki się wyłączyły. Poziomy pod korkami takie jakie były. @Lucas92 Sam z siebie się zapowietrzył ? Korki do wymiany ? Jak wiarygodna jest próba CO2 ?
  5. Do żółtego nie poczekałem ;/ będzie trzeba powtórzyć ? Nie widać bąbli w zbiorniczku wyrównawczym. Przewody nie wiem. Korki są ok. Termostat może takie objawy dawać Czy pompa powietrza wtórnego może to powodować mam aktualnie check z tym związany pompa/zawory.
  6. Dzień dobry wszystkim, mam problem z WRX 06 2.5T. Auto na postoju zaczyna się grzać. Wentylatory jak się odpalą to chodzą nawet podczas jazdy, gdzie wskazówka jest w pozycji normalnej. W oleju nie ma mleka ani na bagnecie ani na korku - czysto. Płyn w chłodnicy jest czysty bez maźi bez syfu. Płynu z chłodnicy nigdzie nie wyrzucało, w zbiorniczku wyrównawczym poziom stały nie zmienny. Zrobiłem test CO2 wyszedł pozytywny z niebieskiego w zielony. Czy to na 100% UPG ?
  7. Mogę potwierdzić że za Brembo 09.A921.11 zapłaciłem 374zł (komplet) + klocki RC5+ 630zł. Zestaw w wrx 06 hamuje/piszczy standard dla tego zestawu :]
  8. Co do mycia myślałem, że używacie innych tajnych specyfików. :] Pylenie i piszczenie jakoś specjalnie mi nie przeszkadza.
  9. Masz na myśli różne płyny typu "brake celaner" ?
  10. Mam pytanie. Pojawiło się zdanie że klocki na przodzie i tyle powinny być te same. A co jeśli w przypadku gdzie ileś kkm zmieniłem z tyłu klocki bo się rozpadł RC5 na OMP Road&Sport a teraz zakładam RC5+ z przodu ? I jakim środkiem ładnie domyć zaciski z tego pyłu ?
  11. Brembo 09.A921.11. Byłem zadowolony z setu co miałem teraz a cenowo nie wyszło źle tarcze + klocki.
  12. Spawaniem sobie pomogę to wykręcić, tylko czekam na klucz udarowy bo mój podręczny 280 Nm dał radę tylko z prawej strony :]. Co do zacisku jak miałbym to wymieniać to pewnie będzie regeneracja całościowa bo jak już coś robić to raz a dobrze. Czekam na tarcze, jutro będą.
  13. Ta którą wkręca się w zacisk przez zwrotnice.
  14. Mam takie pytanie, czy jeśli są małe pęknięcia w gumkach przy zaciskach to należy to wymienić ? Tłoczki chodzą nic nie cieknie tylko się śruba urwała przy zacisku :]
  15. @AdaSch chyba o te blaszki chodzi gdzieś na yt widziałem, nie mam ich aktualnie i RC5 piszczało. Co do tarcz to to raczej będą Brembo tylko nie wiem który nr wybrać wg katalogu 09.A921.14 czy 09.9077.10 w jednym subarowym sklepie z opisu wynika, że te drugie też będą pasować do 2.5T. AdaSch jaka jest cena blaszek ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...