kornel9797 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 (edytowane) 13 godzin temu, Adaśko napisał: Dzięki za namiar,jak możesz to wrzuć te zdjęcia Wrzucę narazie jedno zdjęcie z pod maski po montażu. Wieczorem jak będę na komputerze to wrzucę więcej i też z samego montażu. Auto to Legacy 2004r kombi EJ202 czyli zwykłe sohc 138KM. Sterownik stag qbox basic, reduktor ac r01 czarny do 150KM na standardowym przewodzie dla tego reduktora faro fi 6, wtryskiwacze ac w03-1 BFC pojedyncze, butla w kole o całkowitej pojemności coś około 70 litrów, nie pamietam teraz dokładnie ile. Pojemność użytkowa wychodzi około 58 litrów. Do tego filtr odstojnikowy. Wlew oczywiście pod klapką wlewu benzyny i miejsce przełącznika do dogadania. Zdjęcia z montażu widziałem, kolektor oczywiście ściągany do nawiercania. Instalacja regulowana po seryjnej sondzie bo w Legacy jest szerokopasmowa sonda i tym bardziej, że nowa oryginalna Denso bo stara padła chwile przed montażem LPG. Jak coś to on ma też swoją sondę gdyby w aucie była zwykła 1 voltowa i ustawia po niej. Osobiście jestem zadowolony choć instalacja jest świeża bo zrobiłem dopiero 5tyś km. Nie ma żadnych problemów, sprawdzałem korekty i nic nie świruje żeby były jakieś wartości kilkunastu procent. Nie czuć naprawdę żadnej różnicy w jeździe a to jest ważne w tym i tak wolnym aucie Cena jest rozsądna. Edytowane 26 Lutego 2020 przez kornel9797 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel9797 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 (edytowane) Tutaj znalazłem jeszcze pare na telefonie ale mi je pomniejszyło ze względu na rozmiar i automatycznie obróciło. Edytowane 26 Lutego 2020 przez kornel9797 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 17 minut temu, kornel9797 napisał: Pojemność użytkowa wychodzi około 58 litrów ładny dystans można zrobić w trasie przy spokojnej jeździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 8 minut temu, markos007 napisał: ładny dystans można zrobić w trasie przy spokojnej jeździe Do mojej wchodzą jakieś 62 litry - teraz w trasie odcięło mnis po 430km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Godzinę temu, kornel9797 napisał: Bardzo ładnie założona instalacja. Tylko w 2.0 DOHC (150/165 KM) raczej nie ma szans na takie umiejscowienie wkrętek i wtryskiwaczy, bo kolektor jest inny i jest w tym miejscu dużo mniej miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel9797 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Godzinę temu, Slawskip napisał: Bardzo ładnie założona instalacja. Tylko w 2.0 DOHC (150/165 KM) raczej nie ma szans na takie umiejscowienie wkrętek i wtryskiwaczy, bo kolektor jest inny i jest w tym miejscu dużo mniej miejsca. Nie przykuwałem uwagi akurat do tego faktu ale jak oglądałem zdjęcia z montaży LPG na wspomnianym forum polecanych gazowników to nie pamietam aby mieli jakieś problemy z umiejscowieniem pojedynczych wtryskiwaczy blisko kolektora i blisko wtryskiwaczy benzynowych na krótkich przewodach. Oglądałem różne Subaru również te DOHC. Nie będę się wymądrzał bo to moje pierwsze Subaru i też nie zajmuje się montażem LPG, można sobie poszukać galerii. Dorzucam już ostatnie zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 NO powiem że ładnie to pochowane jest,naprawdę,a czy ten koleszka Soul posiada do strojenia sonde AFR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 W dniu 25.02.2020 o 20:09, jako napisał: Np w OBK 25USDM2013CVT jaki tam dokładnie siedzi silnik? chodzi mi o oznaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel9797 Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 17 godzin temu, Adaśko napisał: NO powiem że ładnie to pochowane jest,naprawdę,a czy ten koleszka Soul posiada do strojenia sonde AFR? Posiada, wspominałem o tym wyżej. Bez zewnętrznej sondy chyba raczej ciężko będzie dobrze wystroić auto bez WBO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 8 godzin temu, markos007 napisał: jaki tam dokładnie siedzi silnik? chodzi mi o oznaczenie FB25BAYHDB 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 W dniu 27.02.2020 o 13:30, kornel9797 napisał: Posiada, wspominałem o tym wyżej. Bez zewnętrznej sondy chyba raczej ciężko będzie dobrze wystroić auto bez WBO. Rozumiem,a dałoby radę podrzucić jakiś nr.tel.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy2013User Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Wracając do tematu regulacji zaworów w FB25, przeglądając YT natrafiłem na taki film, od 9min 10 sek jest pokazany słynny rocker, i jak to koleś montuje to nie wiedzę nigdzie płytek regulacyjnych: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy2013User Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Tak samo tutaj, zobaczcie budowę tego elementu od 1 minuty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy2013User Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Ok, już czaję bazę :] https://parts.subaru.com/p/Subaru_2013_Legacy-25L-6MT-4WD-Sedan/Shim-Valve-T=194/49225439/13218AK900.html Płytki regulacyjne mają tu kształt "czapeczek" na trzpień zaworu... Więc faktycznie zakres regulacji dość skąpy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel9797 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 W dniu 28.02.2020 o 21:28, Adaśko napisał: Rozumiem,a dałoby radę podrzucić jakiś nr.tel.? Wysłałem na PW, jakby coś kontakt do człowieka tak jak wspominałem można znaleźć na lpg-forum, tam też czasem pokazuje swoje montaże, można sobie pooglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 4 godziny temu, kornel9797 napisał: Wysłałem na PW, jakby coś kontakt do człowieka tak jak wspominałem można znaleźć na lpg-forum, tam też czasem pokazuje swoje montaże, można sobie pooglądać. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 W dniu 1.03.2020 o 21:24, Legacy2013User napisał: Ok, już czaję bazę :] https://parts.subaru.com/p/Subaru_2013_Legacy-25L-6MT-4WD-Sedan/Shim-Valve-T=194/49225439/13218AK900.html Płytki regulacyjne mają tu kształt "czapeczek" na trzpień zaworu... Więc faktycznie zakres regulacji dość skąpy... zakres regulacji praktycznie zaden , przy lpg nie powinno byc raczej problemow zadnych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 Wie ktoś czy mozna samodzielnie coś podłubać przy reduktorze trzpieniowym? Trzpień mi się blokuje przez co pokazuje zły stan baku, zastanawiam się czy można coś tu dłubnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 55 minut temu, Vercy napisał: Wie ktoś czy mozna samodzielnie coś podłubać przy reduktorze trzpieniowym? Trzpień mi się blokuje przez co pokazuje zły stan baku, zastanawiam się czy można coś tu dłubnąć Pierwsze słyszę, aby reduktor miał wpływ na stan pokazywanej ilości lpg w zbiorniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 13 minut temu, hugo napisał: Pierwsze słyszę, aby reduktor miał wpływ na stan pokazywanej ilości lpg w zbiorniku. jeśli się reduktor przycina to ci pokazuje inne ciśnienie niż być powinno, przez co może źle pokazywać stan baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 1 minutę temu, Vercy napisał: jeśli się reduktor przycina to ci pokazuje inne ciśnienie niż być powinno, przez co może źle pokazywać stan baku Czyli jak reduktor się przytnie to pokazuje więcej czy mniej gazu w zbiorniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 9 minut temu, hugo napisał: Czyli jak reduktor się przytnie to pokazuje więcej czy mniej gazu w zbiorniku? u mnie mniej, tak jakby się nie wciskał jeśli ciśnienie nie przekroczy progu. Od połowy zbiornika pokazuje rezerwę. Ale pali gaz do końca. Jeśli natomiast wystartujesz na 1/3 baku to przy podjezdzie z domu (niska prędkość i pod górkę) potrafi zgasnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 u mnie mniej, tak jakby się nie wciskał jeśli ciśnienie nie przekroczy progu. Od połowy zbiornika pokazuje rezerwę. Ale pali gaz do końca. Jeśli natomiast wystartujesz na 1/3 baku to przy podjezdzie z domu (niska prędkość i pod górkę) potrafi zgasnąć Nie redukor, tylko wielozawor na butli. Z tym lepiej samemu nie grzebaj. Pływaki się czasem blokują przez syf w zbiorniku. Zazwyczaj się go wymienia, albo demontuje i czyści. W zbiorniku jest pływak, i on pokazuje ilość gazu. Oraz określa to ile możesz zatankować, czyli pilnuje 80% pojemności. Nie ma tam pomiaru ciśnienia. A odnośnie spadków ciśnienia to pojeździć trzeba z podpiętym interfejsem LPG. Może Ci reduktor nie wydala po prostu bo jest zawalony syfem. A i jak Ci źle pokazuje wskaźnik to albo się zacina, albo masz źle ustawione progi dla wskaźnika w sterowniku LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pankol Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Witam Jakiś spec od holenderskiego gazu małopolska lub podkarpacie. 2.5 165 koni 2007r outback Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Wywal to cholerę i załóż coś innego, najlepiej Polskiego Poważnie, każdy kto chce ratować do badziewie, dokłada finalnie więcej kasy niż wymiana przodu instalacji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się