Jump to content

MalySTi

Użytkownik
  • Content Count

    476
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

MalySTi last won the day on April 4 2009

MalySTi had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutralny

About MalySTi

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 08/02/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Skoczów
  • Auto
    Hawk Eye bulgoczące N/A RS
  • Zainteresowania
    Rajdy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1- Juras 2- KRZYSZTOF 3- Shadowaty 4- Kamilos1919 5- ADK90 6- ErichRX 7- mariost 8- Szary 9- Kaszalot 10- MalySTi 11 - F1focca
  2. 1- Juras 2- KRZYSZTOF 3- Shadowaty 4- Kamilos1919 5- ADK90 6- ErichRX 7- mariost 8- Szary 9- Kaszalot 10- MalySTi
  3. Ale sie usmiałem Zamówienia na koszulki ( zdjęcia na fejsie ) 1. Shadowaty/ P / biała / S albo M <proszę o wymiary> / 1 szt / odbiór na spocie 2. Juras /promodoro / czarna / L / 1 szt / odbiór na spocie - zamiast babucia wolałbym subaru team Beskidy 3. Zuńka / promodoro / biała / M / 1 szt / odbiór na spocie 4. ZDZISEK / promodoro / biała i czarna / XL / po 1 szt. / odbiór osobisty 5. ADA / promodoro / biała / S / 1 szt. / odbiór osobisty 6. Maly STi/ promodoro/biała i czarna/ XL/ osobisty
  4. To jest napewno treningówka Kajtka
  5. Hawk kombi jest od mojego szwagra czyli F1focca30 a sedan mój. fajnie że się podobają
  6. 1..Zdzisek 2. KubaBB 3. Juras 4. EVAN 5. Shrekair & Doti 6. Kaszalot 7.Piotrecki80 8. Shadowaty 9. kamilos ( moge sie spóźnić bo pracuje do 18 ) 10.MalySTi (jak sie wyrobie)
  7. To już jest nas dwóch w Skoczowie z bulgotem made by Juras a w przyszłym tyg bedzie nas 3
  8. Dzięki wielkie za super opis i wskazówki od dziś też mam bulgoczące n/a na twój wzór! efekt piękny!
  9. Odpozdrawiam. Oni Pozdrawiam.
  10. Piotrecki twój Hawk "miażdży". białe koło robi robote
  11. Pozdro dla Kornika spotkanego na zapoznaniu os ochaby Ja byłem w tym miejscu https://plus.google.com/photos/107850648448377032116/albums/5881964110974060065/5881964230397521458?pid=5881964230397521458&oid=107850648448377032116 na pierwszym przejeździe.
  12. Ja ide na os ochaby ale zaparkuje u siebie pod domem
  13. Dzięki. To zapewne wtedy mnie słyszałeś gdy jeździlismy po Ochabach nagrywając on-board (to był piątek 11.05 po godz. 18'00 jakoś tak) No mi chodziło bardziej o piątek 17.05 chyba że to ty nie byłeś
×
×
  • Create New...