zawa Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 (edytowane) Z tego co się orientuje to najwekszy przebieg ma Kameleon nie wiem ile dokladnie, ale chyba grubo ponad 300 000km (musi sam napisać na ilu silnikach tyle przejechał ) P.S dopiero teraz doczytalem ze on ma 2.0 a nie 2.5 Edytowane 14 Stycznia 2014 przez zawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 No proszę... Wątek miał być merytoryczny a zrobił sie artystyczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmen Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 jakie koszta mogą być jesli chodzi o wymianę UPG w 2.5 NA us spec ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Wątek miał być merytoryczny To jest wątek kulinarny... o biciu piany 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Dodam od siebie ze ja w WRX 06, UPG robiłem przy przebiegu 83tys km, przy okazji obspawałem tez smok oleju. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmen Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 a ile płaciłeś za wymienę UPG ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 a ile płaciłeś za wymienę UPG ?? U mnie była wymieniona profilaktycznie na gwarancji przy 35 tys i koszt robocizny plus części wyniósł około 4 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ja na uszczelkach coswortha i srubarch ARP cos kolo 4500zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmen Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 nieco trzeba się wykosztować a czeka mnie malowanie pasowanie i pierdoły z elektryką jeszcze :/ do kiedy mogę śmigać z przeciekającą UPG ? wiadomo im szybciej tym lepiej ale brak $ ewentualnie będzie stał w garażu i czekał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Przedłużanie czasu uszkodzonej UPG to tylko zwiększony drenaż kieszeni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmen Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 bez problemu dostanę manele do wymianu upg w silniku z us speca ? moj to jakiś avcs 177kM bez turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ja na uszczelkach coswortha i srubarch ARP cos kolo 4500zl Pięknie z was zdzierają ,2tys za zmianę UPG W temacie .............WRX 2.5 63kkm i żadnych niepokojących objawów byłe STI ma już 80kkm i też cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ja na uszczelkach coswortha i srubarch ARP cos kolo 4500zl Pięknie z was zdzierają ,2tys za zmianę UPG W temacie .............WRX 2.5 63kkm i żadnych niepokojących objawów byłe STI ma już 80kkm i też cisza U mnie to akurat sami z siebie zdarli, bo wymieniali na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Rozpisaliście się, że hej! Zauważę tak filozoficznie, że wolę codziennie korzystać z uroków 2,5 turbo, które chęcią współpracy z kierowcą bije inne silniki subaru na głowę i od czasu do czasu zapłacić za to rachunek, który np. na tle kosztów awarii "oszczędnego" diesla i jego byle jakich (na tle 2,5T) osiągów wydaje się jak najbardziej do zaakceptowania. Trzeba przyjąć na klatę, że generalnie fajne samochody, podobnie jak piękne kobiety - ani tanie ani łatwe nie są. I dlatego przeciętny gościu jeździ jakimś badziewiem, z paszczurem po prawej. Bo tanio.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 (edytowane) I dlatego przeciętny gościu jeździ jakimś badziewiem, z paszczurem po prawej. Bo tanio.... ))))))))))) To pojechałeś......, Edytowane 14 Stycznia 2014 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 (edytowane) I dlatego przeciętny gościu jeździ jakimś badziewiem, z paszczurem po prawej. Bo tanio.... Miej litość Edytowane 14 Stycznia 2014 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Trzeba przyjąć na klatę, że generalnie fajne samochody, podobnie jak piękne kobiety - ani tanie ani łatwe nie są. I dlatego przeciętny gościu jeździ jakimś badziewiem, z paszczurem po prawej. Bo tanio... odważnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Ty, house,klepnij no zdjęcie swojej żony/przyjaciółki. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 75.6k km w STI - silnik w porzadku, nie upalany i nie modzony. 134k km w Legacy 2.5i brak problemow z silnikiem. 88k km w OBK - nie ma problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hati Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Przecież jest trochę użytkowników STI a jakoś mało tych danych. To tez juz bylo zdiagnozowane - przeciez nie wszyscy uzytkownicy od razu sie rejestruja na forum. Ja tu zajrzalem dopiero jak kupilem wrxa i zaczalem rozkminiac jak sie podlaczyc do ECU i sprawdzic co go boli. Jak ktos jezdzi i nic sie mu nie dzieje, to po prostu jezdzi Moze nawet nie wiedziec ze takowe forum istnieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Temat popularny, sporo ludzi się wypowiedziało a jednak niewielu miało problemy z silnikiem 2.5. Może rzeczywiście problem do takich rozmiarów urósł jedynie na forum, a w rzeczywistości jest dużo mniejszy tzn. dotyczy mniejszej liczby jednostek niż sądzimy. Przeczesując niegdyś tematy dotyczące awaryjności 2.5 miałem wrażenie, że każdy właściciel Subaru powinien odłożyć kilka tysi do świni i czekać bo problem i tak go nie ominie. Orientuje się może ktoś jak sytuacja z silnikiem 2.5 wygląda w USA? Próbowałem znaleźć temat o tym na tamtejszych forach i trafiłem zaledwie na kilka, a najpopularniejszy miał zaledwie kilkanaście postów. Odniosłem wrażenie, ze temat za oceanem nie jest tak popularny jak u nas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 To samo na forum Forster.org Są wzmianki o UPG jako o najczęstszej awarii ale nie ma na ten temat eposów jaki to "zły" silnik jest Osobiście posiadam taki przebieg już prawie 100.000 km i nawet UPG jeszcze nie robiłem (odpukać ) PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 jak sytuacja z silnikiem 2.5 wygląda w USA Tam się trochę inaczej jeździ niż w naszym pięknym kraju, zdecydowanie spokojniej... A co do awaryjności, to mój silnik wytrzymał całe 65 tys. km, normalnej, codziennej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Orientuje się może ktoś jak sytuacja z silnikiem 2.5 wygląda w USA? Próbowałem znaleźć temat o tym na tamtejszych forach i trafiłem zaledwie na kilka, a najpopularniejszy miał zaledwie kilkanaście postów. Odniosłem wrażenie, ze temat za oceanem nie jest tak popularny jak u nas. Przeglądnij NASIOC i temat o nowym STI 2015. Wszyscy narzekają na ten silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGS Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Jak widać poza nielicznymi przypadkami faktycznej awarii (jak masz szczęście to i palec w ........ złamiesz) To najwięcej "awarii" mieli ci co tym autem nie jeździli. Normalnie jak bym słuchał "wujka" starego taksówkarza "najlepsze samochody so niemieckie Panie. Bo do tych japończyków to ponoć części drogie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się