Skocz do zawartości

kornik1981

Użytkownik
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kornik1981

  • Urodziny 20.07.1981

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Toyota Avensis 1.8 Premium MY14.

Ostatnie wizyty

768 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kornik1981

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

5

Reputacja

  1. kornik1981

    Skradzione?

    Jest na stronie tego komisu: https://polcar2015.auto.com.pl/osobowy_showone.php?kod=168b39 Może im zginął?
  2. W takich temperaturach jak obecnie sprawny diesel powinien odpalić bez najmniejszego problemu.....
  3. Jednak "ludzkie pany". Zabiorą, ale mniej: http://next.gazeta.pl/next/7,151003,23744422,rzad-chce-zmienic-sposob-rozliczania-aut-sluzbowych-przedsiebiorcy.html#Z_BoxBizLinkImg
  4. Witam szanowne grono. Wprawdzie podobny wątek istnieje na forum- ale, co zrozumiałe, dotyczy tylko Subaru. Na pewno są na forum użytkownicy również innych marek, więc może komuś się przyda. Jeśli moderator uzna, że kolejny temat o oponach nie jest potrzebny, proszę o usunięcie/zablokowanie i ewentualną "nagrodę" dla mnie Do rzeczy: co radzicie kupić do Avensisa- rozmiar 205/60/16- Dunlop 3D made in Germany, czy Dunlop 5D made in France? Obydwie z bieżącego roku produkcji i w zbliżonej cenie. Czy zawsze nowszy typ jest lepszy od starszego? Czy kraj produkcji ma jakieś istotne znaczenie? A może kupić coś całkiem innego? Rocznie przejeżdżam ok. 35-40 tys. km głównie po drogach krajowych oraz gminnych, które często nie są odśnieżane.......
  5. MY 15 miał też wymieniany DPF przy 90 tys.km. Najprawdopodobniej lejący wtrysk /wtryski powodowały problemy z DPF-em a później przyczyniły się do destrukcji silnika, podobnie jak XV SBD z testu Auto Bilda.
  6. A Bentley Bentayga jest pewnie jeszcze lepszy (oczywiście "NEW MODEL") OBK MY 18 comfort kosztuje 39 000 EUR= 163 800 PLN (1EUR= 4.2 PLN w dniu dzisiejszym) LC PRADO MY18 w wyprzedaży Toyoty kosztuje 209 000 PLN Różnica w cenie wynosi zatem "tylko" 45200. A żeby nie było całkiem off topu, na otomoto wisi OBK MY 15 z nowym silnikiem po 130 tys.km oraz MY12 z uszkodzonym silnikiem: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-salon-polska-uszkodzony-silnik-ID6yNuCp.html#8d3c6924d7 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-ID6zkyzB.html#21c4cd1f6e
  7. kornik1981

    Diesel Outback 2015

    Gwoli ścisłości- autor opisuje problemy ze swoim OBK SBD MY13, należałoby zmienić tytuł wątku. Ale.....wędrując wczoraj po "otomoto" znalazłem takiego oto rodzynka: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-ID6zkyzB.html#3fec8860ca Ogłoszenie dotyczy sprzedaży Outbacka SBD CVT z 2015 roku, z przebiegiem 150 tys. km. Opis: " Auto kupione w polski salonie. Prze przebiegu 92000 wymiana DPF, przy przebiegu 134 000 nowy silnik " (pisownia oryginalna). Cena 78 tys. pln brutto- o ile się nie mylę to ok. 50% ceny nowego. Najprawdopodobniej sekwencja zdarzeń jak u autora wątku: lejący wtrysk, uszkodzony DPF, dziura w tłoku. Nasuwa się pytanie: czy wtryski mogą lać bezobjawowo?
  8. kornik1981

    Cos nie teges

    Traveling Wilburys kompletują się po tamtej stronie..... :-(
  9. W Aso Toyoty zapłaciłem ok. 700 pln niecałe 2 lata temu.
  10. zgodnie z forumową tradycją się zapytam, a żona wie? Hahahhaha , wie przecież nosi go w brzuszku . aaaa tak na poważnie ,jeżeli chodzi o Subaru to wie... podoba jej się . Cena jest dobra jak za egz. z wymienionym silnikiem. Jedź, oglądaj, sprawdzaj i bierz Jak będziesz za długo myślał, to...... skończysz z Toyotą w garażu :D
  11. kornik1981

    Kilka pytań

    Ad.3 Jeśli możesz, kup Yuase. Moja mama ma akumulator tej firmy w Corolli....od 12 stu lat :-) Co dziwne jeździ na bardzo krótkich odcinkach max 2 km w jedną stronę, akumulator nie był nigdy doładowywany i jak na razie nie ma zamiaru paść :-)
  12. W tym samym numerze Motoru, tj. 49/2015 w dziale "Używane" jest krótka wzmianka o Outbacku- jako wady oczywiście problematyczny silnik diesla, gdzie koszty napraw według Pana redaktora mogą przekroczyć...3-4 tys. PLN.... Gdyby tak było, to ceny diesli na rynku wtórnym nie byłyby tak korzystne a samochody nie wisiałyby w ogłoszeniach miesiącami. A może Pan Redaktor pomylił PLN z EUR?
  13. Autorze, widzę, że jesteś pod wrażeniem tego silnika i rozważasz jego zakup pomijając ekonomiczne aspekty takiej decyzji, zresztą wcale się tobie nie dziwię Ogranicz swoje poszukiwania do samochodów z już wymienionym silnikiem. Ich ceny nie są dużo wyższe niż tych z oryginalnym silnikiem, myślę, że przy odrobinie cierpliwości da się kupić takiego Outbacka/Legacy za kwotę ok. 35-40 tys. pln. Skoro głównie będziesz jeździł po mieście, kup samochód z otwartym DPF (właśnie Outback lub Legacy)- jest bardziej miastoodporny.
  14. kornik1981

    2-letni XV i rdza

    Wywalenie DPF-a raczej nie spowodowało utraty gwarancji na blachy, spróbuj może coś zdziałać w ASO, bo z czymś takim to sprzedasz to cudo za jakąś jałmużnę (o ile w ogóle). Może i durne pytanie- czy mierzyłeś go czujnikiem lakieru?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...