piosar Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) te duże światła przeciwmgielne w wersji US,służa również jako światła doświetlajace zakręty ,w trybie świateł "auto" Dzienne sa w głównym reflektorze ale też nie LED Edytowane 4 Marca 2015 przez piosar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) (...) W końcu, po kilku latach ma Pan do sprzedaży ładny i zgrabny pojazd Proszę teraz postarać się o odpowiedni silnik - niestety taki, który ominie tą cholerną akzcyzę... i melduję się w salonie. dokladnie tak, nowy OBK prezentuje sie bardzo fajnie z poprzednim modelem nawet trudno porownywac... jedyne zastrzenie mam do seryjnych felg, ktore to imho jakos zupelnie nie pasuja do auta (szczegolnie te 18"), ale to akurat drobnostka, mozna se inne zalozyc (tym bardziej, ze teraz w OBK felgi maja PCD 5x114.3, wiec wybor znacznie wiekszy niz poprzednio) tak z ciekawosci: tutaj w Kazachstanie jest dostepna wersja H6, ktora w przeliczeniu kosztuje cos ok. 46500 EUR (przy okazji postaram sie wybrac na test-drive'a, o ile bedzie dostepna ta wersja ) Edytowane 5 Marca 2015 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) z poprzednim modelem nawet trudno porownywac... faktycznie. "Znawcy" wyłapią od razu przełomowe różnice. Pozostali czyli 90% populacji na pierwszy rzut oka będą myśleli, że to ten sam samochód. Dal mnie to in plus bo zachowany został styl auta a poprawiono wiele elementów a, że jesteśmy już trochę "świadomymi" to ponarzekać możemy. Edytowane 5 Marca 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 skrzywionych nazwij świadomymi i od razu niektórym z nas atrakcyjność matrymonialna i ego urosną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) ja tam widze raczej mocniejszy facelift niz nowy model. Wszystko zalezy od srodka. Jezeli naprawde jakosc wykonczenia oraz wyciszenie sie poprawila to rzeczywiscie warty zainteresowania. Edytowane 5 Marca 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Jezeli naprawde jakosc wykonczenia oraz wyciszenie sie poprawila ... Różnica w jakości materiałów - kosmiczna. Co do wyciszenia wnętrza - w modelu 2014 nie ma dramatu więc w nowym może być tylko lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 skrzywionych nazwij świadomymi i od razu niektórym z nas atrakcyjność matrymonialna i ego urosną mówisz i masz w modelu 2014 nie ma dramatu więc w nowym może być tylko lepiej. nawet jeżeli całość wysiłków poszła w lepsze wykończenie i wyciszenie wnętrza to nowy OBK będzie naprawdę dobrym samochodem. W kwestii trakcji i walorów jezdnych wiemy, że jest jednym z najlepszych w klasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 ja tam widze raczej mocniejszy facelift niz nowy model. Nieważne czy FL czy nowy model. Projektanci wykonali dobrą robotę, nowy model naprawdę może się podobać. Bez dwóch zdań, z zewnątrz wygląda o klasę lepiej od poprzedniego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 z zewnątrz wygląda o klasę lepiej od poprzedniego. bo jest nowy. Za rok lub dwa jak się "opatrzy" różnice będą wydawać się znacznie mniejsze..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) z zewnątrz wygląda o klasę lepiej od poprzedniego. bo jest nowy. Za rok lub dwa jak się "opatrzy" różnice będą wydawać się znacznie mniejsze..... Wręcz odwrotnie, stylistyka nowego modelu, w momencie wejścia na rynek, jest dużo bardziej konserwatywna niż modelu poprzedniego. A to gwarantuje długą młodość. Podobnie było przy zmianie modelu BMW serii 5 z E60 na F10. F10-ka jest bardziej konserwatywna w porównaniu do E60 a wygląda świetnie i zachowa świeżość jeszcze długo. Ale to tylko osobiste preferencje, po prostu preferuję ewolucję modelu niż rewolucję. A między OTB MY09 a M10 była zrobiona rewolucja. Edytowane 5 Marca 2015 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 F10-ka jest bardziej konserwatywna w porównaniu do E60 a wygląda świetnie i zachowa świeżość jeszcze długo. Zasadniczo zgoda choc prawde mowiac cokolwiek wypadloby swietnie na tle E60. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 z zewnątrz wygląda o klasę lepiej od poprzedniego. bo jest nowy. Za rok lub dwa jak się "opatrzy" różnice będą wydawać się znacznie mniejsze..... rozumiem, ze kazdy chwali to, co ma, ale czasem odrobina obiektywizmu sie przydaje... moim zdaniem, poprzedniego OBK mozna bylo lubic za wiele rzeczy (np. pojemnosc, trakcje, wygodne fotele, etc.), ale raczej nie za wyglad z kolei nowy OBK moze sie po prostu podobac zewnetrznie, o innych walorach nie wspominajac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 rozumiem, ze kazdy chwali to, co ma, ale czasem odrobina obiektywizmu sie przydaje... Eddie daj na luz. Wiadomo, że nowy jest lepszy, fajniejszy itd itp. ale raczej nie za wyglad nakręcacie się z tym wyglądem. Pokaż zdjęcia MY10-14 vs. My15 kilku osobom i zobaczysz jaki będzie efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 MY 15 wygląda lepiej, ale nie jest to na pewno "kosmiczna" różnica, jak niektórzy uważają. Z tyłu w ogóle ciężko zauważyć że to nowy model, z przodu - na pewno bardziej wyrazisty i ładniejszy grill. Generalnie masywna sylwetka pozostała bez zmian, więc nie jest to rewolucja jak z MY 09 na MY 10. Szkoda, że poza wersją Exlusive są średnio wyglądające 17-tki i do tego za duży balon - profil 60 sprawdził się i nie rozumiem, po co go zwiększono, trochę to psuje cały efekt. Środka nie ma co komentować bez obmacania na żywo Zresztą, pisanie nic nie kosztuje, zobaczymy ile osób tego nowego OBK zakupi A potem niech spróbują się zmierzyć na drodze z moim brzydalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 MY 15 wygląda lepiej, ale nie jest to na pewno "kosmiczna" różnica, jak niektórzy uważają.... Kosmos jest w środku, na zewnątrz według uznania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Generalnie masywna sylwetka pozostała bez zmian, więc nie jest to rewolucja jak z MY 09 na MY 10. samo sedno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ja po obejrzeniu i obmacaniu kilku innych propozycji zdecydowałem się właśnie na OBK ze wzgl na jego środek i wykończenie(Forek odpadł jako ostatni z powodu środka). A to że MY15 jest z przodu łudzaco podobny do Hyundaia SantaFe i paru Fordów to już inna rzecz....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 MY 15 wygląda lepiej, ale nie jest to na pewno "kosmiczna" różnica, jak niektórzy uważają.... Kosmos jest w środku, na zewnątrz według uznania Na pewno zajrzę z ciekawości, bo u mnie jest (dla mnie) całkiem OK, więc jaki musi być ten kosmos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 do Hyundaia SantaFe i to jest kopia Tribeki..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Obejrzałem i ja Był to diesel w najbogatszej wersji wyposażenia, pokaz "przedpremierowy"na tyłach salonu, samochodu który kilka godzin wcześniej został dostarczony. Przedstawię swoje wrażenia: Z tyłu na pierwszy rzut oka jest do pomylenia z modelem poprzednim, jednak po dokładniejszym przyjrzeniu się widać inne przetłoczenia. Przód również nawiązuje do poprzednika, choć w znacznie mniejszym stopniu niż tył, po prostu widać, że jest to Subaru . Z kolei linia boczna przypomina nieco jeszcze starszy model. Zmiany zewnętrzne zdecydowanie na plus. Największa rewolucja jest we wnętrzu- nareszcie pojawiły się porządne materiały i ładna stylistyka, szczególnie widać to po porównaniu na świeżo z poprzednim modelem- w nowym góra kokpitu wyłożona jest miękkim plastikiem. Bardzo przestronna kanapa tylna, choć wydaje się że jest tam mniej miejsca na stopy niż MY10-14. Pozwolono mi uruchomić silnik- pracuje ciszej i bardziej miękko niż w dotychczas oferowanych autach (nie wiem na ile jest to zasługą materiałów wygłuszających a na ile zmian, których w tym silniku podobno jest sporo). Na placu uruchamiany był Forester MY13 diesel- słychać było wyraźną różnicę na korzyść nowego. Na koniec: sprzedawca powiedział, że na bieżący rok można było zamówić......50 Outbacków. A salonów w PL jest chyba 23....Podobno przyczyną tego stanu rzeczy jest bardzo duża popularność w USA i związane z tym niewystarczające moce przerobowe fabryki w Japonii.....Tak więc czas oczekiwania to ok. pół roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Przepraszam ale czy czasem w USA nie ma fabryki która zaopatruje ów rynek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Przepraszam ale czy czasem w USA nie ma fabryki która zaopatruje ów rynek ? Owszem jest. A i oczekiwanie polroczne w Polsce to nie dziwota jak sie zamawia samochod do produkcji a nie bedacy na stocku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Kornik1981 - 50 szt na jednego dealera, czy na wszystkich? A co do mniejszej ilości miejsca na stopy, to widzę, że masz takie same odczucia jak ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Podobno na wszystkich,co daje 2 i trochę auta na salon. (to jest informacja od sprzedawcy,dopytałem go bo nie wierzyłem ze tak mało ). Blado to wygląda..... Edytowane 5 Marca 2015 przez kornik1981 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Magiczna liczba 50 - to raczej liczba samochodów właśnie na stock ... I dostępne od ręki, jakoś do tej pory nie było takich ogromnych problemów z zakupem nawet Forków XT - które biły rekordy sprzedaży w minionym roku ... Nie dramatyzował bym Btw - jak dpassent mówi zamawiasz do produkcji i czekasz 6 msc lub bierzesz co jest w salonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się