Crazy_Ivan Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Akurat RC6 to moim zdaniem rozwiązanie średnie - w przeciwieństwie do RC5+ na zimno hamują bardzo przeciętnie, a dopiero na ciepło, są ok. Klocek sportowy to jest RC8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Akurat RC6 to moim zdaniem rozwiązanie średnie - w przeciwieństwie do RC5+ na zimno hamują bardzo przeciętnie, a dopiero na ciepło, są ok. Klocek sportowy to jest RC8 Klocek mega sportowy to RC8R , lub DS2.11 czy DS UNO choc z ciekawości sprawdzałem i na asfalt większość w autach WRC , stosują klocki DS3000plus Edytowane 17 Czerwca 2016 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Nie miałem RC5+, po wykresie współczynnika tarcia wychodzi że to praktycznie to samo, dlatego się zastanawiam dlaczego RC5+ na ulicę tak a DS2500 już nie. Ja na ulicy zużywam już któryś komplet DS2500 z kolei i mam je w obu autach. Dlatego chętnie bym posłuchał konkretów, a nie że się różnią :-)Jeździłem i na tych i na tych. DS2500 bardziej na miasto a RC5+ bardziej na tor. Te pierwsze hamują wyczuwalnie słabiej, ale efekty akustyczne nie są uciążliwe i nie niszczą tak tarcz. RC5+ piszczą, zjadają tarczę, bardzo pylą, ale hamują świetnie . Aktualnie mam RC6 i to dopiero można nazwać klockiem sportowym . Miałeś blaszki założone do RC5+ czy sam klocek? Bo DS2500 też bez blaszek piszczą okrutnie, a z blaszkami jest cisza. Edytowane 18 Czerwca 2016 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 RC5+ robią hałas z blaszkami. Za to DS2500 są cichutkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Czym najlepiej wyczyścić felgi aluminiowe ubabrane od klocków/tarcz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Sonax extreme 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 RC5+ robią hałas z blaszkami. Za to DS2500 są cichutkie. U mnie DS2500 hałasowały bardziej niż RC6 i na pewno nie były cichutkie . Akurat RC6 to moim zdaniem rozwiązanie średnie - w przeciwieństwie do RC5+ na zimno hamują bardzo przeciętnie, a dopiero na ciepło, są ok. Ja na zimno nie hamuję a jak hamuję to akurat wtedy nie potrzebuję mega wydajności . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Czym najlepiej wyczyścić felgi aluminiowe ubabrane od klocków/tarcz? k2 Roton - tanio i b.skutecznie Edytowane 19 Czerwca 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Potwierdzam, też używam. Jak felgi mocno usyfione to 2 aplikacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Od pewnego czasu sledzę ten temat jako, że zbliźa się u mnie wymiana tarcz i klocków tył. Niestety nadal jie wiem co wybrać dlatego zapytam. Potrzebuję tarcze i klocki na tył do seryjnego WRXa GH 265KM. Co polecicie do codziennej "jazdy po bułki"? Dla mnie liczy się aby zbytnio nie pyliły, były w miarę trwałe i przyzwoicie hamowały na zimno i na ciepło (biorąc pod uwagę warunki drogowe). Cena oczywiście też się liczy ale nie muszą być najtańsze z możliwych a piszczeć też mogą. Wysłane z mojego SM-T700 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 @@faza20, według obecnych trendów na The Forum, to tylko N-grupa, tudzież ceramika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 No właśnie dlatego pytam bo trend teochę mi się finansowo nie spina :-). Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) @@faza20, co do tarcz, to szukaj gładkich Brembo/TRW lub podobne. Klocek w zależności od dostępności - Ferodo DS Performance, OMP R&S lub Hawk HPS. Wydaje mi się, że taki zestaw na tył będzie wystarczający. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez elmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 @@faza20, jak pisze @@elmo, kup gładkie Brembo a klocek DS Performance albo DS2500. OMP bym unikał, bo słabe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 OMP bym unikał, bo słabe. Słabe w czym? Dla przypomnienia mówimy o tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rghos Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Witam szanowne grono Mam pytanie odnośnie tarcz na przód do GT z dwutłokiem... Obecnie mam już drugi komplet ds2500 gładkie tarcze brembo, jednak te już strasznie biją po lekkim rozgrzaniu. Ostatnio jak czyściłem zaciski zauważyłem, że tarcze mają pęknięcia. Przejchałem na pierwszym komplecie nieco ponad 45 tkm... Niby nie mało, ale pomimo braku jakiegoś większego rantu (spokojnie przeżyłyby jeszcze z jeden komplet klocków) boje się, że tarcza w końcu pęknie całkiem i się rozleci ./ No i rodzi się pytanie, co założyć na ten przód? znowu te gladkie brembo? wiele osób poleca taki zestaw... ja w sumie też byłem w miarę zadowolony jak to hamowało do momentu kiedy najwyraźniej osiągnęły swój limit i się przegrzały...Poradźcie proszę co teraz założyć.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 OMP bym unikał, bo słabe. Słabe w czym? Dla przypomnienia mówimy o tyle. Szybko się grzeją i tracą efektywność. Kilka ostrzejszych hamowań i smród jak ze spalonego sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Dziękuję za podpowiedzi. Utwierdziliście mnie tylko w przekonaniu, że gładkie Brembo i Ferodo powinny być OK. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 co do tarcz, to szukaj gładkich Brembo/TRW lub podobne. Klocek w zależności od dostępności - Ferodo DS Performance Poszedłem tą drogą. Tarcze TRW, klocek ds performance, płyn ATE typ200. Zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 co do tarcz, to szukaj gładkich Brembo/TRW lub podobne. Klocek w zależności od dostępności - Ferodo DS Performance Poszedłem tą drogą. Tarcze TRW, klocek ds performance, płyn ATE typ200. Zobaczymy... Jak coś to będzie na mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Wolałbym odpowiedź: Dobry wybór, heble będą jak brzytwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Wolałbym odpowiedź: Dobry wybór, heble będą jak brzytwa Takie odpowiedzi na The Forum zastrzeżone są dla hebla N-grupowego lub ceramiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Wolałbym odpowiedź: Dobry wybór, heble będą jak brzytwa Dobry wybór, ale heble nie będą jak brzytwa Bo jak potrzebujesz brzytwy, to @@elmo wyżej odpowiedział Ale nie przesadzajmy, jak nie upalasz to "będzie Pan zadowolony" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Takie odpowiedzi na The Forum zastrzeżone są dla hebla N-grupowego lub ceramiki Bo jak potrzebujesz brzytwy, to @elmo wyżej odpowiedział Widząc obecne trendy na The Forum, boję się o seryjne hamulce w swoim sti jak go złożę. Ale nie przesadzajmy, jak nie upalasz to "będzie Pan zadowolony" dzięki, dobry człowieku a tak w ogóle, to dzięki komancz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Testował ktoś tarcze Zimmermann Sport CoatZ pokryte jakąś warstwą antykorozyjną? Sprawdza się to? Czy to raczej ściema?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 22 Czerwca 2016 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się