Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Pan Dziedzic napisał(a):

Czy wtryski gazowe pracują cały czas, nawet jak gaz mam wyłączony ? 
 

Pytam bo, ostatnio jeżdżę na benzynie i na postoju było słychać klepanie ( wtrysków ? ) bo jak puściłem gaz to klepanie ucichło. 

Nie, nie pracują. Carington się znalazł, na benzynie jeździ.

 

Coś Ci innego klepie widocznie.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy, jak masz włączone "rozgrzewanie" to pracują przed przełączeniem na LPG, aby płynnie podjąć pracę.

Miałem tak ustawione, ale przy hałasie mojego silnika to ze środka nie słyszałem. ;-)

Edytowane przez artaa
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.11.2023 o 19:26, Pan Dziedzic napisał(a):

Czy wtryski gazowe pracują cały czas, nawet jak gaz mam wyłączony ? 
 

Pytam bo, ostatnio jeżdżę na benzynie i na postoju było słychać klepanie ( wtrysków ? ) bo jak puściłem gaz to klepanie ucichło. 

 

No nie , u mnie przynajmniej jak wyłączam ręcznie klikanie ustaje, jak włączam , znowu klika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
19 minut temu, jako napisał(a):

Standardowo idzie rurka z kolektora dolotowego do sensora  i dalej do reduktora.

 

Ok, bo u mnie idzie z dolotu do sensora i dalej jest zaślepione.

 

Tak dokładnie, nie patrz na śrubkę, to doraźnie bo wcześniej uciekało powietrze - albo był wężyk i gdzieś spadł, ale nigdzie nie znaleźliśmy, albo też było zaślepione tylko wydmuchało.

P_20231113_130117.thumb.jpg.1d8ef2fe8f429228c896c4bd017a734c.jpg

Edytowane przez LosioDriver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, LosioDriver napisał(a):

 

Ok, bo u mnie idzie z dolotu do sensora i dalej jest zaślepione.

Może jeden króciec się złamał i zaślepiono. Musisz mieć w takim razie oddzielną rurkę z kolektora dolotowego do reduktora. Takie rozwiązanie też będzie działać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powoduje delikatne szarpnięcie  przy przeskakiwaniu z Pb na LPG , delikatnie spadają  obroty i później  ok bez szarpania gdy przełączam  pomiędzy paliwami. Te szarpnięcie  tylko po długim  postoju jeden raz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2023 o 19:56, jako napisał(a):

Może jeden króciec się złamał i zaślepiono. Musisz mieć w takim razie oddzielną rurkę z kolektora dolotowego do reduktora. Takie rozwiązanie też będzie działać 

 

Ok wygląda to tak, z kolektora dolotowego idzie wężyk, potem jest trójnik, jeden wężyk idzie do reduktora, drugi do map sensora i za nim jest zaślepiony.

Czy puszczenie kolektor > map sensor > reduktor ma jakieś znaczące zalety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie powinny być jak najkrótsze co by reakcja na zmianę podciśnienia była jak najszybsza. A jak to masz podłączone to nie ma kompletnie znaczenia. Ale u mnie do MAP sensora leci chyba z metr. I tyle samo też do reduktora. I działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...