Skocz do zawartości

kornel9797

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kornel9797

  • Urodziny 16.05.1997

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Legacy IV BP 2.0 SOHC 04r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kornel9797

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. kornel9797

    LPG w Subaru

    Wysłałem na PW, jakby coś kontakt do człowieka tak jak wspominałem można znaleźć na lpg-forum, tam też czasem pokazuje swoje montaże, można sobie pooglądać.
  2. kornel9797

    LPG w Subaru

    Posiada, wspominałem o tym wyżej. Bez zewnętrznej sondy chyba raczej ciężko będzie dobrze wystroić auto bez WBO.
  3. kornel9797

    LPG w Subaru

    Nie przykuwałem uwagi akurat do tego faktu ale jak oglądałem zdjęcia z montaży LPG na wspomnianym forum polecanych gazowników to nie pamietam aby mieli jakieś problemy z umiejscowieniem pojedynczych wtryskiwaczy blisko kolektora i blisko wtryskiwaczy benzynowych na krótkich przewodach. Oglądałem różne Subaru również te DOHC. Nie będę się wymądrzał bo to moje pierwsze Subaru i też nie zajmuje się montażem LPG, można sobie poszukać galerii. Dorzucam już ostatnie zdjęcia.
  4. kornel9797

    LPG w Subaru

    Tutaj znalazłem jeszcze pare na telefonie ale mi je pomniejszyło ze względu na rozmiar i automatycznie obróciło.
  5. kornel9797

    LPG w Subaru

    Wrzucę narazie jedno zdjęcie z pod maski po montażu. Wieczorem jak będę na komputerze to wrzucę więcej i też z samego montażu. Auto to Legacy 2004r kombi EJ202 czyli zwykłe sohc 138KM. Sterownik stag qbox basic, reduktor ac r01 czarny do 150KM na standardowym przewodzie dla tego reduktora faro fi 6, wtryskiwacze ac w03-1 BFC pojedyncze, butla w kole o całkowitej pojemności coś około 70 litrów, nie pamietam teraz dokładnie ile. Pojemność użytkowa wychodzi około 58 litrów. Do tego filtr odstojnikowy. Wlew oczywiście pod klapką wlewu benzyny i miejsce przełącznika do dogadania. Zdjęcia z montażu widziałem, kolektor oczywiście ściągany do nawiercania. Instalacja regulowana po seryjnej sondzie bo w Legacy jest szerokopasmowa sonda i tym bardziej, że nowa oryginalna Denso bo stara padła chwile przed montażem LPG. Jak coś to on ma też swoją sondę gdyby w aucie była zwykła 1 voltowa i ustawia po niej. Osobiście jestem zadowolony choć instalacja jest świeża bo zrobiłem dopiero 5tyś km. Nie ma żadnych problemów, sprawdzałem korekty i nic nie świruje żeby były jakieś wartości kilkunastu procent. Nie czuć naprawdę żadnej różnicy w jeździe a to jest ważne w tym i tak wolnym aucie Cena jest rozsądna.
  6. kornel9797

    LPG w Subaru

    W Konopnicy (bliskie okolice Lublina) jest super gazownik, użytkownik lpg-forum o nicku „soul”, na którymś forum audi również jest pod podobnym nickiem. Jego montaże i kontakt do niego znajdziesz bez problemu na lpg-forum. Gdybyś jednak nie znalazł albo chciał zdjęcia z montażu w moim Legacy to pisz na PW, no chyba, że ktoś by chciał bardzo to mogę się nimi podzielić nawet tutaj. EGP również nie polecam. Znalezienie dobrego gazownika nie jest łatwe.
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Dzięki bardzo za odpowiedź, o to mi chodziło, nie wiedziałem czy to wina fizycznego przycisku czy może są jeszcze jakieś opcje albo trzeba to wcisnąć w określony sposób. Udało mi się wcisnąć bez rozbierania jeszcze ten przycisk że się rozjaśniło podświetlenie ale to po wielu próbach i przy mocniejszym wciśnięciu. To mnie tylko potwierdza ze coś nie tak z guzikami. Jak wymontować zegarek już wiem, w wolnej chwili się za to wezmę. Można zamknąć.
  10. Cześć! samochód Legacy IV 2004r 2.0 SOHC kombi, auto krajowe, niedługo po zakupie musiałem na dłuższą chwile zdemontować akumulator. Po zamontowaniu go na swoje miejsce gdy włączę światła przyciemnia się podświetlenie przebiegu, klimatyzacji, radia. Na wyłączonych światłach podświetla jaśniej. Działa to niezależnie od pokrętła po lewej stronie kierownicy. Samochód nie ma nawigacji tylko standardowy wyświetlacz z zegarkiem i przyciskami bright, disp, set, +, -. Posiadam instrukcje i znalazłem w niej, że podświetlenie rozjaśnia się wciskając przycisk "BRIGHT" na panelu zegarka. Problem w tym, że u mnie po naciśnięciu tego przycisku nic się nie dzieje. Próbowałem podczas jazdy, na postoju gdy silnik pracuje i na włączonym samym zapłonie. Chciałem ustawić sobie godzinę i również nie da się, zegarek nie reaguje na przycisk "+" ; "-" ; "SET" pozostaje po prostu jakaś losowa godzina. Przycisk "DISP" działa poprawnie, przerzuca mi pomiędzy zasięgiem, temperaturą, spalaniem. Wszystko wyświetla się prawidłowo, nie ma powypalanych pikseli ani jakiś mechanicznych uszkodzeń wyświetlacza i samych przycisków. Pytanie jest takie, czy jest jakaś dodatkowa opcja np. w zegarach przy pomocy guzika od przebiegu aby coś zmienić/zablokować, może ja coś robię źle ustawiając godzinę czy chcąc rozjaśnić podświetlenie. Czy po prostu tak się trafiło że na tym wyświetlaczu działa mi tylko jeden przycisk i będzie trzeba go wymienić. Z góry dziękuje za zainteresowanie się tematem, pozdrawiam.
  11. Cześć wszystkim! Na forum natrafiłem szukając różnych informacji na temat mojego pierwszego Subaru i dodatkowo już mam parę zagwozdek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...