Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli w Zielonkach to pewnie mnie. :)

 

Świniaki już są, ale jeszcze nie zdążyłem nakleić.

 

Dokładnie, w Zielonkach :)

 

Super fura, na początku myślałem, że jedzie wrx sti.. potem patrzę kombinerki i się zastanawiam co to... dopiero patrząc w lusterko sobie uświadomiłem, że to levorg :) Za bardzo się zapatrzyłem na auto, za późno pomyślałem o odmachaniu, więc pozdrawiam przez forum.

Edytowane przez konrads
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki Panie, Panowie mój coming out:

żegnaj Legacy witaj Levorgu

 

attachment.php?attachmentid=6152&d=14444

attachment.php?attachmentid=6153&d=14444

Grafixowi dziękuję za szybkie przygotowanie auta

 

  Jak już pojeździsz z miesiąc to napisz na forum jak jest naprawdę z tym spalaniem. I w ogóle ... jakie odczucia, wrażenia, uwagi , sugestie ... itp. :)

  Wiadomo, że swoim jeździ się inaczej niż testowym lub firmowym,  i to co tu pisali o spalaniu auta testowego nie jest wiarygodne.

  Pozdrawiam i gratuluję zakupu.

Edytowane przez karlin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracaja do wiekszej mocy w Levorgu, w Szwajcarii mozna zamówic w salonie Levorga 1,6 z mapą na 210KM by Ecutek i samochód ma nadal 3lata gwarancji. Da się? :)

gdzie konkretnie? ach, nie sprawdzilem dalej. w Genewie nic o tym nie wspominali.

Edytowane przez yazun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Wracaja do wiekszej mocy w Levorgu, w Szwajcarii mozna zamówic w salonie Levorga 1,6 z mapą na 210KM by Ecutek i samochód ma nadal 3lata gwarancji. Da się?

Nie da się. Cytowana oferta jest ofertą konkretnego dealera. Obejmuję oficjalną zmianę danych technicznych ( Einzelabnahme ).

Tuninguje dealer na własną odpowiedzialność. Oferuje gwarancję na tuning.

Nie ma ani słowa o gwarancji fabrycznej  ( zrozumiałe, bo tej - brak ).

W oficjalnej ofercie Subaru CH (  http://www.subaru.ch/data/docs/de/4301/DB-Levorg-d.pdf ) wersji tuningowanej ze zrozumiałych względów brak.

 

Przypominam, że rozmowy o tuningu należy prowadzić w "jadę nielegala" - formalnie tuning prowadzi nie tylko do utraty gwarancji, ale także do utraty homologacji ( = dopuszczenia do ruchu ).

 

Pozdrowienia  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ale także do utraty homologacji ( = dopuszczenia do ruchu ).

 

Czy wkładka filtrująca np. Cosworth'a również prowadzi do utraty gwarancji, utraty homologacji, (=dopuszczenia do ruchu), lub np. inny termostat czy "skarpetki" na zbiorniczki z płynami, albo naklejka sti na wersji "nie sti". 

Czy należy przyjąć , że wszystkie firmy sprzedające modyfikowane części lub modyfikujące samochody cywilne działają nielegalnie i wypuszczają nielegalne auta? Czy zakup innych lepszych opon lub felg (tego samego rozmiaru) do danego auta to już tuning czy nie?

 

Pytam, bo rozumiem że o ile podniesienie mocy auta i poważne modyfikacje mechaniczne podnoszące jego osiągi o kilkanaście procent użytkownik robi na własne ryzyko i może to skutkowac odebraniem dowodu rejestracyjnego, odmowy wypłaty odszkodowania przez ubezpieczyciela oraz utraty gwarancji? I czy dotyczy do gwarancji na silnik czy na tapicerkę siedziska również?

 

W przypadku takiego np. brz'ta tuning to chyba coś naturalnego wcześniej czy później.

 

Seb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale także do utraty homologacji ( = dopuszczenia do ruchu ).

 

 

Czy wkładka filtrująca np. Cosworth'a również prowadzi do utraty gwarancji, utraty homologacji, (=dopuszczenia do ruchu), lub np. inny termostat czy "skarpetki" na zbiorniczki z płynami, albo naklejka sti na wersji "nie sti". 

Czy należy przyjąć , że wszystkie firmy sprzedające modyfikowane części lub modyfikujące samochody cywilne działają nielegalnie i wypuszczają nielegalne auta? Czy zakup innych lepszych opon lub felg (tego samego rozmiaru) do danego auta to już tuning czy nie?

 

Pytam, bo rozumiem że o ile podniesienie mocy auta i poważne modyfikacje mechaniczne podnoszące jego osiągi o kilkanaście procent użytkownik robi na własne ryzyko i może to skutkowac odebraniem dowodu rejestracyjnego, odmowy wypłaty odszkodowania przez ubezpieczyciela oraz utraty gwarancji? I czy dotyczy do gwarancji na silnik czy na tapicerkę siedziska również?

 

W przypadku takiego np. brz'ta tuning to chyba coś naturalnego wcześniej czy później.

 

Seb

Trochę pomieszales ale generalnie prowadzi do utraty gwarancji na dane podzespoly czy tez calosc.itd. itp.

Powiem tak: zamiast rzeźbic np. Levorga, można kupić np. STI ;) Zamiast rzeźbic BRZeta, można kupić Astona Martina itd. ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Powiem tak: zamiast rzeźbic np. Levorga, można kupić np. STI Zamiast rzeźbic BRZeta, można kupić Astona Martina itd. ;D
 

 

już co jak co ale STI często są rzeźbione  ;)

a sam "remap" jest  prawie, że normą 

 

ludzie grzebią przy każdych autach, zmieniają czy ulepszają "na swoją modłę" i bardzo często są to pojazdy "niezgodne z homologacją"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zamiast rzeźbic BRZeta, można kupić Astona Martina itd. ;D

 

He, he trochę nie ten pułap cenowy samochodu i części do modyfikacji. Poza tym omija cię fun związany z przeglądaniem sieci i sklepów z częściami, planowaniem modyfikacji, samymi modyfikacjami. Pewnie, że nie każdy to lubi, ale chyba spora część właścicieli subaru tak. Oczywiście można pójść na gotowe i kupić np. sti i niech się w serwisie martwią jak coś padnie. BRZ akurat (może Levorg niebawem też) bardzo pobudził rynek tuningowy. Chyba jedno z tych aut do których jest najwięcej części do modyfikacji. Mnie np. bardzo podoba się kanał projectbrz na YT, gdzie gość w sposób bardzo przemyślany step by step modyfikuje auto. Każdy kij ma jednak dwa końce i jak widzę serie już kilkunastu filmików jak gośc wkłada turbo do frs'a i cały coś nie pasuje to mi się odechciewa nawet myśleć o tuningu. Podsumowując chyba dobrze, że nie powiem nigdy "a mój brz ma siedem lat gwarancji", bo bym musiał z czegoś zrezygnować.

 

pzdr

 

Seb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do jeżdżących lub mających za sobą jazdy testowe Levorgiem: W jaki sposób funkcjonuje skrzynia CVT w Levorgu? Chodzi mi o to, czy symuluje zmianę przełożeń przy mocnym wciśnięciu gazu, jak w Outbacku 2015, czy jednak robi to w sposób znany z Outbacka 2,5i z 2014 lub w XV 2.0i CVT - czyli przy mocnym przyspieszaniu występuje ten Gummibandefekt - najpierw rosną obroty do czerwonego, a potem za wyjącym silnikiem nadąża cała reszta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Powiem tak: zamiast rzeźbic np. Levorga, można kupić np. STI Zamiast rzeźbic BRZeta, można kupić Astona Martina itd. ;D

 

 

 

już co jak co ale STI często są rzeźbione  ;)

a sam "remap" jest  prawie, że normą 

 

ludzie grzebią przy każdych autach, zmieniają czy ulepszają "na swoją modłę" i bardzo często są to pojazdy "niezgodne z homologacją"

Wracając i kończąc ten temat: najpierw warto podniesc swoje umiejetnosci kierowcy na serii i jak sie dojdzie do granicy, przy której zabiło sie auto to wtedy mozna pomyśleć o takiej odbudowie samochodu żeby wytrzymało dalsza eksploatację. Modyfikacje należy zacząć od SJSu :) Nawet z Levorgiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...