jakr Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Witam, czy moge szanowne grono prosic o kontakt do Jako. Przymierzam sie do gazowania Imprezy GX 2002. Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Witam, czy moge szanowne grono prosic o kontakt do Jako. Przymierzam sie do gazowania Imprezy GX 2002. Z gory dzieki daj mu info na pw odpowie ci napewno pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 jakr, poszło PW z nr telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 kurcze a juz bylo pieknie po odebraniu auta po dzwonie... LPG padło a mianowicie auto dostalo w tylnie kolo i prog (nie wiem czy ma znaczenie) po naprawie i zatankowaniu lpg do pelna zero reakcji gasnie momentalnie. Pdpiolem kompa i wywala bład za niskie cisnienie na reduktorze lub pusty zbiornik. Przewody posprawdzalem nigdzie nie jest zagiety elektro zawor w butli otwiera (słysze klikniecie) Instalacja to lecho sec sekwencja Czy butla ma jakies zabezpieczenie uderzeniowe (nie dopatrzylem sie...) bo wyglada jak by nie dostawal ani grama gazu!!! No chyba ze cos z reduktorem (elektrozawór??) Jak sprawdzić najlepiej czy dochodzi gaz do reduktora czy przewody sa drożne i sam reduktor?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Jak sprawdzić najlepiej czy dochodzi gaz do reduktora odkręcić miedzianą rurkę od reduktora na wyłączonym gazie kiedy elektrozawór w butli jest zamknięty jak przestanie syczeć zakręcić przełączyć na gaz wyłączyć gaz i jeszcze raz odkręcić jak będzie syczeć to znaczy ze jakiś gaz doszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Napisałem to już wprawdzie w tegesie, ale tu jest przecież lepsiejsze miejsce Byłem na przeglądzie instalacji i podsumowałem koszty: Instalacja kosztowała 2,5k zł, założona 13 marca. Od tego czasu przejechałem 15k km. Średnie zużycie benzyny - 10,5l, gazu 12l (najmniej 10, najwięcej prawie 15). Koszty: Benzyna kosztowała by 6460zł (średnio 4,1 zł) Gaz kosztował około 3240 (średnio 1,8 zł)+300(benzyna na rozruch)+2500 (instalacja)+160(przegląd po 15tys)=6200zł. Nawet, jeśli niedokładnie policzyłem ceny paliwa, wyszedłem przynajmniej na 0. Instalacja się zwróciła i zaczęła zarabiać Przy okazji wniosek, po przeglądzie: nie warto oszczędzać na przeglądach instalacji i wymianie filtrów gazu. U mnie było "na styk" i kolejny przegląd robię po 10 tys. Nie ma sensu przesadzać z oszczędnością jeżdżąc "na gazie" i pakować się tym w dodatkowe a niepotrzebne wydatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 oficjalnie oglaszam sie KONIEM ROKU!!! rozkrecilem wszystko sprawdzilem zawór w reduktorze (a przy okazji wyczyscilem ) przejechalem kazdy mm rurki, sprawdzilem cewki napiecia sterujace.... .................................................. a na koncu sprawdzilem zawór reczny na butli.........który mechanik zakrecil i mi nie powiedzial......wrrrrrrrrrrrrrrrrr :roll: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tami06 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Witam! Czy ktoś wie jaka może być przyczyna wahania temp silnika w forku po założeniu Lpg . Przed instalacją temp nie przekraczała połowy skali a teraz dochodzi do 3/4 skali i ciut więcej :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 tami06, wadliwe, tj. szeregowe (powinno być równoległe) podłączenie ogrzewania reduktora z układem chłodzenia. Jeżeli tak faktycznie podłączyli, to są jednymi z największych partaczy jakich znam. Ale subaru to się gazuje u jako a nie gdzie popadnie i byle taniej.... Pozdrawiam Grzegorz PS. Nie jeżdzij autem bo go "zagrzejesz" na amen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tami06 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Dzięki Grzesiek. Faktycznie monter wciął się w górny przewód wychodzący z nagrzewnicy a dolny jest nieruszony. Rozumiem że równolegle znaczy wciąć się w dwa Przewody od nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 tami06, tak dokładnie, wciąć się w dwa. I pokrzycz na Niego trochę bo tak się nie robi :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 I pokrzycz na Niego trochę bo tak się nie robi ...od razu "pokrzycz"... Może to jest zimowa wersja podłączenia.. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tami06 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Zaraz to zrobię. Chyba zrobił wersję syberyjską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Może ktoś opisać jak wygląda sprawa z uzyskaniem odszkodowania od firm ubezpieczeniowych po ewentualnych przygodach, gdy auto jest z LPG. Czy w/w mogą podważyć wypłatę odszkodowania z uwagi na instalkę LPG w aucie (np. inna specyfikacja auta niezgodna z homologacją) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Może ktoś opisać jak wygląda sprawa z uzyskaniem odszkodowania od firm ubezpieczeniowych po ewentualnych przygodach, gdy auto jest z LPG. Czy w/w mogą podważyć wypłatę odszkodowania z uwagi na instalkę LPG w aucie (np. inna specyfikacja auta niezgodna z homologacją) ? Nie. Instalację masz założoną z odpowiednimi dokumentami. Możesz podwyższyć wartość auta w AC o koszt instalacji LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcon3 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 subaru niemcy fabrycznie montują LPG i bardzo zachęcają do kupna takich aut nie wiem skąd w polsce tyle jadu w kierunku LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 jarcon3, tak to prawda, z tą jednak różnicą, że montują w wersjach N/A. Nie słyszałem, nie wiem, zarobiony jestem aby gdziekolwiek w Europie w ASO montowano LPG w wersjach uturbionych. Pozdrawiam Grzegorz PS. Sam jeżdzę na LPG :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Witam. Mam zamiar sprowadzić z USA nowego OBK3.6 i zagazować go w Polsce. Mam pytanie czy ten silnik można zagazować bez wpływu na jego pracę i żywotność ( słyszałem że silniki zaturbione żle znoszą zagazowanie, ale wolny ssak ? pozdrawiam M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 pisz do Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 słyszałem że silniki zaturbione żle znoszą zagazowanie, ale wolny ssak ? A gdzie ucho przykładałeś? Ja słyszałem, że Rydzyk jeździ Maybachem. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Panowie, przyszedł pierwszy mróz, a Forek nie zahartowany okazał się być i zaczął szarpać i kichać w ...chyba kolektor ssący tak do 2 tys. obrotów z hakiem. Na benzynie podobnie, tylko bez kichania. Jakieś pomysły od czego zacząć? :neutral: Do tego dzisiaj doszło nieregularne falowanie wolnych obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witaj ! Jako mam pytanie, czy masz może doświadczenie w gazowaniu silnika 3,6. Mam zamiar sprowadzieć OBK 2010 z USA z tym właśnie silnikiem. pozdrowienia Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalySTi Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam mam pytanie odnośnie lubryfikatora (co to jest i czy jest potrzebne) Mam instalację sekwencyjną BRC i gość co mi ją montował (10tyś km temu) powiedział mi dziś że trzeba by było założyć lubryfikator :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Mam instalację sekwencyjną BRC i gość co mi ją montował (10tyś km temu) powiedział mi dziś że trzeba by było założyć lubryfikator Bo za malo pieniedzy u niego zostawiasz Daruj sobie to. Lubryfikator sluzy do smarowania zaworow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalySTi Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Bo za malo pieniedzy u niego zostawiasz Daruj sobie to. Lubryfikator sluzy do smarowania zaworow... Czyli co jest to zbędny wydatek bo mówił coś o 250zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się