Jump to content

DanielsDS

Użytkownik
  • Content Count

    282
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About DanielsDS

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Outback XT 07 250KM@290KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mamy auto od nowości i wydaje mi się że raczej mamy jeszcze oryginalny płyn zalany przez fabrykę, chyba że książka serwisowa zaleca wymianę przy jakimś przebiegu lub wieku i wymienili w ASO na Ravenol.
  2. Czarny osad w zbiorniczku czy to oznaka padniętej uszczelki pod głowicą?? jak się silnik nagrzeje to poziom jest sporo ponad max, na zimnym jest max przewód masy od silnika ma zielono-niebieski nalot Outback XT rok produkcji 06 model na rok 07, przebieg 102tyś km
  3. Witam, co sądzicie o tym zawieszeniu do Outback XT 07: http://www.meganracing.com/products/pro ... 3&catid=31 Z tego co wyczytałem to jest możliwość ustawienia seryjnego prześwitu, jest też regulacja tłumienia amortyzatorów, ale jak wygląda sprawa komfortu czy przy ustawieniu tłumienia na soft, komfort bedzie zbliżony do seryjnego zawieszenia europejskiej wersji Outbacka (które zapewne jest twardsze od us, ale dalej komfortowe), jest podana twardość sprężyn, ale nic mi to nie mówi ponieważ nie znam twardości sprężyn seryjnych. Czy auto na nierównej nawierzchni będzie się prowadzi
  4. wszystko się da ale lepiej 2.2 z legacy i najlepiej miec całego legacy ci by jakies czesci nie zabrakło
  5. U mnie bardzo lubiały przesiadywać koty pod maską i później mi śmierdziało silnik myłem 4razy zawsze czymś spryskiwałem nastepnie spukiwałem szlauchem. i za każdym razem były 2 problemy: wypadanie zapłonu(woda w świecach {wydmuchać sprężonym powietrzem}) wysokie wolne obroty (każdą wtyczkę kontakt sprayem, ale ustawało po dłuższym czasie) Ostatnio jak myłem naniosłem preparat następnie spukałem z daleka karszzerem mgiełką bo niby tak lepiej, ale jak zawsze woda do świec naleciała i obroty swirowały. Pozatym wodę lałem wszędzie gdzie się dało, aku odłączony następnie zostawiałem auto na słońc
  6. Dokładnie tak jest w PL, SK, CZ W Austrii w okresie sylwestrowym byłem już 4razy za każdym razem w innym miejscu i zawsze w okolicy 30km znajdowało się kilka ośrodków narciarskich które obejmował jeden skipass można było stestować sobie każdy z nich przez pierwsze dni, a potem jeździć na najlepszy, chociaż wszystkie są dobre. Milo wspominam Mölltaler Gletscher mimo że było bardzo zimno po odstaniu w małej kolejce do wagonika oraz po dostaniu się na górę nie było już kolejek na krzesełka itp. widok był piekny wszystko ostro zaśniezone, znalazł się też mały skate park, a czarny stok był zamk
  7. Mnie w Outbacku MY07 XT, skora perferowana beżowa nic nie boli, nie parzy, nie ziębi (wystarczy zawsze podgrzewanie foteli ustawić jak sie wychodzi z auta, a poźniej z pilot odpalić auto zanim sie wsiadzie zimą) Jedynie z powodu ze to automat czasem drętwieje mi lewa noga w bardzo długich podróżach, a na miejscu pasażera barak regulacji wysokość siedziska i z powodu ze jestem wysoki uda nie są podpierane, ale nikt inny z rodzinny nie skarżył się na niewygodę wiec może by podpasowały fotele z tego modelu mają poduszki. Tyle że to benzyna więc pewnie z 2-3x cześciej trzeba wysiadać na tankowanie
  8. Czy w przypadku gdy jest znak nakazu używania łańcuchów droga jest pokryta śniegiem, ale jest w 100% przejezdna dla aut 4X4, a szczególnie dla Subaru. Czy zgodnie z przepisami AU lub IT muszę założyć łańcuchy czy nie? A druga spraw jak patrzy na to policja?
  9. Najlepiej to chyba zamontować zawieszenie od Outbacka, a z tyłu dać podkładki pod poduszki lub overload springs są takie dostepnę w USA do outbacka. Odnośnie podkładek to mam takie w swoim BMW do driftu gdzie z przodu wyladował duży i cieżki silnik, nie chciałem kombinowac spreżynami, chciałem 1.5cm wyżej dałem takie podkładki i jest OK.
  10. Albo zdjąć nadkole i ścisnąć ręką
  11. Jak ustawić zawieszenie w Outbacku XT MY07 AT by mniej wyjeżdżał przodem nie pogarszając trzymania się tyłu. Aktualnie sprawa wygląda tak ze ruszając ze skrzyżowania na śniegu jeśli się da troche wiecej gazu to wyjeżdza przodem i ESP jakoś nie reaguje, ale jeśli ruszając ze skrzyżowania przyśpieszy się solidnie w odpowiednim momencie to ładnie zarzuci tyłem i jest ok:) Problem polega na tym że matka chcąc włączyć się szybciej do ruchu nie naciska gazu ostro wchodząc bokiem tylko właśnie tak średnio wyjeżdżając przodem. Pytałem w serwisie czy wiedzą jak to ustawić to powiedzieli że nie mają p
  12. Jak coś to ja bym się pisał na upalanie w Borsku.
  13. Nie sądze zeby powiekszyli tak znacząco skret że przeguby będą blokować skręt lub koło będzie obcierać o podłużnice raczej jest to przemyślane rozwiązanie. No chyba że subaru ma jakiś element celowo blokujący maxymalny skręt. W e30 skret ogranicza długość listwy w maglownicy i po przerebieniu zwrotnic osiąga się większy oraz szybszy skręt. W zależnosci jak mocno sie przesunie mocowanie koncowki drążka można zwiekszyć skret delikatnie lub tak że trzeba dać 4cm dystanse oraz rozklepać nadkole i przerobić błotniki uzyskując skret prawie 90stopni. -- 31 sie 2010, o 10:24 -- Teraz mowa
  14. To przesuwa punkt mocowania końcówki drążka kierowniczego bliżej środka lagi, długość listwy w maglownicy się nie zmienia więc i powoduje szybszy skręt oraz większy kąt skrętu kół. Obrotów kierownicą będzie tyle samo tylko delikatny ruch będzie powodował większy skręt względem serii.
  15. http://perrinperformance.com/products/s ... 9&model=29
×
×
  • Create New...