Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Madox, a ja mam ofertę na Outbacka 2.0D CVT Exclusive z 6.000€ rabatem.

Szef ASO Subaru weźmie chętnie moje XV w rozliczeniu.

 

PS: nie wiem czemu, jak wpisuje madox na Tapatalku, to wyskakuje mi albo nawóz, albo mącić. Nomen omen?

 

 

_____

Błędy w pisowni sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra,damy navi bizness i coś jeszcze i będzie 180koła

8.2 do paki ma ten dieselek w BMW więc jedzie.Wiem bo jezdziłem.8.2 to 2 sekundy lepiej niż Outback ,a to przepaść.0.7s gorzej od xt ,ale pali za to połowę

w momencie kiedy przytaczasz ceny innych marek mam wrażenie że jesteś nastolatkiem który ogląda cenniki w internecie, bawi się konfiguratorem wydaje mu się że i coś wie na temat samochodów. Masz wogóle te 200tys do wydania,czy tak tylko teoretycznie mówisz? Idź porozmawiaj z dealerem bmw co ile kosztuje to zobaczysz realne ceny samochodu. Ceny podstawowe, za x3 to jest pewnie około 160 tys to są wyjściowe do dalszego doposażania.Premium w bmw polega między innymi na tym że masz możliwość bardzo szerokiego wyboru, czy wolisz drewienka czy aluminium, biała skóra czy mpakiet. I jak już dopasiesz to swoje 2.0d odpowiednio do 240-250 tys to możesz liczyć na rabat, nie licz że dostaniesz 15% na golasa, chyb że jest wyprzedaż rocznika, ale nawet wtedy nie mają golasów. Zresztą sorry ale ktoś kto kupuje podstawową wersję w bmw jest jeszcze większym jeleniem niż ten kto kupuje fabię na wypasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8.2 do paki ma ten dieselek w BMW więc jedzie.Wiem bo jezdziłem.

Ten akurat 'dieselek' ma bardzo zły PR - poszukaj sobie w necie. Poza tym w testach przyśpieszenie wynosi jedynie 8.8s - dlatego mamy w rodzinie X3 3.0d ;)

 

 

Wiadomo ,że w BMW da się załatwić rabat 15%

sorry @@madox, bierzesz te wartości upustów z kosmosu. Nie dostaniesz na tego golasa tak z buta więcej niz kilka %.Na 3,0d z duużym wypasem szwagier dostał ok 12% ale byli dealerzy, którzy nie mogli/nie chcieli przekroczyć 2%. Wiadomo, trzeba poszukac, negocjowac, ale Madox nie pisz dyrdymałów o tych upustach w Audi czy BMW...bo to nieprawda.. :)

Co do tych silników w OBK to tu przyznaje rację, regulacja podparcia tez mogła sie znaleźć we wszystkich wersjach... ale cóż. DIT pewnie sie pojawi... ;)

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BMW mogę załawić sobie na drogą wersję 20% ,na jakąś słabą  17%. Naprawdę trzeba szukać.Jak ktoś idzie wyciąga 250tys ,dostaje alarm i dywaniki ,potem po 3 latach oddaje im to za 100tys i kupuje następne za 250 u nich ,do tego płaci 1500zł żeby mu sprawdzili klocki ,tarcze ,żarówki i płyny (w BMW akurat jest pakiet)to jego wybór.Ale nie każdy tak musi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten rabat w BMW dla Madoxa rośnie z postu na post jak ryba w opowieściach wędkarza ;)

 

Wszyscy zazdraszczamy! Mój znajomy szef serwisu BMW też. Zastanawia się, czy nie podpowiedzieć właścicielowi, że może lepiej zacząć importować auta z Polski zamiast z München, skoro takie rabaty dają ;)

 

PS: żeby nie było offtopu, czekam na lampę do XV i jako zastępcze auto na czas naprawy wezmę nowiutkiego Outbacka :)

 

 

 

_____

Błędy w pisowni sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, możesz :biglol:

pewnie zagroziłeś że jak nie dadzą to im forum strollujesz

to czemu nie kupujesz?

Potwierdzam rabaty w markach premium na poziomie 18-20 %, ale to specyficzne akcje i nie skierowane do ogółu.

Panowie ale dajcie coś od siebie. Masowo na jazdy i opisywać wrażenia a nie w gadki szmatki o jakiś premium sremium !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale na OBK raczej zdecydują się ci, którym do X3 czy Q5 brakuje kilkudziesięciu tysiecy w budżecie.

Sam dysponując 190k Pln zdecydowałem się na Q5. Mogłem skonfigurować samochód dokładnie pod siebie, a w subaru to niestety sztuka nieustannych kompromisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie wolę taki kompromis niż dopłacać 50% wartości do ceny wyjściowej, żeby sobie doposażyć auto w potrzebne dodatki. 

 

Oczywiście gama silnikowa czy kolor tapicerki mogą dla niektórych stanowić pewną nieprzekraczalną barierę, jednak jak to już ktoś zauważył Subaru to nie marka premium. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uzytkuje SBD, mam porownanie bezpośrednie do Forka XT i do poprzedniego OBK SBD. Porownujac OBK to nowy jest cichszy i wydaje się żwawszy. Myślę, że ze względu na inne oprogramowanie skrzyni. Sama skrzynia też zdecydowanie szybciej jest gotowa do pracy, w sensie przy przełączaniu z D na R (tak na marginesie).

Wyposażenie OK, w nawigacji mapy sa aktualne, nawet bardzo patrząc na nowo otwarte drogi w mojej okolicy - są wszystkie. Co do miejsca w środku to bez zmian, kolos.

I jeszcze jedno, nie przepadam za nowinkami, ale ten EyeSight jest ciekawym rozwiązaniem. Jak się traci koncentrację może uratować zdrowie.

Edytowane przez luki266
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesadziłeś z 50%. Cena wyjściowa dla 2.0d 190KM aut to 179k, a skończyło się na 190k po doposażeniu, po drodzę wpadł rabat 11%.

 

Nie lubię się bawić konfiguratorami, ale spróbowałem - wyposażenie zbliżone (w ramach konfiguratora) do najwyższej wersji Outbacka wyszło 245 tys. Nawet jeśli będzie w nim troszkę więcej bajerów i odejmiemy rabat to wolę  Subaru, a za resztę kasy kilka fajnych urlopów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A jakby tak jeszcze wrzucić fotele ze Skody Madoxa, to byłoby praktycznie PREMIUM

 

Śmiechem żartem ale fotele w nowych VAG'ach są naprawdę dobre. W Subaru brakuje mi przede wszystkim podparcia pod uda. Najwygodniejszy fotel jaki do tej pory miałem był w Seacie Leonie (poprzednia generacja). 

 

 

 

Zgodzę się w 100%. Podparcie pod uda to masakra w Subaru. W Mustangu GT 2008 jest wygodniej, tyle że niżej i zawieszenie jest prymitywne. Tak zupełnie na marginesie, Nowy Mustang wchodzi do oficjalnej dystrybucji. Jest silnik 2.3 oraz V8 5.0. Chcecie poznać ceny? Uprzedzam, że są nieziemsko wkur####ące!

Edytowane przez TP_S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesadziłeś z 50%. Cena wyjściowa dla 2.0d 190KM aut to 179k, a skończyło się na 190k po doposażeniu, po drodzę wpadł rabat 11%.

 Przed zakupem obk wpadłem do audi, za 210-220 tys stały w salonie dwie sztuki wersja bieda, nawet z rabatem 20% bym ich nie chciał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nawet jeśli będzie w nim troszkę więcej bajerów i odejmiemy rabat to wolę Subaru, a za resztę kasy kilka fajnych urlopów. :)
Fakt. Nic gorszego niż napinka finansowa na auto, na które naprawde kogoś nie stać, a później - hasło 'oszczędzam, nie jeżdżę'.

Oby tylko pojawiła się wersja żwawsza Outbacka, a'la XT, cała reszta jest 'miód malina' :P:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik, o 10 Apr 2015 - 00:10, powiedział:

Oby tylko pojawiła się wersja żwawsza Outbacka, a'la XT, cała reszta jest 'miód malina'. 

 

Napisali już, że będzie. 

W Chinach.

 

Może ustalmy, że Outback SBD + CVT jest wyśmienitym samochodem w kategorii do 150 koni mechanicznych, może trochę drogim jak na tak ustawione granice kategorii, ale za to doskonale doposażonym. I wszyscy będą zadowoleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Q5 też bym nie kupił.Stare już,małe ,ciasne

 

Ciasne? Proszę nie rób sobie jaj.

Ja przy 160km/h na autobahnie będe się relaksował dobrą muzą, dla której nie musiałem kupować topowej wersji z szyberdachem, siedząc w sportowych siedzeniach z regulowanym podparciem pod udami.

A w OBK będziecie rozkoszować się hałasem silnika pracującym na 85% swojego zakresu.

 

Oczywiście mogłem wziąć wersję 150KM i mieć 25k w kieszeni i to samo wycie na autobahnie co w OBK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ciasne? Proszę nie rób sobie jaj.

W porównaniu z OBK jest ciasne. To samo A4. Moim zdaniem pod względem miejsca w środku realna konkurencja dla OBK to A6.

Kupując samochód zawsze robię bardzo prosty test, siadam za kierownicę i ustawiam sobie fotel żeby było mi wygodnie (blisko 190 cm wzrostu), potem siadam z tyłu i patrzę ile mam miejsca na nogi. W OBK kolanami nie dotykam oparcia przedniego fotela, w Q5 i A4 niestety już tak różowo nie było. Inna sprawa to wygoda dla siedzących z przodu, tutaj w Audi jest naprawdę dobrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...