Horhe Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Ja mam instalację (IVgen.) Landi Renzo-Omegas i spisuje się bd.Już prawie 200tkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Czy takie ustrojstwo -> http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... v1_3_2.pdf można do Subaru podłączyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 leon, zapomnij. W subaru nie zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pachol83 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Jako wysłałem wiadomość do Ciebie na PW. Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Przymierzam się do założenie LPG do Legacy MY 99 2,5 SOHC. Po kontakcie z poleconym warsztatem dostałem taką odpowiedz: "Do Pańskiego samochodu idealna instalacja firmy KME z wtryskiwaczami Hana reduktorem Gold cena ok 3000zł czas oczekiwania 3 dni czas montażu 2 dni" Co sądzicie o tej instalacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Przymierzam się do założenie LPG do Legacy MY 99 2,5 SOHC. Po kontakcie z poleconym warsztatem dostałem taką odpowiedz: "Do Pańskiego samochodu idealna instalacja firmy KME z wtryskiwaczami Hana reduktorem Gold cena ok 3000zł czas oczekiwania 3 dni czas montażu 2 dni" Co sądzicie o tej instalacji? Sa lepsze :wink: , ceny tez bywaja lepsze - koledzy za taki zestaw powiedizli AFAIR 2500 (w "nowym" Forku). Ja mam KME, ale ze starsza elektronika, na poczatku mialem problemy z regulacja tak aby nie wywalao checka. Zdaniem, Jako zbyt prosta elektonika jak do Subaru, ale z czasem sie ulozyla. Obecnie przejechalem 90kkm i poza tym problem z checkiem (przez pierwszy 10kkm) musialem regenrerowac reduktor (mam silver), ale tak bywa. Nie wiem czy nie lepsza i podobna cenowa opcja bylby STAG. Sam reduktor i wtryski ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Nigdy nie miałem auta z LPG i zupełnie się nie orientuję w temacie. Może ktoś ogarnięty poleci mi dobry zestaw do mojego auta? Bóg zapłać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horhe Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Tego Omegasa mam i jest OK! - http://www.godula.pl/index1.php?page=gaz_teoria W układzie-2 listwyX2 wtryski.Na gazie nawet nie wiem-czy nie lepiej "śmiga"! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonskik69 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Kolejny mój Subaraczek (LEGACY 99' 2.0 AT) zagazowany przez mistrza Jako 8) Pierwsze kilometry i wszystko chodzi jak w zegarku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc2 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Tego Omegasa mam i jest OK! -http://www.godula.pl/index1.php?page=gaz_teoria W układzie-2 listwyX2 wtryski.Na gazie nawet nie wiem-czy nie lepiej "śmiga"! Mam to u siebie, tyle że zakładana w Kielcach. Przejechałem ok 30kkm bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koli Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam Was Zamierzam kupić jakoś na jesień Forestera 99/00 (wiem wiem jeszcze szmat czasu) :wink: . Z racji, że będę używał tego auta do pracy, chciałbym zamontować po zakupie LPG . Z jakimi kosztami muszę się liczyć? Ile wyniesie taka instalacja na tip top z robocizną? Oczywiście pojadę pewnie z tym do Jako, żeby mieć spokojną głowę i czyste sumienie Śledząc tematy w "nielegalu" widzę, że nawet zagazowane Forki są poddawane modyfikacją, więc to duży plus, bo pewnie pójdę w tym kierunku. Pozdrawiam koli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Z jakimi kosztami muszę się liczyć? Ile wyniesie taka instalacja na tip top z robocizną?Oczywiście pojadę pewnie z tym do Jako, żeby mieć spokojną głowę i czyste sumienie Zadzwoń lub napisz do Jako skoro pojedziesz do niego zakładać. Wszystkiego się dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exedy24_pl Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Moim skromnym zdaniem LPG do subaru do grzech.. Wiadomo trochę to wozidełko pali, ale te samochody po to są zrobione, żeby dawać frajdę z jazdy. I w życiu nie założył bym gazu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Moim skromnym zdaniem LPG do subaru do grzech.. Wiadomo trochę to wozidełko pali, ale te samochody po to są zrobione, żeby dawać frajdę z jazdy. I w życiu nie założył bym gazu.. Ale to jest Twoja prywatna sprawa. Wątek jest po to, by wyjaśniać techniczne sprawy związane z LPG, a nie omawiać czyjeś przekonania. Jeżdżę subaru z przekonania, nie chciałem skody, audi ani VW. Napęd AWD to nie fanaberia, bo mieszkam w górach. Jeżdżę tyle, że na paliwo wydaję czasem i 800 na miesiąc (na LPG, ale i na benzynę, której żubrzykowi nie żałuję). Autko ma nieseryjne zawieszenie, hamulce, dobre oponki, bo mnie na to stać. Dlaczego mam nie oszczędzić na paliwie, skoro różnicy w jeździe na LPG i PB się nie odczuwa? Instalacja zwróciła mi się w 7 miesięcy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Moim skromnym zdaniem LPG do subaru do grzech.. Wiadomo trochę to wozidełko pali, ale te samochody po to są zrobione, żeby dawać frajdę z jazdy. I w życiu nie założył bym gazu.. Ale to jest Twoja prywatna sprawa. Wątek jest po to, by wyjaśniać techniczne sprawy związane z LPG, a nie omawiać czyjeś przekonania. Jeżdżę subaru z przekonania, nie chciałem skody, audi ani VW. Napęd AWD to nie fanaberia, bo mieszkam w górach. Jeżdżę tyle, że na paliwo wydaję czasem i 800 na miesiąc (na LPG, ale i na benzynę, której żubrzykowi nie żałuję). Autko ma nieseryjne zawieszenie, hamulce, dobre oponki, bo mnie na to stać. Dlaczego mam nie oszczędzić na paliwie, skoro różnicy w jeździe na LPG i PB się nie odczuwa? Instalacja zwróciła mi się w 7 miesięcy... Jak sobie Exedy kupi subaraka z wiatrakiem, to wtedy pogadamy. Ja podobnie zamiast 900 pln, wolę wydać 500 pln na paliwo. "Wolnoć Tomku w swoim domku". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 po to są zrobione, żeby dawać frajdę z jazdy. Exedy rozumiem, że masz dwa subaragi - jeden na benzynę tylko a drugi z lpg. Porównując stwierdziłeś, że ten z lpg daje mniejszą frajdę z jazdy. Jeżeli nie ... to czyżbyś nabijał sobie posty? :roll: To podobnie jak samochód z automatem. Znajomy odradzał jak mógł bo się psują i w ogóle do niczego. Spytałem, czy jeździł kiedykolwiek z automatem. Oczywiście nie jeździł ... ale słyszał od znajomego którego ciotka ze strony szwagra raz taki samochód widziała jak jechał ulicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Moim skromnym zdaniem LPG do subaru do grzech.. Wiadomo trochę to wozidełko pali, ale te samochody po to są zrobione, żeby dawać frajdę z jazdy. I w życiu nie założył bym gazu.. hehe.... dobre.... Ciekawe, w jaki sposób LPG odbiera frajdę z jazdy :shock: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Taa, następna mądrala bez szkoły. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Mój zagazowany przyjaciel daje mi taką samą frajdę z jazdy jak wcześniej kiedy jeździłem tylko na benzynie, a nawet większą bo ostatnio na benzynie mi jakies fochy strzela :roll: (http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=22&t=152889&view=unread#unread - no sory, ale mam zablokowane linki) Ja się oczywiście nie czepiam kolegi Exedy24_pl, jedynie chciałem podać kolejny przykład zadowolenia z LPG - i to mimo pewnej przypadłości - mam nadzieję tymczasowej. A przypadłość, to okazjonalne włączanie się Check Engine. Czytałem w tym wątku kilka postów z tym problemem, ale zdziwiło mnie przyznam, że znalazłem ich raptem kilka i żaden nie opisuje mojego przypadku. Zatem u mnie CE włącza się ... za granicą :shock: !! Tak, tak, moja instalacja LPG ma GPSa i jak Forek wyczuje że go pędzę do Niemców, to wywala mi CE bo chyba nie lubi... A tak na poważnie, to chyba chodzi o jakość/kaloryczność gazu. Rzeczywiście, jak napisałem, CE pojawia się za granicą chociaż zdarzyły się bodaj 2 odstępstwa. Generalnie co zauważyłem: - CE włącza się najczęściej przy jednostajnej jeździe na autostradzie, na piątym biegu przy prędkości czasem 100 , a czasem 140, - włącza się najczęściej po zatankowaniu za granicą (Niemcy, Austria, Holandia), ale również po zatankowaniu na stacjach polskich tuż przy granicy (tak zdarzyło się 2 razy) - słyszałem, że te stacje często mają dostarczane paliwo z Niemiec - dwa razy włączył się po zatankowaniu na Orlenie (z reguły tankuję na BP lub Statoil) - żeby potwierdzić powyższe - jedynie raz włączył się przy takiej samej jeździe (ekspresówka) w Polsce, a zrobiłem już po Polsce również trochę kilometrów! Przy jeździe po mieście się nie włącza - gaśnie po dwóch dniach jazdy na benzynie (nie próbowałem kasować przez odłączenie akumulatora) Moja instalacja składa się z: jednostka sterująca Tech, wtryski HANA, reduktor KME Gold. Zaznaczę jeszcze, że na początku instalator założył inny reduktor (nie pamiętam jaki), który jednak nie domagał z dostarczeniem odpowiedniej ilości gazu przy nagłym przyspieszaniu. Lecz przy "starym" redyktorze, który był zamontowany przez raptem 2 tygodnie, też 2 razy wyskoczył CE. I o co tu chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Moim skromnym zdaniem LPG do subaru do grzech.. Wiadomo trochę to wozidełko pali, ale te samochody po to są zrobione, żeby dawać frajdę z jazdy. I w życiu nie założył bym gazu.. Masz subaru? Z wiatrakiem najlepiej? Jestem prawie pewny, że moje subaru daje mi 2 razy więcej frajdy niż Tobie, bo mogę jeździć dwa razy dłużej za te same pieniądze co Ty :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Moim skromnym zdaniem LPG do subaru do grzech.. Wiadomo trochę to wozidełko pali, ale te samochody po to są zrobione, żeby dawać frajdę z jazdy. I w życiu nie założył bym gazu.. Masz subaru? Z wiatrakiem najlepiej? Jestem prawie pewny, że moje subaru daje mi 2 razy więcej frajdy niż Tobie, bo mogę jeździć dwa razy dłużej za te same pieniądze co Ty :] Miałem auto na LPG i dawało tyle samo frajdy z jazdy i tak jak wyżej dwa razy . Ja bym chciał zobaczyć u kogoś spadek mocy i momentu na poziomie jednego procenta i czy to jest jakoś od czuwalene chyba nie ,a wdaje mi się że jest to możliwe w subaru i ubytku na frajdzie z jazdy raczej nikt by nie zauważył jak by nie wiedział na czym się jedzie. Znam gościa co ma STI i na LPG ma zrobione prawie 100tyś km raczej na pewno zalicza się do ludzi którzy wyciskaja z tego auto bardzo dużo a i jeździć potrafi bardzo dobrze (chciałby tak umieć ) a jest na programie 320km i na lato chyba coś ok 340km Czy ktoś sprawdzał ile ma mocy na LPG a ile na paliwie :?:w jakimś turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Czy ktoś sprawdzał ile ma mocy na LPG a ile na paliwie w jakimś turbo Hamowałem swojego turbodziadka. Seryjnie powinien miec 177. Benzyna 170, gaz 168 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Czy ktoś sprawdzał ile ma mocy na LPG a ile na paliwie w jakimś turbo Hamowałem swojego turbodziadka. Seryjnie powinien miec 177. Benzyna 170, gaz 168 No i dobrze utraty frajdy nie ma A jakieś STI ktoś hamował :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Czy ktoś sprawdzał ile ma mocy na LPG a ile na paliwie w jakimś turbo konfig 1: doładowanie 1.0 bar => benzyna : 231 KM / 321 NM , LPG 226 KM / 313 NM (edit) konfig 2: doładowanie 1.1 bar => benzyna : 258 KM / 352 NM , LPG 248 KM / 336 NM różnice LPG / benzyna, nieodczuwalne w codziennej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Czy ktoś sprawdzał ile ma mocy na LPG a ile na paliwie :?:w jakimś turbo Ja od dawna czułem że na gazie ciut mniej mocy jest chociaż i tak jedzie niezle ale na benzynie to aż w fotel wgniata w porównaniu z LPG i kręci sie do 6 tys bez zadyszki a na lpg im bliżej 5 tys tym jakby gaz nie ogarniał... :roll: no to kamerka poszła w ruch i :arrow: benzyna lpg 60-120pb ok 2,5- 3 sek szybciej na pb. W sumie na lpg taniutka jazda i nie taka najwolniejsza a po zmianie na pb mam jakby mapę z dużo większą mocą :wink: A bardziej na serio to podjadę niedługo do zakładających mi gaz i niech diagnozują czy coś jest nie tak, że lpg nie ogarnia ok 5 tys czy po prostu nie pałować na lpg tak mocno i cieszyć się tania jazdą 200km za 80zł 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się