kornik1981 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Tak czy inaczej szału nie ma.To co zostało zamówione rozejdzie się raczej na pniu,niestety chyba nie będzie akcji WYPRZEDAŻ 2015 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Modele na USA i Kanadę sa produkowane w stanie Indiana.Produkcja idzie pełna para ,100% mocy przerobowej a i tak trzeba czekać parę tygodni na skonfigurowany samochód.Na placach tylko nieliczne sztuki po 2 góra 3 samochody. Ja czekałem na swojego OBKa ok 8 tygodni Fajnie jest że można pojechać do fabryki i zobaczyć jak je buduja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Coś nie chce mi się wierzyć w ten pokaźny kontyngent. Homologują auto, robią osobną specyfikację itd, żeby na całą Europę przeznaczyć mniej więcej 500 aut rocznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serweryn Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) MY 15 wygląda lepiej, ale nie jest to na pewno "kosmiczna" różnica, jak niektórzy uważają.... Kosmos jest w środku, na zewnątrz według uznania Na pewno zajrzę z ciekawości, bo u mnie jest (dla mnie) całkiem OK, więc jaki musi być ten kosmos Na Tobie nie zrobi wrażenia w środku, bo Ty masz "drewno" na desce Ale w porównaniu z moją wersją Active nietrudno o duży plus Edytowane 5 Marca 2015 przez serweryn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 bo Ty masz "drewno" na desce to "drewno" to akurat psuje estetykę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Pozwolono mi uruchomić silnik- pracuje ciszej i bardziej miękko niż w dotychczas oferowanych autach (nie wiem na ile jest to zasługą materiałów wygłuszających a na ile zmian, których w tym silniku podobno jest sporo). Na placu uruchamiany był Forester MY13 diesel- słychać było wyraźną różnicę na korzyść nowego. http://fleet.com.pl/fleet/mototesty/testy-samochodowe/subaru-outback-oko-na-bezpieczenstwo/ Cytat z powyższego artykułu: "Jak zaznacza producent, w silniku benzynowym zmieniono ok. 80% elementów, a w dieslu nawet 90%. Wszystkie modyfikacje miały na celu zwiększenie efektywności i obniżenie spalania. W jednostce wysokoprężnej zmieniono m.in. kształt tłoków, turbosprężarkę czy stopień sprężania. Silnik oferuje co prawda ten sam maksymalny moment obrotowy co starszy model, ale w szerszym zakresie obrotowym." Na koniec: sprzedawca powiedział, że na bieżący rok można było zamówić......50 Outbacków. A salonów w PL jest chyba 23....Podobno przyczyną tego stanu rzeczy jest bardzo duża popularność w USA i związane z tym niewystarczające moce przerobowe fabryki w Japonii.....Tak więc czas oczekiwania to ok. pół roku Tutaj autorka odnosi się do wypowiedzi Ojca Dyrektora: http://www.newsauto.pl/subaru-nowy-outback-czy-jest-dobry-dla-kobiety/ "Jak ujawnił prezes Subaru Import Polska, Witold Rogalski w tym roku zakładana jest wielkość sprzedaży wynosząca ok. 300 szt. egzemplarzy Outbacka oraz łącznie ok. 1500 szt. wszystkich aut marki. Niestety przydział dla naszego kraju jest limitowany przez koncern w Japonii, a wynika to z ograniczonych możliwości produkcyjnych zakładów Subaru. Szkoda!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Na Tobie nie zrobi wrażenia w środku, bo Ty masz "drewno" na desce Ale w porównaniu z moją wersją Active nietrudno o duży plus Do "drewna" można się w sumie przyzwyczaić i nie jest źle, tzn. na żywo nie rzuca się w oczy (na zdjęciach zdecydowanie gorzej to wygląda). A dla estetów pozostaje wymiana na "carbonowe" listwy Nie wiem jak wygląda Active w środku ale może tutaj faktycznie będzie większy "skok" jakościowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Nie wiem jak wygląda Active w środku... Jak kubek po jogurcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Nie wiem jak wygląda Active w środku... Jak kubek po jogurcie Ja porównywałem najwyższą specyfikację MY15 do Comfort Sport MY14 (czyli wersje zbliżone poziomem) i w tym przypadku skok jakościowy był bardzo wyraźnie widoczny (oczywiście na duży plus MY15). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 A w Auto-Świecie Mazda Cx-5 2.2 diesel 175km zaliczyła test długodystansowy z oceną celującą,czyli nie jest tak,że Subaru poległo ,bo nie jest niemieckie,jak to tutaj tłumaczono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Edytowane 6 Marca 2015 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Nie wiem jak wygląda Active w środku... Jak kubek po jogurcie Ja porównywałem najwyższą specyfikację MY15 do Comfort Sport MY14 (czyli wersje zbliżone poziomem) i w tym przypadku skok jakościowy był bardzo wyraźnie widoczny (oczywiście na duży plus MY15). Nie wiem, czy dość czytelnie to napisałem, ale ten kubek po jogurcie to mój Active z 2014. Nowy model to skok w górę o kilka poziomów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Nieważne czy porównujesz Activa, czy comforta, skok zawsze będzie tu wyraźny ;-) Edytowane 6 Marca 2015 przez kornik1981 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 to plastikowe ,matowe drewno w wyższych wersjach wyglada dużo lepiej od zwykłych srebrnych plastików imitujacych aluminium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 No to super, bo te niby aluminiowe są straszne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 .... Ale to tylko osobiste preferencje, po prostu preferuję ewolucję modelu niż rewolucję.... Piękne zdanie! Ja też mam podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Jestem po jeździe próbnej nowym Outbackiem z silnikiem 2,5l - mając na uwadze całokształt moich krótkich doświadczeń mogę powiedzieć, że samochód z tym silnikiem wbrew moim obawom nie jest zawalidrogą. Charakterystyka silnika i skrzyni pasują do auta. Miałem wcześniej okazję przez krótki czas jeździć poprzednim modelem OBK z CVT (wersja USA 2010) i w nowym modelu silnik i skrzynia współpracują w zupełnie inny (odczuwalnie lepszy) sposób.Przy wolnej (do 100 km/h) typowo miejsko / podmiejskiej jeździe nie ma się wrażenia, że brakuje mocy. Silnik ładnie ciągnie od niskich obrotów i wkręca się bez problemu na ponad 5 000 obr/min. Przy delikatnej jeździe skrzynia pracuje w trybie bezstopniowym. Nie można jednak powiedzieć, że silnik wyje i jest nieprzyjemnie. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu silnik wkręca się do obrotów maksymalnych, po czym redukuje do 4 000 obr/min i zabawa zaczyna się od nowa. To wszystko w trybie I, jest jeszcze tryb S - szczerze mówiąc nie miałem czasu zbytnio przetestować - na pewno trzyma wyższe obroty przy konkretnych prędkościach i przy wciśnięciu gazu szybciej redukuje.W trybie I przy 140 km/h silnik kręci się 2600 obr/min, w trybie S około 3000 obr/min. Przy 100 km/h w trybie I jest około 1800 obr/min.Wracając do porównania z OBK 2,5 CVT z USA. Tam odczucie było takie, że wciskasz gaz, silnik wyje a samochód nie jedzie. Kierowca sobie, silnik sobie a skrzynia sobie - zero spójności. W nowym tego nie ma - wciskasz gaz i samochód przyspiesza, jakbyś właśnie sprawnie zapiął bieg w manualu. Próbowałem też kilka razy ruszyć na gruntowym, dosyć stromym podjeździe - po prostu bajka. Samochód się nie stacza, płynnie rusza z niskich obrotów. Wszystko dzieje się samo. W dieslu z manualem wskazana w takich warunkach duża czujność i wyczucie.Testówka miała przejechane 200 km. Od rana jeździło nim kilka osób w trybie testowym - wyświetlacz pokazywał średnie zużycie paliwa 10,8l - więc chyba nieźle.System eyesight działa rewelacyjnie. Nigdy nie jeździłem z aktywnym tempomatem i zastanawiałem się: po co to komu - muszę jednak powiedzieć, że działa doskonale - system widzi przeszkodę z naprawdę dużej odległości i jak tylko wyczuwa różnicę prędkości zaczyna zwalniać a w razie konieczności hamować. Innych funkcji nie dane mi było sprawdzić.To teraz jeszcze kilka spostrzeżeń w odniesieniu do mojego OBK D. Jak przesiadłem się po jeździe próbnej do mojego diesla, to największą odczuwalną różnicą był większy hałas, zarówno przy intensywnym przyspieszaniu na niższych biegach, jak i przy prędkości autostradowej. Ponadto gorszy komfort jazdy i większe bujanie w moim modelu (zarówno na nierównościach, jak i przy gwałtownej zmianie pasa). Natomiast mam wrażenie, że w nowym są gorsze siedzenia. Te moje wydają się jakieś takie bardziej obszerne i chyba można je niżej ustawić.Reasumując - subiektywnie, benzyna nie jest tak dynamiczna w czasie przyspieszania przy wyższych prędkościach jak diesel. Jak jest w praktyce - trzeba by sprawdzić to ze stoperem i to porównując z wersją D CVT. Cały samochód jest na pewno bardziej dojrzały w każdym względzie. Zwłaszcza zawieszenie i prowadzenie robią dużo lepsze wrażenie.Ponadto wreszcie OBK dorobił się kilku fajnych drobiazgów i to w najtańszej wersji:- kierunkowskazy autostradowe- wszystkie szyby automatyczne- wreszcie hamulec ręczny w normalnym miejscu - do tego działa szybciej i zupełnie bezgłośnieGeneralnie - bardzo fajna ewolucja dobrego projektu, jakim był poprzedni model OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Tylko czemu tak drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Tylko czemu tak drogoJak Ci drogo czekaj na uzywki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Na używki to kolega madox non stop chyba pieniądz wydaje, więc dlatego na nówki kasy brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 ale klasa premium to też nie jest a cena jak najbardziej....tańsze były by produkowane w UE....ale musi wzrosnać sprzedaż....ale żeby wzrosła sprzedaż musza spaść ceny .....i koło się zamyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Subaru ma niestety zryty silnik 2.0, a Mazda jak widać nie i tam chyba był testowany 150 km o ile sie nie mylę Ciekawy jestem jak te 90% poprawek wpłynie na poprawę jakości iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Subaru ma niestety zryty silnik 2.0, chyba wypadałoby napisać miało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Subaru ma niestety zryty silnik 2.0, chyba wypadałoby napisać miało. Zryty? Co oznacza zryty silnik bo o deklu slyszalem ale o zrytym silniku nic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Zryty? Co oznacza zryty silnik bo o deklu slyszalem ale o zrytym silniku nic ? Zryty=zorany?,zaorany?,wyorany?Ciekawe co autor mial na mysli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się