hemi112 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 1100km trasy przez Polskę ,w trasie spokojnie ok 100-110km/h,czasem jakieś 140km/h podczas wyprzedzania,przeloty przez miasto,bez wiekszych korków,do butli wchodzi 35 litrów,a zasięg na butli to 340-350km,czyli ok 10l muchozolu na setkę. Dobrze jak na dwulitrowego czterołapa:)acha skład: dwie osoby ,a wagowo to i trzy,bo bambetli z 50-60kg;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba601 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Stefanowski to drogo bierze a graty wstawia jak każdy inny,szukam jakiegoś kompromisu,dobrze a cenowo w granicach 2500,zadzwonie do JAKO jak poleciłeś może on kogoś zna z łodzi. Za zestaw na STAGu, HANAh, dobrym reduktorze + reszta potrzebnych gratów w internecie nie zapłacisz taniej niż 2000 zł. Za dobrą instalację nie zapłacisz mniej niż 1000 zł. jestem przygotowany na instalacje do 2500,a wiem że stefanowski bierze ponad trzy tysie ,to za dużo jak dla mnie ,więc szukam jakiejś innej alternatywy niż stefanowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artbass Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Witam, Kołomax ul.Wrocławska podjedź i porozmawiaj a wszystkiego się dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evi Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Byłem dziś u gazownika zaproponował mi takie zestawy: 1. STAG 300 Premium; Zielone Hana; Reduktor SLIVER 2. STAG 300 Plus; reszta taka sama. + lublifikator w cenie Auto: Forester 2003 US 2,5 wolnossacy. Czy jest sens dopłacić pare stówek więcej do premium przy takim silniku? A lublifikator po przeczytaniu lektury to raczej odpuszcze... Opinie sugestie albo inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 dzięki, to w stanach można szukać MY07 czy MY08? robili takiego bez turba? MY06-07. 2,5 z avls. Prawie jak 2.0XT, tylko zupełnie inaczej rozwijane osiągi. Bardzo wdzięczne auta. potwierdzam, to fajne autka :wink: Ja mam MY08, z końca produkcji (gdzieś z wakacji 2007) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roshi Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Witam. Wczoraj odebralem samochod od gazownika, dzisiaj przy okazji wjazdu na podnosnik popatrzylem pod spod i troche sie przerazilem sposobem zamontowania butli. Została ona włożona w miejsce koła zapasowego, oparła się normalnie o blachy, ale została wolna przestrzeń pomiędzy spodem butli a dnem bagażnika. Monter przykręcił butlę tak, że cała podłoga wygięła się o jakieś 10 cm, załamując blachę pod dość ostrym kątem. Czy nie powinno użyć się jakichś dystansów w wolną przestrzeń pomiędzy butlą a dnem podłogi (w końcu i tak ciężar butli spoczywa na obręczy tej wnęki na koło, a nie na dnie podłogi, więc czemu nie można było wypełnić pustej przestrzeni np. dużymi dystansami z twardej gumy, tak żeby "ściągnąć podłogę" śrubami góra 1 cm a nie 10. Czy taki montaż jest prawidłowy? mniej wiecej o to tam chodzi: P.S. I witam przedmowce my sie chyba znamy z awc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 P.S. I witam przedmowce my sie chyba znamy z awc? a witam witam :wink: Też tak mam jeśli chodzi o sposób montażu ale dziursko zalepione zostało jakimś lepikiem i jeżdżę tak od dwóch lat i nic się nie dzieje A pogięta wnęka na pewno nie jest bardziej pogięta od innych blach pod spodem po jazdach w terenie i nauce jazdy po śliskim torze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roshi Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 No to widze ze to "normalne" praktyki wsrod gazownikow. Swoja droga to ciekawe czy jakby Ci sie nie miescil reduktor pod maska to tez by Ci ja powyginali. No ja to sobie wyjme butle, wyprostuje i podloze silentblocki z twardych gum tak jak Bog przykazal, sciagne to do podlogi ale nie tak zeby sie wgielo az tyle. Bo mnie to skreca jak widze cos takiego. Na dobra sprawe to jak juz musisz cos wygiac w samochodzie to nalezy zrobic przerobke blacharska, np wyciac i wspawac nowy element. Lub wygiac blache w sposob kontrolowany (wyklepac) a nie tak ze jak mi wyjdzie tak wyjdzie - zalezy od tego jak sruba sciagnie. No kurde przeciez tam teraz woda bedzie napierdzielac, wszystko to sie bedzie zbierac pod butla i po zimie mi ta butla wypadnie na ziemie razem z cala rdza. Potwierdza mi sie jedynie przyslowie chcesz miec zrobione dobrze - zrob sobie sam. Poprzednie auto tez musialem poprawiac po gazowniku bo krzywo pomontowal krocce od wtryskow tak ze samochodl gasl, obroty skakaly itp. Nie dalo sie ustawic. Dopiero jak nowy kolektor kupilem i nawiercilem prawidlowo to jak reka odjal bylo. Szlag mnie trafia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik_80 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Byłem dziś u gazownika zaproponował mi takie zestawy:1. STAG 300 Premium; Zielone Hana; Reduktor SLIVER 2. STAG 300 Plus; reszta taka sama. + lublifikator w cenie Auto: Forester 2003 US 2,5 wolnossacy. Czy jest sens dopłacić pare stówek więcej do premium przy takim silniku? A lublifikator po przeczytaniu lektury to raczej odpuszcze... Opinie sugestie albo inne Premium nie jest potrzebny - wystarczy zwykły Stag 4Plus - ewentualnie Stag 300ISA2 ale Silvera bym odpuścił bo może nie wyrobić - chyba, że po przeróbce. Lepszy byłby Gold albo NIKO 250 - tego drugiego mam w Legacy też z 2.5 i sprawuje sie wyśmienicie - zero spadków ciśnienia i elegancka termika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacynka Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Witam serdecznie, czy mógłby mi ktoś polecić gdzie w Lublinie mogę założyć gaz do Legacy GL 2.0, 2001? Jestem nowa, nie znam się zupełnie. Naczytałam się, że założenie dobrej instalacji wcale łatwe nie jest. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Witam serdecznie,czy mógłby mi ktoś polecić gdzie w Lublinie mogę założyć gaz do Legacy GL 2.0, 2001? Jestem nowa, nie znam się zupełnie. Naczytałam się, że założenie dobrej instalacji wcale łatwe nie jest. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Jeśli nie chciałabyś skorzystać z wiedzy i doświadczenia forumowicza Jako (Warszawa) to w okolicach Spółdzielczości Pracy jest ktoś kto zagazował już sporo Subaraków a użytkownicy nie narzekają. Tylko nie wiem gdzie dokładnie ten zakład się mieści. Napisz do forumowicza DAKO61, on powinien wiedzieć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 roshi, Niestety podłoga wnęki koła w Forku SF jest tak nie fajna, że się tak ściąga. Dumałem nad tym ostatnio, i powiem ci, że gumowe podkładki nic nie dadzą, bo podłoga wiotka i baniak będzie "się dyndał" i w końcu wyrwie mocowania i przewody miedziane też mogą ucierpieć. Jedyna opcja to wspawanie wzmocnień (żeber z płaskowników) w wybrzuszenie, ale to żaden gazownik ci nie zrobi. Ewenualnie opaska górna na zbiornik załatwia sprawę, ale nie zawsze się o tym pomyśli przed montażem. Poza tym, ja bym się przejmował raczej tym, czy monter zdjął kolektor do wiercenie wkrętek, bo coś mi mówi, że nie.... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roshi Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Wiesz no ja nie widze w tym zadnego problemu i zbiornik juz jest zamontowany na dystansach gumowych. Ale to taka twarga guma i trzyma sie dobrze bo podloga mimo wszystko sciagnalem ale nie tak duzo jak gazownicy. Ja zrobilem z 2 cm. Kolektora nie zdejmowali ale po uzgodnieniu ze mna, w forku jest taki latwy dostep do kolektora, ze wydaje mie sie ze nie trzeba zdejmowac do nawiercenia. Zdjecie wymaga nowych uszczelek, a pewnie i paprochy by im powpadaly a po co. Oni maja takie wiertlo co wyrzuca wiory do zewnatrz, a nawet jak cos tam wpadnie to i tak sie przepali, w koncu to aluminium. Zawsze lepiej niz mialby tam sie dostac piasek :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 A widziałeś wiertło, co wrzuca wióry do środka wierconego otworu :?: Chodzi bardziej o gwintowanie... Gwintownik syfi że hej. A tak przy okazji, tłoki też masz z aluminium i czasem się spalają , ale zwykle dają radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Gazował ktoś N/A w Poznaniu? Pacjent to może Legacy 2,0 131KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Swojego nie gazowałem,ale dobre opinie słyszałem o : http://www.pitec.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 seba601, za mniej niż 2500 to chyba trochę strach robić instalację LPG w Subaru :roll: Zastanów się nad tym dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romseyman Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Witam, Mysle o zalozeniu inst gazowej do OBK 2.5 SOHC, 2005, AT. Czy ktos z Was moglby mi doradzic w wyborze warsztatu w pasie od Jeleniej Gory do Wroclawia? Nie szukam skrotow, zeby zaoszczedzic 200 czy 300 zl, ale chcialbym kogos naprawde sprawdzonego i majacego pojecie o gazie w Subaru oraz potrafiacego dobrze doradzic w wyborze instalacji. Licze na Wasze w tym temacie doswiadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Sparko ul Grabiszyńska Wrocław - Konrad Polecam z czystym sumieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 w forku jest taki latwy dostep do kolektora, ze wydaje mie sie ze nie trzeba zdejmowac do nawiercenia nie chodzi raczej o dostęp do kolektora, tylko o syf, opiłki, które w nim zostają po wierceniu :shock: :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 w forku jest taki latwy dostep do kolektora, ze wydaje mie sie ze nie trzeba zdejmowac do nawiercenia nie chodzi raczej o dostęp do kolektora, tylko o syf, opiłki, które w nim zostają po wierceniu :shock: :? co my będziemy się zastanawiać i gdybać jak to się robi by opiłki nie wpadły. Spytajmy się Jako czy jest konieczne zdejmowanie kolektorów do tej operacji, a jeśli nie to jak to się robi by te opiłki nie wpadły. Wiem że są specjalne wiertła które powodują że wiór jest łamany co pomaga później w odsysaniu go za pomocą specjalnej końcówki montowanej do odkurzacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Czy przy przebiegu 260kkm można śmiało do silnika montować podtlenek LPG czy są jakieś przeciwwskazania. Legacy IV generacji 137KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 ajax, wydaje mi się, że nie przebieg a stan silnika ma tu większe znaczenie... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 ajax, wydaje mi się, że nie przebieg a stan silnika ma tu większe znaczenie... 8) Bez rozkręcania stan silnika ok, auto całe życie regularnie serwisowane w jednym i tym samym ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 ajax, no mnie się wydaje, że w takiej sytuacji to nie ma przeciwskazań do LPG. Wrzuć info skąd jesteś, to na pewno ktoś poleci Ci sprawdzonego magika od LPG z okolic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się