ponton500 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Po pierwsze zeby wiedziec ile olej ma stopni trzeba miec zegar do tego a nie wrozyc z pogody. Po drugie zalezy jaki olej jest wlany, jakim stylem jezdzisz, ile tego oleju masz wlanego. Po trzecie zalezy czy na polu jest stopni 5 czy 25...Olej dluzej sie rozgrzewa niz plyn chlodzacy, cieply silnik czyli temperatura robocza a olej dopiero zaczyna sie rozgrzewac... I mozna porownywac STI do RS bo w jednym i drugim przypadku silniki generuja duze moce, RS nawet wieksze...ale tylko STI to patatajnia i nie co sobie tlumaczyc, ze ten silnik jest dobry, jest, dopoki jezdzi...Palowany RS czy Megane wytrzyma wiecej niz palowany STI. Ba, palowany RS wytrzyma wiecej niz nie palonway STI. Edytowane 24 Września 2014 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Ja mam 202 kkm po mapie i lpg od jako i śmiga dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 o masz coś bardzo źle podłączone. Po 12 minutach temp oleju ledwo podnosi się powyżej 60 stC Zeby być pewnym sprawdziłem. Po 4 minutach z małym kawałkiem mam 60 st Po 5 minutach jest prawie 70st Nie wiem co z tymi 12 minutami u Ciebie... http://marcin79marcin.wrzuta.pl/film/828bViwgaok/20141001_080352 Auto stało całą noc na dworze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 http://marcin79marci...20141001_080352 To jest prywatny link, niestety nie da się otworzyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Powinno być już ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 a gdzie masz czujnik wkręcony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 No ładnie faktycznie szybko się nagrzewa, czujniki podłączane u Carfita zatem sądzę, że zgodnie ze sztuką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 a gdzie masz czujnik wkręcony? czujnik temp. w lewej głowicy , czujnik cisn. w magistrale olejowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 w lewej głowicy A takich z legalnego źródła nie było 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 a gdzie masz czujnik wkręcony? czujnik temp. w lewej głowicy , czujnik cisn. w magistrale olejowa Dzięki Carfit bo już miałem iść i sprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Dzięki Carfit bo już miałem iść i sprawdzać no to mam tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpAx Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Do statystyk: hawk STI, do 50kkm dwa razy wymieniany kpl. blok w ASO Krk, przy 70kkm kolejny raz pęknięty tłok już po gwarancji, zakuty u Carfita i do dziś lata już go takiego kupiłem w 1.5 roku zrobiłem 25kkm bezproblemowo. Aktualny przebieg 130kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Do statystyk: hawk STI, do 50kkm dwa razy wymieniany kpl. blok w ASO Krk, przy 70kkm kolejny raz pęknięty tłok już po gwarancji eh, niektórzy to wszystko potrafia popsuć BTW te tłoki pękają bo? za duży moment czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Tłoki pękają i na seryjnej mapie,gdzie moment oscyluje w okolicach 400Nm,czyli sporo mniej niż po remapie.Co ciekawe,najczęściej chyba na 4 cylindrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 te tłoki "pękają", bo są zrobione z plasteliny a seryjna mapa jest cholernie biedna, poza tym to nie do końca tak, że to tłok pęka na pół - poprawnie wg utartych standardów to się nazywa "ringland failure". Czy komuś aftermarketowy tłok tak samo pękł? (nie mówię "spłynął", ale pękł w okolicy pierścieni - jak w seryjnym przypadku?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 wszystko super ale z kucizną też nie jest różowo bo podobno klepie... A może jest złoty środek? Co do ubogiej mieszanki to nie wiem jak jest w sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Wcale specjalnie nie klepie. Wszystko zależy, jakie tłoki użyto. Owszem, słyszałem również zakute silniki pracujące jak padające Ursusy U mnie dźwięk nie odbiegał znacznie od serii. Nie pamiętam już jakie tłoki wsadzał Carfit. Wymiana na kuciznę po pęknięciu seryjnego tłoka , który pękł bez powodu i auto zaczęło żłopać olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Nie pamiętam już jakie tłoki wsadzał Carfit. Jak Carfit to zapewne Mahle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Pewnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 To nie tylko kwestia tłoków, ale też pasowania. Dużo zależy od tego kto i jak zrobi szlif... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpAx Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Umnie są Mahle i trochę klepią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 U mnie Wossner i klepie delikatnie tylko na zimnym, pasowanie 0,6mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 pasowanie 0,6mm Przy takim pasowaniu,lekkie klepanie na zimno,to cud. Można spasować kute tłoki tak ciasno ja serię i wtedy klepać nie będzie.Ale to tylko przy pewnych założeniach eksploatacyjnych silnika i doboru odpowiednich tłoków i ich producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejM Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Witam i zazdroszczę przebiegów. U mnie było tak: - kupiłem nowe STI w 2008, - docierałem do 2500km, - wymiana oleju, - a tłok pęk przy 3200km Może to być swoisty rekord Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Nie trzeba było wymieniać oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się