FilipBB Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Jak nie będzie Levorga 2.0D to się zdziwię. A po co? ON coraz droższe, do tego ekologiczne wymogi, którym coraz trudniej sprostać ropniakom, co tylko komplikuje konstrukcje i obniża niezawodność. Cieszmy się lepej z rozwoju silników z zapłonem iskrowym. Dokładnie diesel dla przeciętnego Kowalskiego jest z góry skazany na niepowodzenie przy tych cenach. A na dodatek trochę niechlubnej opinii tej marce przysporzył Najgorsze jest to, że ludziom którym sugeruje zakup Subaru, auta te kojarzą się z awaryjnością i akcjami medialnymi z tym silnikiem Naprawdę coraz mniej argumentów przemawiających za... Oczywiście, że wolę 1.6DIT i 2.0DIT ale jako, że tego drugiego nie będzie to stawiam, że pojawi się 2.0D bo samochód w jednej wersji silnikowej i z jedną skrzynią (nie do wyboru) to słaba zachęta. Liczę na 1.6DIT z CVT i skrzynią manualną oraz podobnie z 2.0D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Oczywiście, że wolę 1.6DIT i 2.0DIT ale jako, że tego drugiego nie będzie to stawiam, że pojawi się 2.0D bo samochód w jednej wersji silnikowej i z jedną skrzynią (nie do wyboru) to słaba zachęta. Liczę na 1.6DIT z CVT i skrzynią manualną oraz podobnie z 2.0D.w przypadku FHI nalezy pamietac (i to zawsze), ze nie jest to swiatowy koncern, ino maluczka manufaktura... wiec trudno miec pretensje do nich, ze nie oferuja szerokiej/zroznicowanej palety modelowej na malo atrakcyjnych rynkach - imho i tak BARDZO fajnie, ze Levorg bedzie w Europie, niech nawet w jednej jedynej wersji silnikowej (i skrzyni) zawsze jest nadzieja, ze po jakims czasie pojawi sie u nas wiecej wersji tego fajnego auta (2.0D tez nie pojawil sie od razu, tak samo jak para SBD+CVT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 No to teraz bedziemy zaklinac "chinskiego" OBKa z DITem w EU... Chociaz tez to czarno widze... Po co zaklinac,najlepiej kupic w Chinach i sporowadzic do Polski.Idydywidualny import nie wymaga homologacji,inna inszosc to kwestia ile to bedzie kosztowalo ale dla milosnikow marki wszystko jest do zaakceptowania,no moze prawie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 sporowadzic do Polski Sprowadzisz dla mnie na leasing? Cena nie gra roli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Oczywiście, że wolę 1.6DIT i 2.0DIT ale jako, że tego drugiego nie będzie to stawiam, że pojawi się 2.0D bo samochód w jednej wersji silnikowej i z jedną skrzynią (nie do wyboru) to słaba zachęta. Liczę na 1.6DIT z CVT i skrzynią manualną oraz podobnie z 2.0D.w przypadku FHI nalezy pamietac (i to zawsze), ze nie jest to swiatowy koncern, ino maluczka manufaktura... wiec trudno miec pretensje do nich, ze nie oferuja szerokiej/zroznicowanej palety modelowej na malo atrakcyjnych rynkach - imho i tak BARDZO fajnie, ze Levorg bedzie w Europie, niech nawet w jednej jedynej wersji silnikowej (i skrzyni) zawsze jest nadzieja, ze po jakims czasie pojawi sie u nas wiecej wersji tego fajnego auta (2.0D tez nie pojawil sie od razu, tak samo jak para SBD+CVT) Zgadza się ale nie jest to młodziutka marka z jakiegos mini europejskiego państewka tylko leciwa marka z technologicznie najlepiej rozwiniętego kraju na Świecie, nie mozna bylo oczekiwać od nich pełnej ofert 10-15 lat temu a nie teraz kiedy mieli czas na rozwój i badanie rynku i nic z tym nie zrobili lub po prostu rynek jest dla nich za mały i maja to gdzies ... Mazdy tez jeszcze nie dawno u nas nie bylo ... I prosze zobaczyc co sie dzieje na ulicach odkąd otworzyli import z salonami na Polskę ... Nie ma co sie zasłaniać ze firma jest mała bo jest taka na własne życzenie... Poza tym w USA nikt by tego o nich nie powiedział dlatego pozostaje czekać na łaskę dodania innego silnika rok po wprowadzeniu lub przy jakimś lifcie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 4 Marca 2015 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Dokładnie. Oferta raczej się zawęża a nie poszerza, z tym, że nie jesteśmy dla nich priorytetowym rynkiem zbytu trochę na własne życzenie (UE i jej przepisy) a trochę z powodu wzrostu popytu w USA i braku mocy przerobowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Nie ma co dramatyzować. Levorg 1.6T z CVT w rozsadnej cenie będzie fajną ofertą dla 90% potencjalnych klientów. To, że część z nas do niej nie należy to w sumie nasz problem.... Gorzej jak cena będzie wysoka w porównaniu z konkurencją, sprzedaż poniżej oczekiwań i o 2.0DIT również będzie można zapomnieć..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Nie ma co dramatyzować. Levorg 1.6T z CVT w rozsadnej cenie będzie fajną ofertą dla 90% potencjalnych klientów. To, że część z nas do niej nie należy to w sumie nasz problem.... Gorzej jak cena będzie wysoka w porównaniu z konkurencją, sprzedaż poniżej oczekiwań i o 2.0DIT również będzie można zapomnieć..... Patrząc na cenę podstawy w JP tj. 2.667.600 jenów to pi razy drzwi wychodzi 82.800 zł brutto za wersje podstawową bez europejskich podatków etc. Nie jestem malkontentem, ale trochę drogo jak na auto tego typu. Dodatkowo jestem ciekawy jakie będą choroby wieku dziecięcego tego 1.6 DIT. Czy Szanowna Dyrekcja posiada jakieś info z JP czy mieli na to auto już jakieś akcje serwisowe skoro od roku już jeżdżą po JP. Z całego serca Życzę, aby Subaru wróciło do totalnej bezawaryjności po wtopach z SBD :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 http://moto.onet.pl/subaru-levorg-europejska-premiera/nj1lev i wyjaśniło się czemu nie będzie 2.0 DIT BTW czy w wersji JDM też jest taki dolny "spoiler" w tylnym zderzaku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) wyjaśniło się czemu nie będzie 2.0 DIT tego to się chyba nikt nie spodziewał "ofercie powinna się również znaleźć 3- litrowa jednostka o mocy 300 KM." swoją drogą - czysto hipotetycznie - jaka miałaby być przewaga SBD nad 1.6 DIT ? zapewne ani nie osiągi ani nie spalanie Edytowane 4 Marca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 tego to się chyba nikt nie spodziewał Pewnie nawet Subaru się tego nie spodziewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 swoją drogą - czysto hipotetycznie - jaka miałaby być przewaga SBD nad 1.6 DIT ? zapewne ani nie osiągi ani nie spalanie Jednak chyba spalanie. Jeśli 1.6DIT będzie palił poniżej 10l/100 tam, gdzie SBD palił poniżej 8l/100 to będę zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 2 litry roznicy w spalaniu to sie diesla nie oplaca za bardzo kupowac. Tym bardziej ze kultura pracy tego 1,6 DTI i osiagi sa lepsze od SBD. Poczekajmy na dane techniczne. Z drugiej strony jest nawet Passat 1,4 TSI to ten Levorg ma nawet za duzy silnik W sumie jest to dobre i ekonomiczne auto. Poczekajmy na ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Spalanie 17,4km na 1l to w przybliżeniu 5,75l na 100km na japońskim paliwie :-D Edytowane 4 Marca 2015 przez NonPhixion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Spalanie 17,4km na 1l to w przybliżeniu 5,75l na 100km na japońskim paliwie :-D Zdaje się, że oni mają też inny cykl pomiarowy tak czy inaczej 1.6 jest dobrą propozycją. Zobaczymy jak będzie naprawdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Spalanie wg cyklu jest reprezentatywne (tylko i wyłącznie) dla cyklu. Na jego podstawie trudno wnioskować o spalaniu w rzeczywistych warunkach eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Spalanie to jedna kwestia. Mnie bardziej martwi jak 1.6T z momentem 250Nm + CVT będzie sobie radził z kombi wielkości i ciężarem poprzedniego Legacy. Jak pokazują doświadczenia z 2.0N/A + CVT w Forku i 2.5N/A + CVT w OBK to trochę "ubywa" mocy i momentu na przeniesieniu napędu i potrzebne są wysokie obroty do "żwawszego" poruszania się. Oczywiście Forek i OBK to inne opory, wysokość itd ale skala pozostaje. Życie pokaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Spalanie to jedna kwestia. Mnie bardziej martwi jak 1.6T z momentem 250Nm + CVT będzie sobie radził z kombi wielkości i ciężarem poprzedniego Legacy. Jak pokazują doświadczenia z 2.0N/A + CVT w Forku i 2.5N/A + CVT w OBK to trochę "ubywa" mocy i momentu na przeniesieniu napędu i potrzebne są wysokie obroty do "żwawszego" poruszania się. Oczywiście Forek i OBK to inne opory, wysokość itd ale skala pozostaje. Życie pokaże. Porównujesz silniki N/A z silnikiem turbo Sprawę ratuje przebieg momentu obrotowego w 1.6 T. Edytowane 4 Marca 2015 przez So What! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) bedzie duzo lepiej niz w OBK 2,5 CVT. Moment jest o wiele szybciej przez co nie bedzie tak "wyl". Co do normalnego uzytkowania w zupelnosci wystarczy. Wszystko zalezy od wykonczenia tego auta bo jezeli takie jak w XV, Impreza, Forek. To pozostaje jedynie OBK jako alternatywa do obecnego Legacy. Tym bardziej, ze siedzenia w nowym OBK wygladaja naprawde na wygodne. W sumie tak sie przyzwyczailem do obecnych ze wszystkie inne sa traz malo wygodne. Czas pokaze.... Normy spalania w JP sa inne niz w EU. Czy bardziel realne trudno powiedziec. jezeli to auto bedzie spalac realnie 8L/100km to jest jak najbardziej OK. Diesel kosztuje wiecej podatku, ubezpieczenia, koszty przegladu sa drozsze, samo auto jest drozsze itd. Edytowane 4 Marca 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Spalanie to jedna kwestia. Mnie bardziej martwi jak 1.6T z momentem 250Nm + CVT będzie sobie radził z kombi wielkości i ciężarem poprzedniego Legacy. Mam doświadczenia z Yeti 1.8 tsi. Moment dokładnie taki sam i zakres obrotów max momentu z grubsza też. Yeti waży 1,5 t i jest opływowa jak kiosk ruchu. Jeździ naprawdę żwawo zarówno od dołu, jak i w wyższym zakresie obrotów. Charakterystyka jest podobna (zwłaszcza na dole) do SBD. Tyle, że to manual - nie wiem jak będzie z CVT. Teoretycznie powinno być ok, zwłaszcza, że Levorg w porównaniu z Yeti jest dużo niższy i bardziej opływowy. Oczywiście silnik 1.6 DIT nie zapewni wrażeń takich, jak 2.0 DIT, ale do normalnej, nawet dynamicznej jazdy powinien wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Yeti waży 1,5 t i jest opływowa jak kiosk ruchu Levorg też ok 1,5 t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Porównujesz silniki N/A z silnikiem turbo no co Ty, poważnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Pamietajmy, ze taki Forek S-Turbo czy 2.0XT silnikowo mial zblizone parametry (KM i Nm) i nawet z archaiczna skrzynka 4eat nie byl zawalidroga... owszem, czasy inne, konkurencja nie spi, ale Levorg nawet s silniczkiem 1.6T nie ma sie czego wstydzic Edytowane 4 Marca 2015 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 No cóż, trzeba jakoś przekonać siebie samego, że szklanka jest do połowy pełna, a nie do połowy pusta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wickedway Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Odebrałem tydzień temu chyba ostatnie legacy jakie przyjechało do PL - mam przynajmniej 5 lat spokoju, do tego czasu może coś się zmieni.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się