Fajnie, że chcieli wyszykować Dziadka, żeby też wyglądał, a nie tylko jeździł...Jak się ogląda końcówkę tego i następny film (
) to się robi megasmutno... Na szczęście Dziadek dostanie życie w nowej budzie!
Jeżdżę 2,5 roku (60 kkm) OBK SBD, ale manualem i mam inne odczucia.
Może program skrzyni jest słaby, bo jeśli mojego trzymać w zakresie 2-4 tys obrotów, to przyspiesza żwawo, zwłaszcza w takim typowo użytkowym zakresie 60-140 kmh.
Kosmos jest w środku, na zewnątrz według uznania
Na pewno zajrzę z ciekawości, bo u mnie jest (dla mnie) całkiem OK, więc jaki musi być ten kosmos
Na Tobie nie zrobi wrażenia w środku, bo Ty masz "drewno" na desce
Ale w porównaniu z moją wersją Active nietrudno o duży plus
Czy zwalczył ktoś problemy z ciężkim wbijaniem jedynki na zimnym silniku? (OBK MY12 SBD 6MT) Często przy redukcji z 2 na 1 trzeba wysprzęglać jak w starym autobusie, jak się nagrzeje to jest ok.
Jutro czeka mnie przegląd 60kkm (m.in. wymiana oleju w skrzyni) i myślałem, żeby poprosić o dodanie AR9100 do skrzyni. Myślicie, że coś pomoże?
To prawda ale taka ciekawostka nie wszyscy kierowcy rajdowi lubią być wożenie na fotelu pilota mimo ze są przyzwyczajeni do przeciążeń świętej pamięci Janusz Kulig rzygał w czasie przejażdżki z Makkinenem
Pewnie miał chorobę lokomocyjną. To normalne, ze się nie objawia jak się samemu prowadzi, bo mózg wie co się dzieje nie poprzez błędnik, tylko dlatego że sam wydaje rozkazy.
Ten OS z domami to OS11 -- cały onboard bardzo warty obejrzenia, co chwilę wciska w fotel. Nie wyobrażam sobie takiej jazdy na miejscu pilota... A Maciek daje radę
Ten porzucony Mercedes WF 7514A stoi niedaleko miejsca gdzie mieszkam, Z czasem widać jak niszczeje i jest rozszabrowywany. Wydaje mi się, że ostatnio nie miał już przednich lamp. Jeszcze trochę i w naturalny sposób zniknie zupełnie