Skocz do zawartości

yazun

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Genewa i okolice

Osiągnięcia yazun

0

Reputacja

  1. gdzie konkretnie? ach, nie sprawdzilem dalej. w Genewie nic o tym nie wspominali.
  2. Wejdź na forum BMW lub Audi Wierz mi - my nie mamy problemów z dieslami (a te, które mieliśmy rozwiązaliśmy wymieniając na nowe jednostki ) ot choćby tu masz opinie i to uwaga - Auto Świata - tradycyjnej tuby niemieckiej motoryzacji http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/diesel-od-bmw-drogi-zawodny-i-skomplikowany/2bs29 A tu o Audi (czyli generalnie o VAG): http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/silniki/695621,Z-tymi-silnikami-moga-byc-problemy-Audi-30-TDI.html Nasz silnik też dostał straszne bęcki ale, w przeciwieństwie do wielu innych marek, Subaru wymienia te silniki pod warunkiem stałego serwisu (co jest logiczne). Pozdrawiam 9K Eur z wlasnej kieszeni +3K Eur od subaru na shortblock nie nazwałbym wymiana przez Subaru - z wlasnego doswiadczenia we Francji. Dla mnie skrzynia Levorga w trakcie jazdy probnej byla najwiekszym problemem - redukcja 'biegu' następowala chyba po sekundzie przy wcisnieciu pedalu gazu do oporu na autostradzie przy ok 90-100kmh. Tryb sport. Troche mnie zaskakuja opinie ze skrzynia jest szybka. W trybie manualnym oczywiscie bylo lepiej, ale to nie jest szybki samochod i bylem lekko przerazony jej mulowatoscia. Niemieckie samochody mnie nie interesuja, probowalem ostatnio kilka alternatyw: STI, Infinty Q50 20T, Lexus IS300h i Jaguar XE 20T i diesel i ten ostatni benzynowiec zrobil na mnie najlepsze wrazenie, bo STI nie jest samochodem do normalnej jazdy (dla mnie). Jedynym minusem jest brak AWD i malo miejsca z tylu. Skrzynia w IS pracowala podobnie jak w Levorgu, chociaz nieco bardziej dynamicznie. Za to Levorga chyba rzeczywiscie lepiej sie prowadzilo. Mialem tez dobre wrazenia z Q50 mimo lekkiego odciecia od drogi przez drive-by-wire, ale nie tak bardzo jakby moglo sie wydawac z roznorakich testow. Testowalem jeszcze BRZ i moze to byc drugi samochod z oczywistych wzgledow, bo frajde daje rzeczywiscie bardzo duza, na suchym - na mokrym i w zimie raczej bym sie bal Pozdrawiam
  3. mam leg. sedan idealny stan , przebieg 330 tys km...20 tys brutto. Dziekuje, Rozwazalem kupno nowego WRX/STI badz BRZ w tym roku - poniewaz jezdze do Polski w zimie to BRZ moze nie byl najlepszym pomyslem, ale teraz raczej sie bede rozgladac za inna marka, mimo slabosci do Subaru..
  4. Witam, Niestety pozegnalnie rowniez - Kupilem nowego Legacy Club (skora, gps), kombi w 2008/12. Sprawowal sie dosc dobrze, poza paroma denerwujacymi przypadlosciami jak odklejajaca sie uszczelka w tylnich drzwiach, peknieta rura wydechowa przy pierwszym tlumiku po ok 120kkm czy zapalajaca sie kontrolka nie zamknietych drzwi bo dealer zostawil tam kawalki nitow mocujacych tablice rejestracyjna (jak sie duzo pozniej okazalo). Po ok.132kkm, dwa tygodnie temu silnik zgasl podczas przyspieszania przy wjezdzie na autostrade - skracajac - wszystko wskazuje na pekniety wal korbowy. Subaru Fr, bo samochod kupilem we Francji (i tam mieszkam) nie chcialo rozmawiac bez przewiezienia samochodu do dealera, ok 40 km i dostarczeniu dokumentacji. Po dostarczeniu dokumentacji podejscie zmienilo sie o tyle ze chca 700 eur za wyjecie silnika. Partycypacja Subaru w kosztach naprawy jest loteria - nie chca niczego powiedziec poki silnik nie bedzie wyjety, nawet jesli okaze sie ze to wal. Poniewaz shortblock to 6K eur, podejrzewam ze pelna naprawa to jakies 7-8K Eur. Rozwazalem naprawe w Polsce, ale z transportem i innymi kosztami oszczednosci nie beda pewnie wielkie a ryzyko awarii po pewnie porownywalne. Mam nadzieje sprzedac truchlo, podobno jest to mozliwe za jakies 15-20% wartosci samochodu na chodzie: podobno wywoza je stad na Litwe. Estonie.. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...