Skocz do zawartości

DanielsDS

Użytkownik
  • Postów

    282
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Outback XT 07 250KM@290KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DanielsDS

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. Mamy auto od nowości i wydaje mi się że raczej mamy jeszcze oryginalny płyn zalany przez fabrykę, chyba że książka serwisowa zaleca wymianę przy jakimś przebiegu lub wieku i wymienili w ASO na Ravenol.
  2. Czarny osad w zbiorniczku czy to oznaka padniętej uszczelki pod głowicą?? jak się silnik nagrzeje to poziom jest sporo ponad max, na zimnym jest max przewód masy od silnika ma zielono-niebieski nalot Outback XT rok produkcji 06 model na rok 07, przebieg 102tyś km
  3. Witam, co sądzicie o tym zawieszeniu do Outback XT 07: http://www.meganracing.com/products/pro ... 3&catid=31 Z tego co wyczytałem to jest możliwość ustawienia seryjnego prześwitu, jest też regulacja tłumienia amortyzatorów, ale jak wygląda sprawa komfortu czy przy ustawieniu tłumienia na soft, komfort bedzie zbliżony do seryjnego zawieszenia europejskiej wersji Outbacka (które zapewne jest twardsze od us, ale dalej komfortowe), jest podana twardość sprężyn, ale nic mi to nie mówi ponieważ nie znam twardości sprężyn seryjnych. Czy auto na nierównej nawierzchni będzie się prowadzić tak samo dobrze jak na nowym zawieszeniu seryjnym lub lepiej?? Aktualnie tylne amorki po 100tyś po polskich drogach mają dość i zdecydowanie nie trzymają, ale seryjne US zawieszenie jest zbyt miękkie na drogi z zakrętami, dlatego biorę pod uwagę wymianę całego zawieszenia. -- 3 lip 2012, o 17:33 -- Megan podaje przód 6kg/mm tył 8kg/mm według tej tabeli Impreza 2004 USDM STi Ma 4kg/mm i tył 3.5, czyli ten gwint do outbacka był by mniej wiecej o 50% twardszy niż seryjne STi, chyba że przy gwincie jakoś inaczej to się liczy... http://www.northursalia.com/techdocs/spring/spring.html http://www.hraefn.net/projects/spring_rates.php
  4. DanielsDS

    Impreza 1.8 a swap

    wszystko się da ale lepiej 2.2 z legacy i najlepiej miec całego legacy ci by jakies czesci nie zabrakło
  5. U mnie bardzo lubiały przesiadywać koty pod maską i później mi śmierdziało silnik myłem 4razy zawsze czymś spryskiwałem nastepnie spukiwałem szlauchem. i za każdym razem były 2 problemy: wypadanie zapłonu(woda w świecach {wydmuchać sprężonym powietrzem}) wysokie wolne obroty (każdą wtyczkę kontakt sprayem, ale ustawało po dłuższym czasie) Ostatnio jak myłem naniosłem preparat następnie spukałem z daleka karszzerem mgiełką bo niby tak lepiej, ale jak zawsze woda do świec naleciała i obroty swirowały. Pozatym wodę lałem wszędzie gdzie się dało, aku odłączony następnie zostawiałem auto na słońcu z otwartą maską co by torchę wyschło po kilku h wydmuchiwałem wode ze siwec i podłaczałem aku. W sumie nic złego się nie stało, lecz falowanie obrotów czasami utrzymywało się przez kilka tyg impreza 1.8 n/a
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Dokładnie tak jest w PL, SK, CZ W Austrii w okresie sylwestrowym byłem już 4razy za każdym razem w innym miejscu i zawsze w okolicy 30km znajdowało się kilka ośrodków narciarskich które obejmował jeden skipass można było stestować sobie każdy z nich przez pierwsze dni, a potem jeździć na najlepszy, chociaż wszystkie są dobre. Milo wspominam Mölltaler Gletscher mimo że było bardzo zimno po odstaniu w małej kolejce do wagonika oraz po dostaniu się na górę nie było już kolejek na krzesełka itp. widok był piekny wszystko ostro zaśniezone, znalazł się też mały skate park, a czarny stok był zamknięty z powodu zagrożenia lawinowego i fajnie się śmigało po nim w puchu
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. DanielsDS

    Fotele- Subaru OBK

    Mnie w Outbacku MY07 XT, skora perferowana beżowa nic nie boli, nie parzy, nie ziębi (wystarczy zawsze podgrzewanie foteli ustawić jak sie wychodzi z auta, a poźniej z pilot odpalić auto zanim sie wsiadzie zimą) Jedynie z powodu ze to automat czasem drętwieje mi lewa noga w bardzo długich podróżach, a na miejscu pasażera barak regulacji wysokość siedziska i z powodu ze jestem wysoki uda nie są podpierane, ale nikt inny z rodzinny nie skarżył się na niewygodę wiec może by podpasowały fotele z tego modelu mają poduszki. Tyle że to benzyna więc pewnie z 2-3x cześciej trzeba wysiadać na tankowanie możliwe ze to też ma wpływ na brak bólów:) Też kiedyś gdzieś w necie widziałem komfortowy fotel Recaro pompowany z airbag i chyba też masaż miał cena: ok 10tyś
  12. Czy w przypadku gdy jest znak nakazu używania łańcuchów droga jest pokryta śniegiem, ale jest w 100% przejezdna dla aut 4X4, a szczególnie dla Subaru. Czy zgodnie z przepisami AU lub IT muszę założyć łańcuchy czy nie? A druga spraw jak patrzy na to policja?
  13. Najlepiej to chyba zamontować zawieszenie od Outbacka, a z tyłu dać podkładki pod poduszki lub overload springs są takie dostepnę w USA do outbacka. Odnośnie podkładek to mam takie w swoim BMW do driftu gdzie z przodu wyladował duży i cieżki silnik, nie chciałem kombinowac spreżynami, chciałem 1.5cm wyżej dałem takie podkładki i jest OK.
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...