kornik1981 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Z zewnątrz zdecydowanie bardziej podoba mi się obecny model. Może zmienię zdanie, jak zobaczę go na żywo na drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Zastanawiam się po co taki prześwit skoro OBK ma coraz bardziej mało "terenowy" charakter ? Wysoki prześwit pomaga. Jeżeli auto ma być podniesione to porządnie. 22 cm daje spory margines bezpieczeństwa na drogach gruntowych i pozwala bezstresowo się po nich poruszać. co do napędu - nowy OBK ma przecież sprawdzony na Subariadach system X-mode - bardzo mnie to cieszy.Co do opon ciekawe czy standardowo będą znowu Geolandary? paskudne felgi a la "nowy model Kija" Felgi faktycznie kiepskie, zwłaszcza po tak ładnych w nowym Forku i XV - designerski zwrot in wrong direction wg mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Mnie sie podoba. Felgi nie sa tak ladne jak w modelu limited/executive ale za to wyzszy profil opony poprawi komfort jazdy. To auto ma miec w koncu charakter utylitarny, a nie bulwarowy jak chociazby wspomniany Tiguan. Opony caloroczne to tez dobra rzecz; w moim Legacy spisuja sie dobrze, a jesienia i wiosna nie trzeba wymieniac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Jak patrzę na tę fotkę, to widzę takie pseudo-kombi. Przynajmniej w porównaniu ze starym Volvo. To chyba też znak czasu - większość nowych modeli kombi ma ścięty tył. Chyba tyko Volvo XC70 ma pionową ścianę tylną, ale ten model to dinozaur i VW Passat - ale ten jest z definicji konserwatywny. A ze teraz ma 22 cm przeswitu to jeszcze lepiej ! Taki prześwit mają w USA. Europejskie pewnie będą miały 20 cm (tak wynika ze specyfikacji na czeskiej stronie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 To napęd w manualu też nie ma wiskozy,skoro mówicie o Xmode? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 22 cm daje spory margines bezpieczeństwa na drogach gruntowych i pozwala bezstresowo się po nich poruszać. 20 cm spokojnie wystarcza - naprawdę (przynajmniej na bardzo dziurawych drogach leśnych i gruntowych). Co do opon ciekawe czy standardowo będą znowu Geolandary? Na zdjęciu Urabusa są Yokohamy, czy Geolandary - trudno ocenić. Jak znam życie pewnie tak. Być może na 18" będą inne. Opony caloroczne to tez dobra rzecz; w moim Legacy spisuja sie dobrze, a jesienia i wiosna nie trzeba wymieniac. Piszesz o Geolandarach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Co do opon ciekawe czy standardowo będą znowu Geolandary? Felgi faktycznie kiepskie, zwłaszcza po tak ładnych w nowym Forku i XV - designerski zwrot in wrong direction wg mnie. Na zbliżeniu widać, że opony to Yokohamy, więc zapewne będzie to nasz ukochany model Geolandar Generalnie felgi w Subaru w wersjach bazowych nigdy nie grzeszą urodą, ładne sa dopiero w wyższych wersjach czyli Forek XT, XV się jakoś z tego schematu wyłamał in plus. Te w nowym OBK też są bardzo słabe. Ogólnie auto trochę z boku przypomina jakiegoś Hyundaia, pewnie na żywo wrażenia będą lepsze. Poza tym w Subaru każdy nowy model wydaje się do kitu, a potem z czasem zyskuje wizualnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 To napęd w manualu też nie ma wiskozy,skoro mówicie o Xmode? X-mode jest tylko z CVT ale nie we wszystkich wersjach. Z 2.5N/A go nie ma a H6 nie będzie oferowany więc w EU X-mode w OBK nie zaistnieje. Mnie sie podoba. Felgi nie sa tak ladne jak w modelu limited/executive ale za to wyzszy profil opony poprawi komfort jazdy. To auto ma miec w koncu charakter utylitarny, a nie bulwarowy jak chociazby wspomniany Tiguan. Opony caloroczne to tez dobra rzecz; w moim Legacy spisuja sie dobrze, a jesienia i wiosna nie trzeba wymieniac. próbowałeś zahamować ze 160km/h ? najlepiej na mokrym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Chętnie sprzedam komplet opon całorocznych. W lecie są zdecydowanie gorsze od letnich, a pp śniegu byłbym się na nich w ogóle jeździć. A na "offroad" mam komplet A/T-ków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Ja mam Bridgestone A001, dobre są, o każdej porze roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Felgi faktycznie kiepskie, zwłaszcza po tak ładnych w nowym Forku i XV - designerski zwrot in wrong direction wg mnie. Fakt, ale na fabrycznych 18" już wygląda całkiem fajnie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Chętnie sprzedam komplet opon całorocznych. W lecie są zdecydowanie gorsze od letnich, a pp śniegu byłbym się na nich w ogóle jeździć. No to nie robisz im dobrej prasy Zgadzam się. Na mokrym na boki trzymają słabiutko. Trzeba się przyzwyczaić. Mam jednak wrażenie, że są dość odporne na uszkodzenia. Dość dużo jeździmy po drogach gruntowych, szutrach, lekkim/średnim terenie i uważam, że są trwalsze od zwykłych letnich. Fakt, ale na fabrycznych 18" już wygląda całkiem fajnie Swoją drogą wybór z dwóch, trzech wzorów fabrycznych felg przy kupnie auta też mógłby być. Edytowane 14 Listopada 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Czy to mój monitor przekłamuje czy ten nowy OBK jest jakby pochylony do przodu ? Prześwit przód - tył ma znaczną różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Czy to mój monitor przekłamuje czy ten nowy OBK jest jakby pochylony do przodu ? Prześwit przód - tył ma znaczną różnicę. Złudzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 być może kwestia ujęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Więcej fotek i trochę info jest w e-broszurze na stronie subaru.eu http://www.power-in-your-control.eu/outback/ECbase/ 2.5i tylko z CVT, 2.0D man/CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 2.5i tylko z CVT, 2.0D man/CVT. 2.5i produkowany jest również z manualną skrzynią, jest więc jeszcze szansa, ze będzie dostępny w EU/PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Subaru Europe nie pokazuje manuala z 2.5i. http://www.subaru.eu/DBrochures/2cf23309697f618b8543ff000098822f_1/extract/flash/data/obk14ecen/pdfs/obk14ec_spec.pdf Edytowane 14 Listopada 2014 przez stefan12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 @Urabus Mam pytanie dotyczace gabarytow tego auta w srodku. Jakie jest wrazenie miejsca, szczegolnie szerokosci? Czy kierowca i przedni pasazer obijaja sie ramionami, czy tez wymiary sa tu raczej 'amerykanskie'? Jak wielkosc kabiny wypada w porownaniu z Foresterem? Z gory dziekuje s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Również przylączam się do tego pytania. Dodatkowo czy pozostała możliwość zmiany kąta oparcia tylnej kanapy i w jakim zakresie (jeśli sprawdzałeś ) Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 @Urabus Mam pytanie dotyczace gabarytow tego auta w srodku. Jakie jest wrazenie miejsca, szczegolnie szerokosci? Czy kierowca i przedni pasazer obijaja sie ramionami, czy tez wymiary sa tu raczej 'amerykanskie'? Jak wielkosc kabiny wypada w porownaniu z Foresterem? Z gory dziekuje s. Pozwole sobie bezczelnie odpowiedziec ze OBK jest szerszy z przodu od Forka - a przynajmniej takie odnosze wrazenie... miejsca w srodku jest naprawde sporo - tylnie siedzenia w szczegolnosci oferuja duzo miejsca... sam ogladalem OBK na wystawie w NY i porownywalem do Forka XT - caly czas zastanawiam sie ktore z tych 2 aut kupic... ale chyba stanie na OBK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Dzieki Eryk, pytam bo szerokosc kabiny ma dla mnie znaczenie. W Legacy '09 bywa troche waska, Skoda Superb, o dziwo, rowniez do szerokich nie nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Wręga Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Dzieki Eryk, pytam bo szerokosc kabiny ma dla mnie znaczenie. W Legacy '09 bywa troche waska, Skoda Superb, o dziwo, rowniez do szerokich nie nalezy. Wymiary kabin z subaru.jp Outback długość /mierzona chyba od kokpitu do tylnych oparć foteli/ 2030, szerokość 1545, wysokość 1240. Dla porównania Forester 2095x1540x1280 i Levorg 2005x1490x1205. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Super @Staś. Dzięki Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) W Chinach będzie sprzedawany OBK 2.0 DIT: http://www.torquenews.com/1084/new-20-liter-turbo-outback-be-launched-exclusively-china Na oficjalnej chińskiej stronie podane są parametry silnika, dokładnie takie same, jak europejskiego Forka XT. Edytowane 15 Listopada 2014 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się