konrads Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Jeśli w Zielonkach to pewnie mnie. Świniaki już są, ale jeszcze nie zdążyłem nakleić. Dokładnie, w Zielonkach Super fura, na początku myślałem, że jedzie wrx sti.. potem patrzę kombinerki i się zastanawiam co to... dopiero patrząc w lusterko sobie uświadomiłem, że to levorg Za bardzo się zapatrzyłem na auto, za późno pomyślałem o odmachaniu, więc pozdrawiam przez forum. Edytowane 11 Października 2015 przez konrads Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 W sobote byłem na jeździe próbnej. Bardzo mnie pozytywnie zaskoczyła skrzynia biegów. Mega wygodnie w środku. Trzeba wykombinować skąd tu wziąć resztę gotówki na zakup Wysłane z iSzita za pomocą Tapatalka Z banku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlin Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) oki Panie, Panowie mój coming out: żegnaj Legacy witaj Levorgu Grafixowi dziękuję za szybkie przygotowanie auta Jak już pojeździsz z miesiąc to napisz na forum jak jest naprawdę z tym spalaniem. I w ogóle ... jakie odczucia, wrażenia, uwagi , sugestie ... itp. Wiadomo, że swoim jeździ się inaczej niż testowym lub firmowym, i to co tu pisali o spalaniu auta testowego nie jest wiarygodne. Pozdrawiam i gratuluję zakupu. Edytowane 12 Października 2015 przez karlin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Ładne te Levorgi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 oki Panie, Panowie mój coming out: żegnaj Legacy witaj Levorgu Grafixowi dziękuję za szybkie przygotowanie auta Ładny, cholera Gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Jak już pojeździsz z miesiąc to napisz na forum jak jest naprawdę z tym spalaniem. I w ogóle ... jakie odczucia, wrażenia, uwagi , sugestie ... itp. jasne, dam znac Pozdrawiam i gratuluję zakupu. Gratki dzięki, polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Ładny, cholera A to najmniejsza z jego zalet Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Ładny, cholera A to najmniejsza z jego zalet Pozdrawiam Daleko tam do Ciebie, a chętnie bym podjechał sprawdzić te Twoje odcinki testowe Nawzajem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yazun Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Wracaja do wiekszej mocy w Levorgu, w Szwajcarii mozna zamówic w salonie Levorga 1,6 z mapą na 210KM by Ecutek i samochód ma nadal 3lata gwarancji. Da się? gdzie konkretnie? ach, nie sprawdzilem dalej. w Genewie nic o tym nie wspominali. Edytowane 12 Października 2015 przez yazun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Piotrr, nakładałeś jakieś powłoki ceramiczne czy inne woski że się tak błyszczy Twój śliczny niebieski Levorg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 13 Października 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Wracaja do wiekszej mocy w Levorgu, w Szwajcarii mozna zamówic w salonie Levorga 1,6 z mapą na 210KM by Ecutek i samochód ma nadal 3lata gwarancji. Da się? Nie da się. Cytowana oferta jest ofertą konkretnego dealera. Obejmuję oficjalną zmianę danych technicznych ( Einzelabnahme ). Tuninguje dealer na własną odpowiedzialność. Oferuje gwarancję na tuning. Nie ma ani słowa o gwarancji fabrycznej ( zrozumiałe, bo tej - brak ). W oficjalnej ofercie Subaru CH ( http://www.subaru.ch/data/docs/de/4301/DB-Levorg-d.pdf ) wersji tuningowanej ze zrozumiałych względów brak. Przypominam, że rozmowy o tuningu należy prowadzić w "jadę nielegala" - formalnie tuning prowadzi nie tylko do utraty gwarancji, ale także do utraty homologacji ( = dopuszczenia do ruchu ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Nie da się Czar prysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Pewnie ktoś do Polski ściągnie oprogramowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 ale także do utraty homologacji ( = dopuszczenia do ruchu ). Czy wkładka filtrująca np. Cosworth'a również prowadzi do utraty gwarancji, utraty homologacji, (=dopuszczenia do ruchu), lub np. inny termostat czy "skarpetki" na zbiorniczki z płynami, albo naklejka sti na wersji "nie sti". Czy należy przyjąć , że wszystkie firmy sprzedające modyfikowane części lub modyfikujące samochody cywilne działają nielegalnie i wypuszczają nielegalne auta? Czy zakup innych lepszych opon lub felg (tego samego rozmiaru) do danego auta to już tuning czy nie? Pytam, bo rozumiem że o ile podniesienie mocy auta i poważne modyfikacje mechaniczne podnoszące jego osiągi o kilkanaście procent użytkownik robi na własne ryzyko i może to skutkowac odebraniem dowodu rejestracyjnego, odmowy wypłaty odszkodowania przez ubezpieczyciela oraz utraty gwarancji? I czy dotyczy do gwarancji na silnik czy na tapicerkę siedziska również? W przypadku takiego np. brz'ta tuning to chyba coś naturalnego wcześniej czy później. Seb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Myślę, że tutaj słowo "tuning" odnosiło się do konkretnego, zacytowanego wyżej przykładu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 ale także do utraty homologacji ( = dopuszczenia do ruchu ). Czy wkładka filtrująca np. Cosworth'a również prowadzi do utraty gwarancji, utraty homologacji, (=dopuszczenia do ruchu), lub np. inny termostat czy "skarpetki" na zbiorniczki z płynami, albo naklejka sti na wersji "nie sti". Czy należy przyjąć , że wszystkie firmy sprzedające modyfikowane części lub modyfikujące samochody cywilne działają nielegalnie i wypuszczają nielegalne auta? Czy zakup innych lepszych opon lub felg (tego samego rozmiaru) do danego auta to już tuning czy nie? Pytam, bo rozumiem że o ile podniesienie mocy auta i poważne modyfikacje mechaniczne podnoszące jego osiągi o kilkanaście procent użytkownik robi na własne ryzyko i może to skutkowac odebraniem dowodu rejestracyjnego, odmowy wypłaty odszkodowania przez ubezpieczyciela oraz utraty gwarancji? I czy dotyczy do gwarancji na silnik czy na tapicerkę siedziska również? W przypadku takiego np. brz'ta tuning to chyba coś naturalnego wcześniej czy później. Seb Trochę pomieszales ale generalnie prowadzi do utraty gwarancji na dane podzespoly czy tez calosc.itd. itp. Powiem tak: zamiast rzeźbic np. Levorga, można kupić np. STI Zamiast rzeźbic BRZeta, można kupić Astona Martina itd. ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Powiem tak: zamiast rzeźbic np. Levorga, można kupić np. STI Zamiast rzeźbic BRZeta, można kupić Astona Martina itd. ;D już co jak co ale STI często są rzeźbione a sam "remap" jest prawie, że normą ludzie grzebią przy każdych autach, zmieniają czy ulepszają "na swoją modłę" i bardzo często są to pojazdy "niezgodne z homologacją" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Zamiast rzeźbic BRZeta, można kupić Astona Martina itd. ;D He, he trochę nie ten pułap cenowy samochodu i części do modyfikacji. Poza tym omija cię fun związany z przeglądaniem sieci i sklepów z częściami, planowaniem modyfikacji, samymi modyfikacjami. Pewnie, że nie każdy to lubi, ale chyba spora część właścicieli subaru tak. Oczywiście można pójść na gotowe i kupić np. sti i niech się w serwisie martwią jak coś padnie. BRZ akurat (może Levorg niebawem też) bardzo pobudził rynek tuningowy. Chyba jedno z tych aut do których jest najwięcej części do modyfikacji. Mnie np. bardzo podoba się kanał projectbrz na YT, gdzie gość w sposób bardzo przemyślany step by step modyfikuje auto. Każdy kij ma jednak dwa końce i jak widzę serie już kilkunastu filmików jak gośc wkłada turbo do frs'a i cały coś nie pasuje to mi się odechciewa nawet myśleć o tuningu. Podsumowując chyba dobrze, że nie powiem nigdy "a mój brz ma siedem lat gwarancji", bo bym musiał z czegoś zrezygnować. pzdr Seb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Pytanie do jeżdżących lub mających za sobą jazdy testowe Levorgiem: W jaki sposób funkcjonuje skrzynia CVT w Levorgu? Chodzi mi o to, czy symuluje zmianę przełożeń przy mocnym wciśnięciu gazu, jak w Outbacku 2015, czy jednak robi to w sposób znany z Outbacka 2,5i z 2014 lub w XV 2.0i CVT - czyli przy mocnym przyspieszaniu występuje ten Gummibandefekt - najpierw rosną obroty do czerwonego, a potem za wyjącym silnikiem nadąża cała reszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 "Zmienia biegi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Przemekka, dzięki, odetchnąłem z ulgą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Powiem tak: zamiast rzeźbic np. Levorga, można kupić np. STI Zamiast rzeźbic BRZeta, można kupić Astona Martina itd. ;D już co jak co ale STI często są rzeźbione a sam "remap" jest prawie, że normą ludzie grzebią przy każdych autach, zmieniają czy ulepszają "na swoją modłę" i bardzo często są to pojazdy "niezgodne z homologacją" Wracając i kończąc ten temat: najpierw warto podniesc swoje umiejetnosci kierowcy na serii i jak sie dojdzie do granicy, przy której zabiło sie auto to wtedy mozna pomyśleć o takiej odbudowie samochodu żeby wytrzymało dalsza eksploatację. Modyfikacje należy zacząć od SJSu Nawet z Levorgiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Kurcze,jakoś nowym Volvo można wyjechać z salonu z podniesioną mocą nie tracąc gwarancji.Jednak można a Levorgowi to bardzo by się przydało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Stachu było to już wałkowane przez "nieobecnego kolegę" Mnie do normalnej jazdy dynamika Levorga wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Stachu było to już wałkowane przez "nieobecnego kolegę" I trochę miał racji Przemek,czy w ogóle jeździsz innym trybem niż sport,bo ja nie miałem nerwów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się